- Mikrotik routerek
- VMware
- Max
- A call centerekbe viszi az AI-t a Microsoft
- Felhő alapú adattárolás (Dropbox, stb.)
- Aliexpress tapasztalatok
- Mobilinternet
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Mindennél kisebb és gyorsabb chipeket hoznak az ASML új gépei
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
-
IT café
Samsung LCD és LED TV-k
Új hozzászólás Aktív témák
-
Milka 78
nagyúr
válasz anjani182 #156235 üzenetére
Nem sokat tudsz a Samu web shopjáról igaz?
Maradjunk annyiban, hogy taknyosra szivattàk a fél világot a 3 háztartási gépes/kuponos akcióikkal. Több emberre ràtelefonáltak/fenyegetőztek, hogy azonnal fizessük ki a termékek árát újra, mert szerintük egy hűtő+mosógép+porszívó kombóból én 20000 forintot fizettem ki a Raben-nek és ők puszira lepakolták a 400000 forintnyi árút, mindezt kp-s utánvéttel.
Garilevelem van, számlám többszöri felszólításra sincs, tehát nincs érvényesíthető garanciám.
Oké, kb fél áron jutottam hozzá mindenhez, de egy radírt se veszek tőlük többet, legyen az bármilyen olcsó.
Szóval szerintem te még tök jól jártál[ Szerkesztve ]
-
mpo
veterán
válasz anjani182 #156235 üzenetére
Nemcsak a vevő, hanem az eladó is elállhat a szerződéstől.
Melyik megoldást választottad?
1. Internetes vásárlás esetén indoklás nélkül visszaküldhetem a terméket 14 napon belül (nem mindent), akkor a számlán szereplő vételár meghatározott időn belül visszajár.
Ezzel meghiúsult az adásvétel, az ügy lezárult.2. Jelzem a hibát, ilyenkor a jótállásra és a szavatosságra vonatkozó szabályok lépnek életbe.
Jótállás (garancia idő alatt):
Az eladó köteles a terméket javítani vagy kicserélni, és ha ezekre nem képes, akkor a vevő jogosult árleszállítást kérni, a terméket a jótállásra kötelezett költségén kijavíttatni, vagy – végső soron – elállni a szerződéstől.Szavatosság:
Négyféle megoldás van a szavatossági igény érvényesítésére:
1. a termék javítása,
2. a termék cseréje,
3. árleszállítás,
4. szerződéstől való elállás, ami a vételár visszatérítésével jár.Ha érted, akkor már elavult.
-
Kaba
veterán
válasz anjani182 #156235 üzenetére
Más webshopok visszatérítik a pénzed és kész. Rendelhetsz újra, ha van készlet. Nem illet meg a csere és főleg nem az akciós ár.
A Samsung mindent, kiszállít, még az elárazott termékeket is(ami más online áruházaknál, ugye nem jellemző). Megnyugodhatsz vélhetően te sem leszel megrövidítve .[ Szerkesztve ]
-
őstag
válasz anjani182 #156235 üzenetére
az ügyfélszolgálat borzasztó... a legjobb amikor bármit kérdezel sablon bullshit választ kapsz és akkor még nem kerültél el a romániai technikai hibás osztályra.... nincs normális térerejük, vergődés az egész, ez alapján a büdös életben nem vennék samsung terméket egyébként
PH PS5/XBOX discord link https://discord.gg/QUKTTkrrrA
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen