Új hozzászólás Aktív témák

  • csako

    veterán

    Érdekes dolgok történtek: rájöttünk, hogy 2 box helyett elég 1 is, és akkor már azt átváltottam az új androidosra, meg az alap díjcsomagra, ma megérkezett, kipróbáltam, de még a végleges helyére nem tudtam éppen odarakni, közben egy telekomos emberke hívott, vázoltam neki ezt a helyzetet, hogy "működik, de..." kapom az sms-t utána, hogy "későbbi időpontban telepítjük a rendelt szolgáltatást...". Ezzel hirtelen nem tudtam mit kezdeni.
    Kicsit később összeraktam a helyére a dobozt, felhívom a 1414-et az sms-ben kapott azonosítóval, hogy kész, ügyfélszolgálatos utasított, hogy a 0680404050 számot is keressem fel, mert akkor lesz végleges. Ezután jön a következő sms: "...szolgáltatásának létesítése *** azonosítóval sajnos sikertelen volt, így a megrendelt eszközt sem tudjuk átadni a futárcégnek..." Ezt sem értettem, de jól van :D
    Felhívom a 80-as számot, hogy ide irányítottak, kész vagyok, minden megy, üfsz emberke is már csak a visszaküldésről beszélt röviden, és hogy nincs további teendő, értékelés után vége a hívásnak.
    Na, 15 perc múlva megint hív a Telekom, hogy "valami baj van a rendelésemmel, igaz?" (valahogy így fogalmazott), elmondtam neki, hogy eddig kivel mit beszéltem, a szolgáltatás, doboz működik stb. Ő pedig a rendelési folyamatot végigvitte megint, mert valamiért törlődött és majd belsőleg megoldják, hogy ne küldjenek ki egy újabb boxot... Egyelőre ez a történet vége, telekom fiókban gyártódott néhány extra dokumentum, annyit látok :D

    Holnap országszerte 10 fok várható. Ebből 2 Budapesten, 1 Győrött, 2 Miskolcon...

Új hozzászólás Aktív témák