Új hozzászólás Aktív témák

  • chipi-85

    aktív tag

    Telekomnál nem egy véleményen vannak az ügyfélszolgálaton?
    Vettem egy lakást, dolgoztunk rajta, és a meglévő előfizetésem akarom oda vinni.
    Egyszer rákérdeztem, azt mondták, hogy azon a címen nincs elérhető szolgáltatás.
    Pár nap múlva megint rákérdeztem, mondván a tőlem 20m lakó apósoméknál van elérhető szolgáltatás, akkor az új lakáson miért nincs. Az ügyintéző ellenőrizte, azt mondta nincs kiépítve. Beköltözés előtt kb 1 hónappal szóljak, kijön a szerelő, kiépíti, majd amikor beköltözünk, akkor ismét jelentkezzek; a régi lakásban megszűntetik, az újba aktiválják.
    Ma jeleztem, hogy kb 3-4 hét múlva költözünk, jöhet a szerelő:
    Az ügyintéző: "Ez nem így megy. Az áthelyezést kell kérvényezni, kijön a szerelő, felméri a terepet, és ha nem lehet kiépíteni, akkor ingyenesen, kötbérmentesen fel lehet mondani...."
    Most akkor mi van? :W :W
    Majd ha ott lakok akkor vakarózzak, hogy a Telekom nem kivitelezhető? vagy húzzak át apóséktól kábelt?! :DDD :DDD

Új hozzászólás Aktív témák