-
IT café
Samsung LCD és LED TV-k
Új hozzászólás Aktív témák
-
SuperGí
csendes újonc
válasz So5ika #144592 üzenetére
Szia,
Nekem is Q70T tévém van. Még én sem találtam normális színbeállításokat. A színek "műanyag" hatásúak minden forráson. A freesync műkődése közben érezhetően villódzik vagy inkább remeg (szinte az egész képernyő). Kipróbáltam 2 márkás hdmi 2.1 kábellel is. Ami miatt kicsit megnyugodtam az az, hogy kétszer már sikerült elérnem állleejtő képet HDMI-n: Első esetben FHD+HDR+120hz+12bit szinmélység. A második esetben pedig ugyanez villogásmentes vrr-el. Újabb bekapcsoláskor sajnos újra jött a "műanyag" hatás.
-
junior19
senior tag
válasz So5ika #144609 üzenetére
Ennyiből, hogy az nem győzött meg, semmit nem tudtunk meg, mi nem tetszik, mi a bajod azzal a képpel, amit az alapján kapsz.
Az egyébként kalibrálás nélkül talán a legpontosabb.
Ha mások adnak értékeket, akkor az ő ízlésük szerint fogod nézni? Miért nem tudod akkor a saját ízlésed szerint beállítani?
Ha nem tudod, hogy melyik kezelő mit csinál, kérdezz, s kapsz biztosan választ.
Vagy ha leírod, mi igazán a baj, arra is biztosan kapsz választ.
Körülbelül a feltett kérdésed olyan, mintha azt kérdezném valahol, hogy rendeltem pizzát, de nem ízlik. Honnan rendeljek pizzát?
Tényleg nem bántásból írtam ezeket, de így nehéz segíteni.codec project
-
mihaly13
tag
válasz So5ika #144612 üzenetére
Nekem egy 50TU8502-m van már május óta és nagyon sokat dolgoztam hogy egy jó képet tudjak magamnak szerkeszteni és a következőkre jöttem rá a fényerővel nem szabad 25-l lejjebb menni mert megszűnik a kettős led hatás a színel felmentem 30-a és a kontrasztjavított nem kapcsoltam ki hanem maximumra tetem . A kép mód pedig filmmarke-e tettem és egy nagyon szép éles színes képem van !
-
junior19
senior tag
válasz So5ika #144691 üzenetére
Biztos sok Q70-es tulaj őrül majd neki.
Ha nem vagy biztos benne, mi mit csinál, s milyen tesztképpel kell beállítani, akkor inkább kérdezz rá, biztos kapsz választ.
Nagyon félre tud menni az eredmény, ha valamit rosszul korrigálsz. S mivel más paraméterekre is hatással van, rosszabb is lehet a végeredmény.
Sok időt megspórolhatsz magadnak.[ Szerkesztve ]
codec project
-
Vhiktor
veterán
válasz So5ika #148680 üzenetére
Ez ökörség, egyértelműen hibás a tv. Ez nem a technológia velejárója.
Fogyasztóhatósághoz kell fordulni, ez így kukába való.
Ne hagyd magad!Ha semmikép nem megy, megpróbálok segíteni az ügyintézésben.
[ Szerkesztve ]
ISF Kalibrátor. Tv, projektor, monitor KALIBRÁLÁS PROFESSZIONÁLIS szinten Film Stúdióknak is. Spectrophotometer + Colorimeter! Bit perfect minta generátorral(YUV, RGB) web: tokeleteskep.wixsite.com/kalibralas █Profi megjelenítő tesztelés: https://www.youtube.com/c/tokeleteskep █ Klein K10A
-
Celtis
veterán
válasz So5ika #148680 üzenetére
Úgy tűnik te is megkaptad a samsung nagy egyenválaszát, amit bármiylen problémára rá tudnak húzni.
Sajnos a samsung támogatás kritikán aluli, és ezt sokan nem tudják, amikor készüléket választanak. Pedig számtalan példa van rá a topikban.A GVH meg a Fogyasztóvédelem nem a te pályád.
Nem derül ki, hogy mit írtál az ügyfélszolgálatnak, de először is nem kérdést kell nekik írni, hanem tényszerűen bejelenteni a hibát. "7 hónap után tenyérnyi lilás elszíneződés jelent meg a képernyő közepén. Kérem a készülék kijavítását". Pont.
Ha megtagadják a javítást, akkor pedig a lakóhelyed szerint vagy a Pest-megyei Békéltető testülethez tudsz fordulni.
Utóbbiban tudok segíteni. Én már végigjártam és egy kollégának is segítek a folyó ügyében. De azt el kell mondanom, hogy a samsung igazán aljas és sunyi módon áll hozzá ehhez is és igyekszik kibújni a Békéltető testület határozata alól is. Sajnos megtehetik, mert a törvény nem a fogyasztót védi. -
Abel-0101
aktív tag
válasz So5ika #148687 üzenetére
"Led technológia velejárója", jó, hogy nem te vagy a hibás a hibás mükődésért...
Nekem is, sajnos az utóbbi időben a samsung ügyfélszolgálathoz/márkaszervízhez kellett fordulnom, de semmit nem segítettek, tudtak.. Felmondták azt ami le van írva, azon kivül ők megoldóttak mindent is, felelősségük alól ki is bújtak.
Látom, hogy az Euronicsban vásároltad, nem is értem miért írányitottak át a Samsunghoz, a garanciád az Euronicshoz szól nem a Samung-hoz..
"A vásárlónak, ha hibás terméket kapott, joga van kérni a kereskedőtől, hogy térítésmentesen (a posta-, munkaerő- és anyagköltségek stb. felszámítása nélkül):
javítsa a terméket;
kicserélje a terméket;
árkedvezményt adjon vagy
semmissé tegye a szerződést, és teljes egészében visszatérítse a termék vételárát.
Euronics be fogja vizsgáltatni a terméket, és majd eldöntik, hogy saját hibából származik, vagy alapból hibás volt. -
-
wallace 234
őstag
válasz So5ika #148680 üzenetére
Samsung nem egyszerű, nem mindegy mit írsz nekik, volt dolgom velük elküldtem a képeket, hogy mi a probléma! És pár nap múlva írták, hogy továbbítják a képeket a technikus kollégáknak, aztán értesítenek. Pár nap múlva már a szerviz hívott, hogy megrendelték a kijelzőt. Általában a Samsung az első panel cserét, szó nélkül megteszik. Saját tapasztalat. Amit tehetsz, hogy határozott e-mailben kéred a készülék javításat. Ill az euronicsba is felvehetik a panaszt és kérhetik a készülék kermi által a bevizsgálását.
[ Szerkesztve ]
-
Peace
nagyúr
válasz So5ika #148714 üzenetére
Majd beírom a végeredményt. Az elején még bizakodó voltam, de egyre jobban veszítem el a hitemet. Első körben kiadta a szakvéleményt a márkaszervíz, hogy a tv tökéletes és nincs semmi baja. Második körben azt kértem, hogy vásárolják akkor vissza tőlem a szarjukat és felejtsük el egymást. De kötve hiszem, hogy ebbe belemegy a Samsung a történtek után...
-
wallace 234
őstag
válasz So5ika #148731 üzenetére
Azért elég szomorú, hogy ekkora különbségek vannak az országon belül. Samsung szervizzel kapcsolatban ill a Samsung hozzá állása szerint! Én az ügyfél szolgálattal, meg tudtam oldani a problémát. Egy esetben volt a szerviz, szutyok. És ha szerviz azt mondja, hogy ez ilyen akkor a Samsung ügyfélszolgálat, el fogadja azt! Így ezek után nehéz harcolni velük. Lg az oled miatt nagyon korrekt, mivel az most a favorit! Más lcd tulajoknak volt elég bajuk az lg nél! De azért az lg ügyfél szolgálata rugalmasabb.
[ Szerkesztve ]
-
wallace 234
őstag
válasz So5ika #148789 üzenetére
Szerintem itt az euronics a hunyó! Többször volt dolgom a Samsunggal közvetlen fordultam mindig hozzájuk! És meg oldották a problémát. Minden szó nélkül, cseréltek panelt. Samsung se egyszerű ha második alkalommal fordulsz hozzájuk, akkor már szerviz szakvéleménye alapján döntenek. Akkor már sok múlik a szerviz hozzá állásán.
-
wallace 234
őstag
válasz So5ika #148821 üzenetére
Sajnos sokszor a képtesztjükön nem látszik a probléma, onnantól kezdve elég macerás a helyzet. Bár nem értem a Samsungot, mert nálam se látszódott a teszten semmi, csak filmnél a hiba és küldték a szervizt. Annyit tehetsz, hogy egy legközelebbi Samsung szervizzel fel veszed a kapcsolatot, küldesz nekik képet, hogy ők mit mondanak. És ha korrektek ők kérik meg a Samsungtól a munka lapot. Bár a Samsung nem szereti ezt a irányt. De a le írtak alapján, ezt az irányt is meg kéne próbálni. De hátha erre a levélre reagálni fognak.
-
veterán
válasz So5ika #158028 üzenetére
Mivel jobb az, ha pl a hangrendszerhez is külön távirányító van és akkor már összesen 3 db távirányítóval kell bajlódnod?
Ez nagy tévedés. Nálam a TV mellett Telekom STB van és nem kell külön távirányító!!! A soundbarhoz sem, azt is viszi a TV távirányítója (nyilván az eARC csatin keresztül). De egyébként a Telekom STB távirányítóját is fel lehet tanítani a TV vezérlésére, csak a TV távirányítóját egyszerűbb volt feltanitani.
(A fogyasztásban elvileg igazad van, de hidd el nekem, hogy az asszony hajszárítója és hajsütővasa egy hét alatt többet fogyaszt, mint egy korszerű STB egy év alatt ).
Minden jó, ha a vége jó. Ha nem jó, akkor még nincs vége.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest