Új hozzászólás Aktív témák

  • vinczetibor

    aktív tag

    OFF topicban a Fold témáról néhány gondolat, ami most kavarog bennem.
    Soha nem találkoztam még hasonló felhasználói élménnyel egyetlen telefonnál sem.
    Azt mondtam, hogy soha többé nem veszek hagyományos kialakítású telefont az életben, mert annyival jobb egy ilyen nyitogatós telefont használni.
    Viszont most szembesülnöm kell azzal, hogy az én felhasználói szokásaimat az előző generációs Fold 4 készülék nem tudja kiszolgálni. A Fold 3-at azért cseréltem le a Fold 4-re, mert féltem, hogy nem fogja bírni a gyűrődést további egy évig. Aggodalmaim miatt cseréltem le az újabb kiadásra. A Fold 4 egy nagy előrelépés fizikai megbízhatóság szempontjából a Fold 3-hoz képest, de bebizonyosodott, hogy nagyon messze van attól, hogy egy több évig gond nélkül használható telefonként tudnám használni az én használati szokásaim mellet. Zsebre tehető táblagépként használom. Telefon, ha hívást kezdeményezek, fogadok valamint fényképezek, de minden egyéb esetben táblagép, mert az első dolog, hogy kinyitom, ha bármi mást akarok csinálni.
    Nyugodtan kijelenthetem, hogy az esetek 99%-ban a belső kijelzőt használom. A belső kijelző az, ami naggyá, különlegessé teszi és megkülönbözteti minden más hagyományos telefontól a Foldokat. Ez egy telefon és egy tablet egyben, valamint a DEX funkciónak köszönhetően egy asztali számítógép is. Három az egyben, ami egyedülálló a telefonok között.
    A probléma az, hogy jelenleg nem állnak rendelkezésre azok az anyagok, amik biztosítanák egy ilyen eszköz évekig tartó problémamentes használatát.
    Valójában a Samsungnak kellene felismernie, hogy jelenleg nem képes több évig problémamentesen használható hajtogatós telefont készíteni és ezért szükség lenne egy speciálisan a hajtogatós telefonokra vonatkozó garanciális javíttatási feltételrendszert kialakítania.
    Ami eltér a nyitogatós telefonoknál a hagyományosoktól, azokra más feltételrendszernek kell vonatkoznia. Ilyenek például a zsanér és a belső kijelző. Nem jöhet azzal, hogy ha eltörik a belső kijelző azt nem akarja garanciában javítani, mert ha a külső kijelző törik el, akkor az csak külső behatásra történhet. Ezt a fajta telefont arra találták ki, hogy nyitogassák. Itt a külső behatás, a nyitogatás a rendeltetésszerű használat. Ha nem nyitogatom, akkor nem rendeltetésszerűen használom a telefont, mert ez egy nyitogatós telefon. Az természetesen más kérdés, hogy van néhány barom, aki valamilyen perverz, érthetetlen módon azzal szórakozik, hogy belenyomja a körmét a belső kijelzőbe és azzal megrongálja azt. Erre nem szabad, hogy garancia vonatkozzon a belső kijelzőre sem.
    Muszáj lenne a gyártónak ingyen cserélnie a belső kijelzőt akár hányszor is romlik el legalább három éven keresztül. Ha ezt nem tudja vállalni, akkor ne gyártson ilyen telefont.
    Ha nem tudja biztosítani, hogy a tulajdonos otthon tudja cserélni a belső kijelzővédő fóliát, akkor azt ingyen, bármennyiszer történik is a garanciális időszakon belül, azonnal a szervizben cserélnie kellene különösen, ha úgy kezelik ezt a fóliát, mintha a kijelző része lenne bár elmondásuk szerint nem az...
    A különböző kopásokkal, karcokkal kapcsolatos hozzáállásuk teljesen elfogadhatatlan.
    Nem tudnak olyan tokot biztosítani, ami védené a telefont, mert sajnos nincs ilyen gyári tok, akkor a Foldoknál nem szabadna, hogy ezzel foglalkozzanak.
    Úgy gondolom, hogy ameddig nincsenek meg a feltételek egy legalább három évig megbízhatóan, problémamentesen használható hajtogatós telefon gyártására, addig a gyártónak kutya kötelessége lenne az ilyen telefonokat vásárlókat megkülönböztetett módon kezelnie, hossszabb könnyített garanciális feltételeket biztosítani számukra.

Új hozzászólás Aktív témák