Új hozzászólás Aktív témák
-
HUN]Repa
aktív tag
válasz xEon1337 #10007 üzenetére
Hát ha nem számít, hogy a kiküldés költsége téged terhel, és az esetleges csere után is közvetlen a Seasonichoz küldöd az esetleg elromlott tápot, mivel a csere gyáriszáma nem onnantól szerepel a rendszerünkben sem a beszállítóéban, továbbá elfogadtad a garanciális feltételeiket, akkor ezzel futsz a legkisebb kört.
A kérdéses tápot nemcsak mi, hanem a beszállítónk, a disztribútor is vizsgálta, tapasztalataikat elfogadtuk, nekünk ezzel a gyártóval még nincs ilyen jellegű ugyanis. Az ügyfél kifogásolta az ügyintézést, erre a beszállító felajánlott egy ismételt bevizsgálást, de erre már nem került sor. Esetleg videózd le a hibát azt eljuttatjuk, ha az alapján garanciálisnak ítélik ez lesz a "legolcsóbb" megoldás, bár nem feltétlenül a leggyorsabb.God save us from the arrows of the Hungarians.
Új hozzászólás Aktív témák
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Nők, nőügyek (18+)
- Politika
- Bluetooth hangszórók
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Xbox Series X|S
- iPhone topik
- Proxmox VE
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen