- Nem szavazza meg Musk 56 milliárd dolláros csomagját a norvég állami vagyonalap
- DIGI kábel TV
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Mindennél kisebb és gyorsabb chipeket hoznak az ASML új gépei
- A call centerekbe viszi az AI-t a Microsoft
- Milyen routert?
- Windows 11
- ASUS routerek
- Aliexpress tapasztalatok
- Donald Trump lehet a kriptobajnok elnök az USA-ban
-
IT café
Samsung LCD és LED TV-k
Új hozzászólás Aktív témák
-
james008bond
őstag
válasz
Celtis #138035 üzenetére
Megírtam, elküldtem. Már nagyon elégedetlen vagyok. Főleg a hozzá állásukkal és a hozzá nem értésük miatt is. Korábban Gear Watch órámat 3x cserélték ki, mire el akartam állni a készüléktől és már sd kártyán küldtem videókat a hibáról, plusz You Tube videókat és linkeket, ahol a hibajelenséget tárgyalják. Mindig ugyanaz a hiba jött elő bekapcsolás után, de állították, hogy a gyári teszteken megfelelt az óra. Kérdem én azok milyen tesztek? Bekacsolás után pár perccel már jött is a hiba. Aztán egyszer csak jött egy pár mb-os frissítés és utána már nem volt gond az órával.
Life's Good!/Samsung Galaxy S 6 Edge + Gold/Platinum/S 7 E/Fit 2/PowerBeats 2 wireless/Sony LX900
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen