- Tombol az AI-láz: az NVIDIA már értékesebb, mint az Apple
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Mozilla Firefox
- Felhő alapú adattárolás (Dropbox, stb.)
- Windows 11
- Proxmox VE
- SkyShowtime
- Tarr Kft. kábeltv, internet, telefon
- Linux - haladóknak
- Perelnek a vallásos kripto-piramisjáték miatt
Új hozzászólás Aktív témák
-
kenguru99
aktív tag
-
kenguru99
aktív tag
válasz roberto211 #20596 üzenetére
Aha. Majd amikor te leszel annyi idős, nem így fogod gondolni.
[ Szerkesztve ]
-
kenguru99
aktív tag
válasz Motion_Blur #20755 üzenetére
Már a 25 fokos asztfalton is kipurcant a téligumi néhány satufékezés után az autonavigator.hu tesztjén.
-
kenguru99
aktív tag
válasz HUNPSP #21372 üzenetére
"A Suzukisok, pláne a Swifttel rendelkezők szeretnek egymás mellé állni? "
Akkor mit szólsz ehhez:? -
kenguru99
aktív tag
válasz roberto211 #21384 üzenetére
Motion_Blur: Inkább úgy fogalmaznék, hogy minimum dot4 de ha 5.1 az sem baj.
[ Szerkesztve ]
-
kenguru99
aktív tag
válasz BigBlackDog #39352 üzenetére
"Suzukinál kérhető CVT váltóval van valakinek tapasztalata?"
Engem is érdekelne.
-
kenguru99
aktív tag
válasz BigBlackDog #39371 üzenetére
A gyári brosurából nekem az derül ki, hogy a cvt csak glx felszereltséghez kérhető. Ez tényleg így van?
-
-
kenguru99
aktív tag
válasz szaniszlokar #39571 üzenetére
-
kenguru99
aktív tag
válasz Szilágyi84 #40723 üzenetére
Mégis miért végezné ki? Az autópályázás az egyik legkíméletesebb autóhasználati mód.
-
kenguru99
aktív tag
válasz Szilágyi84 #40726 üzenetére
Ezt a szerelőt messziről elkerülni.
-
kenguru99
aktív tag
Sosem kellett 8 évet várni semmilyen autóra a merkuros időkben sem. 5-6 év volt a maximum. (persze ez is rohadt sok volt)
Napfénysüti:
Biztosan nem. A wartburg sosem volt népszerű autó. A leghosszabb várakozási idők a trabantra és egyes ladákra voltak. És ezek is változtak az évek folyamán.[ Szerkesztve ]
-
kenguru99
aktív tag
Szívesen leírom részletesen, hogy mennyi hülyeséget hordanak össze ebben a bejegyzésben. 1. valutáért lehetett nyugati kocsit is venni a konsumexen keresztül. 2. A trabant egyes burkolóelemei nem farostlemezből hanem duroplastból készültek. 3 8-10 éves várakozás idő sosem volt semmilyen autóra magyarországon a merkuros időkben. 4. A vételárelőlegre ( ami eleinte nem is 50 hanem 20 százalék volt) fizettek kamatot, igaz nem sokat. 5. A moszkvicsot pont azért kellett reklámozni mert a zsiguli mellett a kutyának sem kellett. Ezért hosszú várakozás sem volt rá. 6. 1975-ben nem volt eladási korlátozás az új autóra (azt 1979-ben vezették be). Valóban el lehetett adni felárral az új autót de ez az akkori szóbeszéd szerint 10-20 százalék volt. A duplája semmiképp. Végül csatolom a merkur 1975-ös tájékoztatóját, melyben láthatóak a szállítási határidők. Mint látható a trabanton kívül a leghosszabb várakozási idő 1 (azaz egy) év volt (az 1975-os évre vonatkozóan). Később ez sokat romlott de beszélgetés elején elhangzott 8-10 év nem fordult elő.
[ Szerkesztve ]
-
kenguru99
aktív tag
válasz zsolt19900 #41692 üzenetére
"mindenképp ABS kocka felújítás"
Feltétlenül!
-
kenguru99
aktív tag
Az egyik kereskedésben hegyekben állnak a dízel rendőrségi vitarák. Azt mondta a pult mögött ülő fickó, hogy nagyon rosszak, rengeteg baj van velük. Sorozatban szakadnak el a vezérműszíjak. A fiat eredetű motorok.
(#41855) szabi41
Önmagában a szelepszár szimmeringek cseréje nem megoldás. A szelepvezetőket is cserélni kell, és ilyenkor be kell marni a szelepeket is.[ Szerkesztve ]
-
kenguru99
aktív tag
-
kenguru99
aktív tag
-
kenguru99
aktív tag
válasz ncc1701 #42792 üzenetére
Magyarországon nem igazán jellemző, hogy nézegetné a hatóság a gumiméreteket. De azért jó ha tudod, hogy hivatalosan nem térhetsz el a gyárilag engedélyezett méretektől. És például egy balesetnél akár vétlen félként is bajba kerülhetsz emiatt. De például tőlünk nyugatabbra sok országban a forgalmi engedélyben is szerepelnek ezek az adatok.
[ Szerkesztve ]
-
kenguru99
aktív tag
"hátul miért nem kötelező a menetfény?"
Azért mert a nappali menetfényt nappal, jó látási viszonyok között kell használni. Ekkor semmi jelentősége egy 5 wattos hátsó helyzetjelzőnek. Hajnalban, szürkületkor, esőben, hóban, ködben minden esetben a fel kell kapcsolni a tompított fényszórót. Persze rengeteg fogalmatlan ember vesz részt a közlekedésben, akinek gőze sincs erről.[ Szerkesztve ]
-
kenguru99
aktív tag
válasz manya777 #45148 üzenetére
Biztos, hogy rosszabb lesz mint amilyennek most kinéz. A rozsda már csak ilyen. Egyébként a padló kilyukadása a legkevesebb. Többnyire ilyenkor már a küszöbök, az első tornyok és a hátsó futómű bekötési pontjai is oda vannak. És ez már sokkal nagyobb baj. Gazdaságosan ezt javítani biztosan nem éri meg, legfeljebb akkor ha magadnak csinálod.
-
kenguru99
aktív tag
válasz manya777 #45156 üzenetére
"De egy próbát talán megér."
Nem így állj hozzá. Haladéktalanul írásban jelezni kell az eladónak a problémát. Fél év szavatosságod van, a törvény egyértelműen téged véd pont az ilyen rejtett hibák miatt. Kérheted a hiba kijavítását, árcsökkentést, vagy elállhatsz a szerződéstől. Keress meg egy ügyvédet aki járatos fogyasztóvédelmi területen, az tud írni egy szakszerű levelet.
Legközelebb pedig a vásárlás előtt feküdj az autó alá. -
kenguru99
aktív tag
válasz 2ozzmexy #45941 üzenetére
"Az egyik kollégámnak Prius Mk2-je van, ha hazafelé a BP-i dugózásban lemerül neki az akku, akkor a nagykovácsi emelkedőn csak az 1,5-ös benyás motor (77LE) viszi fel a majd' 2 tonnás bódét, de ott már nem 4-5 litert eszik..."
Prius 2 saját tömeg 1375kg, a spritmonitor átlaga 5,22l/100km.
-
kenguru99
aktív tag
válasz szabonagyur #68230 üzenetére
"Hybrid akksirol indit ugy tudom"
De a motorvezérlőt a 12 voltos akku indítja. Ha az lemerül akkor nem fog indulni. Még egy tesla sem. -
kenguru99
aktív tag
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen