Új hozzászólás Aktív témák

  • Def26

    félisten

    Van itt telekomos dolgozó?

    A történetem annyi, hogy még a tavasszal rendeltem egy samung tv -t részletre a vezetékes internetem hűségideje meghosszabbításával. A tv pár napon belül meg is érkezett de nem vettem át, mert össze vissza volt barmolva a doboza, nyomott is volt elég erősen. GLS vissza vitte.

    Azóta nem történt az ügyben semmi. Most hogy rendelnék másik terméket, online engedi a rendszer de mivel ott "lóg a levegőben" a tv ezért, nem halad az újabb rendelés semerre sem. Többször telefonáltam a 1414 -re, hogy mi a helyzet, de mindig csak annyi infót kapok, hogy még folyamatban van (1 hónapja) a tv törlése. Majd ha törölve lesz akkor jöhet az új termék.

    Nincs itt valaki olyan aki tud ezen gyorsítani?

    [ Szerkesztve ]

    Fanboy Status: PS4:On, Xbox:On, apple:On, samsung:Off, Microsoft:Off, Audi :On,

Új hozzászólás Aktív témák