-
IT café
Telekom (vezetékes telefon, IP / kábel / műholdas TV, xDSL / kábel / optinet)
Figyelem! Fontos!
Felhívnánk mindenki figyelmét, hogy, aki hatósági karanténban vagy önkéntes karanténban van, esetleg beteg, köhög, lázas stb, annál sem a hibajavítás, sem a létesítés nem fog megtörténni, hanem halasztásra kerülnek!
Kérlek titeket, csak akkor hívjátok a szerelőket ha tényleg semmi bajotok nincs (bár ez sem garancia semmire)!
Új hozzászólás Aktív témák
-
AnonymusX
senior tag
válasz Redcaster #123625 üzenetére
Szia!
Én még megpróbálnék egy linux live cd-t pendrive-ról elindítani és ott megnézni az internet viselkedését. Ezzel teljesen kizárnád a szoftveres oldalt.
Végső soron megpróbálhatsz szolgáltatót váltani. Ott is van elállási jog, ha az sem váltaná be a reményeket, így csak a 14 napon belül használt szolgáltatás díját kell megtéríteni (és persze addig le nem mondani a T-t, amíg le nem tesztelted).
Legvégső esetben akár panasszal is fordulhatsz a felügyeleti szervhez, illetve ne felejtsd el a kötbér igényedet is jelezni a szolgáltató felé.
[ Szerkesztve ]
-
kigyi_23
addikt
válasz Redcaster #123625 üzenetére
Külföld irányban nagyon sok probléma volt a szerverekkel az elmúlt 3-4 hónapban. Én személyesen WOT alatt vettem észre volt, hogy játszhatatlan volt, de oldalak betöltése itt is sokszor akadozott google DNS-el is. Nem géphiba, nem operációs rendszer hiba, mert gép annyi van mint a sár amivel ki tudom próbálni és mind ugyanazt csinálja. Mostanában valamivel jobb a helyzet.
https://www.youtube.com/user/kigyi23/
Új hozzászólás Aktív témák
Olvasd el az összefoglalót!
Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni és ahhoz segítséget nyújtani szigorúan TILOS.
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen