- Videó stream letöltése
- Hálózati / IP kamera
- Facebook és Messenger
- Gépész 3D tervezőrendszerek
- Aliexpress tapasztalatok
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Linux kezdőknek
- Musk meggondolta magát, mégsem pereli az OpenAI-t
- Synology NAS
- Letartóztatták, mert AI segítségével csalt az egyetemi vizsgán
Új hozzászólás Aktív témák
-
Vesti95
tag
Sziasztok.
Elmesélem hogy jártam velük.
Vasárnap rendeltem egy tápot, nem nagy érték, amúgy is régi gépbe kellett.
FSP SP500 450W
Jött ma a futár, fizettem, átvettem, kibontottam, és már hallottam hogy valami nem okés, a ventilátor csörgött benne, le volt esve. a helyéről. Belül elvan törve ahogy látom. Írtam nekik, ugye azt írják 1 óra alatt általában válaszolnak, 2 óra elteltével felhívtam őket inkább, valaki felvette de mondta nem tud segíteni, várjam meg a választ az emailre. Oké, pár percre rá válaszoltak. (Tehát volt értelme hogy hívtam, biztos szólt a kollégájának)
Már azzal kezdődött hogy küldjek képet a csavarokról, nem volt-e megbontva. Rendben, küldtem.
Amúgy én nem látok rajtuk semmi "nyomot". De amúgy is, azokat a csavarokat gyártáson valahogy bele kellett a gyártónak csavaroznia... tehát nem tudom ennek mi értelme volt. De amúgy tényleg nem látszik semmi rajtuk, full új az egész. Illetve itt megemlítenék valamit, az átvétel időpontja (TOF tracking) és az email között 5perc se telt el, azonnal írtam az emailt, tehát időm se lett volna nekem bontogatni.Ott vagyok most hogy megrendeltem a garanciafutárt, holnap elviszik.
Nagyon félek attól hogy elutasítják a garanciát (és még 2500-at el is kérnek..), pedig ugye kívülről semmi nyom, átvétel-email között kis idő telt el. Hát nem tudom mi lesz a vége, majd meg fogom írni ide.[ Szerkesztve ]
-
Vesti95
tag
válasz Vesti95 #9774 üzenetére
Amúgy igazából csak az idegesít kicsit, hogy most nincs tápom, és ahogy olvasom 15 munkanap (tehát 3 hét) a bevizsgálás miután megkapták, tehát nem is lesz még egy ideig táp Pedig azért választottam az iPont mert másnapra már kiszállítják, spórolni akartam 2-3 napot velük, de úgy látszik nem sikerült. Minden esetre eddig az emailekre készségesen válaszoltak más boltokkal ellentétben ahol 1-1 válasz akár napokig tarthat, ez legalább jó pont
[ Szerkesztve ]
-
Vesti95
tag
válasz laskr99 #9776 üzenetére
Nem hiszem hogy elálhattam volna hisz sérült volt, be kellett vizsgálniuk mindenféleképpen. Bár nem értek a jogszabályhoz.
Ma kaptam az emailt hogy levásárolható vagy pénz visszafizetés, tehát végülis jól végződött, csak pár napot vesztettem. Amúgy le fogom vásárolni szerintem.
-
Vesti95
tag
Srácok nektek mostanában válaszolnak az Iponosok? (kapcsolatfelvétel terméknél vagy garancia email cím)
Nekem nem igazán, kicsit fura, régen még késő este is válaszoltak, most meg egyáltalán nem.Pl január 6-án írtam nekik, termékkel kapcsolatban mert nem volt egyértelmű melyiket forgalmazzák, de nem jött válasz napokig, így megrendeltem kicsit kockáztatva, de végül az volt ami nekem kellett.
Ezelőtt a garancia email címre írtam, mondjuk ez kb október-novemberben volt, de akkor sem kaptam semmi választ.Kicsit furcsállom Ettől függetlenül még jó boltnak tartom, mert ha valamit megrendelek, másnap de max azután már nálam van az ország másik végén is akár
[ Szerkesztve ]
-
Vesti95
tag
Sziasztok, az Ipon nem küld már nyomkövetési számot?
"Rendelési szám: 1550025 Dátum: 2020.03.03 16:35
Tisztelt Vásárló,
Köszönjük a rendelését! A csomagot feladtuk, várhatóan 1-3 munkanapon belül érkezik meg Önhöz. Csomagját a küldött csomagszám alapján tudja nyomon követni a következő munkanapon a reggeli óráktól."Tegnapi, azonban a GLS-től sem kaptam emailt így most egyáltalán nem tudom mikor jön. Régebben olyan jó volt hogy a nyomkövetést megnézve már kb reggel 6-tól kiderült hogy aznap hozzák.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen