-
IT café
Subaru topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Petester
senior tag
Ha lenyitod az összefoglalót, akkor láthatod, hogy van egy pár a topik lakói közül.
Én tavaly hoztam be egy 2006-osat, mert amikor kerestem, nem volt csak lefosott példány itthon. Ha most keresném, akkor viszont facelifteset vennék, finomítottak annyit rajta, hogy megéri. Eleve már így kellett volna kiadni.
A hahun lévő Csonti Car-os pezsgő színű kerülendő, régóta hirdetik már, többször volt fent, több áron, Csontiék előtt még a tulaja árulta hengerfejesen 1,1 millióért. [link]
A FL-es ezüst AWD Autós is állítólag kehes, belül lelakott, összekarmolt a belseje, csúnyán fújt elemekkel. Ehhez képest viszont piszok drága. Ha ilyen állapotban futott keveset, akkor a karbantartása is kócos lehet. [link]
A többi autót nem ismerem.És a mobile.de-n is elég karcsú a felhozatal... Konkrétan 1 db van, az is FL előtti 364k km-rel.
+1 cseh (ha kiveszem a csak német szűrőt), ami olasz volt valamikor.[ Szerkesztve ]
(ó\_!_/ó)
-
Petester
senior tag
Ez is FL-es. 2003-2009 között gyártották a 3. generációt, elvileg 2007-től volt facelift, de láttam már 2006. év végit hirdetve, ami FL-es volt.
Ha jól rémlik 3 millióról indult az a fix ár , most jár 2,75-ön, szerintem fog még lejjebb menni ekkora futás mellett. Kivéve ha sok minden új benne. 200k km fölött lehet számolni a meghaló hátsó gátlókra, amiknek 140-150k Ft darabja (szint szabályozós) és csak a gyárit érdemes beletenni, az utángyártottaktól megül a segge. 200k km-nél javasolt (én vitatom, de nekem már ki van cserélve más ok miatt) a vezérlést cserélni (4-500k Ft-os tétel). A váltóban ha nem cseréltek időben olajat (5 év vagy 60k km), akkor ott lehetnek esetleg még buktatók.(ó\_!_/ó)
-
Petester
senior tag
Arra figyelj majd, ha mész próbakörre, hogy a váltások és a kigyorsítások simán mennek e.
Nekem 40-50 km/h-ról rész terhelésen történő kigyorsításkor beleremeg az autó (csak annyira mintha "kirázná a hideg"). A Seibiko a citromra gyanakodott, ami elindított nálam egy szopás cunamit, aminek bízom benne, hogy hamarosan vége. Nyírő amúgy azt mondta, hogy egyre több ilyen esetük van, ahogy egyre korosabb a 3. gen OBK. 4. gen Lega. Az egyre több eset utólag úgy tűnik, hogy csak a 4 sebességes váltóhoz való citromokat érinti, az 5 sebességesből az enyém volt talán az első, amit felújjíttattak.
A Hace szerint a remegést okozhatja még féltengely belső csukló hibája is, amit Nyírő is elismert, majd kiderül, ha rendes citromom lesz, végre megszűnik e.Ha a váltások között ránt, akkor már öreg lehet az olaj benne, én elkerülném, mert akkor nem jó gazdája volt az autónak...
De az ár alapján csak nem lesz nyűgje, valami miatt csak beárazta az autóját.
Ha a kormányszervó szivattyúja két végállásban koppra tekerve nyekereg, az normális, ill. ha a váltót sebességből kiveszed üresbe és emel a fordulaton, az is okés. Ezek nekem az elején furák voltak.
(ó\_!_/ó)
-
outsiders
aktív tag
Számtalan alkalommal kitárgyaltuk már a miérteket, nem tanácsos ezt venni, vagy max úgy, hogy belekalkulálod azt, hogy rendbe kell tenni minél előbb és annak az ára elég borsos, 500k 1M között mozog tudtommal.
Az interneten vitatkozni olyan, mint a paralimpia: ha nyersz is, retardált maradsz.
-
Qru
MODERÁTOR
Igen lényegében az a baja, hogy a szívómotorra ráraktak egy turbót ami nem lenne önmagában baj csak, hogy közben a kovácsolt alu hajtókart az olcsóbban gyártható öntöttre cserélték ami a szívóbenzines teljesítményét elbírja de a turbósét nem ezért egy idő után az összes hengerfejes lesz.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Citrusprés - RUSSELL HOBBS
- Skoda Scala - Szövetszőnyeg garnitúra
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen