- Mobilinternet
- Nem szavazza meg Musk 56 milliárd dolláros csomagját a norvég állami vagyonalap
- DIGI kábel TV
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Mindennél kisebb és gyorsabb chipeket hoznak az ASML új gépei
- A call centerekbe viszi az AI-t a Microsoft
- Milyen routert?
- Windows 11
- ASUS routerek
- Aliexpress tapasztalatok
-
IT café
A Toyota cégcsoport napjaink vezető gépjárműgyártója. Eladásokat tekintve első helyen áll a világ autógyártó csoportjai között. Ezt a helyet a hibridautók terén elért eredményinek köszönheti.
A Toyota cégcsoport tartozó márkák és érdekeltségek: Daihatsu, Lexus, Yamaha, Scion, Subaru, Hino, Isuzu, Toyota.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Fr0z3n
őstag
-
Fr0z3n
őstag
válasz Kocska89 #1283 üzenetére
A láncos vezérlés olyan 100e km-t bír ki. Hogy milyen hibái vannak, azt nem tudom. Mindenben én sem tudok segíteni Elektronikával tuti nem lesz gond. Nekem 20 éves a celicám, full gyári minden elektronikai cucc. A japánok még minőséget gyártottak akkoriban (kivéve a Mitsubishi), nem a fogyasztói társadalomnak. A mai kis turbós motoroktól hányok. Mire sok átlag embernek megfizethetőek lennének, más szét fog hullani
-
Gyufaaa
veterán
válasz Kocska89 #1285 üzenetére
Én 16 éve vagyok elégedett tulaja egy első szériásnak. Mai napig nagyon szeretem, pedig már sok mindenen "átestünk". Egy valami idegesít csak, hogy a díszléc felhajlott az autó jobb oldalán és csak gyári van hozzá, amiért 70 rugót le akarnak gombolni az emberről. Vicc. Minden más részről egy jó értelemben igénytelen és elnyűhetetlen autó.
-
Fr0z3n
őstag
válasz Kocska89 #1287 üzenetére
Minden szűrőt érdemes bizonyos időközönként lecserélni, olajjal együtt. Sokan a váltó olajat is elfelejtik, hogy létezik. Suzukisoknál pl rendszeres, hogy akad, vagy olyan mintha egy tál takonyban turkálnának. Pedig a használatiba is benne van, hogy cserés.
A víz nem a csomagtartónál juthat be, hanem a lámpánál. Legalábbis más tipusoknál ott folyt be. Aztán a csomagtér borítás alatt szépen utat talál magának.
-
Fr0z3n
őstag
válasz Kocska89 #1290 üzenetére
Hagyd akkor, szervíz bassza inkább el, mint te otthon A benzinszűrő a nap poénja.
A váltót meg kell nézni, mert vannak nem bontható váltók is. Ha van felül/kicsit oldalt betöltő nyílás, akkor van leeresztő is alul. GL-4 75/90-es olaj kell bele. Mennyiséget pontosan nem tudom. 2,3-2,5L között. Attól függ, hogy van-e olajhűtőd. -
Dare2Live
nagyúr
válasz Kocska89 #1287 üzenetére
"A vvti rendszer olajszűrőjét érdemes tisztítani, cserélni?"
Erről tudsz vmit írni még nem is olvastam róla.... azt hittem simán az olaj keni és persze sima olajszűrő szűri. (1szfehez érdekelne leginkább)
Yaris... vízbefolyás hátulra a megoldás:
Elfárad a szigetelés. Nem magyarázom többet mond egy pár kép: [link]láncos vezérlés: 1szfe, 2szfen 100ból egynél lesz cserés 200.000km elött, jellemzően inkább 300-400.000km lesz cserés, de rakat yaris rohangál 500-600.000km után is eredeti láncal. 1KRFE problémásabb ott jellemzően 150-200.000km között cserélni kell. Új 1.33as mocikról még nem mernék nyilatkozni...
[ Szerkesztve ]
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
rob210
nagyúr
válasz Kocska89 #1587 üzenetére
Ez sajnos valóban ilyen.
Softwareesen lehet emelni kicsit az alapjáraton ha nagyon zavar de én nem javaslom.
Volt már akinek meg kellett csinálni mert megőrült tőle állítása szerint.Az egyik megoldás a motortartó bakok lágyabra cserélése, de én azt szoktam javasolni, hogy szokjon hozzá inkább a tulaj.
Egyébként a te motorod egy álltalam nagyon szeretett motor
Renault power
-
rob210
nagyúr
válasz Kocska89 #1599 üzenetére
Írj egy pontos típust légyszíves, nem akarok hülyeséget mondani.
Ezzel utoljára a mondeonál találkoztam amikor kikopott a persely ami egy 700.- műanyag alkatrész.
Egyébként ilyen helyeken én lítiumos zsírt szoktam használni.
Ha valóban csak kenési gond.
De nagy általánosságban a persely szokott kikopni.Renault power
-
rob210
nagyúr
válasz Kocska89 #1606 üzenetére
Ha kormány mozgatásra van hangja akkor én a szíjhajtást kizárnám.
Egyébként meg iszonyat egyszerű.
Megemeled a kocsit és ha elkezded a kormányt álló motornál tekergetni és van hangja akkor nem a szíjakkal vagy tárcsáival van a gond, sőt ebben az esetben a szervót is teljesen kizárod.Hanem magával a kormányművel, azaz fizikális súrlódó hangot hallunk..
Renault power
-
Kocska89
tag
válasz Kocska89 #1632 üzenetére
Annyival kiegészíteném a dolgot. Amikor reggel beülök az autóba kussban van minden! A kormány sem nyikorog, az éktelen csikorgó hang sem jelentkezik.
Ahogy melegszik pár perc után már jön a kormány nyekergése. Ha már nyekereg a kormány a csikorgás is tapasztalható. Öreg, lenne a szervó olaj? Elég barna. Szintje megfelelő.
-
L4mie
veterán
válasz Kocska89 #2010 üzenetére
Én elhiszem, hogy képes volt kiégni 1x-re, nekünk volt ilyen Astrával és nem a biztosíték volt a ludas... de nem értek hozzá
De nagyobb a valoszínűsége, hogy egymástól független égett ki, csak a 2. után lett észrevéve.
Dolgok amiket utálok: 1. fórumaláírások, 2. irónia, 3. listák
-
-
diablo1984
veterán
válasz Kocska89 #2285 üzenetére
ez nem vita, csak eszmecsere.
arról, hogy egy bedöglött generátorba milyen csapágy kell, szedd szét és meglátod, azért mert valaki megmondja neked a frankót, már látatlanban rendeled is?
ugyan már, vidd el egy villamosságishoz és megcsinálja neked, vagy bonts hozzá egyet, vagy vegyél újat.
de azon ne hergeld az embereket, mert nem tudják, hogy a generátorodban milyen csapágy van.....
Új hozzászólás Aktív témák
- Citrusprés - RUSSELL HOBBS
- DAH Solar 405W full black napelemek verhetetlen áron
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen