Legfrissebb anyagok
IT café témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
Új hozzászólás Aktív témák
-
"Nyilván baromi komplex, de nem a karosszéria vagy az utastér lesz benne az igazi kihívás, hanem a hajtáslánc. Ami egy elektromos járműben jóval egyszerűbb."
Ugye most viccelsz?
A karosszéria, felfüggesztések, lengéscsillapítók kialakítása lényeges. Az utastér belseje valóban mellékes. A jármű eladási ára határozza meg, kizárólag.
A meghajtási lánc a kuplungon kívül azonos. Helyette a motor vezérlő elektronikája lép be az összehasonlításba.
A max 130 km/h sebességig nincs váltó az elektromos járműben. Az ennél gyorsabb haladásara képes autókbansebességnyomaték váltóra van szükség.Egyedül a motor mechanikája egyszerűbb.
Legyen béke! Menjenek az orosz katonák haza, azonnal!
Új hozzászólás Aktív témák
Témaindító írás
Aktív témák
- Politika
- Apple notebookok
- Milyen okostelefont vegyek?
- Kamionok, fuvarozás, logisztika topik
- XGS24 - Megjelenési dátumot kapott a World of Warcraft The War Within
- XGS24 - Bitang jól néz ki a most bejelentett Clair Obscur: Expedition 33
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Formula-1
- Autós topik
- Kompakt vízhűtés
- További aktív témák...
Új prémium hirdetések
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen