-
IT café
A Toyota cégcsoport napjaink vezető gépjárműgyártója. Eladásokat tekintve első helyen áll a világ autógyártó csoportjai között. Ezt a helyet a hibridautók terén elért eredményinek köszönheti.
A Toyota cégcsoport tartozó márkák és érdekeltségek: Daihatsu, Lexus, Yamaha, Scion, Subaru, Hino, Isuzu, Toyota.
Új hozzászólás Aktív témák
-
No.01
őstag
válasz Bandit21 #9583 üzenetére
2 megjegyzes:
Tudom az ember nem szeret varrialni, de ha neked ennyire nem jo ez a szerviz akkor keress inkabb egy masikat. Evente ez nem hinnem, h ne ferne bele meg ugyis, h tudom ez a tobbsegnek igenis nyug.
A problemakkal kapcsolatban a felveteseid jogosak, de sajnos a tudatos felhasznalo/vevo/megrendelo az ilyen dolgokat nem bizza a veletlenre.
Ertem ezt ugy, h en a 90e szerviznel biztosan csekkoltam volna a szamlat. Ha nincs rajta, meg ott jelzem. (valoban nem kellene, h ezert kulon szoljal. Egy jo szervizben ez alap kellene, h legyen)
A fek erdekes dolog, bar azthiszem ott neked is nagyobb reszed volt a galibaban. Ha rossz nem kiserletezem, nem hasznalom. Foleg a fekkel nem vacakolok ha elotte beneztem v.mit amirol tudok. (hasonlo velem is torten regebben, komplett csere lett abbol is es meg orulhettem, h a nyereg meguszta)Ha nem ertesz veluk a szep szobol akkor szerintem - igaz lehet - de folosleges fenyegetozni.
Megy a negativ visszajelzes es tobbet nem megyek oda. Legalabbis en igy szoktam.
Aki ertelmes es hosszutavra tervez az foglalkozik az ugyfelel, a negativ visszajelzest igenis kivizsgalja kulonben egyel kevesebb ember hozza majd a penzt alkalmadtan.Szerintem.
-
nagyúr
válasz Bandit21 #9583 üzenetére
Valahogy nem értem a kérdésedet. Hivatalos Toyota szervíz tapasztalat érdekel, de a környékeden lévő egyetlen Toyota szervízzel nincs jó tapasztalatod.
A történeted alapján nem értem, miért ragaszkodsz akkor a márkaszervizhez, ha egyszer az autók már nem garanciálisak, a helyi márkaszerviz pedig kritikán aluli. Nyíregyházán van két Bosch szervíz, általánosan pozitívak a Google értékelések velük kapcsolatban. Felhívod őket, megkérdezed, hogy vállalnák-e az autódat, aztán meglátja az ember, mi a helyzet.
Az egyetlen pozitívum, amit ez esetben a márkaszerviz nyújt, az a hivatalos Toyota elektronikus szervizkönyv.
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
nagyúr
válasz Bandit21 #9590 üzenetére
Ha a topickeresőbe begépeled jobb oldalt fent, hogy "szerviz", gondolom elég sokat fog kidobni. Én is leírtam a saját tapasztalatomat, de eddig egy darab kötelező szervizen vagyok túl a Toyota Mayernél (Budakeszi), és teljesen korrekteknek tűntek, ám az ilyen gyertya / fékbetét, stb. témák itt még nyilván nem játszanak.
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
Gombinyó
őstag
válasz Bandit21 #9602 üzenetére
Én a kecskeméti szalonból vettem az autót, állítólag jól dolgoznak mégis inkább átvittem Szolnokra, mert olyan drága árat kaptam tőlük a 15ezres szervizre, hogy nem hittem el. Konkrétan duplája volt a többi 60km-en belül elérhető márkaszerviz ajánlatának. Ezek után a Linartechhez csak garanciális ügyintézés miatt megyek, de akkor is segítőkészek voltak és cserélték a bajos elemet. Majd még menni is fogok a zörgő ablakok miatt.
-
Bandit21
addikt
válasz Bandit21 #9718 üzenetére
Egyébként úgy gondolom 10 év alatt 2x hátsó nyereg csere igaz akkor tárcsákkal pofákkal 200-200 körül és ez a váltó dolog még mindig nem lenne a világ vége, de jobb lett volna 3 évente egy 200 ezres szerviz sztori, mint most eladás előtt egy 600-as ajánlat. Kb egy hónapja találtuk ki, hogy benevezünk valami 7 személyesre a 2,5 M ft-os támogatással. Lehet megérezte szegény verda, hogy menni fog.
[ Szerkesztve ]
regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
-
nagyúr
válasz Bandit21 #9718 üzenetére
Gratula a trónörököshöz!
Ami az autót illeti... Ilyen a használt autós élet. Nálunk egy 16 éves 5-ös Golf a második autó, most költöttünk el 300e Ft-t a karosszériásra, most megy autóvillamosságira, mert még legalább másfél évig mennie kell, és jó lenne check lámpa nélkül (második hűtőventi és elülső lambda-szonda). De ha így marad a jövőkép, akkor lehet, hogy 3,5 évig lesz még használatban. Hiába tetszik a páromnak nagyon az új Yaris...
Viszont ha meg nem csináltatod meg, akkor a kocsi értéke se lesz másfél milliós szinten. Ez egy ilyen csapda. Vigasztalót nem lehet ehhez hozzátenni...
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
rob210
nagyúr
válasz Bandit21 #9719 üzenetére
Nem szervizelteted te azt az autót drágán ?
Vagy ez melyik motoros?
a hybrid még oké ahhoz drága a váltó de azért 100 körül vannak váltók és a kuplung is megáll 80e körül. A csere meg ne legyen már több mint 50-100e mühely és idő függvényében.
Nekünk amikor kuplungoztam a versot 1.8 benzin került 46ezerbe a kuplung/váltóolaj/fékfolyadék, a munkadíj 60e lett volna, de az ugye nekem ingyen voltSzóval azért, ha ez nem a hybrid auris én futnék egy két kört máshol is.
[ Szerkesztve ]
Renault power
Új hozzászólás Aktív témák
- Arlo Smarthub VMB4540 Féláron!
- Robot porszívó Mi Robot Vacuum Mop 2 Pro eladó
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen