-
IT café
Telekom (vezetékes telefon, IP / kábel / műholdas TV, xDSL / kábel / optinet)
Figyelem! Fontos!
Felhívnánk mindenki figyelmét, hogy, aki hatósági karanténban vagy önkéntes karanténban van, esetleg beteg, köhög, lázas stb, annál sem a hibajavítás, sem a létesítés nem fog megtörténni, hanem halasztásra kerülnek!
Kérlek titeket, csak akkor hívjátok a szerelőket ha tényleg semmi bajotok nincs (bár ez sem garancia semmire)!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Boond
addikt
válasz patrikcoc #131979 üzenetére
Akkor csak a sat-os, nem androidos (régi iptv 2017-es csomag kb) előfizetőknél jelent meg most. Mert eddig ezek nem voltak.
Azt tudja vki miért csörög a telekom állandóan? vmiért péntek óta állandóan csörög a telekom... de felvenni vagy nem tudom mert 2 csörgés után abba hagyja. Vagy ha mégis sikerül(ne) megszakad... visszahívtam "ez a technikai vonal, önnek nincs teendője, majd keressük". Azóta is ez a helyzet. ma már legalább 4x.
"De b...hatom ha a harmadik csatorna válltásnál elértem a nézések maximális számát "
Az vmi egyéni hiba, probléma lehet, mert nálam ilyen gond nincs... egy időben volt. egyébként. hogy tableten jó volt, pc-n nem. Jelentkezz ki/töröld a csatlakoztatott eszközöket.
Majd később újra be... hátha... Esetleg telekom fórumon jelezd, olvass utána hátha van rá konkrét megoldás.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Olvasd el az összefoglalót!
Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni és ahhoz segítséget nyújtani szigorúan TILOS.
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen