Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Petester

    senior tag

    válasz Petester #6013 üzenetére

    Felhívtam az EF alkatrészesét, hogy milyen olajat adnának, de a szerviz se tesz bele gyárit (nincs), Mobil1 Dextron III olajat töltenek bele (3800 Ft/l). Azt mondták, hogy a nem CVT-s váltók nem igényelnek különleges olajat. Itt ugyan azt mondják, mint a Seibiko, de a Castrolból nem tudom melyiket tölti a Seibiko, a Castrol montaboltban nem találtam megfelelőt.

    Szóval akkor nem teszek rosszat a váltónak, ha továbbra is Motult teszek bele. Jól gondolom?

    Helyesbítek, erre írják, hogy Subaru ATF, de semmi több részlet.

    (#6016) dethroner
    Nagy vetítő Nyírő, nehéz kiigazodni rajta, hogy mikor mond igazat. Amikor összerakás előtt állt az PDF, akkor hívott fel, hogy gond van a wandlerrel, nem sikerült a nyomáspróba. Pedig előtte voltam pont náluk, rákérdeztem a wandlerre is, hogy hogy áll, mondta, hogy a lamellák vetemedtek el, fel kellett újítani, kész van, bent van a polcon... Rá 1 hétre meg benyögi, hogy a nyomáspróbán megbukott... :(( És utólag még azt is bevallotta, hogy a 4 sebességes wandler felújító készlettel próbálkoztak, azért nem sikerült. :W
    Egyszer amúgy beforgattam, megkérdeztem tőle, hogy a Bogárban miért van szappanos lerakódás az olajbetöltő nyílásnál. Gondolkozott kicsit, majd rávágta, hogy hát az is hengerfejes lett. Mire visszakérdeztem, hogy dehát nincs benne víz, akkor mégis miért mondja ezt, majdnem egyszerre röhögtünk fel hangosan... :D

    [ Szerkesztve ]

    (ó\_!_/ó)

Új hozzászólás Aktív témák