-
IT café
Telekom (vezetékes telefon, IP / kábel / műholdas TV, xDSL / kábel / optinet)
Figyelem! Fontos!
Felhívnánk mindenki figyelmét, hogy, aki hatósági karanténban vagy önkéntes karanténban van, esetleg beteg, köhög, lázas stb, annál sem a hibajavítás, sem a létesítés nem fog megtörténni, hanem halasztásra kerülnek!
Kérlek titeket, csak akkor hívjátok a szerelőket ha tényleg semmi bajotok nincs (bár ez sem garancia semmire)!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Renato1993
tag
válasz Gubek-Einste #56337 üzenetére
Ez így nettó baromság, nehogy azért fizessek ki pluszba 8 napot hogy meggondolhassam magam.
Mindenki felnőtt ember, ha eldönti hogy én MOST felmondtam, visszavittem nekik az eszközeiket, amit elismertek hogy visszavettek, akkor onnantól kezdve kapnak rá másfél percet hogy ezt bevigyék az online rendszerükbe, lévén egy IT-vel foglalkozó cégről beszélünk, akik nem galambpostát használnak (mellesleg egy postagalamb is kevesebb idő alatt keresztülrepüli az országot mint 8 nap).
Mivel én felmondtam, felőlem rögtön kikapcsolhatják az összes szolgáltatásukat, az az ő bajuk ha még 8 napig adják azokat (amiket ugye fizikailag nem is tudok használni mivel az eszközöket leadtam, ahogy ezt előttem is mondta valaki)Gigabyte GA-MA790XT-UD4P,AMD Phenom II X4 965BE,Sapphire HD5850, 240GB SSD, 2x4GB DDR3 RAM,Corsair VX450 táp,Tt VB6000BWSD ház,TOSHIBA DT01ACA200 2TB HDD
Új hozzászólás Aktív témák
Olvasd el az összefoglalót!
Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni és ahhoz segítséget nyújtani szigorúan TILOS.
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs