- Kaspersky Antivirus és Internet Security Fórum
- Itt van az eddig legjobban teljesítő kétfiókos NAS a TerraMastertől
- ASUS routerek
- Az EU szerint a ChatGPT még mindig nem felel meg a szabványoknak
- Kiderült, hogy hol veszik a legtöbb kínai EV-t
- Windows 11
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Windows 10
- DIGI kábel TV
-
IT café
A Toyota cégcsoport napjaink vezető gépjárműgyártója. Eladásokat tekintve első helyen áll a világ autógyártó csoportjai között. Ezt a helyet a hibridautók terén elért eredményinek köszönheti.
A Toyota cégcsoport tartozó márkák és érdekeltségek: Daihatsu, Lexus, Yamaha, Scion, Subaru, Hino, Isuzu, Toyota.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Flashback
addikt
válasz pècsimunkás #16119 üzenetére
A Toyota szervízbe mondták hogy a modern gyertyák bírnának többet is (pláne magas EV idönél) de inkább az a probléma hogy "belerohad" a blokkba. Amúgy most sem egy nagy tétel, érdemes megcsinälni.
Bocs nincs hosszú ö, ü és néha az á is ä :)
-
Flashback
addikt
válasz Jakob.rabbi #16146 üzenetére
Azért nagyon nem mindegy hogy egy motor -10 vagy +15 fokról indul.
Bocs nincs hosszú ö, ü és néha az á is ä :)
-
Flashback
addikt
válasz AssAssynn #16149 üzenetére
4. gen Hybrid hajtäs, 2015 Auris FL kombi (még). Feltöltött akksival simán lehet menni 1-1,5km-et EV módban (a fütés ilyenkor off).
Mi számít soknak? Pl télen, hidegen indulva a reggeli 7km-es úton, max fütéssel, ablak fújással megeszik 8+L-t is, a motor persze végig müködik.Visszafelé már a baráti tartományban van a fogyi. De rövid tävokra, hidegen indítva nem optimális (semmilyen más autó sem) még a tiszta EV-k sem. Az akkupakk fütés miatt ilyenkor sokat esznek ök is.
[ Szerkesztve ]
Bocs nincs hosszú ö, ü és néha az á is ä :)
-
-
Flashback
addikt
válasz OCTAMD #16160 üzenetére
Fourth Generation
On October 13, 2015 Toyota made public details of the Fourth Generation Hybrid Synergy Drive to be introduced in the 2016 model year. The transaxle and traction motor have been redesigned, delivering a reduction in their combined weight.De persze attól lehet hogy az Aurist 2-t 2018-ig. a 3.gen HSD-n hagytäk...
Bocs nincs hosszú ö, ü és néha az á is ä :)
-
Flashback
addikt
Igen azt olvastam én is de akkor az a tézis nem igaz hogy:
"Sajnos nem szokása a Toyotanak/Lexusnak egy adott modellen belül frissíteni a hybrid-rendszert, hiába elérhető azóta egy teljesen új generáció."Mert ez is az E210 kasztni, mint a 2018-as.
Bocs nincs hosszú ö, ü és néha az á is ä :)
-
Flashback
addikt
válasz Gombinyó #16200 üzenetére
Meg tudom erösíteni. Már 3 éve csak márkaszervizbe járok.
OCTAMD: Gyäri olaj, olajszürö, utastér levegö szürö, klíma tisztítäs, autó ellenörzés, a hybrid gari kiterjesztés, digitális szervízkönyv vezetés. Ez van a gyäriba benne.
Szerintem csak az anyag kb 30-35-be van egy egyszerü halandónak.[ Szerkesztve ]
Bocs nincs hosszú ö, ü és néha az á is ä :)
-
-
Flashback
addikt
válasz duracell89 #16364 üzenetére
Na ez már SUV. Engem a RAV4-el húztak be. De bizonytalan hogy mikor jöt volna így marad a Corolla Cross ez talän nyárig megérkezik.
Itt az EU-ban a highlander van csak. De azzal mär pär málygarázs no -go.Bocs nincs hosszú ö, ü és néha az á is ä :)
-
-
Flashback
addikt
Itt a német oldalon tavaly novemberben adtak még ár garanciát, és azt mondták 5-6hónap és itt lesz a kocsi. Na most 5 hónap eltelt és a kocsinak még híre hamva sincs...
Bocs nincs hosszú ö, ü és néha az á is ä :)
-
Flashback
addikt
22feb Yaris Cross - 23feb átadás. Valami 100k körül kértek rá mondván hogy szállítási díj növekedett. Viszont adtak utánna kedvezményt a téli gumira.
Erről jut eszembe hogy én semmit sem alkudtam az autó rendelésnél. Előrendelői kedvezmény volt akkoriban egységesen.
Ezt a téli gumis dolgot lehet hogy én is megpróbálom...[ Szerkesztve ]
Bocs nincs hosszú ö, ü és néha az á is ä :)
-
Flashback
addikt
Legfrisebb infó szerint Június középén érkezik a Corolla Cross amit még November elején rendeltünk. 4-5 hónapot mondtak akkor ebböl lett (eddig) 8. Nem olyan rossz
Bocs nincs hosszú ö, ü és néha az á is ä :)
-
Flashback
addikt
-
Flashback
addikt
-
Flashback
addikt
válasz almafa42 #16624 üzenetére
Az elmúlt 23 évben a szük családban megfordult pár Toyota, újak is.
Pl a 2009-es Yarist a növéremnek leszállították 4hónappal a rendelés után.
Szerintem nekik leginkább JIT rendszer szemlélet tett be a Covid alatt/után.[ Szerkesztve ]
Bocs nincs hosszú ö, ü és néha az á is ä :)
-
Flashback
addikt
Szerintem te CAN busz támadásra gondolsz. Az most a felkapott új metódus. Azzal egyenlöre csak ki tudják nyitni a kocsit de elindítani nem. Persze ehhez a CAN hálózathoz hozzá kell férni. A RAV4-nél szétfeszítik a lökhárítót és a lámpa mögötti kábelkorbácsra csatalkoznak rá. De ez nem 1-2 perc azért.
A másik ami müködik kb minden autó esetében mikor ki akarod nyitni távirányítóval akkor "ellopják a jelet" és a kocsi felé pedig zavarják. Ilyenkor ha megvan a minta kikapcsolják a zavarást és te gyanútlanul még 1x rányomsz.
Az egyedi védelem mindíg jó. Csak téged ne gátoljon.
Az elsö Hondámba valami custom riasztó volt és egyszer úgy gondolta nem ad gyujtás jelet. Akku le, vissza majd jó lett. De elég kellemetlen tud lenni. Amúgy ha el akarják lopni úgyis elfogják.
Filléres tipp: Az elözö autóimra ragasztottam az ebayröl rendelt matricát hogy GPS security system, de ez is csak az amatöröktöl véd. Meg lehet az is hogy csak szerencsém volt.[ Szerkesztve ]
Bocs nincs hosszú ö, ü és néha az á is ä :)
-
Flashback
addikt
válasz Theodorci #16663 üzenetére
Inkább a kombi. Nem baj ha fapados az sem, csak hybrid legyen.
Nyilván a vidéki föutakon optimálisabb a fogyasztás de pályán sincs gond.
Èn sokat autópályázom vele óra szerint 140-150nél (némtország) nem problémás, annyi hogy ebben a tartományban már nem ugrik. De ahogy írják 110-120 körül még jól fogyaszt.Bocs nincs hosszú ö, ü és néha az á is ä :)
-
Flashback
addikt
Sajnos ezen nem is vältoztattak az új Corolla esetén.
Nekem hiänyozni fog az Auris kombi csomagtere, de hogy a babkocsi kikerült talán elég lesz a Corolla Cross is...ps: Voltam most kötelezö szervizen és mondták hogy a Yaris Cross nagy favorit lett, rengeteg rendelésük van.
Nem csoda, tök élhetö még a benzines verzió is.[ Szerkesztve ]
Bocs nincs hosszú ö, ü és néha az á is ä :)
-
Flashback
addikt
válasz ncc1701 #16689 üzenetére
Ja pl a Corolla Cross esetén a magyar fullba nem jutott lábbal kinyithatós csomatérajtó funkció (pedig csak egy us. szenzor), míg a németben van. Meg a csomagok is tök máshogy vannak kialakítva. Míg a magyarban pl az üvegtetö opcionális a németknél a csomag része (azaz nem variálható). Mondjuk az utóbbi kicsit értelmetlen de biztos van benne valami piackutatás...
ps: Jó a nicked De majd cserélheted USS Titán azonosítójára
[ Szerkesztve ]
Bocs nincs hosszú ö, ü és néha az á is ä :)
-
Flashback
addikt
Érkezö új autóra tudnak adni kedvezményes téli gumit. A szettben:
- 17 gyäri alu felni
- Fulda Crystal Control SUV gumik
- TPMS szenzorMegéri az 1400€-t?
Bocs nincs hosszú ö, ü és néha az á is ä :)
-
-
Flashback
addikt
Amúgy téli gumira a 17" és 18" között van érezhetö különbség?
17" talán jobb télire mert ballonosabb vagy tök mindegy?Bocs nincs hosszú ö, ü és néha az á is ä :)
-
Flashback
addikt
Találtam 18-as CH-R felnit 200K-ért.
Ezt felgumizni valami alap értelmes télivel kb 240K + szerelés. Plusz a TPMS szenzorok és a feltanítás, gyári 100K körül a kínai passz.
Ez így még több mint 1400€. Innen nézve már nem annyira rossz a toyota 17" Falken garnitúrája. Mondjuk a Falkenbe még nincs bizalmam, pedig az ADAC szerint vizes, havas úton nem rossz.Bocs nincs hosszú ö, ü és néha az á is ä :)
-
Flashback
addikt
válasz xEon1337 #16778 üzenetére
Volt két Yarisunk, egy 2009-es van még a családban. Szerintem teljesen vállalható a belső, előrelépés az eddigi Yarisok után. Az üléspozíció nagyon jó és kényelmes is. (Mondjuk nem 600km út alatt próbáltam). Multimédia végre multimédia. Menetzajjal nem volt bajom, bár csak 110körül mentem.
Az arányai szerintem rendben vannak. Előszőr talán tényleg furcsa volt.De inkább a mini crossover szokatlan a szemnek. A C-HR bomba jól néz ki, lehet halkabb, ugyan drágább is.
[ Szerkesztve ]
Bocs nincs hosszú ö, ü és néha az á is ä :)
-
Flashback
addikt
Hétfön megyek új autót átvenni.
Mit nézzek meg rajta? Van valami jó tippetek?Bocs nincs hosszú ö, ü és néha az á is ä :)
-
Flashback
addikt
Olvastam pár sztoryt hogy szállítás közben sérült és javítva lett. Valakinek pl szélvédőcsere volt és úgy szúrta ki hogy fekete ragasztó volt összemaszatolva az üveg szélén, vagy a lökös karcos volt...
Nincs tapasztalatom ebben azért kérdeztem inkább. Valószínűleg patent lesz mert ezt a szállítási időt kommunikálják már 1.5 hónapja. De azért gyorsan körbe nézem.Bocs nincs hosszú ö, ü és néha az á is ä :)
-
Flashback
addikt
válasz koxkids #17097 üzenetére
Még ismerdekünk, ezért csak óvatosan írom le a tapasztalatokat
2015 FL Auris kombi 1.8HSD-ből ültünk át. Abba belegyűrtűnk kb 71e km-et. Szóval ott van már tapasztalat.
A Corolla Cross-t egy kicsit tankos vezetni, baromi nagy orra van az Auris-hoz képest. A hely nagyobb, fejtér nagyobb. Az hogy magasan ülsz baromi jó! Tudom szokan szidják a Suvot de iszonyú jó kilátás és felettébb kényelmes. Valószínűleg ebben 800km-es utat jobban fogjuk bírni.
A vezetése jobb határozottan. sport módban elég dinamikus, de még nem akartam teljes padlót adni. A miénk AWD, nagyon lehet érezni pl körforgalomba hogy van a fenekén is hajtás. Majd télen derül ki hogy megérte.
A Safety Sense 3 már-már túl safety. Pl városban mikor elötted mögötted mennek a gyalogosok/biciklisek csipog sokat.
Viszont pl mikor egy rosszul belátható kereszteződésbe próbálsz irányt váltani bekapcsolja a 360 kamerát és figyelmeztet mi honnan jön.
A 360 kamera egy jól használható funkció, sokat segít parkolásnál, kereszteződésben.
A sáv és távolságtartó a vártnál jobb, pl simán elegedett kormánnyal ment magától a főúton a kanyaraba, szembe sávba meg a kamion. Árnyékok sem zavarják.
Az automata parkoló funkciónál sajnos váltani kell, beparkol de a folyamat emiatt lassú. A bizonytalanoknak mondjuk nagy segítség lehet, de aki rutinos gyorsabban beparkol.
JBL gyári rendszer príma, de még csak 1/3 hangerőnél hallgattam.
A távoli klíma, ajtó vezérlés hasznos fícsör, nem is értem ezt miért nem rakják bele a kocsikba.
Eddig max 110körül mentem vele, de ott még megfelelően halk volt. Fogyasztás olyan alacsony hogy nem merem leírni Majd ha legalább 10K km benne lesz akkor egy átlagot.Negatívumok:
- Sebesség váltó! Mi az istennek van szükség rá? Érthetetlen! Egy 3 állású LAPOS (esetleg 4, a B miatt) kapcsoló +P gomb
- Ez a jellemző hybrides bőgés még van itt is, de kevésbé vazaró mint a 3.gen-nél.
- A beépített Qi tőltő már az S10+-nak is kicsi, szerintem egy S23 ultra nem férnem el. de hogy kilógna az biztos
- Kombihoz képest kisebb a csomatér hosszúsága. Persze magasabb, de pakolás szempontjából ez rosszabb.
- Talán az autósámán mondta hogy ez már nem is számít magas árnak. De szerintem túl van árazva. Az 1.8 viszont BB lesz.Szumma: Egyenlőre elégedett vagyok. Mondjuk a lábbal nyitható szenzor kimaradt, pedig ígérték. Szóval az még belekerülhet utólag...
[ Szerkesztve ]
Bocs nincs hosszú ö, ü és néha az á is ä :)
Új hozzászólás Aktív témák
- RAID
- Sorozatok
- Kaspersky Antivirus és Internet Security Fórum
- Milyen egeret válasszak?
- Ingatlanos topic!
- Fekete misztikum: DeepCool Mystique 360 vízhűtés
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- Királyi menetben érkeznek a G.Skill új DDR5 memóriái
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- További aktív témák...
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK - BOTI ÁR FELÉÉRT!
- Eladó Ford Mondeo 2.0 TDCi Trend
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!
- UPPSPEL Gamer állítható magasságú számítógépasztal, fekete, 180x80 cm
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs