- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Felhő alapú adattárolás (Dropbox, stb.)
- Windows 11
- Proxmox VE
- SkyShowtime
- Tarr Kft. kábeltv, internet, telefon
- Linux - haladóknak
- Perelnek a vallásos kripto-piramisjáték miatt
- Milyen routert?
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
Új hozzászólás Aktív témák
-
Stilinski
aktív tag
válasz Jack@l #49628 üzenetére
A szökési sebességeket szerintem azért nem érdemes idevenni, mert azok a jelenlegi lendületgyűjtős űrutazásnál fontosak, ma nem lehet azt megoldani a gyakorlatban, hogy egy űrhajó folyamatos meghajtással ellentartson a Föld gravitációjának, emiatt az ilyen dolgok gyakorlatilag körbezuhannak a Föld körül, tehát olyan sebességgel haladnak oldalirányba, hogy a gravitáció okozta zuhanással együtt mindig ugyanolyan magas pályán maradjanak.
A Star Citizen 900 évvel később játszódik, olyan meghajtórendszerekkel, amiknek nem okoz gondot a bolygók gravitációja, valamint a folyamatos működés. Így a szökési sebességre sincs szükség, mivel "izomból" legyűri a gravitációt.A Holdak talán tényleg lehetnének egy picit nagyobbak, de azt se felejtsd el, hogy a Daymar sokkal kisebb, mint a Hold.
star-citizen.hu
-
GypsFulvus2
őstag
válasz Stilinski #49651 üzenetére
Bocs, de ez így fizikailag nem igaz. A szökési sebesség (pontosabban első kozmikus sebesség, ahol az oldarinyú centifugális erő éppen egyensúlyban van a gravitációs erővel) minden adott objektum gravitációs terét elhagyni kívánó objektumra érvényes, függetlenül attól, hogy a gyorsítás pillanatszerű, szakaszos, vagy folyamatos. A newtoni fizikában nincs olyan, hogy "izomból legyűri a gravitációt".
Az első kozmikus sebességet a központi objektum tömegéből, sugarából, és a rá vonatkozó gravitásciós állandóból lehet kiszámolni, míg független a pályára állítandó test tömegétől (de a test felgyorsításához szükséges erő már függ tőle), A SC égitestjei esetében nem tudjuk kiszámolni a kozmikus sebességeket, mert egyrészt csak kb.-re tudjuk az égitestek sugarát, másrészt nem ismerjuk a sűrűségüket, így a tömegüket sem.[ Szerkesztve ]
"Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)
-
laskr99
addikt
Szerintetek a bolygó körüli pályára állás benne lesz? Mert pl ha úgy akarom hagyni a gépet mikor nem vagyok fent és egyszerűbb lenne. A másik,hogy pl valami hiba miatt nem tudom folytatni az utat ezért a mentésig ott lennék.
-
veterán
-
Stilinski
aktív tag
válasz GypsFulvus2 #49652 üzenetére
Az le is maradt, hogy ha valahol tévednék, akkor javítsatok ki, de a lényeg az lett volna, hogy a jelenlegi űreszközök meghajtását ne próbáljuk összehasonlítani az SC világában jelenlévő eszközökével, amit (#49654) Menthirist írt, ott a lényeg.
A szökési sebességet - akkor tévesen - amiatt hoztam fel, mert J@ckal utalt rá.star-citizen.hu
-
GypsFulvus2
őstag
válasz Stilinski #49655 üzenetére
Semmi gond, csak a hsz-od hatására felébredt a tudományos énem. Nyilván Sci-Fi -ről van szó, és a Fiction oldalába belefér valamilyen nem-newtoni, mondjuk antigrav hajtómű.
Amúgy régen tanultam már ezeket a dolgokat, és kicsit össze is kevertem. Most utánanéztem, és szökési sebességnek nem az első, hanem a második kozmikus sebességet hívják (amikor parabolapályára áll az űreszköz a kiindulási obkjektunhoz viszonyítva).
Csak elmélkedés szintjén, ha a Daymar kb. 500 km átmérőjű és nincs vasmagja, a sűrűsége mondjuk 2,0 g/cm3, (ami sokkal kisebb a Föld 5,8 értékénél) akkor az első kozmikus sebesség értéke nagyjából 320 m/s, a második kozmikus (szökési) sebességé kb. 510 m/s.
[ Szerkesztve ]
"Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)
-
Jack@l
veterán
válasz GypsFulvus2 #49656 üzenetére
Azt is ki tudnád számolni, hogy ezzel a sűrűséggel mennyi lenne kb a gravitáció ott? (nekem úgyse hinnék el )
[ Szerkesztve ]
A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
-
GypsFulvus2
őstag
válasz Jack@l #49657 üzenetére
Hmmmmm. Az jött ki, hogy ami a Földön 1 g az a Daymaron 0.0215 g, tehát a felszíni gravitáció földinek kevesebb mint 3%-a. Kemény. Pontszerű tömegeloszlással számoltam, tehát nem a gömbszerű tömegeloszlást modellező integrálszámítással (ahhoz most valahopgy nem volt kedvem )
"Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)
-
Hajdi
senior tag
Sziasztok! Bár a játékot még nem sikerült érdemlegesen elindítani, (ssd-re át kell pakolni) ugyanakkor örülök,hogy csatlakozhattam hozzátok!
"The Man Who Sold the World"
-
nortsen
aktív tag
válasz Stilinski #49655 üzenetére
Számomra nincs baj azzal, ha valami más, mint amit jelenleg ismerünk, de egyelőre a repülés modell/ gravitáció nem valami más, hanem simán kezdetleges.
Maradjunk annyiban, hogy ez nem 900 évvel későbbi hajtómű, hanem szoftver hiányosság.Én majd akkor számolok, mérek, ha kész a játék.
Sőt még akkor sem.Majd meglátjuk, hogy akarok e játszani vele, vagy sem. A végén úgy is csak ez számít.
[ Szerkesztve ]
Ne vegyél fel bugyit, mert valami fontosat akarok mondani
-
abéla
senior tag
Van egy kis gondom:
#1 Reliant Kore-t upgradeltem Gladiusra (28eu) először egy K&H-s kártyáról, vártam 30 percet, nem történt semmi (se sms, se visszajelzés RSI-től, csak pirosan: not complete) és mivel korábban is volt gond fizetésekkel ezzel a kártyával, gondoltam na megint nem ment, próba a másikkal(BB), azzal egyből ment, rögtön upgrade apply, password beírva, jóváírta, megvan a hajó is, simaügy.
Csakhogy 45 perccel az első kártyával történő fizetés után elfogadta azzal is, mondom ok, nyomok egy exchange for game credit-et, de akkor meg azt írja, elveszítem az upgradehez tartozó eredeti pledge-met (még 315p volt), de ahhoz meg jár az ingyenes lövölde is, szval nem olvsztanám be, nem beszélve, hogy kell a Gladius is (jobban mondva a jobb PP-je, meg shieldje a Ravenre), gifttel ue. a probléma.
Szóval most mit lehet tenni: van egy aranyáron vett Gladiusom (+29eu) vagy esetleg lehet ezt jelezni valahol, hogy legyen oly kedvesek game creditre átírni, esetleg próbájam meg és menni fog (egyszer már visszavásároltam az eredeti pledgem, pont sq42 free download miatt, szval ez kicsit rizikós)#2 Gladius s3 gimbal-ját +CF-227-es s2 laserét nem tudom rárakni a Ravenre, sőt a Gladiusról levéve a gimbalt (ami nincs is kiírva, csak logikai kiag.) nem találom, nem tudom visszarakni, arról nem is beszélve hogy Raven s3 mountra nem engedi csak a saját s3 laserét felrekni, a s2-t nem is látom a választhatók között erre vlmi megoldás?
hootka!
-
Malibutomi
nagyúr
Na ugy fest a Crytek pereskedes miatt nem kell aggodni, megjott a CIG valasza, benne a teljes szerzodessel, kb kiutessel er fel. Nem tudom mit lephetne erre a Crytek...leginkabb semmit.
-
abéla
senior tag
Csak hogy vlmi kontruktív is legyen:
[starcitizen database] jobb mint az RSI oldal, innen érdemes már kint lévő cuccokat összeollózni, megnézni
meg mindjárt töltök fel Raven vs Raven dogfight vidit (hát nem mondom, elkente a számat az érezhetően tapasztaltabb pilóta, használta a redundáns power-trükköket, meg sztem erősebb PP-je is volt.. innen jött az ötlet ) , tanulságos vidi e-hadviseléshez
[ Szerkesztve ]
hootka!
-
abéla
senior tag
Raven e-hadviselés a bot kevésbé tiszta végéről nézve
ha megoldható vonjátok össze az előzővel légysz.
majd némi Gladius PP + shield pimppel is tolok 1-2 kört, meg használni kezdtem a ki/bekapcsolásos technikát, meglátjuk. Bár a fenti videóban lévő ellen azért elég kuriózum-számba ment (mondjuk még nem vlmi nagy a mintavételezési halmazom )
RSI E-warfare gyorstalpaló, warlock meg raven (és még ki tudja mit hoz a jövő) fényében érdemes átbogarászni.
érdekesség: Warlock emp-je jobb: stats, csak a gép papír, már ha vlki elér hozzá
Nerfről beszélnek:
* elsődlegesen shield felfogja a sugárzást, csak utána bénítja a rendszereket-> 1st azt kell lebontani
* emp reload time drsztikus növelése
* emp-ellenálló sub-systemek
* aktív ellentevékenység: e-warfare cumók
* részleges bénítás
* redundáns power-system + gyorsgombok hozzárendelve[ Szerkesztve ]
hootka!
-
vagabor
aktív tag
Ewarfare cikk megvan magyarul is, bár az oldalakat ért mizéria után nem tudom megvannak e még a cikkek
ASUS TUF GAMING B650-PLUS, AMD Ryzen 7 7800X3D, DeepCool AK620 Zero Dark, CORSAIR VENGEANCE DDR5 RAM 32GB (2x16GB) 6000MHz, ASUS TUF Gaming GeForce RTX 4070 Ti, Cooler Master MWE 750, Fractal Design Core 3000, LG UltraGear 27GR75Q 27" IPS QHD 165Hz
-
Eniral
tag
válasz Malibutomi #49666 üzenetére
dobnál egy linket ?
-
veterán
válasz Eniral #49670 üzenetére
Liudeius:
Refutation of CryTek's Claims
Claim: CIG was only given permission to make "the game" with CryEngine, selling SQ42 standalone is in violation of this.
Defense: The GLA defines "the game" as both "'Space Citizen' and its related space fighter game 'Squadron 42'", with a passage allowing for name changes (Space Citizen > Star Citizen).
Additionally, this term does not apply to any games made without CryEngine, and CryEngine is no longer used.Claim: CIG violated the GLA by switching from CryEngine to Lumberyard, they are only allowed to "exclusively" use CryEngine.
Defense: The GLA says they are given "exclusive rights to use CryEngine" and the right "to exclusively embed CryEngine in the game". The established legal meaning of this wording is that the right is given only to them (and those subcontracted within the terms), not that they are only allowed to use CryEngine.Claim: CIG is no longer displaying CryTek copyright notices in game, in violation of the GLA.
Defense: This obligation only applies if CIG is using CryEngine, which they are not.Claim: Ortwin was employed by CryTek prior to becoming CIG's attorney and co-founder so he had a conflict of interest when negotiating the contract.
Defense: Ortwin received a signed waiver from CryTek dismissing any conflict of interest.Claim: Confidential source code was shown on Bugsmashers and disclosed to FaceWare in violation of the GLA.
Defense: No defense provided, though FaceWare was after the switch to Lumberyard.Claim: CIG was required to provide any bugfixes they developed for CryEngine up until launch.
Defense: No defense provided.Additional Statements
The GLA prohibits either party from seeking any damages from one another "except for intentional acts or omissions or gross negligent acts".CIG, not RSI, is the signatory of the GLA, so CryTek committed a legal blunder by pursuing RSI rather than CIG in a number of claims.
CIG seeks to have the entire complaint dismissed with prejudice (barring any further related action) on the grounds that none of the complaints are sufficient.
[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
válasz Menthirist #49671 üzenetére
[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
Diopapa
addikt
válasz Malibutomi #49666 üzenetére
szerk: nvm
[ Szerkesztve ]
Citizen Diopapa / Commander Diopapa "SC csomag olyan, mint a barackfa, unokáidnak veszed - .tnm / De pálinkát nemlehet főzni belűle - *SkyS1gn"
-
cacasz02
aktív tag
Na végre volt időm felrakni és kipróbálni az alfa 3.0-t. Gyönyörű diavetítést nézhettem végig a folyamatos swappelés miat, amin a motion blur lekapcsolása (nem értem hogy ezt miért erőltetik minden játékban amikor csak olyan mintha be lennél nyomva) és a felbontás 720p-re állítása segített. Így olyan lett minthe egy 30-as évekbeli scifit néznék. Aztán mind a 10 perc után le crash-elt, majd megint és utána még egyszer. Na itt feladtam. Gondoltam magamban nagy reményekkel hogy egy ryzen 5 1600, gtx 960, 8 GB, elég hozzá, de hogy honnan vettem e naív gondolatokat azt nem tudom.
Mindebből azt szűrtem le, hogy a készítők a legnagyobb igyekezettel sem képesek olyan optimalizálásra hogy legalább a funkciókat tesztelhesse az ember. Mert ha ugye nem megy a játék, tulajdonképpen el sem indul akkor mit lehet rajta tesztelni? Na mindegy a hiba valószínüleg az ön készülékében van. Megyek is venni egy i9 gtx 1080ti, 64 gb combót hogy biztosra menjek. (ja hogy annyim nincs???)
-
Szőrös
veterán
válasz Menthirist #49671 üzenetére
Érdekes, kíváncsi vagyok erre crytek mit fog lépni.
https://starcitizen.hu ha tudni akarod mi újság az univerzumban
-
tom5598
senior tag
-
abéla
senior tag
fentebb sok volt a duma...
A lényeg: sikerült 2x upgrade-lni egy hajót, így a felesleges upgradet szeretném "visszacsinálni" , store creditre(usd/uec) váltani, anélkül, hogy eredeti pledge elvszne. Kérdés van-e erre mód? Valaki futott-e hasonlóba bele, mik a tapaszatlatai?Elolvastam bevezetőt, FAQ-t, topicot 2-3 hónapja követem (megint); ezek fényében linkelgetem a fentieket, de ha "vótmá" kategoria, elnézéseteket kérem; egy re-born-nak minden cikk új
Meg ugye most épp a kezdeti lelkes, próbálgatós/posztolós/nyüzsgős szakaszban járok, idővel majd -remélem a hater állapotot kihagyva- hozzábölcsülök a játékhoz... időm lesz rá, az biztos[ Szerkesztve ]
hootka!
-
Malibutomi
nagyúr
válasz cacasz02 #49674 üzenetére
Egyelore ez alfa verzio, az optimalizaciok kesobb jonnek.
Ami segit normalis FPS-hez jelenleg:16GB ram
A jatek SSD-re telepitese
Windows swapfile SSD-re tevese.Az SSD segit a legtobbet, es szerintem kesobb sem fog artani. A jatek felepitesebol adodoan ahol egy seamless univerzumban mozgunk folyamatosan tolti be a dolgokat menet kozben ezert ha a HDD-re var akkor vannak az akadozasok.
Mas: a pereskedesre sapkas belinkelte mar a lenyeget.
Tomoren a GLA specifikusan megnevezi a ket jatekot amire a licensz szol.
Szo sincs benne ilyesmirol hogy a CIG nem valthat motort.
Sot a Crytek keresete formailag is hibas mert az RSI-t is megjelolte benne mikozben csak a CIG-el vannak szerzodesben.
Nagy csures csavaras aran lehet csak ugy felreertelmezni a szerzodest hogy a Crytek allitasait tamassza ala.[ Szerkesztve ]
-
Eniral
tag
válasz Malibutomi #49682 üzenetére
Windows swapfile alatt mit értesz ?
-
veterán
válasz Malibutomi #49682 üzenetére
Hát a fő lényegek:
- cryengine exkluzivitás: a teljes kontextusból kiderül hogy arról szól, hogy a CIG exkluzív joggal rendelkezik hogy használhassa a motort, nem pedig exkluzívan azt KELL hogy használja.
- Freyermuth összeférhetetlensége (ő dolgozott a cryteknek is előtte, majd a CIG esetében már a túloldalról kötött szerződést): A Crytek írásba adta még akkor, hogy nem összeférthetetlenség, nem tekintik annak, engedélye van hogy így járjon el.
- csak egy játékra volt engedély: A GLA-ban világosan írva van, hogy a star (akkor még space) citizenről és a Sqadron 42-ről van szó, erre a kettőre terjed a licensz.Egyébként pedig a CIG kifizetett 1,85 millió eurót a teljes licenszért tokkal vonóval, ebből 600 millió volt a motor, 1,25 millió pedig a részesedési jog kivásárlása (tehát hogy az eladott darabok után ne kelljen tejelni a cryteknek, hanem 1,25 millióért le lett papírozva hogy nincs több követelése a darabszám után a cryteknek).
Ráadásul okozott károkról van szó, márpedig az nem igazán behatárolható, hisz lényegében a szerződésben is lemondtak erről. Márpedig még ha meg is van szegve a szerződés, amennyiben kár nem történt, úgy ügy sincs. Erre volt az USA-ban jópár precedens ügy.
Szóval kb arról szól az egész, hogy ki lettek majd 600 millió forintnyi euróért vásárolva crytekék, de most már keveslik. Pereskednek, tárgyalást akarnak kicsikarni, de amennyire perpill látható, az állítások fele nem állja meg a helyét, vagy egyenesen cáfolva van hivatalos dokumentumokkal, a másik fele pedig a motorváltás miatt vérzik el. Szóval a CIG beadta az "ellen-kérvényt" hogy a mellékelt cáfolatok és dokumentációk alapján (aminek a valódiságát amúgy ellenjegyezte egy állami ügyész is) vessék el a crytek jogi követeléseit tárgyalás nélkül, mert arra nincs szükség.
Most kb 14 munkanapja van a Cryteknek hogy reagáljon rá, és olyan érvekkel és tényekkel álljon elő, ami bizonyítja hogy a CIG állítása a hamis, illetve hogy meggyőzze a bíróságot hogy szükség van a tárgyalásra. Szóval a labda a Cryteknél pattog.
Ráadásul elég súlyos dolgokkal vádolták meg Freyermuth-ékat, amikről papír van hogy nem történtek meg, szóval ennek a rágalomnak is lehet még következménye a Crytek számára.
[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
Malibutomi
nagyúr
válasz Menthirist #49684 üzenetére
Hat sokat nem tudnak tenni, gyakorlatilag a GLA-t kellene megcafolniuk valamifele csures csavarassal, hogy kitekerjek belole amit szerintuk jelent. De ez nem fog megallni a birosagon.
Ket dolog maradt, de ezek nem nagy dolgok: a kod mutatasa a Busmashers-ben, es a fejlesztesek Crytek fele visszaadasa. (bar ez utobbira mintha nem lattam volna utalast a GLA-ban.
-
abéla
senior tag
válasz Szőrös #49685 üzenetére
16gb fix swap file
azt azért tegyétek hozzá hogy ssd-n nem egészséges ennyit ott hagyni, ha már nem SC-vel játszikszerk: bár sztem az ilyen 20-22 fps-ért leginkább a net-kód, server-kommunikáció meg egyéb nem saját-gép-hrdver a felelős
800x600 low+kikapcs minden és ugyanannyi a fps Port Olisaron
jómúltkor meg linkeltem egy vidit amin 70-80fps-sel kezdetem portOn majd sok nagy hajóig maradt is 40-50, majd 8-15 között ugrált hajók (NPC-k) közelébe
szóval ez most ilyen, ezt kell szeretni, ha valaki normalis fps-re vágyik, menjen arena commander-re vagy sq42-rede jja, fps ugrálások, swapelés ellen nyilván jó az ssd, swap file áthelyezés, csak ne keltsetek hiu ábrándokat szegényekben, attól még gyorsabb -hosszútávon- nem lesz
[ Szerkesztve ]
hootka!
-
#45997568
törölt tag
-
nortsen
aktív tag
válasz Szőrös #49689 üzenetére
Amúgy megnéztem legutóbb ezt a swap file ssd mizériát, és kb 1 évvel hamarabb megy tönkre az ssd-m (ssd life pro-val mérve) .
Az összehasonlítás alap, egy pontosan ugyanilyen gép + ssd mint az enyém, amiben a swap az ssd-n volt az első elindítás óta (3 éve), míg az enyém meg nem.
Az egy más dolog, hogy a jelenlegi felhasználás mellett ez 2027, 2026. Persze ez csak egy becslés az ssd life-tól, ami akár baromság is lehet.[ Szerkesztve ]
Ne vegyél fel bugyit, mert valami fontosat akarok mondani
-
válasz nortsen #49692 üzenetére
2010-es Samsung ssd-m Dell Notiban 81%-os. Tavaly adtam el.
24/7 gépeimben 98-99%osak az Ssdk-k. Több évesek.
Eddig egy döglöttet láttam: Kingston v300 ment 24/7 DVR kezelő gépben fűtetlen szigeteletlen szobában iparterületen. 4 év után, persze nem ismerte fel a gép, nem tudom mennyi írással. Logokat irogatott meg időnként DVR felvételeket.
Szóval minden mehet az ssdre ami gyors file műveletet igényel. A filmek zenék fotók pedig nálam Nason vannak.
Nem babusgatjuk, ennyi erővel a videókarit is kímélhetném mert megdöglik a sok melegedés kihüléstől és mehet a sütőbe...Vintage Story PH szervere újra fut!
-
VikMorroHun
senior tag
válasz Malibutomi #49687 üzenetére
Ebben meg az az érdekes, hogy én emlékszem olyan videóra még régebbről, amiben Sean Tracy azt magyarázta, milyen ősrégi hibá(ka)t javítottak a CryEngineben. Nem gondolnám, hogy megtartották maguknak az ilyen javításokat...
[ Szerkesztve ]
Nem lehet körökre osztott módba váltani, mert a karakter halott.
-
veterán
Nálam a régebbi ssd-n (120GB) már 24TB írott mennyiség van, a wear leveling még mindig 82. Az újabb (játékoknak vett) ssd-n pedig 99 (2.9TB írás után, ezen van a fix swap is). Szóval ahogy mások is mondták, lehet egy évvel hamarabb kell így ssd-t váltanom, de a 120-ast így is 2013-ban vettem... most fogom majd a következőt venni (nem az elhasználódás, hanem a méret miatt). Jah és ráadásul TLC-sek, tehát hivatalosan kevesebbet is bírnak mint az MLC-sek.
Szóval normál használat mellett sem kell félni különösebben a túl hamar elhasználódástól, de ha valaki pl nem a rendszer ssd-n tartja a swap-et hanem egy másik ssd-jén, akkor meg aztán pláne.SkyS1gn #49694 : Szerintem ez a fajta számozás, aminél a 3.1-ben volt még a bányászat, a negyedévenkénti tervezett kiadás előtti számozás volt. Tehát papíron, elvileg most akarnak majd kiadni idén 3.1-et, 3.2-őt, 3.3-at, 3.4-et, és értelemszerűen nem azok lesznek mindben, mint amit anno még ígértek, amikor mondjuk évente max 1-2 release-t terveztek. Persze meglátjuk mennyi is lesz belőle így a végén.
VikMorroHun #49696: Ez attól függ, mikori kódverzióban lett fixelve a hiba és mekkora az érintettsége. Ugye onnantól hogy a CIG leforkolta a kód egy adott verzióját, tehát az akkori pillanattól kezdve a két kódbázis eltérő irányban, sebességben és arányban kezdett módosulni, így a hibajavítások átvitele az egyik irányból a másikba már komplikálttá vagy lehetetlenné válhat. A cryengine most 5.4-nél jár, a CIG pedig még a 3.6-ot (azt hiszem, de biztosan 3.x-et) forkolta le, ezt kezdte módosítani a saját igényeinek megfelelően. Ha akármelyikük is javított valami hibát mondjuk egy évvel később, már korán sem biztos, hogy azt át lehet emelni a másik kódbázisba, mert annyi minden megváltozhatott az adott kódkörnyezetben. Lehet hogy a CIG fixelt valamit, de ahhoz hogy a fix működjön, másik 20 dolognak is úgy kell lennie, ahogy a CIG-nél, ezt pedig a Crytek nem fogja átvenni. Ugyanez fordítva.
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
abéla
senior tag
válasz Menthirist #49697 üzenetére
nálam is a régebbi mlc ssd-n (intel 730 - semmi degr. 99%) volt a swap, most meg pláne az optane-on (mondjuk az elméletben sem "kopik" ettől) igazándiból csak arra gondoltam, szóljatok erről is, nehogy ssd topikban meg lehurrogják őket
..de ha már vga, valóban annak sem éppen használ az állandó 40-80C° közötti ugrálás, ezért kell hatékony hűtővel venni/cserélni, már ha nem 1 évre tervezel vele (ami ugye elvárás, hogy pörögjön a piac )
[ Szerkesztve ]
hootka!
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen