Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Kam1kaze

    tag

    1 hónapon keresztül néztük a TV-ket, első körben egy LG-re esett a választás, másnap pont az lett akciós, de nem felelt meg nekünk, így visszaküldtük. Azóta többször is megnéztük MM üzletben, milyen rajtuk az adás, készülék (menü) sebesség stb. és a fórumot is olvasva, végül a Samsung UE32K5500 -ra esett a választás. Ár is fontos tényező volt, 110.000 Ft környéke, méretben meg elég egy 32"-os.

    Lenne egy kérdésem is, aminek lehet nem sok értelme lesz, általában az ilyen kategóriás TV-k mennyire megbízhatóak években nézve? Mert pl. nyomtatóknál sokszor olvasom, hogy manapság sok Canon 1 év garancia lejárat után romlik el, okostelefonok is pár év után sokszor megadják magukat, nem úgy mint a régi készülékek. Tudom, benne van a pakliban, hogy 5 évig semmi baja nincs, de lehet 2 hónap után elromlik, csak általánosságban mi a tapasztalat? Elgondolkodtam azon, megérné-e venni (9.990 Ft-ért) plusz 2 év hivatalos garanciát a Samsungtól.

    Hetek óta minden nap nézem az árát, hátha lesz akcióba. MM-ba voltunk ma személyesen, akkor láttuk, hogy 8%-al olcsóbb, de neten akarom megrendelni a 14 napos elállás miatt, szerencsére előtte még körbenéztem és a Telekom-nál most 79.990 Ft a Samsung UE32K5500, ha valaki pont ilyet nézett ki, még rendelhető. :DD

  • Kam1kaze

    tag

    válasz sinick #104212 üzenetére

    Ha maradsz a Samsungnál és amit ajánlottak belőle Neked, akkor a Samsung UE32K5500 ismét elérhető online Telekomnál 79.990 Ft-ért.

  • Kam1kaze

    tag

    Sziasztok!

    Ünnepek előtt vettünk egy UE32K5500 TV-t, amivel kapcsolatban lenne pár kérdésem és észrevételem.

    Észrevételként csak annyit, hogy a talpa karcosan érkezett, szerencsére alul, ezért az nem látszik. A képernyő jobb és bal széleinél szösz szerűségek lógnak ki a keret alól. Utóbbit csak 10-20 centiről lehet látni, ezért az se zavaró, csak furcsállom, hogy egy új TV-nél ilyen van. A talp rögzítésénél a felső két csavar egy idő után csak körbe-körbe forog, gondolom azért, hogy a műanyag "foglalat" ne repedjen meg.

    Amiket szeretnék megtudni:

    1. CH List gombot megnyomom, bejön a csatornalista, ha újból megnyomom, akkor eltűnik. Viszont, ha a Guide gombot nyomom meg és ismét megnyomom, hogy eltűnjön, a képernyő alján megjelenik egy vékony csík. Exit-et azért nem használom, mert akkor mind a két esetben bejön alulról a gyorsmenü vagy hogy hívják (mint amikor a ház gombot nyomom meg). Arra rájöttem, hogy ha Guide gombbal lépek ki, akkor az a csík alul, ennek a gyorsmenünek a teteje.
    Most kipróbáltam megint, miközben írom ezt, és a Guide gombbal való kilépésre is az alsó menüsáv jön be (nem csak a teteje). Akkor lehet, néha hibásan működik, és nem jön fel a menü, csak pár pixelnyit. Ezt MM üzletben is tapasztaltam, amikor kipróbáltam, hogy néha feljön a menü, néha nem, Guide kilépésnél.
    Ez csak ennél a típusnál van, vagy másiknál is jelentkezik? Van erre megoldás, azon kívül, hogy kétszer nyomok Exit-et? Nem értem, minek jön fel az a menü.

    2. CH List betöltésekor nem frissíti, hogy éppen milyen műsor megy (ekkor a jelzőcsík, hogy hol tart a műsor, mindig a legvégén van), de ez akkor is jelen van, amikor csatornát váltok a sima CH gombbal, fel vagy le, akkor is régebbi műsor címet ír ki, ha utána megnyomom az infó gombot, akkor már az aktuálisat írja. Ezzel lehet valamit kezdeni, hogy frissítse magától?

    3. Telefonra feltettem a Samsung Smart View alkalmazást, de nem látják egymást a TV-vel.
    TV-nél a beállításoknál a Hálózat - Szakértői beállítások - Wi-Fi Direct menüben semmit se talál, csak keres és kis idő után kilép a menüből. Ugyan azon a WiFi hálózaton vannak. LG telefonom van, gondolom mindegy milyen márkájút használok, nem kell Samsungnak lennie.
    Mit kell még állítanom, hogy lássák egymást, vagy más app kell hozzá? Böngésző irányítására használnám, meg képeket átküldeni telefonról.

    4. Tegnap előtt este kiírta a TV, hogy Samsung Galaxy S7 edge csatlakozott hozzá, akarom-e tallózni? Az előbb leírt Wi-Fi Direct-nél is szerepelt ez a telefon, de úgy, hogy nincs csatlakozva, másnapra már eltűnt. Nincs Samsung telefonunk, főleg nem S7.
    Ez hogy lehetséges (feltörték a routert)?

    Sajnos lefrissítette magát a TV. Először rögtön kikapcsoltam az automatikus frissítést, de nem sikerült jól beállítani a TV-t, ezért gyári visszaállítást nyomtam és utána elfelejtettem kikacsolni az automatikus frissítést. Ezt a napokban vettem észre, így a legújabb (1154) került rá. Azóta nem volt gyári visszaállítás, mert még nem csináltam képeket a beállításokról.

  • Kam1kaze

    tag

    Ti milyen dátumot adtatok meg a MY Samsug oldalon regisztráláskor?

    Beszéltem a Samsung Chat-en egy ügyfélszolgálatossal. Ezt írtam:

    "Tisztelt Samsung!

    Regisztrálni szeretnék egy TV-t. My Samsung oldalon a vásárlás dátumát kéri, Telekomnál ahol vettem a TV-t webshopon keresztül, ezt írja: A megrendelt termékek jótállási idejének kezdőpontja megegyezik a számla kiállításának időpontjával. Én úgy tudom, hogy a termék átvétel napjától indul a jótállás ideje.

    Vásárlás dátuma: 2016.12.15.
    Számla kiállításának időpontja: 2016.12.16.
    Termék kiszállítása/átvétele: 2016.12.19.

    Emiatt nem tudom, hogy a "Vásárlás ideje" részhez mit írjak?

    Mert garanciáztatás szempontjából az a 4 nap is számíthat."

    Azt a választ kaptam, hogy a számla dátumát, azaz december 16-ot kell megadnom.

    Törvényileg az átvétel napjától indul a jótállás, most utána is néztem és több helyen is ezt írják.

    Nem egy esetben hallottam, hogy pont jótállás után 2 nappal elromlott pl. nyomtató stb.

    (#104894) PuMbA és (#104896) kocsij

    Köszönöm! Írok a Samsungnak, hátha történik valami.

  • Kam1kaze

    tag

    válasz Flashget #104903 üzenetére

    Ja, hogy akkor akármit írnék, mást el se fogad, akkor így már nem kérdés. Kösz a választ! :)

    Csak azt nem értem, ha törvényileg az átvétel napjától számít, akkor a Samsung miért kivétel. Viszont, ha onnan közelítem meg, hogy +1 évet ad ingyen regisztráláskor, akkor nem reklamálhatunk a pár nap miatt.

    Azt már eldöntöttük, hogy +2 évet akarunk hozzá venni, csak még nem regisztráltuk, majd most megteszem. Így összesen 90-ből van egy 4 év garis TV. :D

  • Kam1kaze

    tag

    válasz Flashget #104920 üzenetére

    Délbe beregisztráltam, megkaptam a +1 évet, de a kiterjesztettet nem sikerült, fehér képernyő, error felirattal jelenik meg. Hívtam a Samsungot, hölgy azt mondta, foglalt minden kolléga, ezért adjam meg a számom és visszahívnak. Elég elfoglaltak lehetnek, mert még mindig semmi.

    Akkor lehet várok én is. Nekünk 10.000 lenne a +2 év, ebből már nem biztos, hogy lesz engedve, de ki tudja, csak nehogy megszüntessék ezt a lehetőséget. :)

    Amire még nem jöttem rá, pendriveot rádugom, LG-nél (ami csak pár napot volt nálam) volt olyan lehetőség, hogy leválasztás, Samsungál nem találok ilyet, netről leszedett leírásában se. Elég csak átváltani mondjuk TV adóra és már ki is húzhatom?

    Napokban van időm jobban átnézni, most délután pixel hibát is kerestem, egyszínű képekkel és a világos színeknél bal felül bevilágít kettő pötty (kép 1 - kép 2). És szintén bal oldalt végig kicsit sötétes a keret közelébe, bal lenti sarokban kicsit jobban (kép). Ezek közül csak a két világos pötty zavar, mert mióta észrevettem, mindig odanézek TV-zés közben.

    Utóbbival lehet garanciáztatni? Tartok tőle, hogy rosszabb lesz. TV-t gondolom a Samsung javítja, mert telefonból azért is veszek pár éve LG-t, mert annak van hivatalos szervize és nem a Telemaxhoz küldik, ahonnan leamortizált állapotban kerülnek vissza a cuccok. Bár lehet már a Samsung is javít közvetlen telefont, ennek nem néztem utána.

    [ Szerkesztve ]

  • Kam1kaze

    tag

    válasz Flashget #104935 üzenetére

    Ez hatással van a CH LIST funkcióra is? Mert ha igen, akkor az a része azért nem működik, én is Digis vagyok. Pár napja nagyobb részt már csak három vonal (---) jelenik meg a műsor címe helyett a CH LIST megnyomása után.

    Pendrive leválasztást nem találom, ha a felfelé nyilat nyomom az eszközön az "Információ" és "Hozzáadás kezdőképernyőhöz" opció van. Sehol se találom a leválasztást, ezért csak lehúzom, miután visszaváltottam TV adóra, egyenlőre jobb ötletem nincs. Samsung azóta se hívott vissza, hogy rákérdezzek ezekre. Pedig azt írják az oldalukon, hogy a Samsung ügyfélszolgálatát két díjjal is jutalmazták.

    Tegnap éjjel már WiFi jelet se talált, miközben a telefonokon volt.

  • Kam1kaze

    tag

    válasz sandró60 #104940 üzenetére

    Nincs Tools bill, neten utánanézve a képeket, a helyén nálam Extra bill van, de arra azt írja ki, hogy nem elérhető. Első alkalommal most amikor megnyomtam a Source gombot, pont telefonáltak, mire letettem eltűnt a Source menü és lefagyott a TV, csak kikapcsolni engedte. Éjjel is lefagyott egyszer. Kösz azért az infót. :)

    Azt hiszem megy szervizbe, elegem van már ebből a TV-ből. 5 nap használat után egy LG LH630V-t váltottam le, most ennek is jönnek elő a hibái, nem tudom milyen márkát kell már venni.

    [ Szerkesztve ]

  • Kam1kaze

    tag

    válasz gippazoid #105024 üzenetére

    Én is pont ezzel kapcsolatban idéztem egyik hozzászólásomban, a díjnyertes ügyfélszolgálatuk... Biztos ezt maguknak osztották ki.

    Hétfő óta várom, hogy visszahívjanak, aznap még késő délután is felhívtam őket, jeleztem, hogy még mindig nem hívtak vissza, csaj meg mondta, felírja megint a telefonszámomat és odaírja, hogy sürgős. Ha egy kicsit több időm lesz, akkor lehet jobban belemerülök majd, akár a koreaiaknak is írok, ha úgy alakul.

  • Kam1kaze

    tag

    Nálatok a MySamsung oldalon a "Regisztrált termékem" alatt a "Kiterjesztett jótállás vásárlása" link működik?
    Nálam fehér az egész oldal utána és a bal sarokban azt írja "Error".

    Írtam az ügyfélszolgálatnak Chaten, letesztelte, azt mondta Chrome-mal működik neki, próbáljam ki másik böngészővel. Nekem Firefox 48.0.2 van fent. Ezért nem telepítenék, főleg, hogy XP-m van még, amire nehezen találnék megfelelő verziót.

  • Kam1kaze

    tag

    válasz Dictator^ #108494 üzenetére

    Érdeklődtél náluk, hogy mikorra lesz kész?

    Nekem azt mondták, hogy 1 hét múlva lesz kész és küldenek SMS-t róla, de annyira küldték, mint ahogy a Samsung ügyfélszolgálat visszahívott január óta (ezek szerint a Samsungnál nem szokás ezt betartani).
    15. napon írtam nekik és 1 órán belül jött a válsz, hogy kész a tévé, LCD csere volt.

    Lehet érdemes lenne írásban (hogy legyen nyoma) rákérdezni és határidőt kérni, ha csak halogatnak, nem tartják be, akkor cserét kérni. Én így tettem, amire jött a válasz.

    Esetemben a LED cserével eltűnt a két pötty, viszont szoftverileg még sz.rabb lett, mint volt. Direkt kérdeztem a szoftverhiba javítást is, amikor átvettem a tévét, az volt a válasz, hogy nem tudom, már nincs bent szervizes kolléga.

    Átnéztem azért még ott, nincs-e fizikai sérülés, minden rendbe volt, csak itthon derült ki egyik este, hogy körülbelül 10 centinként a tetején 1-2 centinyi csíkon kiszűrődik a fény (Kép 1 - Kép 2). Össze tudom nyomni a keretet a hátuljával, de utána ugyan úgy szétnyílik résnyire.

    Kapcsolatot felvettem a Telekommal, mint forgalmazó, kíváncsi vagyok mit reagálnak.

    Még januárba kérdeztem, de nem jött válasz, csak kíváncsiságból érdekelne, hogy akinek UExxK5500 tévéje van, a talp rögzítésénél a felső két csavar egy idő után csak körbe-körbe forog. Ez normális? Mert szerviz után már csak az egyik forog körbe, a másik rendesen befog, mint ahogy az alsók.

  • Kam1kaze

    tag

    válasz gjanner #108510 üzenetére

    YouTube-on is vannak ilyen tesztek, de én pendrive segítségével csináltam, érdemes több színnel (pl.: fehér, fekete, piros, zöld, kék, sárga), nálam múltkor kék és piros színnél jött ki pixelhiba (LG tévén), többinél jó volt.

    [ Szerkesztve ]

  • Kam1kaze

    tag

    válasz Donki Hóte #108514 üzenetére

    Akkor ezeket (is) ilyen jól kitalálták. :(((

    Azzal kicsit mi is megszenvedtünk, mielőtt vittem a szervizbe. Egyik csavart viszonylag könnyen sikerült, folyamatosan tekertem kifelé, úgy, hogy egyáltalán nem nyomtam lefelé, így végül sikerült. A másiknál már nem jött ez be, ott benyúltunk mellé valamivel. Talán vékony körömvágó ollóval (vagy csipesz, de lehet tűvel is oda lehet férni). :U

  • Kam1kaze

    tag

    Üdv

    UE32K5500-nál amikor csatornát váltok a CH gombbal, nagyobb részt az utoljára nézett műsor címét írja ki és ilyenkor a jelzőcsík, hogy hol tart a legvégén van. Amikor nyomok egy info gombot, vagy oda-vissza léptetem a CH gombbal, akkor lefrissíti, hogy éppen mi megy. Erről írtam is anno, viszont a mostani UE43M5502-nél is meg van ez a jelenség, de egyenlőre nem olyan mértékben. Néha azonnal frissít, valamikor miközben mutatja jobb oldalt, hogy éppen mi megy, átvált közben az aktuális kiírásra és van amikor ismét az utoljára nézett műsort írja ki és csak az oda-vissza léptetés frissíti le.

    Ez számomra elég zavaró, mert sokszor csak nyomkodom a csatornákat egyesével fel vagy le és nem tudom mindig, hogy éppen mi megy.

    Amikor üzembe helyeztem a TV-t, a csatornakeresésnél "Digi"-re állítottam a szolgálatotót, mert Digisek vagyunk, de pár napja újrakerestettem és "Egyéb"-re állítottam és alatta a "Hálózat"-ot választottam. LG tévénél volt másféle csatornaprobléma, akkor mondták nekem az LG ügyfélszolgálaton, hogy hálózati keresést nyomjak, mert Digihez úgy kell. Ez se változtatott a Samsungnál semmit. Viszont LG-vel nincs ilyen probléma, kiírja azonnal, hogy éppen mi megy, ezért gondolom, nem a Diginél lesz a gond.

    Lehet, ha csatornaváltásnál 2 másodperccel tovább írná ki, hogy mi megy éppen, akkor jó lenne, mert pont akkor frissíti le, amikor eltűnik a kiírás?! Ezt csak azért gondolom, mert valamikor kiírás közben frissít, mielőtt elkapja azt.

    Más is tapasztalt ilyet?

    Másik észrevételem, hogy FullHD adásnál is egyes elemek pixelesek, meg furák (amit pontosan nem tudok megfogalmazni). Nagyon szép képe van a TV-nek, de olyan mintha túl akarná javítani a képminőséget. Élességet lejjebb vettem 50-ről 26-ra, az segített rajta valamennyit, ki-be kapcsoltam pár dolgot a képbeállításnál, de nem sikerült elérnem, hogy FullHD adás minden része teljesen tiszta, éles legyen, mint pl. a Sony-nál (ott minden tű éles volt). Feltöltöttem egy képet, ami nem adja úgy vissza, de azért látszik, hogy a logó és felirat szép, de az óra már nem annyira.

    Van valami, amit érdemes lenne állítani (én nem jöttem rá)?

    [ Szerkesztve ]

  • Kam1kaze

    tag

    válasz PuMbA #114729 üzenetére

    Köszönöm! Nem csak az első 3 nagy képet kell néznem? 4-et nem találom, de nem UHD a TV. Film mód leírásánál ír HDMI-t, de az ki van kapcsolva.
    Egy kicsit másképpen van nálam, a fényerő pl. 0-án van és plusz-mínusz 5-öt lehet állítani, azt hagytam 0-án, mert a 45 annak felelhet meg, ha 100-ig lehet húzni.

    Most így néz ki, a Színtónust állítottam "1.meleg"-re, ne legyen annyira sárgás.
    kép 1 - kép 2 - kép 3

    Van változás, de nem az igazi, majd még próbálok hangolni rajta.

    A csatornaváltáskor nem mindig frissülő kiírás, hogy éppen mi megy, másnál nem jelentkezik?

  • Kam1kaze

    tag

    válasz Csabi1984 #114760 üzenetére

    Először így állítottam be és használtam tegnapig: kép 1 - kép 2 - kép 3 - kép 4
    Előző meg a mostani beállítás között kéne majd megtalálni a középutat.

    Megoszthatom majd, de nem hiszem, hogy az lesz a top 1 beállítás. :) Nem tudom mikor lesz rá annyi időm, mert a szabadidőm nagy része, pont az előző hibás Samsung ügyintézésével megy el, már 1 éve... A mostanit már direkt külföldről rendeltem, hogy köze se legyen a hazai nulla szintet elérő szervizhez. 5 márkát próbáltam 1 hónapon belül és "sajnos" a Samsung hozza a legjobbat, csak emiatt lett ez, mert amúgy minden más termékből kizárom, a hazai Samsung Ügyfélszolgálat és Szerviz negatív tapasztalatok után.

    [ Szerkesztve ]

  • Kam1kaze

    tag

    válasz Csabi1984 #114763 üzenetére

    Utóbbinál a Normál módot állítottam át. Ebben az esetben, úgy emlékszem, akkor a "Fehéregyensúly" résznél csak a "2 pont" rész volt aktív a "10 pontos" nem, de azokhoz amúgy se nyúltam.

    [ Szerkesztve ]

  • Kam1kaze

    tag

    válasz PuMbA #114765 üzenetére

    Akkor félreértés történt, mert K-val kezdtem, de utána az M-ről írtam és utána már ahhoz szólt a többi is. :) Köszönöm a linket, hidegre volt elején, de majd megpróbálom ezt a beállítást is és tesztelni/szokni a meleg színt.

  • Kam1kaze

    tag

    Valahogy meg tudom nézni, hogy mikor gyártották a TV-t?

    Mert én még 2017 december közepén rendeltem egy Samsung UE43M5502 készüléket eMAG-tól, aminek a kellékeinek a csomagolásán 2017.11.27. szerepel, így elméletileg 2 hetes lehet a TV, ha egyezik a kiegészítők csomagolás dátumával. Míg rokonomnak 1 hete rendeltünk ugyan ilyen TV-t, ugyan onnan és annak a kiegészítők csomagolásán 2017.05.xx. dátum van. A szoftver is régebbi (talán 1008) volt, míg az enyémen a 1151 volt alapban.

    Annyit vettem még észre, hogy a 8 hónapos csomagolású távirányítónak a hang és program fel/le gombjának, mintha nagyobb holtjátéka lenne és hangban is másabb, nem recseg, de hallani/érezni, hogy gagyibb, az enyémhez képest.

    Levettem a hátulját és a régebbin Made In China szerepel, míg az enyémen Made In Indonesia. Akkor ezért gagyibb, vagy csak kifogott egy rosszabbat belőle. (Nem tudom, a távirányítót lehet-e külön cseréltetni emiatt, mert a TV-vel egyébként semmi gond egyenlőre.)

Új hozzászólás Aktív témák