-
IT café
Telekom (vezetékes telefon, IP / kábel / műholdas TV, xDSL / kábel / optinet)
Figyelem! Fontos!
Felhívnánk mindenki figyelmét, hogy, aki hatósági karanténban vagy önkéntes karanténban van, esetleg beteg, köhög, lázas stb, annál sem a hibajavítás, sem a létesítés nem fog megtörténni, hanem halasztásra kerülnek!
Kérlek titeket, csak akkor hívjátok a szerelőket ha tényleg semmi bajotok nincs (bár ez sem garancia semmire)!
Új hozzászólás Aktív témák
-
kabelmania27
Topikgazda
válasz Lavar #109670 üzenetére
Üdv!
Meg kellene nézni a modem jelszint értékeket.
Próbáld meg az első portba a gépet és kettes portban az iptvboxot, de lehet nem számít.
Lassulást inkább az okozza, hogy a környéken van több gigabites előfizető ezért csúcsidőben előfordulhat, hogy nincs meg a kínált letöltési sebesség. -
kabelmania27
Topikgazda
válasz Lavar #109676 üzenetére
Értékek rendben vannak, ha van bekötve a koaxkábelen osztó és nem nézel kódolatlan dvb-c adásokat kiveheted hátha javulni valamit.
Annyi látszik, hogy az utolsó letöltési csatornán ami egy d3.1-es csatorna sok a javítható hibás csomag.
Modem újraindítás után nem javul a helyzet? -
Túzok22
senior tag
válasz Lavar #109670 üzenetére
Szia. Igazából ez attól is függ, hogy melyik szerverre mérsz. A feltöltésed nagyon szép a kínált felett. Azt nem tudom pontosan hogy befolyásolja e az hogy milyen sorrendben van a portokba bedugva, de szerintem mind1. Ahogy kabelmania írta csinálj egy modem újraindítást és nézd meg utána hogy mi a helyzet.
Új hozzászólás Aktív témák
Olvasd el az összefoglalót!
Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni és ahhoz segítséget nyújtani szigorúan TILOS.
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen