-
IT café
Samsung LCD és LED TV-k
Új hozzászólás Aktív témák
-
e.vid
senior tag
válasz Intel fan11 #59189 üzenetére
Én egy ilyet használok: [link]
'' Ne félj a tökéletességtől! Úgysem éred el sohasem.'' - by Dali
-
e.vid
senior tag
Kiterjesztett garancia vásárlás, -30%. [link]
'' Ne félj a tökéletességtől! Úgysem éred el sohasem.'' - by Dali
-
-
e.vid
senior tag
válasz Teasüti #74895 üzenetére
(#74871)" PuMbA
H6400-ason 2130-as szoftverrel és már a gyári szoftverrel is úgy működött, hogy az egyedi beállításnál a Ledes képtisztaságot aktiválva kiszürkültek a csúszkák. Ez az én értelmezésemben kizárja egymást."És nem is maradnak a beállított értéken, hanem 0-ra veszi vissza mindkettőt.
'' Ne félj a tökéletességtől! Úgysem éred el sohasem.'' - by Dali
-
e.vid
senior tag
Nem tudom, hogy volt-e már [link], TV-re -10%, -13%
'' Ne félj a tökéletességtől! Úgysem éred el sohasem.'' - by Dali
-
e.vid
senior tag
Sziasztok!
Hátha jól jön másnak is, mindkét kupon -10% (a kettő együtt is felhasználható) kedvezményt ad itt:
samsung.com
samsungpeople10
NYEROVELEMENY10Vettem most egy 65qn90a tévét, ami 583k helyett 467k lett így. Bőven ÁK alatti ár...
[ Szerkesztve ]
'' Ne félj a tökéletességtől! Úgysem éred el sohasem.'' - by Dali
-
e.vid
senior tag
Nekem szerencsére még nem volt Samsung garanciás problémám, pedig sok terméküket használtuk/használjuk.
Ellenben a vasárnap a samsung.com oldalon vásárolt tv kiszállítójával (Raben Kft.) annál több és sajnos nem először…
04.03. (vasárnap) vettem egy 65qn90a tv-t a webshopon.04.04. (hétfő) jött az értesítés Raben-től, hogy 04.06-án kiszállítanák, ha megfelel vagy választhatok másik napot is. Jóvá hagytam a 04.06-ot, (majd otthon marad valaki) amiről jött is a visszaigazolás, hogy ok, akkor szállítanak. A készülék a raktárukba meg is érkezett 04.05. 01:52-kor, hurrá jön másnap…
04.06. (szerda) családtag otthon várja a szállítást. Reggel ránézek a csomag nyomkövetésére és azt látom, hogy nem indult meg a kiszállítás. Kezdődik a telefonálgatás, hogy akkor ebből vajon aznap lesz-e még valami? Ment a hitegetés, hogy rendezik a dolgot, ügyintéző kolléga visszahív stb. Órákon át nem hívtak, majd újra én érdeklődtem, erre jött az újabb hazudozás, magyarázkodás, míg délután kiderült, hogy ebből aznap már nem lesz semmi... de ígérték, hogy másnap 04.07-én biztos, hogy kiszállítják. Jeleztem az ügyintézőnek, hogy az a nap nem lesz jó (nem tud senki otthon maradni), de a 04.08-a (péntek) az megfelelő lesz, ebben maradtunk ez lett az új kiszállítás dátuma.
04.07. (csütörtök) vajon mi történt? Délelőtt hív a futár, hogy meghozta a tv-t… Elmesélem neki (tudom nem az ő hibája, ő csak a végrehajtó), hogy előzőnap kellett volna és hogy a 7-e az nem volt megfelelő ezért 8-a lett megcélozva… A futár elmondja, hogy igen, a papíron is 8-a szállítási dátum, amit ő jelzett is a raktárosnak, hogy ezt nem kéne vinnie, de azt a választ kapta, „hogy vigye csak, hátha átveszik”, na ez ugye nem ment, mert nem volt otthon senki. Megbeszéljük, hogy ezt jelzi a raktárnak és másnap majd hozzák újra. (utólag ránéztem a nyomkövetésre, ahol látszott, hogy 05:18-kor az autóra került) Estére kap egy olyan státuszt, hogy: Nem kiszállított – átvétel megtagadása
04.08. (péntek) Családtag otthon és folytatódik a kálvária… Nyomkövetés korán reggeltől figyel, de nem látszik, hogy elindult volna a csomag. Nyolc órától érhetőek el telefonon, így akkor hívtam is azt az illetőt, akivel megbeszéltem a pénteki kiszállítást, érdeklődve, hogy akkor ebből lesz-e valami, vagy megint csak hiába maradt otthon egyikünk. Ígéret van, hogy utánanéz és visszahív… na ez nem sikerült neki több mint három órán át, úgyhogy ismét felhívtam 11 után. Jött a mese arról, hogy „ez egy második körös kiszállítás lenne azon a napon” ezért nem látszik a státusz változás a követésnél, de meg fog valósulni… Persze, hogy nem így lett. 14 óra után hívott, hogy van egy rossz híre, ebből ismét nem lesz semmi… Valahogy már nem lepődtem meg ezen, mert egy béna, szerencsétlen, hozzá nemértő bandának gondolom őket, aminek hangot is adtam az ő sűrű elnézést kérő szövege mellett, amit már abszolút nem tudtam komolyan venni. De kaptam egy újabb ígéretet, hogy 04.11. hétfőn tutibiztos, hogy szállítják… hát szállítsák, mert otthon nem tud maradni akkor senki és nem is bízom abban, hogy ez menne gond nélkül nekik.
Panaszt tenni náluk ez ügyben persze nincs lehetőség, szerintük nincs ebben semmi rendkívüli, ez most így jött össze... Tudom, hogy aki dolgozik az hibázhat is, de ez így, ebben a formában, nekem szánalmas, és mint az elején már írtam, nem először fordult velük elő.Úgyhogy még péntek délután beszéltem a Samsungnál egy ügyintézővel és elálltam e készülék vásárlásától.
Elnézést, hogy hosszúra sikeredett, de gondoltam megosztom veletek.'' Ne félj a tökéletességtől! Úgysem éred el sohasem.'' - by Dali
-
e.vid
senior tag
válasz Bernardo20 #152395 üzenetére
Tudom ez nem oldja meg a problémád, én így jártam velük a múlt. [link]
'' Ne félj a tökéletességtől! Úgysem éred el sohasem.'' - by Dali
-
e.vid
senior tag
válasz wallace 234 #152332 üzenetére
Maradtam a Samsungnál, amit ugyan úgy a Raben szállított ki csak most a munkahelyemre, így nem kellett otthon maradnia senkinek.
Még 8-án megvettem egy ugyanolyan (65qn90a) tv-t, miután az előzőt lemondtam. Picit jobban is jöttem ki, mert három 10-es kuponnal 467k helyett 417k lett .
11-én a Samsung jelezte, hogy megkapta az elállásról a levelem és 12-én már vissza is utalta az előző árát.
13-án a Raben kiszállította a munkahelyemre. Ami azért szintén kalandosra sikeredett a részükről, mert a futár eltévedt (nem ismerte a környéket), a telefonja lemerült (elment az Auchanbe töltőt venni) . A részéről beígért 6 perc helyett közel egy órát vártam rá a parkolóban, úgy, hogy nem tudtam merre is jár. De csak meg lett és öröm-boldogság van.
A kép nagyon tetszik ADS ide vagy oda, szerintem hibátlan a feketéje is.[ Szerkesztve ]
'' Ne félj a tökéletességtől! Úgysem éred el sohasem.'' - by Dali
-
e.vid
senior tag
-
e.vid
senior tag
válasz NavySeal #152576 üzenetére
Az nem egy előrendeléses tv volt így 3 munkanap volt az egész, péntek este vettem meg és szerdán hozták. Az is hozzátartozik, hogy ez már egy második rendelés volt, mert az elsőnél némi "zavar" támadt a kiszállítónál.
'' Ne félj a tökéletességtől! Úgysem éred el sohasem.'' - by Dali
-
e.vid
senior tag
Előző tv rendeléseimnél 15 óra körül jött az email a szállítótól, még nem kell aggódni...
[ Szerkesztve ]
'' Ne félj a tökéletességtől! Úgysem éred el sohasem.'' - by Dali
-
e.vid
senior tag
válasz predakon #152686 üzenetére
Azért sejthető volt, hogy mire gondolsz. Ebből azért látszik, hogy a 2022-es tv még nemigen van nekik raktáron. A következő levelet már elvileg nem a Samsung, hanem a Raben fogja küldeni, hogy mikor várható a kiszállítás.
'' Ne félj a tökéletességtől! Úgysem éred el sohasem.'' - by Dali
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen