- PHP programozás
- Szilárdtest-akkumulátorokat fejleszt Kína, jöhet az áttörés?
- Invitel (TV, internet, telefon)
- Milyen NAS-t vegyek?
- Windows 11
- Max
- Nehezebb lesz a dolga a Temunak Európában
- Hamarosan elképesztő mennyiségű áramot fogyasztanak el az adatközpontok és az AI
- Milyen routert?
- Kihagyták az NVIDIA-t egy új AI-hálózati szabványból
-
IT café
A Toyota cégcsoport napjaink vezető gépjárműgyártója. Eladásokat tekintve első helyen áll a világ autógyártó csoportjai között. Ezt a helyet a hibridautók terén elért eredményinek köszönheti.
A Toyota cégcsoport tartozó márkák és érdekeltségek: Daihatsu, Lexus, Yamaha, Scion, Subaru, Hino, Isuzu, Toyota.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Trak
addikt
Sziasztok,
Egyterűt szeretnék vásárolni, szóba került a Corolla Verso is, láttam egy 2008-as modellt ami megfelelő is lenne, de 250 ezer km van benne... Mennyire gond ez egy Toyotánál? Én nagyon soknak találom 7 év alatt.
''Mielőtt megszólalsz, gondold végig, szebb-e, mint a csend, amit megtörsz vele...''
-
Trak
addikt
Kicsit megnyugtattatok, köszi Neked is rob210
Erről van szó egyébként:
[link]Elvileg végig vezetett szerzvizkönyvvel van és elvihető saját szerelőhöz is átvizsgálásra.
Találtam a közelében egy Toyota márkaszervizt, oda is el lehet vinni, ha ott megvizsgálják, és azt mondják, hogy rendben, akkor megérheti ezt megvenni?''Mielőtt megszólalsz, gondold végig, szebb-e, mint a csend, amit megtörsz vele...''
-
Trak
addikt
Na, akkor egy utolsó kérdés
Inkább egy 2005/1-es Corolla Verso, 250 ezer km-el
vagy
inkább egy 2008/5-os Corolla Verso, 145 ezer km-elFelszereltség ugyanaz, az most mindegy.
És elvileg mindkettő jó állapotú, rendesen szervizelt, de persze ez le lenne tesztelve vásárlás előtt.Engem még mindig kicsit zavar a 250 ezer km, minden más szempontból viszont nagyon tetszik a 2008-as.
Csak hát nem 2 ft-ról beszélünk, és nem is itt van a szomszédban.
A 2005-öst viszont már kicsit öregnek érzem, a mostani autó is 2005-ös, mindenképpen fiatalabbat szerettem volna.''Mielőtt megszólalsz, gondold végig, szebb-e, mint a csend, amit megtörsz vele...''
-
Trak
addikt
Árban 250-300 ezerrel drágább a 2005-ös, mint a 2008-as, de ugye 100 ezer km van a kettő között a 2005-ös javára.
A 2005-ös, kevesebb kilométeresnek utánamentem, valóban 145 ezer van a kocsiban, és 2013-ig szakszervizben volt szervizelve, addig nem volt törve, azóta 10 ezer km került bele.
(nem csak a kereskedő szerint, utánamentem a márkaszervizben, biztos az infó)
És olyan az autó, mintha csak néhány éves lenne, szinte semmi karc sehol, el sem hittem...
Tehát ez nagyon pozitív.A 2008-as, 250 ezer km-est nem tudom ilyen könnyen lecsekkolni, tehát ott nincs infóm, de ha nem lenne valós, akkor nem ennyi km lenne benne
De az állapotát sem tudom, egyelőre messze van tőlem.Ez alapján kezdem meggyőzni magam a 2005-ösről, a ma látottak alapján inkább 3-5 éves állapotban van (sőt), és nem 10 évesben. Az én mostani Fabiám is 10 éves, de ahhoz képest a Toyota új autónak tűnik...
Ha megnézem még egyszer, akkor mit nézzek meg alaposabban? Hol lehet gond a kasznin, hol rozsdásodhat? Vagy mit nézzek még?
''Mielőtt megszólalsz, gondold végig, szebb-e, mint a csend, amit megtörsz vele...''
-
Trak
addikt
Jól van, ha így lesz, akkor kiütéssel győzött a 2005-ös, valóban 145 ezer km-es, kitűnő állapotban lévő Verso.
Már csak egy ellenfele van: egy 2006/12-es Opel Zafira, ami hasonló állapotú és felszereltségű...
De ez már nem ebbe a topikba való''Mielőtt megszólalsz, gondold végig, szebb-e, mint a csend, amit megtörsz vele...''
-
Trak
addikt
Hogy működik ez a Yatour, vagy a Dension?
Ezt találtam:
[link]A gyári hifit összekötik ezzel a Yatour eszközzel, és minden ugyanúgy működik, minden vezérelhető lesz ugyanúgy (a kormányról is?), a kijelzőn megjelennek az mp3 adatok is?
Hova kerül ez a kis Yatour doboz? Gondolom valahova közelre, mert ebbe lehet bedugni az adathordozókat, ha jól látom.Nekem sem lesz elég hosszú távon a rádió, CD-vel már nem akarok foglalkozni, azért nézelődök én is, próbálom megérteni a működését, találni egy jó megoldást
[ Szerkesztve ]
''Mielőtt megszólalsz, gondold végig, szebb-e, mint a csend, amit megtörsz vele...''
-
Trak
addikt
Köszi, így már tisztábban látok
A Dension biztosan jobb? Minőségben, vagy tudásban? Nézegetem, de úgy látom, nagyjából ugyanazt tudják.
Alapvetően próbálok magyar terméket venni amikor csak lehet, de a megbízhatóság is számít.Olyan helyet keresek majd ahol be is szerelik, mert én egyáltalán nem értek hozzá
''Mielőtt megszólalsz, gondold végig, szebb-e, mint a csend, amit megtörsz vele...''
-
Trak
addikt
Nem mondtam, hogy az... Egyiket sem ismerem, ezért kérdeztem.
Ha nagyjából ugyanazt tudja a kettő és nincsenek minőségbeli, megbízhatóságbeli különbségek, akkor nem is kérdés, hogy a magyart veszem majd meg.
Mivel jó infókat olvastam róla, így már csak Densiont keresgélek, most valami szervizt keresek minél közelebb hozzám, aki majd beszereli.
(Bár az autóm még nincs meg elvileg majd holnap. Illetve ez miatt is majd 1-2 hónap múlva lesz érdekes a vétel, beszerelés, most elég nagy költség volt maga az autó.)[ Szerkesztve ]
''Mielőtt megszólalsz, gondold végig, szebb-e, mint a csend, amit megtörsz vele...''
-
Trak
addikt
Sziasztok,
Beléptem a klubba egy Corolla Verso-val, köszi a korábbi segítségeket, azok miatt is esett erre a választás!
Nagyon jó kis autó, eddig minden tetszik, csak még szokni kell
Egy Fabia volt eddig, de két gyerekkel már nagyon kicsi lett volna, főleg ez volt a váltás oka.
Össze sem lehet hasonlítani a két autót, bár még csak ismerkedem vele, de teljesen más élmény, mint a Skoda volt.Tökéletes az autó, de azért az alábbiak vannak még tervben vele:
a hifi átalakítás mp3 lejátszásra a korábban itt emlegetett Densionnal
váltózár, csomagzár beszerelés
hátsó ablak fóliázás a gyerekek miattEgy fontos kérdés máris van, mert ettől teljesen hülyét kapok
Nem Toyota specifikus, egyszerűen a Skodában nem volt ilyen.
A Skodában van egy mélyedése a csomagtartónak, más az anyaga is a szőnyegnek és ugye jóval kisebb is, amikor oda raktam be csomagokat, azok maximum eldőltek, minimálisan csúszkáltak, a Toyotában viszont teljesen egy sík van, minden csúszik össze-vissza amikor van bent néhány csomag és kanyarodik a kocsi.
Találtam különféle rendezőket, hálókat, de nem tudom, hogy melyik lehet a jó megoldás.
De valamit sürgősen találnom kell, mert nagyon idegesít, hogy egy-egy kanyarban ide-oda csúszkálnak a dolgok, arról nem is beszélve, hogy össze fogják karcolni belül a kocsit...
Valakinek valami jó ötlet?
(remélem ez lesz a legnagyobb bajom az autóval )[ Szerkesztve ]
''Mielőtt megszólalsz, gondold végig, szebb-e, mint a csend, amit megtörsz vele...''
-
Trak
addikt
Ma jöttem haza munkából este fél 7 után, és amikor lámpa nélküli részhez értem, akkor láttam, hogy nincs fényszóróm... Gyorsan vészvillogó, és az első biztonságosabb helyen megállás, ott megállapítottam, hogy helyzetjelző van, legalább látszódom az úton, de egyik fényszóró sem világít
Indexek jók, helyzetjelzők jók, reflektorok jók, csak a fényszóró nem,
Egyszerre csak nem éghet ki az összes?
Tegnap még elvileg jó volt.
Nem tudom, hogy lehet-e összefüggés, de ma délben vittem kerékcserére, felkerült a téli.
De végig ott voltam, megemelték az egyik oldalt, kerékcsere, leenged, másik oldal, csere, leenged és kész.
Corolla Verso 2005, 1.8Holnap szerviz, de gondoltam addig ide is beírom, hátha valakinek van ötlete, mert szombaton mennem kellene néhány száz kilométert...
''Mielőtt megszólalsz, gondold végig, szebb-e, mint a csend, amit megtörsz vele...''
-
Trak
addikt
Na, probléma elhárítva
Mindkét izzó ki volt égve, reggel vettem két újat, mindkettőt kicseréltem, és most működnek.
Szerencsére csak ennyi volt.
Az egyikkel mondjuk megizzadtam, úgy van kialakítva, hogy baromira nehezen fértem hozzá.
Összesen volt kb. 30-40 perc, de sok kosz, izzadtság és még több káromkodás után az is sikerült.
Múlt szombaton jöttem vele vissza vidékről (több, mint 200 km), már este, sötétben értem vissza, 110-120-as tempónál a kivilágítatlan utakon biztosan feltűnt volna, hogy csak az egyik megy. Azóta kb. minden második napon mentem vele sötétben itt Pesten, szerintem akkor is feltűnt volna, hogy az egyik nem ég, de egy nagyon pici esélyt adok annak, hogy mondjuk az egyik kedden égett ki, vagy szerdán (aznap nem mentem sörtétben) a másik meg tegnap csütörtökön, de szoktam erre figyelni, szerintem akkor is egyszerre égtek ki.
Ködlámpát csak nagyon indokolt esetben használok, amikor tényleg kell.Szerk:
Ha valakinek kell később:
Corolla Verso 2005; 1.8 benzin
Tompított fényszóró: HB4-es
Reklektor: HB3-asÉs nem árt ha valakinek vékony keze van, vagy van valaki a közelben akinek az van.
[ Szerkesztve ]
''Mielőtt megszólalsz, gondold végig, szebb-e, mint a csend, amit megtörsz vele...''
-
Trak
addikt
válasz Dark Archon #2332 üzenetére
A Verso egyterű, nem hasonlítanám egy kombihoz. Nekünk Corolla Verso van, nagyon szeretjük.
Két gyerekkel és egy kutyával is bőven elférünk benne, csomagtartóban még sok csomag, ha vidékre megyünk, vagy 1-2 kisebb táska + a babakocsi ha csak kisebb útra.Magasabban ülsz, mint egy kombiban, amit én személy szerint szeretek, és tágasabb is minden szempontból.
Egy Avensis kombival mentünk múltkor helyette 250 km-t, de az asszony azt mondta, hogy Ő többet nem megy azzal a két gyerekkel, csak a Verso-val
Igaz a kombinak nagyobb a csomagtartója, de a benti tér család barátabb a Verso-nál.
A miénk 1.8-as benzines, ezzel már nagyon jól elmegy, megpakolva is.Jó, az Avensis egy 2.2 diesel (170+ lőerő), egészen másképp gyorsul és megy, úgyhogy azért család nélkül azt sokszor jobban szeretem vezetni, szerintem mindenki megérti, hogy miért
[ Szerkesztve ]
''Mielőtt megszólalsz, gondold végig, szebb-e, mint a csend, amit megtörsz vele...''
-
Trak
addikt
válasz muszurkefal #2812 üzenetére
Nem pont ugyanez, de hasonló probléma volt egy Avensisnél, ott az akksi volt a ludas, csere után megoldódott.
Nem volt annyira régi az akku, de mégis az miatt volt.''Mielőtt megszólalsz, gondold végig, szebb-e, mint a csend, amit megtörsz vele...''
-
Trak
addikt
Jó döntés Már több, mint 1 éve megvan a Corolla Verso-nk, nagyon szeretjük, remek autó.
2005-ös évjárat, 1.8-as benzines, semmi gond nem volt vele eddig.
Mondjuk nagyon megkíméltet sikerült kifogni: 125 ezer km volt benne, utána szakszervizbe vittem és nem találtak benne semmi hibát.
Több, mint fél évig nézegettük, először kombit szerettünk volna, aztán szép lassan átálltunk egyterűre, végül a Corolla Verso, az Opel Zafira és a Mazda 5 maradt versenyben, amik közül a Toyo nyert.''Mielőtt megszólalsz, gondold végig, szebb-e, mint a csend, amit megtörsz vele...''
-
Trak
addikt
Pályán nekünk is kicsit több, de mióta megvan az autó, úgy alakult, hogy ha vidékre megyünk, akkor nem pályán megyünk.
Így kicsit lassabb, de a 90-100-as tempót jobban szereti akkor 6-7L a fogyasztás.
Pályán ritkán megyek, ott szerintem teljesen reális a 7,5-8.
A városi 9-10 az lehet, hogy kicsit sok, nekünk tényleg csak nagy dugó esetén van annyi.Én is céges autóval intézek mindent, amit lehet, de 2 gyerekkel sokkal kényelmesebb a Verso, több gyerek mellé biztos, hogy csak egyterűt, vagy SUV-ot vennék ezek után, hogy már tudom milyen, teljesen más érzés, mint akár egy kombi.
Múltkor az Avensis kombiban utaztuk a szokásos kb. 200 km-t a 2 gyerekkel, de asszony azt mondta utána, hogy többet nem, csakis a Versoval''Mielőtt megszólalsz, gondold végig, szebb-e, mint a csend, amit megtörsz vele...''
Új hozzászólás Aktív témák
- Xbox Series X|S
- Lakáshitel, lakásvásárlás
- Horgász topik
- Redmi Note 12 4G - valaki fizetni fog
- LG C4 tévé, a népszerű OLED-sorozat legfrissebb tagja
- BestBuy ruhás topik
- Napokon belül indul a testkamerás Bodycam című FPS korai kiadása PC-n
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Építő/felújító topik
- Motoros topic
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs