- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Mozilla Firefox
- Középpontba kerültek a hibrid autók, alig fogyaszt a BYD újdonsága
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Pénzt akar a WhatsAppból a Meta, az AI majd segít
- Direct One (műholdas és online TV)
- AI-gyártású celebpornóval küzd a Facebook
- Milyen routert?
- Tarr Kft. kábeltv, internet, telefon
-
IT café
Új hozzászólás Aktív témák
-
zeorsdfd
senior tag
-
zeorsdfd
senior tag
Ez megvolt? 1.05 patch:
Geralt will not longer interact with candles near chests and other interactive elements.
General stability and performance improvements
Significantly Enlarged GUI and HUD elements (including fonts) on consoles and slightly on PC.
Improved camera smoothness
Performance improvements during some cutscenes.
Fixed case where game was crashing on loading a save in certain situations
Various bug fixes and user experience improvements in GUI panels.
Fixed issue where some players were unable to run after Wandering in the Dark quest
Fixed issue where players were unable to talk to Eight after the Lord of Undvik quest
Too many wild hunt minions were spawned during Ciri's Story: Fleeing the Bog quest.
Fixed issue where Keira could sometimes fall under terrain during Wandering in the Dark quest
Fixed issue where Player was unable to move freely during Blindingly Obvious quest
Fixed issue where Player was unable to activate portal during Wandering in the Dark quest
Fixed issue where Player could get trapped in Turseach castle ruins
Fixed issue where Roche was not present at Hanged Man's tree during Eye for an Eye quest
Fixed issue where Player was unable to talk or interact with certain NPCs
Fixed issue where Sirens in quest Lord of Undvik could be invulnerable.
Fixed issue where player was unable to use certain actions after Carnal Sins quest
Fixed issue where Geralt was sometimes unable to mount Roach
Fixed issue where some players where experiencing infinite loading screen during King's Gambit quest.
Fixed issue where Simun was not properly spawned in An Unpaid Debt quest
Fixed issue where player might have had a progression break after choosing certain dialogue option when talking to Dijkstra in Count Reuven's Treasure questThe Pyres of Novigrad quest is of course going to be fixed as well as the XP glitch.
-
zeorsdfd
senior tag
Az lehet(biztos), hogy egyénenként változik az egyes kártyák teljesítménye, de az ilyen tesztek lényege az összehasonlítás, tehát ha a te gépedben a felsorolt kártyákat végigpróbálnád akkor ugyanez a sorrend jönne ki. A kérdés arra vonatkozott melyiket vegye, és nem arra, hogy te mit tudsz kihozni a kártyádból a te otthoni gépeden.
A sorrend az hihető, és a kérdezőnek csak erre van szüksége sztem. -
zeorsdfd
senior tag
Az "open sesame" quest végén belefutottam egy végtelen loading screenbe. Sehogy se tudok továbblépni, és nincsenen elég régi mentéseim. Többszöri re-install megvolt. Asszem végleges uninstall lesz ebből.
És nem vagyok egyedül -
zeorsdfd
senior tag
válasz Dark Archon #8176 üzenetére
fent van:-(
-
zeorsdfd
senior tag
válasz zeorsdfd #8173 üzenetére
Akkor erre nincs megoldás? Tényleg egy ilyen bug miatt nem tudom folytatni a játékot?
Tehát: fent van minden patch, driver, stb és az Open Sesame questnél, miután a "házat visszavinném" végtelen loading screen vár a hosszú beszélgetés után. Nincs régi mentésem. Újratelepítés megvolt.
Nem lehet, valami paranncsal befejezetté varázsolni ezt a questet. Más játékban volt ilyen....
-
zeorsdfd
senior tag
válasz Dark Archon #8233 üzenetére
SSD-n van inkább nem defragolnék:-)
A verify oké, de teljes újratelepítés után egyből ezzel kezdjem? Megnézem.
Új hozzászólás Aktív témák
Megkérnénk minden topiklakót hogy a játék történetéhez kapcsolódó hozzászólásoknál használja a Spoiler kódot!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen