- Vírusirtó topic
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Aliexpress tapasztalatok
- Musk átirányította a Teslának szánt AI-chipeket
- Windows 11
- DIGI internet
- Pénzt akar a WhatsAppból a Meta, az AI majd segít
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Felhő alapú adattárolás (Dropbox, stb.)
- Tombol az AI-láz: az NVIDIA már értékesebb, mint az Apple
Új hozzászólás Aktív témák
-
veterán
válasz Mattyokar #25237 üzenetére
Eleve szanaszét lesz instance-olva a játék, mivel még 2020-as technológiával is lehetetlen lenne hogy ilyen grafikával, ilyen minőségű hajók mellett, ilyen hálózaton átküldött ilyen szükséges adatok mellett százával legyenek a hajók és emberek.
Itt beszélnek pl az instancing-ról
Lényeg az, hogy a jelenlegi technológiával lehetetlen ilyen minőségben (grafika, szimuláció, stb) elérni hogy százával legyenek az emberek egy szerveren, így mindenki instance-okba kerül, amik között remélhetően seamless lesz az átjárás (tehát nem veszed észre hogy hirtelen egy másik szerverre kerültél). Ez sokmindent figyelembe vesz, pl haverokat hogy lehetőleg ugyanoda kerülj, de előreláthatóan nem lesznek több száz, ezer hajós (vagy akár fős) csaták. Az instance mérete is sok dologtól függhet, pl egy benghal belseje eleve több instance-ra fog bomlani, ahogy egy állomás is.
Talán az első cél hogy 50-70 játékos lehessen egy instance-ban (ami jelenthet egyaránt 10 vagy 50 hajót is), de még nem járnak itt.[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
PoeDameron
aktív tag
válasz Mattyokar #25247 üzenetére
Még csak a legkisebb űrhajók vannak játékban, MMO tele lesz ezeknél nagyobb hajókkal, játékosok is az idő előhaladtával nagyobb hajókban fognak repeszteni, szóval lesz látnivaló is. Például amikor egy carrack oldalát vereted retaliatorral.
TESCO, most a két-három kalózos videó alapján fantáziálsz , majd meglátjuk milyen lehetőségek lesznek kalózkodásra igaziból. Szerintem a kimunkált kalóztámadásokra később kell számítani, az első időkben kitapasztalják a játékosok mit lehet, illetve az átlag IQ és fantázia az sosem túl magas, tehát valszeg átlagban a legegyszerűbb megoldásokkal szembesülünk majd.
Remélem lesz az MMO résznek is egy próbaüzeme, akár aréna commanderben is. El tudom képzelni, hogy csinálnak egy miniuniverzumot 2-3 bolygóval, kis kalóz szekcióval, bányászmezővel, 1-2 féregjárattal, szóval minden benne lehetne kicsiben, és aztán megnézni hogy hogyan működik rendszerben.
[ Szerkesztve ]
-
-
Yllgrim
őstag
válasz Mattyokar #25841 üzenetére
Udv itt!
Ez egy szurke piac, en vettem mar itt hajot, nem olcso, de lehet talalni araban csomagot, ezek adomentesek (elvileg).
Ez egy laza csapat, nem HC, nem kell allandoan fent lenni, csak amikor jol esik, ki lehet problani sok mindent, alapnak jo az a Mustang kezdohajonak, lesz majd egy masik kesobb, eg van az Aurora is. Idovel meg ki tudja
Welcome
Peace is a lie, there is only passion. Through passion, I gain strength. Through strength, I gain power. Through power, I gain victory. Through victory, my chains are broken. The Force shall free me.
-
veterán
-
veterán
válasz Mattyokar #25846 üzenetére
Nem cr-t támogatod... a játék létrejöttét és minél nagyobb tartalmát támogatod.
Razzul: nem valószínű szerintem. ha kijön az fps modul, akkor vagy minden ac tag megkapja (ha az ac részének tekintik), vagy esetleg külön pass kell majd rá, nem tudom. Ez ugye azokat érinti akinek nincs alfa hozzáférésük. De nem gondolnám hogy akinek eddig nem volt AC pass-a, az automatikusan kapna egyet (ha jól értettem amit kérdeztél)
[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
mrfire
őstag
válasz Mattyokar #25923 üzenetére
Kicsit zavaró, de lehet fixálni a gimbalos fegyvereket is, ha mindegyikkel egyszerre akarsz tüzet nyitni, amúgy meg csak úgy van értelme használni, hogy ha rázúdítottál egy nagyobb adag lőszert valakire a fix fegyverekkel de az túlélte és mondjuk túlmelegedtek a fix fegyók, akkor gimbalossal befejezed mondjuk.
(#25934) Razzul
Nem tudom milyen statokra gondolsz, én nem látok a storeban. Két féle pajzs van, ami a lövések ellen véd, és ami a rakéták ellen jobban. Én nem használnám a rakéta ellenit, mert jelenleg simán ki lehet kerülni őket. Vedd a legnagyobbat, ami ráfér a hajóra szerintem. Azt meg a hajó leírásában találod, hogy mi megy rá. -
Drenadar
Topikgazda
válasz Mattyokar #25937 üzenetére
Titeket nem zavar, hogy 2 célzógömb van ilyen esetben, meg tudtátok szokni?
Nem.
És tudod miért nem?Be lehet pakolni külön gombra a fixeket és nem fixeket, illetve van olyan gomb ami a gimbalt kikapcsolja. (alapból ALT).
Mondjuk egy deltánál nem akkora érvágás kikapcsolni, mint egy ... bármi máson
+1 Általában a gimbalos fegyver üt nagyobbat... kivéve talán a 325A + Mustang Delta.
(#25941) vaakuum: tudtommal ezt már finomították. Deltánál nem éreztem utóbbi időbe semmilyen "rángatást" amire régebben panaszkodtak mások.
Amúgy meg szedd le a gimbalt azt toljá fel egy nagyobb fegyvert!
[ Szerkesztve ]
-
GypsFulvus2
őstag
válasz Mattyokar #25937 üzenetére
Nem tudom mennyit toltál AC-vel, és milyen beviteli eszközökkel. Én elég sokat, egér+bill. kombóval, és számomra nem csak hangulatos, hanem rendkívül hasznos is. El lehet lenni lenni az alapszintű irányítással is, de egy komolyabb csata megkívánja, hogy folyamatosan változtasd a pajzs helyzetét, valamint az energiát a fegyverek-pajzs-reaktor között. Megkívánja, hogy gyorsan váltogass célpontok között, ha körbevesznek, és gyakran használd a match target speed funkciót is - utóbbi nagyon nem esik kézre. Mindezekhez egy-egy pillanatra le kell vennem a szemem a képernyőről, ami elég is lehet ahhoz, hogy élő ellenfél ellen, vagy akár egy vanduul ace ellen veszítsek. Lehet, hogy vannak olyan profik, akik a billentyűzet WASD-tól távol eső részére is teljesen vakon, habozás nélkül, 10/10 eltalálnak bal kézzel, de én nem tartozom ezek közé. Ezért a fenti kiegészítő, ám gyakran fontos szerepet kapó funkciók irányítására a hangvezérlés tökéletes megoldás. Én nem vagyok elég ügyes ahhoz, hogy mondjuk egy coupled-decoupled-coupled oda-visszaváltást le tudjak vezényelni egyidejűleg pl. egy match speed utasítással. Hangvezérléssel mindez lehetővé válik, hiszen egyidejűleg használom a billentyűzettel a hang alapú utasításokat. Az pedig fontos szempont, hogy az a hangvezérlés intelligens, jól és részletesen beállítható legyen. Ebből a szempontból az Elite ASTRA rendszere még jobbnak tűnik mint ez az ANNA.
A két célkereszt könnyen megszokható. Amikor először lehetett kipróbálni a hornetet, és full felszerelt SH volt a hajó, akkor három eltérő típusú célkereszted volt. Hamar megszokható.
Drenadar: Nekem is feltűnt, hogy az ASTRA rendszerben szinte nem is kell ismételnie, pedig erős orosz akkcentusa van, míg az ANNA esetében többször is ismételni kell az utasítást. Elvileg mindkettő Voice Attack alapú, akkor viszont vajon mitől függ ez?
vaakuum: Az általad leírt mód azóta többször is gyökeresen megváltozott. Amit te írsz le, az az AC második patch-e utáni állapot volt, amikor az auroráktól elvették a gimbalt, de fegyver és a hajó irányítása még a gimbalos üzemmódhoz volt igazítva. Ez kvázi azt eredményezte, hogy akkoriban aurorával szinte lehetetlen volt pontosan célozni. Különösen durva volt a váltás az után, hogy az AC legelső idejében az aurora fegyverzete is gimbalosként működött, így szinte olyan jól lehetett vele vadászni, mint egy hornettel. Azóta többször is változtattak és finomítottak a működésen, és a nagy központi dread zone - s vele a rángatás - eltűnt. Az aurora továbbra sem fürge és fordulékony, de nem rángat már össze-vissza, mint egy idióta öszvér. Lásd még ezt a hsz.-t
[ Szerkesztve ]
"Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)
-
GypsFulvus2
őstag
válasz Mattyokar #25963 üzenetére
Hát a teamspeak a legtöbbünknél aktiváló billentyűre van állítva, szóval nem fog egyszerre 8 ember zümmögni a háttérben, hogy "match -strafe - target lock - shut up Anna" Ez csak akkor lehet hátrány, ha nagyon gyorsan kell valami közérdekű infót közölni, pl bányászkodás közben "Robban a picsába, húzzunk innen!"
Yllgrim: Ez kezd átmenni egy csonkolásos horrorba. Biztos, hogy nem egy rabszolga / szervkereskedő orgot akarsz összehozni?
"Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)
-
veterán
válasz Mattyokar #26083 üzenetére
Arra utal, hogy egy szakterület szakértőjeként dolgozik ő is és a házastársa is, ezek pedig általában jól kereső emberek. Tehát pl nem egy fejlesztő aki 100 másikkal van egy munkacsoportban, hanem egy ilyennek várhatóan a vezetője, senior vagy lead (persze infót nézve, más szakterületen máshogy nevezhetik). Nem kell rossz néven venni, simán csak így fogalmaznak odakinn.
Téma: viszont engem tényleg nem köt le a harc (akár érteni kell majd hozzá, akár nem). Én perpill az fps és social modulban látom elsőnek azt, hogy gyakrabban játékra fog invitálni mint most az AC. Mert engem tényleg a bányászat, felfedezés és szállítás része érdekel a játéknak
[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
válasz Mattyokar #26275 üzenetére
A kezdeti scope-ot figyelembevéve jah, én is úgy emlékszem mint borz, 14 sq, 15 sc. De ugye a scope nem kicsit nőtt.
Amúgy nem optimalizáció lesz (bár mint már párszor mondtam, a cryengine így is rendelkezik egy rakattal, pl marha jól tud kezelni nagyon nagy polyszámú objekteket, jobban mint az UE pl. Viszont másban kevésbé jó), hanem simán a pc-k felnőnek a feladathoz Mire megjelenik a játék, lehet már kijön a radeon 4xx és az nvidia Pascal
[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
válasz Mattyokar #26889 üzenetére
byte-diff alapú patchelést nem a legkönnyebb megcsinálni, pláne nem ekkora léptékben. De dolgoznak rajta, legalábbis egy jelenleginél jobb megoldáson, ezt már mondta a Jeremy Masker (head of operations) is. Több darab, diff patching, p2p elosztás.
Lásd:
Kérdés:
When do you plan on compressing the game's patches?At the moment, it looks and sounds great, but the 20GB patches every few weeks are almost (almost) a bummer for those with slow internet as the game is unplayable for 1-2 whole days. I believe its re-downloading the whole game each time?
I love the work you all are doing. It's hard to express with words my excitement for this game. Keep up the great work!
Válasz:
Great question. Tough answer.
Right now we are not looking at doing patch compression. The reason is it is an added step of tech that we simply haven't had the time to fully research and add into our development pipeline. Also, compression is not a silver bullet and there are very serious drawbacks to compressing a patch, then un-compressing it, and then applying it.There are several reasons why our game patches are so large right now:
1. We are delivering a lot of new content
2. Large numbers of file formats keep changing, which forces players to redownload all assets that have "changed"
3. Our current patching tech is terrible.
There were only about 11-20 ".pak" files, which are the CryEngine asset bundles. Our patcher cannot read inside of these bundles so if 1 file has changed in a .pak file the whole .pak file must be redownloaded. We have somewhat improved that problem recently when we made a change to use more .pak files, we are now at around 75 .pak files which makes the problem slightly better.The real solution is to go to image diff patching, which is where the full game is on the CDN in a static image, the patcher difs your version of the game vs what is on the CDN and then only downloads the exact files that have changed. Even better if these downloads are using a technology that makes the most of your bandwidth and peer to peer filesharing; like bittorrent.
Needless to say, there is much more work to come.
[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
TESCO-Zsömle
félisten
-
Nathan Boggs
senior tag
válasz Mattyokar #27662 üzenetére
Én pont állítgattam dolgokat, amikor velem is ez történt, szóval megijedtem, hogy csíteltem magamnak egy nagyobb hangárt, szóval megkérdeztem a CIG-et, hogy mi ez, de még nem jött válasz. Ha válaszolnak, akkor majd megosztom
duvi:
Köszi az infót. Az ED topic az érthetetlen okból hihetetlenül alulértékelt Ed című sorozatról szól??1._Magyar_Kereskedelmi_és_Iparos_Szövetség robertsspaceindustries.com/orgs/HUNS Hel_Taktikai_Támogató_Flotta_CTF robertsspaceindustries.com/orgs/CTF
-
GypsFulvus2
őstag
válasz Mattyokar #34052 üzenetére
Jaaa, oké, kicsit fáradt vagyok. A játékbeli neved micsoda? Mert (ha majd működik) szívesen tolom együtt bárkivel. Ha meg otthagytalak, az azért volt, mert már sok-sok órát toltam bele, és M50-el tényleg jó vagyok. Viszont most pár napja próbáltam 350R-re átszokni, de egyszerűen nem tudom betörni, bármennyit gyakorlok is vele. annyira kiszámíthatatlanul viselkedik, mint egy makrancos csődör. Egy-egy jó kört sikerül vele összerakni, de hármat csak elvétve tudok menni egymás után falhozkenődés nélkül. Amúgy a klánban Mfire a legjobb. Ő tehetségesebb is, továbbá joy-jal tolja, és úgy tűnik a leaderboard-ok alapján, hogy azzal lehet kicsit jobb eredményeket lehet elérni, szóval neked is ezt ajánlom, ha van választási lehetőséged (nekem nincs, csak egér).
[ Szerkesztve ]
"Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)
-
Volfram42
senior tag
-
vaakuum
addikt
válasz Mattyokar #34590 üzenetére
Ezen ne parázz, én tegnap bírtam először végigmenni a pályán mindhárom kört egészben
Avengert én is hanyagolom emiatt..., szerintem sem user-friendly megoldás, gyakorlatilag totál el tud menni a kép, meg durván karcos az üveg.[ Szerkesztve ]
"Asszony kell a házba!" - Kőműves Kelemen - Szerintem is, csak nem pont úgy, waze! -----------------------------------------Az ideális nő függvénye: x=3ylog(y)-{(1/36)exp[-(36y-36/e)^4]}
-
vaakuum
addikt
válasz Mattyokar #35242 üzenetére
Mondjuk pont a kihajló/kiforduló cuccoknál szerintem nagyrészt a látvány az, ami miatt így lett megvalósítva...leszállótalpnál pl. nem tudom elképzelni, hogy aminek a hajó teljes súlyát kell tartani, azt ilyen piszkafa anyagból, három-négy helyen csukló cuccokkal komolyan gondolták
Meg a hajtóműveknél, amik ugye a teljes hajó tömegét gyorsítják-lassítják, stb.
Én a kitolható lövegtornyokat sem értem... az űrhajók nagyrészt az űrben tartózkodnak, ott meg nem számít, hogy állandóan kint van. Aszteroidamezőben meg úgyis mind1. És akkor a hasznos térfogatot sem viszi el, mert nemcsak hogy a behúzott ágyú helyére nem lehet rakni semmit, hanem a plusz mozgatómechanika is viszi a hasznos helyet..."Asszony kell a házba!" - Kőműves Kelemen - Szerintem is, csak nem pont úgy, waze! -----------------------------------------Az ideális nő függvénye: x=3ylog(y)-{(1/36)exp[-(36y-36/e)^4]}
-
TESCO-Zsömle
félisten
válasz Mattyokar #35242 üzenetére
A Sabre akármennyire is jó, az egy dogfighter, mint a Hornet. 0 raktér, a lövöldén kívül nem jó semmire, ráadásul szerepéből (lopakodó) adódóan van rá esély, hogy a mai értelemben vett dogfight-ra nem is lesz jó, lévén azzal bujkálni, settenkedni kell és orvul támadni, amit egy Vanduul Swarm alatt nem hiszem, hogy meg lehet tenni.
Ami a legesélyesebb szvsz jövőhéten az az Avenger Variánsok, a Reliant variánsok és a Crucible.
(#35243) vaakuum: Ez még mindig egy játék. Elsődleges célja a szórakoztatás. Előkerült már párszor, hogy ennyire a jövőben az adott technológiák tudatában eleve felejtős minden üveg meg cockpit. A hajó külseje egy masszív héj, a pilótafülke meg egy omnimax valahol a hajó közepében, ahol a pilóta a legnagyobb biztonságban van.
[ Szerkesztve ]
Sub-Dungeoneer lvl -57
-
TESCO-Zsömle
félisten
válasz Mattyokar #35245 üzenetére
Szerintem a Sabre nem EWAR cucc, csak szimplán lowprofile, mint anno az F117-es. Csapásmérő egység, mint a Hornet, csak míg az felveszi, állja az ütéseket, ez inkább elkerüli azokat. A nagyobb sebessége is arra szolgál, hogy ha első roham alatt nem sikerül a meglepetés erejével megsemmisíteni az ellenfelet, akkor el tudj menekülni, mert 1v1-be nem fogja bírni egy combosabb hajóval szemben.
SuperHornet azért más tészta, mert ott nem csak egy tornyot kapsz, hanem egy másodpilótát is, aki alá ki lehet szervezni feladatköröket, amikkel harc közben hatékonyabb, ha más bíbelődik, főleg ha még jól is csinálja. Szerintem lehet majd a torony helyére EWAR cuccot tenni, akkor pedig a másik ember élesben szívhatja az ellen vérét, miközben te rojtosra szaggatod a maradék 4 ágyúval.
[ Szerkesztve ]
Sub-Dungeoneer lvl -57
-
TESCO-Zsömle
félisten
válasz Mattyokar #35247 üzenetére
Logika. Az EWAR egy külön embert igénylő valami, a krumpli meg egyszemélyes. A hajó irányításán, az energiamenedzsmenten, a fegyverek kezelésén túl még EWAR-t is tolni elég érdekes volna... Sokan már az energiamenedzsmenttel se foglalkoznak harc közben. Örülnek, ha eltalálják, amit akarnak és közben nem mennek neki semminek.
[ Szerkesztve ]
Sub-Dungeoneer lvl -57
-
TESCO-Zsömle
félisten
válasz Mattyokar #35251 üzenetére
Pont a mostani AtV-be mondták el a Connie kapcsán, hogy nem kapsz meg mindent. Semmi se lesz mindenre tökéletesen jó. Lesznek/vannak egy-egy szakmára kigyúrt cuccok, de olyan, amivel mindent jó lehet csinálni direkt nem raknak bele. Az EWAR egy külön játék-mechanika. Ha úgy tetszik egy játék a játékban, hogy az se unja halálra magát, aki a Vanguard-ban a monitorok előtt ül a csatában. Ezt nem lehet leegyszerűsíteni egy gombnyomásra, vagy ha mégis megteszik, az egyensúly kedvéért olyan szinten le kell rontani a hatékonyságot, hogy értelmét veszíti a dolog.
Crucible - mérettől függően 250-350$, de inkább az utóbbi + jó magyar áfa = 444,5$. Szuper-specializált ipari hajók nem lesznek olcsóak.
Nálam most két opció van. Ugye az Omegákból vagy gyúrok valami használható kíséretet, vagy olyan hajókat csinálok belőlük, amikkel mókás lesz menni. Bár utóbbiak tipikusan azok, amiket bagóért lehet majd bérelni EA-n keresztül is...
+(#35254) Mattyokar: Cutlass-t meg nem írnám le, mert ugye most fognak még csak nekiállni egy teljes újratervezésnek...
[ Szerkesztve ]
Sub-Dungeoneer lvl -57
-
Nathan Boggs
senior tag
válasz Mattyokar #35284 üzenetére
Na egyrészt átírtam a kiadós részt, hogy egyértelműbb legyen, másrészt nem érdemes várni a cikkeket pénteken, ha nem tervezed, hogy ébren maradsz éjjel 1-2 óráig. Én is csak a k*rva terroristák miatt maradtam fent
1._Magyar_Kereskedelmi_és_Iparos_Szövetség robertsspaceindustries.com/orgs/HUNS Hel_Taktikai_Támogató_Flotta_CTF robertsspaceindustries.com/orgs/CTF
-
TESCO-Zsömle
félisten
válasz Mattyokar #35531 üzenetére
Azt látom, nyilván nem egy oldalon számoltam 8-at...
Azt is nézd, hogy alapvetően ez nem egy nagy hajó, sok dolog nem fér rá. Katonai szerepkörre meg van már ebben a méretben annyi gép, hogy +1 páncélozottabb/fegyverezettebb modellnek max azok örültek volna, akik Stalkerről akarnak upgrade-elni és félnek a Delta-tól. Sokan akartak valami EWAR cuccot ebben a méretben, most fogjuk rá, hogy megkapták. Avenger nem olyan lassú, 225 a vége alapon, szóval kalóz-rajoknak kötelező lesz egy ilyen. Az összes nagyobb hajót simán beéri, aztán pajzs eldob és EMP.
Mint azt a videóban is elmondjuk, nem. Az Omega-n elvileg két reaktor van, ami miatt embertelen mennyiségű booster-e van. Gyakorlatilag nem lehet kifogyasztani, olyan gyorsan tölt vissza. Nyilván, ha ráfekszel, akkor kifogy egy idő után, de olyan pálya meg nincs, ahol ennyire állandóan kéne.
A legvégére szerintem nem lesz túlzó a korábbi 100GB-os becslés. Persze nyilván minden attól függ, mennyire tömörítik be a cuccot. Ez kétélű fegyver, mert minél jobban van tömörítve, annál több erőforrást vesz el a procitól a kitömörítés, viszont minél kevésbé tömörített, annál több hely és olvasási sávszél kell neki.
[ Szerkesztve ]
Sub-Dungeoneer lvl -57
-
PhilBrick
őstag
-
Yllgrim
őstag
válasz Mattyokar #35777 üzenetére
En egyszer mar ajanlottam 240-esek 24 korul mennek, biztos ismertek valakit aki ismer valakit aki...
[ Szerkesztve ]
Peace is a lie, there is only passion. Through passion, I gain strength. Through strength, I gain power. Through power, I gain victory. Through victory, my chains are broken. The Force shall free me.
-
Nathan Boggs
senior tag
válasz Mattyokar #35852 üzenetére
Várok az állomáson, hogy beérkezzen a vonat, eddig fél óra késéssel, de ha itt van, megyek haza és fellőhetem a streamet.
1._Magyar_Kereskedelmi_és_Iparos_Szövetség robertsspaceindustries.com/orgs/HUNS Hel_Taktikai_Támogató_Flotta_CTF robertsspaceindustries.com/orgs/CTF
-
Diopapa
addikt
válasz Mattyokar #35885 üzenetére
Szerintem úgy lenne értelme, hogy amikor kiszállsz, kéne késleltetés a nyitásra, ekkor a levegőt kiszívná egy tartályba, miután visszacsukódott, visszatolná. Kicsivel nagyobb hajókon (pl Frici, Bádogbögre) ahol vannak ajtók, ott is így lenne értelme. Mert most van effekt, hogy a levegő kiszökik a francba, aminek nem sok értelme van
Citizen Diopapa / Commander Diopapa "SC csomag olyan, mint a barackfa, unokáidnak veszed - .tnm / De pálinkát nemlehet főzni belűle - *SkyS1gn"
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen