Új hozzászólás Aktív témák
-
KO2
aktív tag
Wohooo. Andromáda lonerem lesz
-
veterán
Jah, a taurusért én is andromeda-t kapok A heraldért meg egy hornetet. Most több esetben erősen felfele kanyarodott az átváltás, tehát ha van egy 130 eurós freelancered, attól még megkapod a 250 eurós andromeda-t játszani, mivel multicrew ship. A herald is csak vagy 100 euró körül lehetett max (vagy 80), de mégis egy 125 eurós hornet jár érte.
[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
Calix-el való chat alapján a TrackIR támogatás kijavítása az előrelátható jövőben nem fog megtörténni, mivel nem tudja mi a probléma, és nincs emberük aki most ezzel tudna foglalkozni. Viszont a többi VR eszköz támogatását közelebbre hozták.
Ebből nekem elégséges infó az, hogy nincs elfelejtve a vr támogatás, nincs elsunnyogva hogy nem beszélünk róla, hátha elfelejtik az emberek. Innentől jöhet 1 vagy 2 év múlva, csak jöjjön. No meg van 100 másik fontosabb dolog amit elsőnek meg kell csinálniuk, 1000 hiba amit ki kell javítaniuk
[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
A mostani bugsmashers-ben pedig volt egy érdekes és számomra technikailag lenyűgöző bug.
A probléma akkor történt, amikor egy nagy hajóba (pl Reti) belerongyol egy Hornet, el tudott crashelni, mivel a hajó pozíciójáról snapshotot küld a szervernek a kliens (most itt vagyok, most itt vagyok, most itt vagyok), és a szerver ezeket közvetíti a többi kliensnek, amik között interpolálva mozgatja a kliens a másik hajóját (ez teljesen érthető, nem küldhet minden kliens másodpercenként 60-120 frissítést a szervernek, mert amire az kiosztja mindenkinek, már rég nincsenek ott, és jön a lag). Ezek a snapshotok viszont world space koordinátákat használtak, amik 64 bitesek, viszont egy hajó is képes egy másik hajó lokális gridjébe belekerülni (akár mert kettészakadt a hajó vagy akkora rés tátong rajta hogy abban megy be), és a lokális grid viszont csak 32 bites (elvégre nem lesznek galaxisnyi méretű hajók és városok), és ebben a térben 64 bites értékkel számolva a fizikát, jött a crash. Ezt amúgy megoldották azzal hogy a snapshot koordinátákat mindig az aktuálisan érvényes gridben küldik el.Ami számomra ebben érdekes infó: hogy mindig interpolált snapshot adatok közt mozgó hajót látsz, ami amúgy az esetek többségében biztos nem okoz majd gondot, elvégre nem tudsz a fizikának is köszönhetően hirtelen az ellenkező irányba elindulni mint haladtál
Ami pedig lenyűgöző, hogy szétesett hajóknak lehet több kis gridje, vagy eleve lyukak a hajón, amin be lehet jutnia valaminek, embernek, rakétának, stb. Ezek tényleg meg akarják csinálni, hogy ha robbantunk egy lyukat a hajón, be lehessen lebegni rajta Ez technikailag azért átkozott nagy probléma és cél.
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
BlackDevil
aktív tag
válasz Menthirist #36759 üzenetére
Elképesztő amit csinálni akarnak! ( és meg is fognak )
»OΛKΞN« √ ツ Toborzás: https://goo.gl/bO5GhH <--- Star Citizen ---> https://goo.gl/ptspnT ¤ Steam ---> shorturl.at/NSVW1 | Social Club ---> http://goo.gl/nPIu51 | Hackthat: http://goo.gl/kAJnpV
-
PoeDameron
aktív tag
válasz Menthirist #36759 üzenetére
Ez a sérülésmodell nekem mindig is zavaros volt.
Ha jól értelmeztem, akkor elvileg átálltak egy "sokfelé széttördelt gép" elképzelésből arra, hogy nem törik szét a gép, hanem a karosszériát festik fel roncsnak. Ezáltal gyorsul a játék és mifene. Viszont akkor ehhez az elképzeléshez hogyan illeszkedik az, hogy te meg lyukat fúrsz a gépbe és belebegsz?
-
veterán
válasz PoeDameron #36761 üzenetére
Nem. Régen sok darabra tört egy hajó, és minden darabkának meg kellett a különböző sérültségi állapotát is csinálni, (le kellett modellezni a 0, 25, 50, 75 és 100%-os sebződési állapot). Az új damage shaderes megoldással ezt az utóbbi elemet iktatták ki, tehát a leszakadt modell maga marad ugyanaz, csak "textúrában" sérült, de egyrészt ezt lehet menet közben generálni (hova csapódott a lövedék és milyen fajtájú), másrészt pedig lehet alfája, tehát átlátható marad maga a darabka, mintha lyukat ütöttek volna rajta. Valójában pedig maga a modell maradt ugyanaz, így nem kell 4-5x lemodellezni mindent.
[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
Razzul
senior tag
válasz Menthirist #36759 üzenetére
Nem lehet ezt megcsinálni. Még nem tart ott a technológia.
Emellett amúgy sem akarom, hogy megcsinálják. Ha lyukakat fogunk robbantgatni hajókba, annak az lesz a vége, hogy Poe tényleg el fog lopni egy Idrist az Aurorájával.Stat crux dum volvitur orbis
-
Yllgrim
őstag
válasz Razzul #36763 üzenetére
Na azert ha veletlen valahogy azt egyszer megcsinalna kivancsi leszek hanyan fognak ott flexelni mellette hogy az "en haverom"
Peace is a lie, there is only passion. Through passion, I gain strength. Through strength, I gain power. Through power, I gain victory. Through victory, my chains are broken. The Force shall free me.
-
Volfram42
senior tag
válasz Razzul #36763 üzenetére
Amíg nem csinálja meg valaki addig nem is lehet. Ha megcsinálta akkor kerül csak múltidőbe. Azaz : Eddig nem lehetett.
Este olvastam az új cserehajókat. Nagyon megörültem, hogy a Hull A is Connie-t kap.
[ Szerkesztve ]
Say NO to Vertical Videos: https://www.youtube.com/watch?v=Bt9zSfinwFA&index=8&list=FLEm9KqcrDBe77hxufpcW_EA
-
macy
addikt
Ugyan gyerekek. Poe-nak nem kell Aurora, hogy elfoglaljon egy Idrist. Már csak az aurájával simán lebénítja azt a ladikot
-
Yllgrim
őstag
válasz Volfram42 #36765 üzenetére
Igen, most eleg jol megcsinaltak a cserehajok elosztasat
Mindenki hozzafer valami nagyobbhoz, ha meg majd bekerul a hajoja akkor meg ahhoz
Nagyan lassan megy fel a szamlalo, tegnap ota talan 10-20e $, meg valamivel meg kellene boostolni Egy jo kis koncepcioval, Dragonfly, Corvette pl
Peace is a lie, there is only passion. Through passion, I gain strength. Through strength, I gain power. Through power, I gain victory. Through victory, my chains are broken. The Force shall free me.
-
Volfram42
senior tag
válasz Yllgrim #36767 üzenetére
Idén már nem, de jövőre ha lesz még lehetőség akkor azt a Hull-t lehet B re fogom hizlalni, de ott tényleg megállok. Egyszerűen böki a szememet, hogy az még nem annyival drágább, de még is mennyivel nagyobb.
Ugyanakkor még úgy érzem megérdemlik a támogatásomat. Úgy se vettem vagy két éve semmilyen játékot, mert annyira kritikán aluli mind. Ha ez kijön akkor meg remélem nem is akarok mással játszani.Azt meg kell vallani még mindig értik, hogy hogyan kell a mézesmadzagot elhúzni. Tuti lesz olyan aki megkapja a nagyobb hajót és ez miatt megszereti és inkább gyűjt rá. Ha egy évet akkor annyi. Ideje van.
Ide nagyon off: War Thunderel szoktam még játszani. Oda is fizettem, mert úgy éreztem megérdemlik, de a szimulátor módot elsorvasztják, mert nem játszik vele annyi ember, mint az árkád játékmóddal. Fórumon még szavazást is indítottunk, hogy lássák a fejlesztők a szimulátoros gárda hajlandó akár fizetni is havidíjat vagy egyszeri árat, de cserébe fejlesszék azt a rész is. Így nem lehet kifogás, hogy kevés játékos van ott egy ingyenes játékhoz képest. Elég nagy többség igenre szavazott. mégse csináltak semmit se. Pedig aki vesz joy-t és egyéb kiegészítőket az szívesen invesztál ilyenbe ha megéri. Sajnos a fejlesztők nem reagáltak rá semmit se. Sőt a poén, hogy angolul se tudnak ami szerintem egy az informatikában dolgozó programozótól eléggé elképesztő tény.
Nagyon sokat tanulhatnának az SC-s gárdától ilyen téren. Ebben biztos vagyok.[ Szerkesztve ]
Say NO to Vertical Videos: https://www.youtube.com/watch?v=Bt9zSfinwFA&index=8&list=FLEm9KqcrDBe77hxufpcW_EA
-
ttamashu
aktív tag
válasz Volfram42 #36768 üzenetére
Hát a kommunikációt ne az CIG-től tanulják. Itt is akadnak vele gondok! (FPS modul késés kommunikálása, vagyis annak hiánya, a kritikákat is nagyon ügyetlenül kezelték, főleg eleinte)
A ruszkik meg ruszkik elvannak a kis világukban. Egyébként a következő nagy projektem oroszul megtanulni lesz. Egy egész új internet nyílna meg az ember előtt. Meg egy gyökeresen más szemléletmód.
Tea az élet!
-
Volfram42
senior tag
válasz ttamashu #36769 üzenetére
Szerintem tanulhatnak. Ott a módszer, hogy nem válaszolna senkinek aki nem oroszul ír. Annak is módjával és amint egy nekik nem tetsző dolgot ír valaki a fórumukba azt azonnal törlik.
Say NO to Vertical Videos: https://www.youtube.com/watch?v=Bt9zSfinwFA&index=8&list=FLEm9KqcrDBe77hxufpcW_EA
-
Razzul
senior tag
válasz Yllgrim #36764 üzenetére
Ugyan, csak viccelődtem. Én támogatom a vállalkozását. Ha tényleg sikerül a művelet, az lenyűgöző lenne.
(#36765) Volfram42:
Attól, hogy még nem csinálta meg senki, attól lehet, hogy meg lehet. A Star Citizen vállalásai között is van olyan, amit eddig meg lehetett volna csinálni. Csak más fejlesztők túl kockázatosnak, vagy túl nagy feladatnak tartottát.
Ők túlságosan féltek, hogy mi lesz akkor, ha elbuknak egy ilyen ambiciózus projekttel. Mert akkor bukják az addig belefektetett pénzt és energiát is. Így pedig sosem valósult meg. De Chris Roberts jött és megmutatja, hogy igen is meg lehet ezt csinálni, a játékosokkal közösen. És borsot tör mindegyik fejlesztő orra alá aki eddig azt mondta, hogy nem lehet, hogy még nincs meg hozzá a technológia vagy egyéb hülye kifogást szajkózott.
Többek között ezért is szeretem ennyire ezt a játékot. Mert iszonyat újító, innovatív. Olyat mutat és csinál vele a CIG amit azelőtt senki. Ez pedig rengeteg AAA játékot fejlesztő cégnek piszkosul ijesztő lehet. Mert ezek után ezt a szintet kell majd megugraniuk. És nagyon remélem, hogy ha kijön ez a játék a régi nagy kiadók tömkelegén fogják számon kérni azt, hogy miért az CoD meg az Assassins Creed hatvanadik mocsok részét gyártották le egy ehhez hasonló termék helyett.
Stat crux dum volvitur orbis
-
Volfram42
senior tag
válasz Razzul #36771 üzenetére
Pont erre gondoltam én is. Olvastam a Division interjút. Tuti nem kell még egy másszunk fára a térképért játék. Meg öljünk le egy védett állatot, hogy új pénztárcánk legyen. Vagy, hogy egyel több vessző férjen a tegezünkbe.
Say NO to Vertical Videos: https://www.youtube.com/watch?v=Bt9zSfinwFA&index=8&list=FLEm9KqcrDBe77hxufpcW_EA
-
PoeDameron
aktív tag
válasz Razzul #36771 üzenetére
Szerintem csak azon múlik, hogy engedik-e, hogy elfoglalhassunk egy bengalt, szóval nem támasztanak a játékos elé lehetetlen akadályt, pl. hogy nem lehet sérülést okozni mondjuk egy UEE kapitális hajó legénységének. Ha megengedik, akkor csak idő kérdése. Játékos felszereli magát a megfelelő cuccokkal, isten tudja még milyen ketyerék lesznek, lehet pl. személyi stealth technológia is, vásárolhat seregbontó fegyvereket, gránátvető és társaik, és akkor nyakig felszerelve ha valahogy a fedélzetre tud keveredni, akkor onnantól ügyességi játék. Lehet hogy magával a hajóval nem tud mit kezdeni, de mint kihívás az adott lesz. Aztán ezt lehet cizellálni, mert 3-4 fős csapatok ugyanígy felszerelve szintén nekiállhatnak, és nekik ugye sokkal jobb esélyeik lehetnek.
Menthirist, köszi de nem az volt a probléma, hogy egyáltalán nem akarták, hogy egy hajónak legyenek különböző sérülési állapotokra külön modelljei, tehát hogy le kelljen modellezni a connie-t 4-5 különféle stádiumban? És azzal spórolnak, hogy nem esik darabokra a connie, nem kell lemodellezni, hanem a felszínét csinálják meg olyanra, mintha óriási károkat szenvedne, és aztán gondolom csak az utolsó pillanatban robban egy szép nagyot.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz PoeDameron #36773 üzenetére
De, de pontosan ezt mondom. A damage shaderrel elérték, hogy csak egyetlen modell legyen, amit repülsz. Amikor találatot kap, akkor a damage shader mutatja hogy mennyire romos, vagy hol van leszakadva a bevonat, stb, de mint modell, még ugyanaz. Annyi, hogy le lehet törni a modell részeit mint itt. Szétesni szét tud, eddig is szét tudott, a teljes modellről komplett szekciók leeshetnek, ez nem átmodellezés. Átmodellezés akkor lenne, ha a letört darabok össze-vissza lennének hajlítva, és ezért kellene lecserélni őket egy adott szintűre roncsolódott variánsra.
Itt van a Connie robbanása is, itt is láthatóak a lerepülő darabok, sőt a végén fődarabok is. Ilyen történik pl akkor is, amikor játékokba a falak leomlanak vagy a fák kidőlnek (a crysis-ben ugye gépfegyverrel bárhol el lehetett nyírni egy fát, ott sem az összes variációt modellezték le)Szóval modellezni egyszer kell, aztán meg megadják hogy pl a hajtómű lerepülhet róla. Minden más sérülést a damage shader mutat.
[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
Volfram42
senior tag
Game Awards-on le ma érdekesség.: [link]
Say NO to Vertical Videos: https://www.youtube.com/watch?v=Bt9zSfinwFA&index=8&list=FLEm9KqcrDBe77hxufpcW_EA
-
PoeDameron
aktív tag
válasz Menthirist #36774 üzenetére
Jaj most megértettem, köszi szépen. Tehát van egy kész objektumuk, amit nem probléma darabolni. Az a probléma, ha át is kell alakítani hozzá.
-
TESCO-Zsömle
félisten
válasz PoeDameron #36777 üzenetére
Esetünkben az objektumot előre sok kis darabból csinálják meg, ettől lesz darabolható, mert a játék "csak" szétszedi a modell-t. A lényeg, hogy a kis darabokat nem kell 5x megcsinálni és mind az 5 változatot tárolni valami konténerben, hanem elég az alap 1db mindegyikből, mert a sérüléseket már utólag a motor raja rá, hogy úgy nézzen ki, mintha. Az más kérdés, hogy ha te teoretikusan odamennél a letört, lyukas szárnydarabhoz és megpróbálnád átdugni rajta a kezed, akkor talán nem menne, mert a modell fizikailag még ott is van, ahol a lyuk miatt nem látszik, de mivel erre nincs lehetőség a játékban, ezért ez egy olyan probléma, amire megoldás se kell.
Talán majd valamikor a jövőben, amikor mindenki VR-csatlakozóval a fején játszik a Mátrixban, vagy kicsivel előtte, mikor VR-szemüveggel a fejünkön lebegünk egy antigrav-gömbben... Ja, várj... Előbb lesz csati a fejünkön, mint antigrav technológiánk... Oooops...
Sub-Dungeoneer lvl -57
-
PoeDameron
aktív tag
válasz PoeDameron #36777 üzenetére
Azt meg tudják csinálni vajon, hogy luk formában "törik le" a gépből egy darab? tehát hogy nem egy új modellről van szó, ami lukas, hanem olyan apró darabokban törik ki a modellből a részeket, hogy az szabályos lyuk formát vesz fel? Mert akkor mégis megvalósulhat, hogy lukat lövünk a gépbe, és belemászunk.
-
Malibutomi
nagyúr
Na sracok vegigprobaltam a Port Alisar platformon allva a felbontasokat...nagyon durva a CPU limit, meg 3200x1800-on sem megy fullon a VGA-m. (4.4ghz 4770K-val.) Az FPS meg jo alacsony sajna.
Majd probalok olyat ahol tobb objektum van, kivancsi vagyok ott mi lesz az eredmeny. Sajna most pont a "nemnyilik az ajto, menj ki es korbe az egesz bazison hogy le tudd kerni a hajodat" effekt volt, ugyhogy anelkul mertem.
Ja megy fel a video, majd linkelem.[ Szerkesztve ]
-
PoeDameron
aktív tag
válasz TESCO-Zsömle #36778 üzenetére
De most ahogy így belegondolok, lehet réseket csinálni a hajóban, akkor is ha nem szabályos lyukak. Egyszerűen kitörik a hajótestből a burkolatot is, és ott a luk. Nem szabályos, de résnek rés, és ha elég nagy, nem látom be mért ne lehetne bemászni. Ha viszont fizikailag még ott van, csak láthatatlanná tették úgymond, akkor nem valósult meg, hogy kitörték a darabot, akkor az van hogy csak "átfestették".
-
TESCO-Zsömle
félisten
válasz PoeDameron #36781 üzenetére
Amit mondtam, azt a hajóról leszakadó apró törmelékdarabokra mondtam. Nyilván a nagyobb hajóknál meg kell oldani a perforációt, de egy golyó ütötte öklömnyi lyukon nem biztos, hogy képes leszel átlőni kézifegyverrel, még ha oda is mész. Persze lehet, hogy tévedek, mert ami működik a hajótesten az simán működhet a darabkákon is, ezt majd Menthirist elmondja, bár szvsz nincs értelme erőforrást pazarolni ilyen jellegű dolgokra miközben annyi minden más szomjazza azt.
Sub-Dungeoneer lvl -57
-
PodMAN
senior tag
Hi everyone,
Thought we’d give a little update on our progress with 2.0 on PTU.
We’re focusing on two major issues that we want to resolve before we release the next PTU build:
• Poor client-side performance that leads to very low FPS (this is the #1 blocker to the next build).
• Game servers bottlenecking when too many ships spawn at comms arrays.We've got a build right now that will go into testing, and as has been the case with this 2.0 PTU test, we'll know from QA's internal testing whether or not it's good to go to PTU late in the day USA time.
To be ready to publish 2.0 to Live, we want to nail down all of the below (please note this is a partial list of what we’ll fix):
• The previously mentioned framerate and game server bottleneck issues.
• Multiple GIM disconnects plus assorted dedicated game server and client crashes.
• Party system improvements.
• Error message overlay does not go away.
• Client flickering when SLI is enabled.
• Chat UI is too small.
• Destroying small ships with a physics grid will sometimes get the character stuck in an unplayable state on respawning.
• Damage states in multiplayer games are not consistently working.
• Players in the seat or turret of a multicrew ship when it is destroyed can get stuck in their bedrooms on respawning.
• Various fixes for spawn points, including wrong locations and being stuck after dying in multicrew turret.
• Implementing EMP distortion damage (currently has no discernable effect).
• When transitioning from zero g to gravity zones from above, the player character will fall – sometimes taking damage, or suffering lost functionality.
• Players can’t use automated landing in Andromeda.
• Main thrusters missing on 350R.
• Main menu fixes, particularly infinite load screen for Arena Commander.
• Top speeds fluctuating in IFCS/SCM modes.
• Repairing ships do not reset the ship’s mass.This 2.0 PTU test has been an absolute success because of your involvement and assistance in finding these issues.
I’ll shamelessly “borrow” Producer Jason Hutchins’ words and offer a reminder that our PTU tests are for finding all of the blocking issues before it goes Live for everyone else. Each build brings us closer to a full 2.0 release, and that just would not be possible without you.
Van még mit heggeszteni!
-
PhilBrick
őstag
[ Szerkesztve ]
-
Malibutomi
nagyúr
Valamit szerveroldalon koholtak, ma vagy otszor beleptem mindig elsore.
-
macy
addikt
Na, mindjárt más a G-vel offline. Így már látom hova is akarok menni. Voltam valami elhagyott állomáson, szervízben, meg a Yela bogyónál, tök jól néz ki. Ott össze is akadtam pár kalózzal, frankó volt. Csak a haverjaimat nem tudtam még rábeszélni egy kezdő csomagra. Azt mondják sok az a 45 ojró. Nem tudják én mennyit költöttem már
-
Szőrös
veterán
Pffff 45 ájró egy jobb játékért sem sok nemhogy kettőért.
Gondolom ők is kifelejtik a képletből, hogy nem a fejlesztők árazzák túl a játékot ( alap csomag ) hanem a csudálatos valutánk miatt olyan drága átszámolva.
https://starcitizen.hu ha tudni akarod mi újság az univerzumban
-
veterán
havi 80 ezerből vadonatúj AAA pc játékokat játszani nem igazán lehet, nem lesz meg hozzá a gép sem, és maga a játék sem. Nincs ebben semmi szégyen, de minimálbérből golfozni sem fogok tudni eljárni, vagy gyorsulási versenyeken indulni. Egyszerűen nem elég a pénz ehhez a hobbihoz.
[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
Nathan Boggs
senior tag
99,6M
1._Magyar_Kereskedelmi_és_Iparos_Szövetség robertsspaceindustries.com/orgs/HUNS Hel_Taktikai_Támogató_Flotta_CTF robertsspaceindustries.com/orgs/CTF
-
Yllgrim
őstag
válasz Nathan Boggs #36797 üzenetére
Nagyon lassan no
Peace is a lie, there is only passion. Through passion, I gain strength. Through strength, I gain power. Through power, I gain victory. Through victory, my chains are broken. The Force shall free me.
-
Szőrös
veterán
Nah igen, madzsarszki átlag(alatti) fizu nem elég ehhez bár ahogy Sapkás is írja még normális gép vásárláshoz sem.
Nu de fel a fejjel, fejlődik ez a bPU még ha lassan is. Most Papával ts-en fenn voltunk és játszogatunk bár csak egyszer tudtunk egy instanceba kerülni és akkor is szétfagytam ( pont az én ladikomban ült, az meg jól kirobbant alóla ).
https://starcitizen.hu ha tudni akarod mi újság az univerzumban
-
SkyS1gn
félisten
válasz Menthirist #36796 üzenetére
Az az egyik, de kinek lenne ideje annyival szarakodni?
Tech addict, $TSLA and Tesla owner, geek.
Új hozzászólás Aktív témák
- XGS24 - Remekül néz ki az új Perfect Dark
- Milyen okostelefont vegyek?
- Politika
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Spórolós topik
- XGS24 - Ilyen lesz a South of Midnight
- Moderátort keresek a fórumhoz!
- Szeged és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Call of Duty: Modern Warfare III (2023)
- XGS24 - Rövid videón a Starfield: Shattered Space
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen