Új hozzászólás Aktív témák

  • Swenk

    tag

    válasz st6969 #25788 üzenetére

    Sajnos csak részben van így. Mai infó a Szfehérvári hivatalos országos, egyetlen szervízről, amely garis TCL tv-ket vállal.
    Le kell vennem a tv-t a falról és le kell fotózni a hátán az adatlapot.mondom,hogy nagy ám, egyedül nem megy. Válasz előtte kellett volna, mert csak fotót fogadnak el.Aztán le kell fotózni a számlát is.Azt már meg sem mertem kérdezni, hogy be szkennelve nem jó?
    aztán név, cím,mobilszám. aztán a hiba leírása. Mindezt egy emailben kell elküldeni. Ha ez nincs a gyártó nem vállal garanciát. A számlával és a gari jeggyel kitörölhetem.... Azért érdekelne, hogy mit szólna ehhez a fogyasztóvédelem? Ja és doboz is kell.
    Na tovább. A helyszínen nem javítanak, pláne 65 colost, bár szoftverezést a helyszínen is meg lehetne csinálni, szerintem. Elviszik és jó esetben 3 hét múlva visszahozzák. Ehhez képest a Samsung a heverőmön cserélt alaplapot, a LG-nek meg távjavító szolgálata is van. Találtam Bp-i szervízt, felhívtam, persze Ők nem vállalnak garos készüléket. Elmondtam a hang hibámat, valószínű szoftver hiba lesz, mondták. Tehát most majd kijön a szuper szervíz, leutaztatja Fehérvárra a 65 colos tv-met, ha adok mellé dobozt, újra szoftverezi és pár hét múlva visszahozza. Persze, ha találok valakit, akivel le tudom venni a falról. Másfél hónapos tv. BRAVO TCL.! Hiába tetszik a kép, meg a tv, meg is kedveltem, az sem lenne baj, hogy előjött egy hangnémulás probléma, de így....nagyon megbántam -fentiek miatt-hogy TCL TV-t vettem. :W

Új hozzászólás Aktív témák