- GoodSpeed: UEFI BIOS frissítési módok 2016-ban és 2024-ben ASUS alaplapoknál, FlashBack
- eBay-es kütyük kis pénzért
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
Új hozzászólás Aktív témák
-
johnny500
tag
válasz Sidorovich #4 üzenetére
Gondoltak erre is igen.
https://www.youtube.com/shorts/mD3FkFUp8zo -
Noukoum
veterán
válasz Sidorovich #15 üzenetére
Így is túl sok autó van, nem vágyálom hogy olcsóbb legyen.
„Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”
-
Viktor77
titán
-
worxland
addikt
válasz Sidorovich #73 üzenetére
Ja, csak cserébe 2x annyiba kerül a villanyos. Pedig anno hogy ment a parasztvakítás: egyszerűbb motor, alkatrészek fele nem kell -> olcsó lesz, hurrá.
''It's difficult to work in a group when you're omnipotent.'' - Q
-
dabadab
titán
válasz Sidorovich #77 üzenetére
A Tesla 3 inkább a BMW 3 kategóriájában indul, azzal meg gyakorilatag egy árban van.
DRM is theft
-
worxland
addikt
válasz Sidorovich #77 üzenetére
Az én autóm 4,6 méter, 5 személyes, kombi, 600+ literes csomagtartóval, 600+ kilométeres hatótávval. Minőségben simán eléri a Model 3-at. 2 éve vettem, akkor 7,5 millió volt, most kábé 10. A közel sem megy úgy egész pontosan városban igaz csak, mert
1) 150+ lónak köszönhetően autópályán az enyém is megy (igencsak kényelmesen) annyival, hogy a traffikat többet kell figyelni, mint a többi autót. Városban meg nincs hova nyomni, annak is örül az ember, ha nincs dugó.
2) pályán (M7, M6, néha M3, illetve pár hete M5) tucatszám előzöm a Model 3-akat, amik a külsőben döcögnek 100-110-el
Szóval ha le tetszene venni a szemellenzőt, akkor bizony kilóg a lóláb:
sajnos a nagy elektrifikáció még nem a mi pénztárcánkra van kitalálva.
Olajcsere: 50 rúgó - ami rablás, ez tény. Évente 1x. Add hozzá nyugodtan a benzin költségét is. Mikor fog megtérülni a Tesla felára?''It's difficult to work in a group when you're omnipotent.'' - Q
-
Integrale
veterán
válasz Sidorovich #79 üzenetére
Attól még a kategória nem stimmel, a Corolla C szegmens, a Model 3 és a 3-as BMW pedig D.
Szóval ha kommersz kell abból a kategóriából, akkor Avensis lenne, (ha lenne) Passat, Mondeo stb."Bad reklám is reklám too"
-
worxland
addikt
válasz Sidorovich #82 üzenetére
Igen, újonnan. Márkát direkt nem írtam, nem akartam autóméricskélésbe bele menni, nem ez a hozzászólásom célja. Ha nagyon érdekel, PÜ-ben elküldöm.
"Megtérülni talán sose" - na, ezért nem vettem az asszonynak még hibridet sem, akkora volt a sima benzineshez a felár, hogy 10+ év alatt se térült volna meg (mit ad isten, ez is Toyota, de "csak" egy Yaris Cross).
"választottam az anyagi lehetőségeimnek megfelelően," - meg annak, hogy otthon tudod tölteni. De nem mindenki él családi házban.''It's difficult to work in a group when you're omnipotent.'' - Q
-
worxland
addikt
válasz Sidorovich #92 üzenetére
Na igen, de a Prius már a múlt, a jövő a full elektromosé.
''It's difficult to work in a group when you're omnipotent.'' - Q
-
7Heads Drago
veterán
válasz Sidorovich #73 üzenetére
Akkor semmi gond. [link] [link] [link] [link]
Ha az elektromos energia 100%-a szénből jönne, én akkor is örülnék az elektromos autóknak átlag polgárként, mert:
Na én meg nem, és látod ez a különbség köztünk. Téged csak az érdekel hogy ne az orrod alatt legyen a füst, engem meg az is érdekel esetleg hogy az unokáim vagy bárki más ne a füstbe fulladjanak majd bele és nem csak most hanem később se. És egy széntüzelésű hőerőmű az vicc.
Mellesleg senki se köteles a füstöt szívni. Úgy kell munkahelyet és lakóhelyet választani. Én semmi pénzért se költöznék fel pl BP-re.[ Szerkesztve ]
Úgy jól laktam, mint a duda, Hála Neked, egek Ura.
-
Norb79
őstag
válasz Sidorovich #106 üzenetére
Arról nem is beszélve, hogy a belső égésű motor esetén a “füst” szennyezéssel összemérhető módon káros a “dübögés” is az emberi szervezetre. A csend is komoly előrelépés, nem csak a füst kitelepítése a városból mondjuk a szénerőművekhez, ha mondjuk nincs otthon napelem.
-
7Heads Drago
veterán
válasz Sidorovich #106 üzenetére
Vagy az lenne szerinted a megoldás, hogy azt a 2 millió embert aki a fővárosban és környékén él szórjuk szét egyenletesen az Alföldre falvakba, kisvárosokba?
Mondtam ilyent? Ellenben te írtad hogy sok a füst az orrod alatt, persze nem akarsz rá megoldást inkább mások oldják ezt meg úgy hogy ne füstöljenek oda.Úgy jól laktam, mint a duda, Hála Neked, egek Ura.
-
doooo
veterán
válasz Sidorovich #112 üzenetére
Érdekes, hogy hogyan tudnak az emberek ennyire nyíltan maguk ellen beszélni. Ezért vagyunk itt, ahol. Túl sokáig hagytuk az önkárosító hülyeséget szó nélkül.
[ Szerkesztve ]
-
7Heads Drago
veterán
válasz Sidorovich #106 üzenetére
"Elektromos autókban (ide értve a hibrideket is) 2022-ben mindössze 23 tűzesetet jelentettek, ami a 611.000 elektromos járműből álló svédországi flottának mindössze 0,004%-át teszi ki. Ezzel szemben ugyanebben az időszakban mintegy 3400 olyan tűzesetet regisztráltak, amely Svédország 4,4 millió benzin- és dízelüzemű autóját érintette, vagyis 2022-ben a hagyományos autók 0,08%-a égett ki."
Kíváncsi leszek melyik tűzeset fog téged érdekelni az amit el lehet oltani vagy az amit nem és érintett akár csak egy családtag is. Biztos vagyok benne hogy pont a % lesz a legkisebb bajod. Nálunk az autók átalagéletkora sokkal rosszabb, mint a svédeknél. Szóval ez a mutató mindkét oldalon csak rosszabb lehet.Úgy jól laktam, mint a duda, Hála Neked, egek Ura.
-
7Heads Drago
veterán
válasz Sidorovich #112 üzenetére
Gondolom szerinte a lerúgott, öreg füstölő hangos sz*rokkal való veretés a városban előrébb való alapjog, mint a tiszta levegő és a nyugodt alvás.
Ezt hol is írtam???
Sőt én az ilyen embereket börtönbe is záratnám azzal együtt aki érvényes forgalmit is adott hozzá.
Miért nem oldja ezt meg? Biztos nem csak trollkodsz?
Aki tuningol egy nagy köbcentis veretős verdát az jövő héten vesz szerinted egy e-autót? Vagy az aki elhanyagolt autót tart fent és messziről ordít hogy semmilyen eu normának nem felel meg az hogy cseréli ki a pár 100.000ft érő verdájából átülni a 4-5-7 millás használt e-autóba? De ahogy tudom jelenleg a szállítmányozás is gyerekcipőben jár ezen a téren. Nagyon sok évig lehet még hallgatni a dízeleket. Alig van még csak kint 1-2 példány az utakon és azok is csak rövid távra jók.
Mit oldd meg szerinted?[ Szerkesztve ]
Úgy jól laktam, mint a duda, Hála Neked, egek Ura.
Új hozzászólás Aktív témák
- ZAOPIN Z2 4K gamer egér - fehér
- Galaxy Buds FE - Grafitszürke
- Lenovo ThinkBook 15 G2 ITL, 15,6" FHD IPS Kijelző, i7-1165G7 CPU, 16GB DDR4, 512GB SSD, WIN 11/10, S
- HP Zbook 15 G3, 15,6" FHD IPS Kijelző, I7-6820HQ CPU, 32GB DDR3, 512GB SSD, NVIDIA 4GB VGA WIN 10, S
- Dell Latitude 5480, 14" HD Kijelző, i5-6300U CPU, 8GB DDR4, 256GB SSD, W10, Számla, Garancia
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen