- Windows 11
- Tombol az AI-láz: az NVIDIA már értékesebb, mint az Apple
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Mozilla Firefox
- Felhő alapú adattárolás (Dropbox, stb.)
- Proxmox VE
- SkyShowtime
- Tarr Kft. kábeltv, internet, telefon
- Linux - haladóknak
- Perelnek a vallásos kripto-piramisjáték miatt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Szplöttyy
senior tag
Sziasztok!
Egy 2005ös 1,3-as grafitmetál GLX wagon van a családban, és most jönne el a kötelező szervíz ideje. De nem akarjuk már márkaszervízbe vinni, inkább itthon. Milyen olajat ajánlotok bele? Meg hol lehet a szűrőket jóminőségűt a legolcsóbban beszerezni?
Most raktuk fel a téligumit, 165/65 ös GT Radial Champiro WT Plus. Néha picit besúrol sajnos, de /60as mikor vettük nem nagyon volt, csak horror áron.
Köszi előre is!
Smoke & Torque
-
Szplöttyy
senior tag
Sziasztok!
Érdekelne swift 1.0hoz hmm műszaki adatokat tartalmazó pépör
Amire szükségem lenne:
-súly
-max fordulat
-le@fordulat
-nyomaték@fordulat
-váltóáttételek, végáttétel, 1-2-3-4-5
-tank méreteHa valaki esetleg tud segíteni ne habozzon
Smoke & Torque
-
Szplöttyy
senior tag
Akkor elnézést Csak úgy rémlett, hogy nagyobb motor erőteljesebb fékek. Bár akkor az a Gti volt Mondjuk, pl meglepődtem, milyen picike kis dobfék van a WagonR-en, mégis elég jól lassít.
Smoke & Torque
-
Szplöttyy
senior tag
Láttam tegnap egy Turbós új swiftet Nyomásmérő ott figyelt bent a műszerfalon, és szépen visított... Mind a turbó, mind a gumi Kiváncsi lennék mit tudhat
Smoke & Torque
-
Szplöttyy
senior tag
-
Szplöttyy
senior tag
válasz joshua7 #6246 üzenetére
Szép kis ár
Nézegettem jutubon a Gti-ket, hát elég korrekt. Mondjuk, a suzukikkal erő terén nincs gond szerintem. Wagon is, 975kiló, 93ló és 118NM, Azért az ilyen 1.4 Astra, Megane, 1.2-1.4Clio Kategória eléggé elkenhető. Csak 4k fölé kell forgatni. De ott meg nagyon eszik Pályás "végigcsőgáz" 160km/h azért 11-12liter/100km.Smoke & Torque
-
Szplöttyy
senior tag
Na megvettük az olajat a Wagonhoz 10W40 Valvoline Félszintetikus. Igaz, már egy ideje kelett volna cserélni, de így jött ki, lesz még lég/pollen/olaj szűrőcsere, első fékbetétek, meg ránéznük a hátsó dobra. "Suzuki csak megy!"
Smoke & Torque
-
Szplöttyy
senior tag
Sziasztok!
Írtam már róla, van a családban egy 2005-ös Suzuki WagonR+ 1.3VVT. 50e km van benne. Most cseréltünk olajat(Valvoline 10W-40), olajszűrőt, légszűrőt, pollenszűrőt. Lenne pár kérdésem:
Eddig mindig márkaszervízbe hordtuk, ez volt az első eset, hogy nem. Kérdésem az lenne, hogy így 5év és 50e km után, kell-e valamit cserélni, még ezeken kívül?Fékbetéteket kell cserélni elöl, tárcsát még nem, kérdés, hogy milyen betétet vegyünk(hűtött tárcsás már) és hogy mennyibe kerülnek kb. Másik, hogy hátul, a dobfék-be vajon mennyire van elkopva a betét. Néztem a szervízkönyvet, kéne valami spéci cucc, hogy leszedjük a dobot. Máshogy meg lehet ezt oldani?
Hátul a dobfék, elég rozsdás(csak felületi), gondoltam lekéne kenni feketére(vagy piros, sárga ), de nem tudom mivel, és hogyan.
Ajtók zsanérjai néha eléggé karistolósan nyílnak, mintha szorulnának. Zsír?Olaj? Illetve, nem is a zsanér, hanem egy ilyen ezüst színű lapos "vas" ami az ajtó belsejéből csúszik ki, mikor az ajtót nyitom.
Azthiszem, egyelőre ennyi. Előre is köszönöm!
MOD: Ja, és oldalt, ahol az el ablak kapcsolója van, eléggé koszos a kárpit, kárpittisztítótól, csak olyan lett, mintha lehányták volna. Van esély tisztává, újjá varázsolni?
[ Szerkesztve ]
Smoke & Torque
-
Szplöttyy
senior tag
Suzuki WagonR+ 2005-ös, 1,3-as. Fékdobot házilag le lehet valahogy szedni?
Smoke & Torque
-
Szplöttyy
senior tag
Nekem az az utóbbi időben 9-13literes fogyasztásom van
Smoke & Torque
-
Szplöttyy
senior tag
Én dragracing üzemmódban használom mostanában. 2500-3000alatt nem váltok el. Szerintem éppen 5000-5500 körül kezd el jó morcos hangja lenni. Nekem mutató szerint pont 7ezernél tilt, előzésnél pont 3/7000rpmnél szoktam a 4ediket váltani, bár ~6500felett már annyira nem húz. Minap az M0-áson mentem 180-at óra szerint, de ha elrakom ötödikbe akkor visszalassul 170-re Pénteken voltam illegálgyorsuláson is, bár nem gyorsultam, túl sok volt a turbós honda De szoktam ám normálisan is közlekedni, akkor 5.5L mostanában városban is tudok 6.1-6.2-t fogyasztani. De az elmúlt pár hónapra jellemző inkább a 9-13liter, pontosan már rég nem mérem, csak úgy nagyjából. Viszont futómű és váltóügyileg kezd leépülni a kisautóm sajnos.
Smoke & Torque
-
Szplöttyy
senior tag
-
Szplöttyy
senior tag
Visszatérő kérdés, M13A VVT motorba, milyen olajat? Most sajnos 10W40 van benne De ugye 5W30 az előírás, azt is raknám bele. Fontos lenne a hidegindítás(ezért szóbajöhetne a 0W is, nem?) és azért van hajtva is, néha elég kegyetlenül, tehát valami jobb olajat szeretnék. Tehát a kérdés. Milyen olajat? Hol(budapesten, ahol al egolcsóbb)? Légszűrő/Olajszűrő/Pollenszűrő? Hol?
Köszönöm!
Smoke & Torque
-
Szplöttyy
senior tag
Ez már újabb konstrukció tudtommal, és a kézikönyvében sem szerepel a 10W40. Ezenkívül hidegen nehez forgatja, és rossz hangja van nagyon. Meg mostmár hogy öreg az olaj is, picit szólnak a szelepek is indítás után. Annyira "érezni" rajta hogy ez nem jó bele. Legalábbis nekem nem Váltóolaj csere how-to képekkel létezik?
Smoke & Torque
-
Szplöttyy
senior tag
Végeredményben milyen olajat szűrőjket vegyek, és hol?
Smoke & Torque
-
Szplöttyy
senior tag
válasz VR6-Fan #9539 üzenetére
Én is hasonló kérdésre várok választ csak M13A VVT motrohoz,
DE igen jól tudod, csak AC-vel együtt lehet cserélni az üa. szűrőt, tudomásom szerint is, és ált 7évente szokott bedögleni. Bár nekem 2005ös a gép, és még bírja, pedig sokat küzd a kevés benzinnel.Smoke & Torque
-
-
Szplöttyy
senior tag
Ez a feature talán, amit a legeslegjobban utálok a WagonR+-ban is, hogy ott van fent az a kis szar lámpa, amit nyitott ajtónál nem lehet lekapcsolni, meg csúnya is és ne mvilágít jál, az idegeimre megy
Smoke & Torque
-
Szplöttyy
senior tag
Az az igazság, hogy én megmondom őszintén, sajnálnék annyi pénzt. De tisztázzuk előre is, hogy még véletlenül sem állok semmilyen szinten sem közel az autóvásárláshoz, több mint lehetetlen, de, egy új swiftet nagyon szívesen vennék, csak nagy a kísértés, nem tudnék dönteni, mert 2,5ért meg vehetnék 2-3éves sokkal de sokkal jobb valamit is, de az nem új, Nagyon jó az új swift, de 2,5ért tuti más lenne. Számomra a "lélektani határ" az egy splash volna, ~2milláért, újonnan, klímával. Ha van bármi extra csak jó, egy elektromos ablak+klíma kombóval, akár literes motorral is, milláért. Az még pont az a pénz lenne, amit kiadnék egy ilyen projectre.
Smoke & Torque
-
Szplöttyy
senior tag
válasz karakpecze21 #9654 üzenetére
Én vennék új autót. Nekem bejön, mert mégis csak új, és sajnos nem egy 2-3éves 30-40ezret futott autót láttam már olyan állapotban... De nem tehetem meg hogy újat vegyek, úgyhogy ez van
Smoke & Torque
-
Szplöttyy
senior tag
válasz karakpecze21 #9725 üzenetére
Nekem is eddig újkora óta vagy 5db csavart találtam itt ott, azóta se jöttem rá honnan jöttek
Smoke & Torque
-
Szplöttyy
senior tag
válasz karakpecze21 #9731 üzenetére
Addig engem sem izgat, bár a középkonzol egyik világítása lóg a lábtérben, és ott világít, de fogalmam sincs hogy honnan jöhetett, mert minden jól világít. Esetleg a hamutartó világítása lehetett, ha volt neki, mert most nincs. Bár tőlem kap rendesen, minap mentem 140-el földúton, mondták hogy a két hátsó kerék nem sokat volt a földön
Smoke & Torque
-
Szplöttyy
senior tag
válasz karakpecze21 #9734 üzenetére
WagonR+, De ignis motoros, meg mindene ugyanaz. Nekem is elszállt. Repkedtem métereket, és leérkezésnél be is koppantak a gátlók. Kanyarba nekem eldobja a fenekét, ha kátyúba megyek, de fel vagyok rá készülve. 2005ös a gép, 80e km, és jelentem hibátlan, csak a kopó dolgok fogynak, de azok mostanában nagyon. Bár szoktam kímélni is.
Smoke & Torque
-
Szplöttyy
senior tag
Ne álltalánosíts, nagyon sok öreg/sokat futott autót láttam már, hiba nélkül üzemelni, max apró hibák voltak, és sok suzukist is láttam már aki csak szív vele de attól függetlenül jól döntöttél, mert a suzukit tényleg igénytelenek és megbízhatóak, bár ezzel az 1.2es motorral nincs nagyon még tapasztalat, de gondolom ez is beválik majd.
Smoke & Torque
-
Szplöttyy
senior tag
Nem merés kérdése ez, vannak motorok amik mindig is szarok voltak, és mégis belerakja a gyártó a legújabb modellbe is. Csupán arra gondolok, hogy az M13A-t már nagyon sok boyracer forgatta szanaszéjjel tiltásig, és mennek, ha jól tudom gond nélkül. G13BB meg főleg. K12B meg még nem kapott annyit, de valószínűleg ez is egy nagyon jó motor lett, számomra csak a power hiányzik belőle, amiért a VVT M13A-t szerettem nagyon.
Amúgy a 740 az 4.4literes V8, csak mondom
Smoke & Torque
-
Szplöttyy
senior tag
Nem emlékszem már mi kell bele de NGK platina gyera én is úgy emlékszem, jóval drágább mint a sima, viszont csak 105ezrenként kell cserélni.
Smoke & Torque
-
Szplöttyy
senior tag
válasz karakpecze21 #9824 üzenetére
Szerintem, csak akkor cseréld ki ha "nincs más csinálnivaló" az autón. Sokaktól hallottam, hogy még 150enél is tökéletes a gyertya, mintha új lenne. De rosszat nem tesz ha cseréled, ez biztos
Smoke & Torque
-
Szplöttyy
senior tag
válasz karakpecze21 #9828 üzenetére
Szerintem marhára semmi nem fog történni, ha nem cseréled ki, nagyon nagyon maximum majd picit többet eszik, meg nem meg annyira jól, de észre se fogod venni, csak ha kicserélik jön majd a meglepi hogy "hú ez de jól megy". Hát igen, 4gumi, fék, futómű, vagy ilyesmik, meg a motor váltóólaj előbbre való szerintem, ezért mondtam, ha nem lesz más, akkor cseréld majd ki, de még, ha amúgy jó a motor stb, akkor felesleges. Szerelő azért nézzen rá, sose árt.
Smoke & Torque
-
Szplöttyy
senior tag
válasz karakpecze21 #9830 üzenetére
Kis köbcenti, én mindig 6500ig/fölé forgatom, ha menni kell, alatta nem megy. Pályán is szembrebbenés nélkül 150-nél visszaszúrom 4-be, ha menni kell. Sőt, ha nagyon menni kell el se rakom 5-be, mert 4be végsebességig jó is, 5be meg visszalassul.
Smoke & Torque
-
Szplöttyy
senior tag
Én meg azt vettem észre, hogy azóta csökkent a fogyasztásom, amióta többet használom a 4ediket. 40km/h és 55-60km/h között simán hagyom 4-be, ugyan forog 2ezret, de ha odalépek gyorsul, meg szebb a hangja is, 5ben picit remeg már(bár régebben nem remegett, vagyis nyilván akkor is, csak nem vettem észre, most meg az öregebb motortartóbakokkal meg igen) azóta csökkent a fogyasztás. Meg akárhogy méregetem óra szerinti 85km/h ahol pontosan 2500rpm-en forog, ott már érzésem szerint szürreálisan keveset eszik. 2-3ezrekért tankolok, és egésznap fel le megyek. Vársoban, városon kívül, és néha még meg is hajtom. Nemtudom mi lelte
Smoke & Torque
Új hozzászólás Aktív témák
- Óvodások homokozója
- XGS24 - Befutott a Dragon Age: Veilguard új előzetese
- XGS24 - Jövőre érkezik az új Fable
- XGS24 - Október elején jön a Diablo IV - Vessel of Hatred
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Milyen videókártyát?
- Telekom mobilszolgáltatások
- Politika
- Elektromos autók - motorok
- Kezdő fotósok digitális fényképei
- További aktív témák...
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- DAH Solar 405W full black napelemek verhetetlen áron
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen