Új hozzászólás Aktív témák

  • Lajmund

    senior tag

    Ma 3 samsungos ügyfélszolgálatossal beszéltem telefonon az ajándék szíj ügyében amire 2 honapja várok lassan. 1 nem tudott segíteni 2 meg azt mondta visszaszól. Reggel beszéltem velük azóta semmi. Ez mondjuk így elég gáz. Van tőlük egy 23 ultrám meg egy órám ami nem kevés pénz és ennyire lehet számítani. Egy honapja akivel beszéltem azt mondta elinditotta a folyamatot aminek már elvileg el se kellett volna indulni mert folyamatban kellett volna lennie. Most meg akikkel beszéltem nem láttak semmit a rendszerbe.. Most már minden nap fel fogok hívni hármat amig el nem küldik ha kell egy évig. Mindenkinek kiküldték akik abba a bizonyos időszakban vették amikor én?

    [ Szerkesztve ]

    Pc power: i5, 32g ram, Asus tuf rtx 3080/ Monitor: lg 65" c2/ Samsung Z fold 5 / galaxy watch classic 6 47mm/ Adam audio 8"/ Fyne audio F3 12"/smsl do 100/ seeaudio bravery/ fio lc bt2/

Új hozzászólás Aktív témák