-
IT café
Telekom (vezetékes telefon, IP / kábel / műholdas TV, xDSL / kábel / optinet)
Figyelem! Fontos!
Felhívnánk mindenki figyelmét, hogy, aki hatósági karanténban vagy önkéntes karanténban van, esetleg beteg, köhög, lázas stb, annál sem a hibajavítás, sem a létesítés nem fog megtörténni, hanem halasztásra kerülnek!
Kérlek titeket, csak akkor hívjátok a szerelőket ha tényleg semmi bajotok nincs (bár ez sem garancia semmire)!
Új hozzászólás Aktív témák
-
tobias40
veterán
válasz kicsigee444 #113635 üzenetére
Mindent áramtalanítsál és vissza és ha nem jó akkor add le hibára a 1414-en!
Kábeleket nézd át jól vannak-e a csatlakozókban,kábel nem sérült nincs megtörve stb...
Az optikai kábelt ami bemegy a telekomos eszközbe azt is nézd meg.Jelszintet is tudsz nézni a routerben de én azt nem használom ,majd jön vki aki jobban ért hozzá de igen valószínű hogy szerelő kell majd neked..
Új hozzászólás Aktív témák
Olvasd el az összefoglalót!
Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni és ahhoz segítséget nyújtani szigorúan TILOS.
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen