- Microsoft Excel topic
- ASUS routerek
- Facebook és Messenger
- Évente ontja majd magából az új AI-chipeket az NVIDIA
- LibreOffice topik
- Milyen NAS-t vegyek?
- Középpontba kerültek a hibrid autók, alig fogyaszt a BYD újdonsága
- PHP programozás
- Ha Trump győz, Elon Musk politikai tanácsadó lehet
- AI segítségével fociztak Genfben a robotok
Új hozzászólás Aktív témák
-
lugosi
MODERÁTOR
Persze a vonatnak is van elég komoly előnye. Nincs dugó a pályán, illetve ugye nem kell vezetni, aki vezetne az is pihenhet. Én pl ha a belvárosba megyek Pesten, sokszor megyek vonattal. Nem kell izgulnom a parkolás miatt, találok-e parkolót, mikorra érek oda, van-e útlezárás az útvonalon stb. Na ez mind nincs vonattal.
-
Rick4
félisten
Én se oszkározok, de még a városban járva biciklizni, meg buszozni se szoktam, pont most mondta valaki, hogy melyik villamosnak merre van az útja, és meg rácsodálkoztam a világra. .D
Amit tudok, azt innen- onnan hallok, de rosszat még nem hallottam.
sss: Itt is van, aki őstag, friss jogsival, tehát lehet jó fej,m ha árokba borultok félúton. Elvileg az oszkáron is számít az eltelt idő, és a megcsinált fuvar, szóval ha más jó tapasztalatról számol be, és panasz nincs egy sem, szerintem nincs miért aggódni.
[ Szerkesztve ]
Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html
-
Polemius
aktív tag
válasz lugosi #61201 üzenetére
M5-ön szerencsére ritkán van dugó, oszkárral szintén nem kell parkolót keresni, általában a Népligetnél teszik ki az embert, onnan metróval elérhető a belváros (sőt, szinte bármi) 1 jeggyel (még azzal is olcsóbb mint a teljes árú vonat).
Ellenben a vonat most Kelenföldre fut be (kicsit odébb van a belvárostól), lassabb, és időnként a vasúton is van fennakadás (pl. nyáron a meleg, télen a hideg miatt).Szoktam Oszkárral utazni, és eddig nem volt különösebben probléma (egyszer volt defekt, kb. 20 perces késést jelentett). Meg lehet nézni az adatlapon, milyen jármű (utóbbi időben szeretek megnézni különféle autókat, és általában magasabb kategóriásokkal utazom ), ki a sofőr, illetve az értékeléseket, amelyekből jól leszűrhető, mire számíthat az utas. Sőt, ha van már másik jelentkező, akkor az ő adatlapjukat is meg lehet nézni, mennyire szimpatikusak.
Ami meg nem világos, azt meg lehet kérdezni előre.Saját tapasztalat alapján pont az üzleti jellegű hirdetőket kerülöm, és inkább azokkal utazom, akik "mezei" autósok. Rugalmasabbak, megbízhatóbbak, érdekesebbek.
Jut eszembe, holnap délután megyek Bp-re, 1 embert el tudok vinni ócsón.
(Fő feltételek: minimál csomag, és legyen bukósisakja.)[ Szerkesztve ]
-
HaZse
őstag
válasz Polemius #61203 üzenetére
Ha nekem Pestre kell mennem, akkor vonattal megyek. (szerencsére nekem oda-vissza 2k IC helyjeggyel)
Pesten meg a tömegközlekedést csak a villamos és a metro vonalára korlátozom le. Mindig meg tudom oldani a dolgaimat szerencsére ezek segítségével.
A vonat nekem kényelmes. Igaz Oszkárral még nem mentem, de nem is szándékozom. Az viszont tény, hogy a vonat teljes árú árából, ha mér 2 embernek kell mennie, akkor már jobban megéri kocsival menni.
Egy ismerősöm vonattal ment fel, akinek kocsija van és mondta, hogy összességében nem volt neki olcsó egy mulatság mivel kellett neki Szegedi buszjegy (4 db.) és Pesten is kellett neki egy pár. Ha ezeket összeadja az ember, akkor már szinte ott van, hogy inkább autóval menjen.
Polemius Ezzel egyet tudok érteni, mármint azzal, hogy egy mezei vezető jobb, mint a hivatalos.
Ui.: Én egyszer szívesen mennék mocival oda-vissza.
[ Szerkesztve ]
Pont úgy élek, ahogy gépelek - gyorsan, sok hibával. // A bejelentkezés nem egyenlő hogy a privátot olvasom is! // Civis Pacem Parabellum
-
Rawulf
őstag
"Please state the nature of the medical emergency."
-
HaZse
őstag
-
Rawulf
őstag
"Please state the nature of the medical emergency."
-
martonx
veterán
Mint top 100-as oszkár utas (voltam, amíg április közepe óta nem itthonról dolgozok), szerintem az oszkar-nál nincs jobb alternatíva jelenleg belföldi utazásra. A Szeged - Bp viszonylat különösen jó.
Egyébként pedig még a Zöld Transzfer is teljesen korrekt. A zöld transzferen mindig elcsodálkozok, hogy oszkar-os árakon dolgoznak, rendesen bejelentett főállású sofőrökkel, sárga rendszámos autókkal, és még számlát is adnak. És mégis megéri nekik fele annyiból hozni-vinni az utasokat, miközben egy lóf....sz máv az undormány marhavagonjaiban utazásért elkér 3800Ft-ot.Én kérek elnézést!
-
quailstorm
nagyúr
Ajándékötletekkel legyetek szívesek elhalmozni, középiskolai matektanár 50+, férfi. 1 órám van...
-
Vesztor87
senior tag
válasz martonx #61209 üzenetére
Az Oszkár nem rossz, bár sokan haszon szerzésből csinálják. Ez szembe megy az alapelvével szerintem, és az se szép hogy havi sok akár több száz ezer ft-os hasznot csinál ADÓMENTESEN.
2e ft az utazás ált a Szeged-Bp vonalon. Fele kb. Mint a vonat, gyorsabb, de néha kényelmetlenebb, mert van hogy egy Almerában 5-en ülnek pl... -
HaZse
őstag
válasz Vesztor87 #61211 üzenetére
AZért azt ugye tudod, hogy aki viszi az embert autóval, akkor annak az autónak vannak bizonyos amortizációs költségek is.
(Gondolok itt: autógumi, olaj, kopó alkatrészek, műszaki stb.)
Nem azt mondom, hogy nem éri meg, de én nem csinálnám ezt az ingázós szállítgatást, mert nagyon hamar meg lehet unni. Főleg a Szeged-Pest pályaszakaszt. Annyi khvívás sincs benne, mint egy gyereket megtanítani csúnyán beszélni.
Pont úgy élek, ahogy gépelek - gyorsan, sok hibával. // A bejelentkezés nem egyenlő hogy a privátot olvasom is! // Civis Pacem Parabellum
-
HaZse
őstag
válasz Polemius #61214 üzenetére
Igazából egy jót motoroznék kicsit nagyobb sebességgel, mint, amit a városban mentem az 50ccm-es robogómmal annó.
(Sisak van, ruha megoldható)
Pont úgy élek, ahogy gépelek - gyorsan, sok hibával. // A bejelentkezés nem egyenlő hogy a privátot olvasom is! // Civis Pacem Parabellum
-
nagyúr
válasz Vesztor87 #61213 üzenetére
Azért azt megnézném, hogyan fordul 5x (gyk.: 2-2,5 óra oda, ugyanyannyi vissza) Alvás/tankolás nélkül esetleg...
Egy út, ha takarékos az autója, akkor 15k. Vagyis ha oda és vissza is tele van az autó, akkor 16k bevétel, keresett 1000 Ft-ot. nagy biznisz...
[ Szerkesztve ]
Aki él és nem boldog, az téved!
-
félisten
válasz quailstorm #61210 üzenetére
Bor
-
lugosi
MODERÁTOR
válasz pilóta #61216 üzenetére
Azt az autót amivel Pest Népliget 15k, el kell adni. Max 10k szerintem, és akkor átlagos és nem takarékos autóról beszélünk.
180km legyen, oda-vissza 360. Az 7 literes fogyasztással 25 liter, az mai áron is kb 9600 Ft. Legyen a matrica egy útra jutó költsége 500 Ft (bár szerintem aki ezzel foglalkozik, éves matricája van, amivel olcsóbbra jön ki). Szóval azért nem 15 ezer az.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz lugosi #61218 üzenetére
És akkor nem kopik a gumi, nem kell néha lengéscsillapítót, kettőstömegű lendkereket, turbót, üzemanyagrendszert (stb, stb, stb.) cserélni, nincs olajcsere, nem kell rá biztosítást kötni, az autószerelő meg haver, és szívességől javítja. És persze ajándék volt maga az autó is, meg ha leharcolta, akkor ajándékba kapja majd a következőt.
Ja várjál, nem is...
Egy autó fenntartásában nem az üzemanyag a legdrágább. Akinek van autója, az tudja ezt, akinek nincs, az meg azt hiszi, hogy de...
[ Szerkesztve ]
Aki él és nem boldog, az téved!
-
Rick4
félisten
válasz quailstorm #61210 üzenetére
Szerintem add neki az órádat, örülni fog...
Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html
-
Vesztor87
senior tag
válasz pilóta #61216 üzenetére
Reggel 5:30 Szeged, 7-re Pesten van. 7:30-kor indul vissza, 9 utan Szegeden van. Pálya, végig 120-140.
Dízel autó, 5,5-5,7-es figyi. Éves matrica miatt a matrica/út nincs 150ft alkalmanként. 6x3,6 szűken 20 liter, egy út akkor 8k. 2000/fő, oda vissza 8 utas. Költség 8e, bevétel 16e ft. Nyereség egy körön 8e, 4x fordul egy nap, napi 32e. Heti 6 nappal 192e/hét. Havi majd 800e... Nah, mekkora biznisz is?
Oké, autónak van ktg-e, de ha havi 200e ft-ot költessz rá (Ennyit nyilván nem) akkor jó.... -
SirRasor
őstag
Tudtok Szegeden olyan boltot, ahol lehet olyan autósülést kapni, ami nem előrefelé néz, hanem hátra? Azaz az első ülés támlájához lehet támasztani.
[ Szerkesztve ]
Make Love not war!
-
Rick4
félisten
válasz Vesztor87 #61221 üzenetére
Ez pont úgy működik, mint minden más, süthet a pék kenyeret, gyárthat a gyártó vízipisztolyt, péklapátot, bicikligumit, ha nem tudja eladni. Tehát a fő probléma ott lesz, hogy lehet neked autód, pályamatricád, időd, ha nem tudsz rendszeresen ennyi embert összetrombitálni. Ha csak 3 van, mit csinálsz? Futsz egy nullás kört? Ha visszafelé kettő menne már, de másik három csak 3 óra múlva megy, mit csinálsz?
Építeni csak egy biztos alapra lehet, és az szerintem ezen a szinten nincs meg.
Épp csak azért írom, mert van egy hétszemélyes autóm, amibe ugye a vezetőn kívül 6-an elférnek. Most jöttem haza Pestről, 6.4-en áll a fogyasztásmérő, oda- vissza 110-120 körül mentem, illetve keresztül Pest, egészen Pilisvörösvárig, onnan Tinnye és Páty felé az M1-es, majd Budaörs, és haza. Ha nekem 6-ból megvan csak a pálya, másnak is meglesz. Szeged- Népliget oda- vissza 320 km, lazán legyen 20 liter, 7700Ft. Oda- vissza 12 ember ad 24 rugót, ebből a nyál 7700. 9-re itthon vagyok, és kerestem 16 ezret.
Ha ez így működik, miért nem ezt csinálja mindenki?
[ Szerkesztve ]
Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html
-
HaZse
őstag
válasz Vesztor87 #61221 üzenetére
Ha 8 személyt szállít, akkor az autó 9 személyes. Mutass kérlek egy olyan autót, ami 9 személyes és 6 liter alatt fogyaszt.
Azért aki ezzel foglalkozik, az nem magánban csinálja, hanem hivatalosan, amiből adózik is.
Pont úgy élek, ahogy gépelek - gyorsan, sok hibával. // A bejelentkezés nem egyenlő hogy a privátot olvasom is! // Civis Pacem Parabellum
-
nagyúr
válasz Vesztor87 #61224 üzenetére
Számolj.
Mennyibe kerül maga az autó?
Mennyi a havi szerviz (kopó alkatrészek, olajcsre stb.)?
Mennyit szánsz nem várt komolyabb meghibásodások javítására? (de igen, el fog romlani valami hosszú távon...)
Ha ezeket hozzáadod, akkor már nem olyan fényes a helyzet. Nem azt mondom, hogy nem lehet megélni belőle, de hogy nem olyan aranybánya, mint pusztán az üzemanyagfogyasztásból kiindulva az tuti.Meg vannak ám egyéb dolgok is. Biztos, hogy napi 18-20 órát akarsz dolgozni heti 6 napban? Ugyehogyugye?
Biztos hogy mindenki pontosan érkezik? Szinte biztos, hogy naponta legalább egy valaki késni fog, meg egyébként is bele kell számolni az időbe, hogy 4 ember becuccol-kicuccol, valakinek pisilni kell stb.
Biztos, hogy minden úton teltház lesz? Szinte biztos, hogy nem.Soroljam még?
[ Szerkesztve ]
Aki él és nem boldog, az téved!
-
Vesztor87
senior tag
Egy közép kategóriás személyautóról beszélünk (Passat/Mondeo stb.) az 5 fővel 6 literből kihozható.
Oda 4 személy, vissza 4 személy. Nem, nincs mindig tele, csak 90% a kihasználtsága. Tudom, mert 3-4 hétre előre kellett foglalni ha vele akartam menni, de úgy se mindig jött össze, szval nem mondhatni hogy üresjárat.
A fordulók közt van 20-30p ideje a sofőrnek, tehát ha kis késés van belefér, nyilván félórának elégnek kell lenni. Akkor arról nem beszéltem hogy ha Ferihegyre visz ki utast alapból nem 2k hanem 3,5k-4k szokott lenni a tarifa.
Nyilván nem működik mindenkinek, ha 1-2 hónapig csinálja fel tudja fejleszteni, a megbízható állandó sofőrökre van igény.pilóta: Ha 8-10 éves autót veszel alapból, akkor 1-1,5M ft az autó. 2 havonta vehetne másikat belőle. Ha félre tesz az autóra egy keretet, mondjuk havi 200.000 ft-ot az nem elég?
Az hogy az illető reggel 5:30-6:00-kor elindul, és este 9-10 mire befelyezi az ő dolga. De ha fele ennyit megy is jobban keres mint a magyar átlag...
[ Szerkesztve ]
-
quailstorm
nagyúr
válasz FoxiestFox #61217 üzenetére
Ilocki Podrumi Traminac 2013 lett.
(#61220) Rick4
Nemtom kivel keversz, de nekem egy 2000Ft-os hamis Q&Q-m van a Cserkóról, ami most kezd merülni (háttérvilágításnál látszik), és szíja is elrohadt egyszer. De elpusztíthatatlan, egyszer Balástyán egy napot volt a homokban, mikor kidobtam az ásott medencéből, aztán meg elmentünk a teherautóval salátamagért. -
nagyúr
válasz Vesztor87 #61229 üzenetére
8-10 éves autót még drágább fenntartani. Ott már szinte biztos befigyel egy két nagyobb költségű hiba.
Levezetnéd nekem, hogy hogyan vesz 2 havonta egy másikat? De ne csak az üzemanyagköltséggel számolj légyszíves, mert az teljesen komolytalan...De csak annyit kell megnézni, hogy hányan csinálják ezt a munkát. Kevesen. Ez mindent elmond arról, hogy mennyire is jó üzlet ez...
Aki él és nem boldog, az téved!
-
lugosi
MODERÁTOR
válasz pilóta #61219 üzenetére
Ha egy (az enyémnél kevesebbet fogyasztó) autóról beszélünk, akkor Rick kalkulációjával 7700 egy út üzemanyagköltsége. Tehát az általad írt 15k fele. Fele költség üzemanyag, fele költség alkatrész, gumi stb?
Namost, ha egy úton egy autó egyéb költsége ugyanannyi, mint az üzemanyag, akkor ismételni tudom csak magam, azt az autót el kell adni. Az valami ordas nagy pénztemető. Ilyen roncsokkal nemcsak oszkározni nem szabad, de semmilyen "vállalkozás"-ba fogni sem.
-
Rick4
félisten
válasz Vesztor87 #61229 üzenetére
Ez meg egy 7 személyes Alhambra, de lényegtelen, mert ez is 6 liter, nem erről van szó, igaz ennyi erővel lehet 7, meg 8 is.
De tényleg kérdem, ha ez így működik, miért nem csinálja ezt mindenki?Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html
-
Rick4
félisten
válasz lugosi #61232 üzenetére
Ezt nagyon egyszerű kiszámolni, magadnak is meg tudod csinálni. Az átlagfogyasztásodat felszorzod a megtett km-rel, az új árából kivonod a jelenlegi árát, és melléteszed a betankolt mennyiségnek. Azonnal add el az értékvesztés több lesz, mint az üzemanyag.
qualistorm: Azt írtad van egy órád, erre írtam, hogy akkor add neki az órát.
[ Szerkesztve ]
Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html
-
Vesztor87
senior tag
Most fejből csak 4-5 ember ugrik be aki Szeged - Bp távon ezzel foglalkozik:-) Sok embert nem tud eltartani a rendszer, illetve lehet a navtól is félnék, vt lebukás. Mondjuk meg is érdemlik. Azt nem értem hogy pl a vendéglátósok stb-nél hogy nincs bukta mikor mindenki max 4 óra minimálbéren van:-S
-
nagyúr
válasz lugosi #61232 üzenetére
Van akkor ezek szerint autód? És nem érted, hogy miért nem csak az üzemanyagköltséggel kell számolni? Szeritem számolj kicsit utána, hogy mennyibe kerül a tiédet fenntartani. Számolj bele mindent, az amortizációtól - biztosítástól, az adókon át a szervizköltségig, amit egy évben ráköltesz. Szerintem meg fogsz lepődni.
Nem azt mondom, hogy semmi haszon nincs rajta, de hogy nem az az aranybánya, mint aminek itt beállítják, az ziher...
Vesztor: és akkor ez a 4-5 ember, akit ismersz, hogy oszkározik, mind multimilliomos rózsadombi villával ugye?
[ Szerkesztve ]
Aki él és nem boldog, az téved!
-
macilaci78
nagyúr
válasz SirRasor #61223 üzenetére
Már bocs, de van értelme?
Olyan autóban, ahol sík a padlólemez és nagyjából szimmetrikus a 2. üléssortól az ajtó kivágása. Például Vito, Transporter, stb.
Egy személyautó jellegűben, ahol a 2. üléssor gyakorlatilag a hátsó hídon, üzemanyagtankon ül a menetiránnyal háttal fordított ülésben max törökülésben tudsz ülni és a ki-beszállás is macerás a sárvédőív mellett.Az előbbi megoldások is inkább gyáriak, mert a padlólemez ennek megfelelően van perforálva. Még egy Transporterhez hasonlóan jól megoldott variációnál sincs ez meg, ahol kipattintod-bepattintod az üléssort.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
HaZse
őstag
válasz Vesztor87 #61235 üzenetére
Ha szerinted ez olyan jó biznisz, akkor Te miért nem veszel egy 8-10 éves diétás ótót és kezded el a fuvarozást? Ja, mert lehet, hogy annál kényelmesebb vagy?
Hidd el, hogy nem olyan jó buli, mint, ahogyan azt kiszámolod. Azért azt se felejtsd el, hogy egy ilyen utazás során eléggé kérdéses, hogy ki lesz az akinek büdös a szája, a lába, kinek kell dohányoznia, i az, aki ki nem állja a dohányszagot, vagy ki fázósabb és ki nem.
Az ilyen fajta utazás azoknak jó, akik mondjuk a reptérre mennek. Oda meg van direkt erre szakosodott fuvaros.
Én biztos, hogy nem ülök be egy 5 személyes autób úgy, hogy hátul 3-an nyomorogjunk. (És igen, kényelmes vagyok és lehet, hogy cicás is)
Pont úgy élek, ahogy gépelek - gyorsan, sok hibával. // A bejelentkezés nem egyenlő hogy a privátot olvasom is! // Civis Pacem Parabellum
-
-
tisn
addikt
válasz pilóta #61236 üzenetére
hat nekem kb. a kovetkezokepp alakult a 12 ev (240kkm)
uzemanyagkoltseg kb 6milla (7 lityis fotyi, 350-es atlag benyaarral szamolva)
amortizacio 3.5M (4 milla -500k maradvanyertek)
egyeb koltsegek 1.3m (szerviz, kopo cuccok (csak a gumi 350k volt (11db nyarigumi, 8db teli (vagy 12?, nem tudom) )), olajcserek, stb) (2 nagyszerviz az kb. 200k) (olajcsere 10db kb. 20k) (bonyibb olajcsere 10db kb. 30k), egyeb legyen mondjuk 300k (akksi, meghibasodasok, lengescsillapito, gumitarto bak)huzos osszeg igy osszedobva (osszes szamla megvan, csak lusta voltam excelbe felrakni)
szerk: gyakorlatilag evi 1m korul jarhat az autokazas koltsege nekem
[ Szerkesztve ]
-
azbest
félisten
válasz pilóta #61236 üzenetére
ha (#61209) martonx írásából indulok ki, hogy hivatalos, céges autókkal csinálják oszkáros árakon, akkor költségként elszámolják az amortizációt és a többit és leselejtezéskor, amikor már 0ára kihozták az árát, akkor sem ingyen kel el. A saját pénzen (nem költségelős vállalkozásként) oszkározónál inkább igaz, amit írsz, de azoknál gondolom nem főállás, hanem ha már megvan a kocsi, akkor valamennyit visszahoz vele az értékcsökkenésből, vagy tényleg arra van dolga és minden plusz forint a költségét csökkenti.
[ Szerkesztve ]
-
Milyen amortizáció?! Ne magatokból induljatok már ki...itthon a legtöbb autót nem szervizelik , hanem megkönyörülnek rajta. Cöcö. Aki hivatásosan Oszkározik számlával mindennel, az a könyvben is amortizál és nem indul el teli kocsi nélkül+ csomagok és gyorspostai levelek nélkül. Aki meg nem, az meg sajnos jó eséllyel telibesz@rja hogy a kocsi milyen állapotban van.
Ezért nem szeretek utas lenni: játsszon heringet aki akar. Volt hogy 3 magamfajta embert meg egy normális méretű kislányt fogtam ki utasként egy megan kombiba. Aki ismer annak a fantáziájára bízom hogy mit nyomorogtam. Ha én hirdetek nem számolok amortizációt. Csak a nyál költséget csökkentem, és magamon kívül max 3 embert vagyok hajlandó felvenni.https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
SirRasor
őstag
-
lugosi
MODERÁTOR
Az enyém benzines! Azt szoktam mondani, hogy az autó üzemanyaga a benzin, a dízel az a traktoré
Rick, pilóta: nem tudok számolni, tényleg nem.
De ha az öreganyám térde kalácsát is bele akarjuk számolni, akkor biztos kijön akár 1 millióra is egy megtett kilométer.
Az a baj, hogy elsiklotok valami felett: van egy autód, amit egyébként is fenntartasz, egyébként is fizeted a biztosítást, a gumikopást stb és egyébként is mész vele Pestre. Ez legyen az egyik eset. Ebben az esetben ezeket a plusz költségeket totál indokolatlan szembeállítani a bevétellel. Esetleg elkezdhetünk azon szőrszálat hasogatni, hogy mennyivel nyomódik jobban az aszfaltra a gumi ha még +2 fő ül benne, és 2 decivel többet fogyaszt, de szerintem nem kéne.A másik eset, mikor tegyük fel valaki erre vállalkozik autóval. Költségek, bevételek stb., ott valóban kell(het) egy gazdaságossági számítás. De akkor el is érkeztünk ahhoz, hogy mennyiért mész fel taxival Pestre (aki üzletszerűen ezzel foglalkozik), és mennyiért oszkárral. Nem hiszem, hogy oszkáron túl sokan üzletszerűen ezzel foglalkoznának.
De ha igen, és tartják ezt az árat, akkor tegyétek fel magatoknak a kérdést, hogy vajon azért csinálják-e ilyen áron, mert tiszta ráfizetés? Vajon filantróp érzelmek vezérlik őket és embertársaikon akarnak segíteni az ár alatti utaztatással, vagy biza rosszul számoltok és a fenébe, de megéri?
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban szabad hirdetni ezen szabályokkal.
- Cyberpunk 2077
- E-roller topik
- Redmi Watch 4 - olcsó hús, sűrű a leve
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- LEGO klub
- TCL LCD és LED TV-k
- Intel Dual Core 2000 felhasználók barátságos offolós topikja
- Poco F5 - pokolian jó ajánlat
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- További aktív témák...
- Dell Vostro Notebook 3500 i5-1135G7 15,6 FHD 8GB 256 SSD 28 JAN. 2025 garanciális
- Apple watch Series 9 45mm Apple garancia + 2028-ig biztosítás!!!
- Dell Precision 5570 ( XPS 9520 ) 15.6" FHD+/i7-12700H 14mag/16-32G/512G/Quadro A1000/IR/FPR
- Dell Precision 3571 15.6" FHD IPS i7-12800H T600 32GB DDR5 1TB NVMe SSD gar
- Latitude 5540 15.6" FHD IPS i7-1370P MX550 32GB DDR5 512GB NVMe SSD gar
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen