- Újabb államok perelik az Apple-t, mert sok pénzt szed ki a vevőkből
- Windows 11
- SUSE Linux
- Meggyőző arcjátékkal reagál a kínai humanoid robot
- Milyen routert?
- Alternatív kriptopénzek, altcoinok bányászata
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Max
- Béta iOS-t használók topikja
-
IT café
Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)
Új hozzászólás Aktív témák
-
nyesix
senior tag
válasz kabelmania27 #103248 üzenetére
10 dB van a csillapítóra írva. Híradástechnikai boltot tudtok ajánlani?
-
cof
veterán
válasz nyesix #103251 üzenetére
Ha kiveszed a csillapítót akkor lesz a feltöltési jelszint átlag 40 dB, a letöltési meg 12 dB körül. Egy 6 dB-s csillapító lenne neked az ideálís. A toldások meg nem akkora tragédia mint ahogy itt előadják, nem kell ezért kicserélni egyetlen kábelre. Nálam is volt pár helyen toldva és semmit nem befolyásol, úgy kb. 0.5-1 dB a toldás csillapítása.
Szóval a mostani csillapító ki, és úgy használni, ha IPv6 be van kapcsolva akkor azt is kapcsoltasd ki. Ezt onnan tudod hogy be van, hogy a CB menüben nem látsz modem módot.
Eladó cuccok: https://bit.ly/cofcuccok
-
kabelmania27
Topikgazda
Kiveheted a csillapítót, 12-es letöltési értékkel nem fog akadni az internet.
-
woodworm
veterán
Vagy a hó, vagy a szomszéd város szerelési munkálatai meséssé tették a rendszert. Hol működik, hol nem. Ha működik is eltünedező csatornákkal.
Mondjuk a szerelés a szomszédban nem tudom mennyire érinthet minket, mert eltér a település kód és ott elméletileg csak a villanyszerelési munkálatok miatt van karbantartás hétköznapokon. -
kabelmania27
Topikgazda
válasz woodworm #103256 üzenetére
Amennyiben van bekötve Fam/Attenuator feliratú csillapító vedd ki, lehet valamelyik erősítőn állítottak és már csillapító nélkül jobb lesz a vétel.
-
woodworm
veterán
válasz kabelmania27 #103257 üzenetére
-
woodworm
veterán
válasz kabelmania27 #103259 üzenetére
Ott van még a csillapító, akkor maradhat? Hálózati hibából adódhatnak a kimaradások?
-
cof
veterán
válasz kabelmania27 #103259 üzenetére
Kettő feltöltési csatorna valami hibára utal nem? Tudom, hogy egy is bőven kiszolgálná a felfele irányt, de már nálam is 4 volt a TC7200-on.
Vagy ott már bőven 50 dB felett van a jelszint és azért hiányzik?
[ Szerkesztve ]
Eladó cuccok: https://bit.ly/cofcuccok
-
woodworm
veterán
válasz kabelmania27 #103261 üzenetére
A tévével eddig még soha nem volt probléma, még kockásodás sem, azon az ágon egyedül az van.
(#103262) CoF
Kisváros, tudtommal ennyi van. Péntek óta ehhez képest szokott hiányozni belőle.
A szomszéd Gyomaendrődön már korábban is volt upc, itt jóval később épült a rendszer, a másik irányban optikával összekötve egy kis faluval párban. Nem tudom merről jön a gerinc, azt sem, hogy hol a fejállomás. Érdekes módon a település kód szerint a hírhedt 29-es körzettel vagyunk egy csoportban és nem a közeli Gyomával. -
inf3rno
nagyúr
-
woodworm
veterán
Ok, megint nincs internet. A tv megy.
-
woodworm
veterán
válasz kabelmania27 #103267 üzenetére
Meg. A letöltési értékei már vegyesebbnek tűnnek:
Log:
14-02-2021 13:10:29 notice GUI Login Status - Login Sucess from LAN interface; client ip=[80.98.167.223];CM-MAC=ac:22:05:03:f8:c0;CMTS-MAC=00:17:10:80:94:00;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
14-02-2021 13:06:35 notice REGISTRATION COMPLETE - Waiting for Operational status;CM-MAC=ac:22:05:03:f8:c0;CMTS-MAC=00:17:10:80:94:00;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
14-02-2021 13:06:33 critical No Ranging Response received - T3 time-out;CM-MAC=ac:22:05:03:f8:c0;CMTS-MAC=00:17:10:80:94:00;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
14-02-2021 13:06:31 notice TLV-11 - unrecognized OID;CM-MAC=ac:22:05:03:f8:c0;CMTS-MAC=00:17:10:80:94:00;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
14-02-2021 13:06:25 warning MIMO Event MIMO: Stored MIMO=-1 post cfg file MIMO=-1;CM-MAC=ac:22:05:03:f8:c0;CMTS-MAC=00:17:10:80:94:00;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
14-02-2021 13:05:45 critical TFTP Request Retries exceeded, CM unable to register
14-02-2021 13:05:45 critical TFTP failed - Request sent - No Response;CM-MAC=ac:22:05:03:f8:c0;CMTS-MAC=00:17:10:80:94:00;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
14-02-2021 13:02:38 critical No Ranging Response received - T3 time-out;CM-MAC=ac:22:05:03:f8:c0;CMTS-MAC=00:17:10:80:94:00;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
14-02-2021 13:01:40 warning B-INIT-RNG Failure - Retries exceeded;CM-MAC=ac:22:05:03:f8:c0;CMTS-MAC=00:17:10:80:94:00;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
14-02-2021 13:01:32 critical No Ranging Response received - T3 time-out;CM-MAC=ac:22:05:03:f8:c0;CMTS-MAC=00:17:10:80:94:00;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
14-02-2021 13:00:17 warning B-INIT-RNG Failure - Retries exceeded;CM-MAC=ac:22:05:03:f8:c0;CMTS-MAC=00:17:10:80:94:00;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
14-02-2021 13:00:11 critical No Ranging Response received - T3 time-out;CM-MAC=ac:22:05:03:f8:c0;CMTS-MAC=00:17:10:80:94:00;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
14-02-2021 12:58:57 warning B-INIT-RNG Failure - Retries exceeded;CM-MAC=ac:22:05:03:f8:c0;CMTS-MAC=00:17:10:80:94:00;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
14-02-2021 12:58:51 critical No Ranging Response received - T3 time-out;CM-MAC=ac:22:05:03:f8:c0;CMTS-MAC=00:17:10:80:94:00;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
14-02-2021 12:57:28 warning B-INIT-RNG Failure - Retries exceeded;CM-MAC=ac:22:05:03:f8:c0;CMTS-MAC=00:17:10:80:94:00;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
14-02-2021 12:57:24 critical No Ranging Response received - T3 time-out;CM-MAC=ac:22:05:03:f8:c0;CMTS-MAC=00:17:10:80:94:00;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
14-02-2021 12:55:44 warning B-INIT-RNG Failure - Retries exceeded;CM-MAC=ac:22:05:03:f8:c0;CMTS-MAC=00:17:10:80:94:00;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
14-02-2021 12:55:37 critical No Ranging Response received - T3 time-out;CM-MAC=ac:22:05:03:f8:c0;CMTS-MAC=00:17:10:80:94:00;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
14-02-2021 12:53:45 warning B-INIT-RNG Failure - Retries exceeded;CM-MAC=ac:22:05:03:f8:c0;CMTS-MAC=00:17:10:80:94:00;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
14-02-2021 12:53:43 critical No Ranging Response received - T3 time-out;CM-MAC=ac:22:05:03:f8:c0;CMTS-MAC=00:17:10:80:94:00;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0; -
woodworm
veterán
válasz kabelmania27 #103269 üzenetére
Nem, egész nap folyamatosan szakadozik a net, néha a tv is. Üfsz elérhetetlen emberi időn belül.
Meglátom, hogy egyedi eset vagy állandósul a probléma, utóbbi esetben van versenyképes ajánlat. -
woodworm
veterán
válasz kabelmania27 #103271 üzenetére
Modem módban van. Ránézve a helyi facebook csoportokra úgy látszik valami nagyobb probléma lehet. Utcáról utcára változik a helyzet és folyamatos a szakadozás. Akkor erről ennyit.
-
sixpak
nagyúr
Üdv.
A vodafon tv box-hoz kell ethernet kabel, anélkül nem működik?
Nem nekem kell, egy ismerosom kerdeset tolmacsolom, valami régebbi boxot akar nála lecserélni a vodafon
Köszi.https://www.flickr.com/photos/86396338@N05/
-
-
EmThor
addikt
Kerepesen elpusztult a connect box, zöld nyíl villog, mobilnet se megy nagyon.
Gaming is staying up until 3am to earn a trophy that isn't real....but is!
-
Alex889
csendes tag
Egyre jobban "szeretem" ezt a VodaTV-t, most hogy a net itt Budafokon 3 napja többet nincs mint van, csak a "királyi" csatornákat tudom nézni mert szerinte a többire nincs előfizetésem. Az a jó, hogy amikor véletlenül van net akkor sem hajlandó észre venni, hogy milyen csomagom van. Azt hiszem holnap veszek egy baltát.
-
Alex889
csendes tag
válasz szabogabor10 #103282 üzenetére
Igen, próbáltam, de csak az alaphelyzetbe visszaállítás segített, de az sem egyszerű, mert ki kellett várni míg a netet újra visszaajándékozták.
-
cocka
veterán
válasz szabogabor10 #103282 üzenetére
És megy a folyamatos hibáztatás meg a felesleges eszközcseréltetés. Mindig az előfizető a hibás, csak a vodkafon nem, ők semmiben.
Költői kérdés, de amikor megkérdezte kábelmánia, hogy milyenek a modem értékek, milyen osztó van berakva stb.. azon esetek hány százalékban bizonyultak user errornak és hány százalékban vodkahibának? Nem lennék meglepve, ha utóbbi lett volna túlsúlyban. LOL
-
Toth_Jani
őstag
válasz cocka #103285 üzenetére
Igazából amikor évekig jó valami az csak akkor lehet user error ha a User találomra kezdi el szerelgetni a hálózatát.
Ha egy menetes csatlakozó rendesen meg van húzva az nem esik szét magától ha nem éri külső behatás.
Ezért ha mégis valami probléma lesz és a felhasználó nem nyúlt hozzá akkor 99% hogy vagy eszközhiba történt, vagy külső hiba van amit lakáson belül úgysem lehet javítani. -
cocka
veterán
válasz Toth_Jani #103286 üzenetére
Igen, nekem is ez jut egyből az eszembe, amikor hirtelen elmegy a net, hogy:
A modem még mindig jó pedig már párszor eldőlt, bár ezen a dőlésen nyilván visszafog valamennyit a koax, a tápot meg ezer éve lecseréltem, mert úgy vettem észre korábban mindig az volt a szűk keresztmetszet. Aztán amikor egyszercsak offolja magát a net, a tévé egyszerre, akkor gyanús, hogy a hiba nem a lakásban keresendő.
Direkt azért van a médiabox is, hogy ne tudjanak ujjal mutogatni a tévére, hogy mit nem támogat vagy mit rosszul.
-
zsamiatt
őstag
Használ valaki UPC interneten VOIP szolgáltatást? Egy jó ideje vergődünk vele, hogy a bejövő hívások folyamatosan eldobódnak. A VOIP szolgáltató szerint a UPC netjével van gond. Saját router van publikus IP-vel.
Eladó HP Proliant DL380 G6 használt szerver -- Érdeklődés privátban!
-
zsamiatt
őstag
válasz kabelmania27 #103289 üzenetére
Ipv4n vagyok a upc modem ki van love. Bridge modban van
[ Szerkesztve ]
Eladó HP Proliant DL380 G6 használt szerver -- Érdeklődés privátban!
-
kezo0
addikt
Előre is bocs, hogy ez kicsit hosszú lesz.
80 éves édesanyámnak hamarosan lejár a hűsége, és mivel az én mobilom volt megadva kapcsolattartási telefonszámnak, ezért ma du. engem hívtak fel a Vodától. Az ajánlat az volt, hogy az eddigivel megegyező árért adnák anyámnak ugyanazokat a szolgáltatásokat, mint eddig – én pedig belementem a hosszabbításba. Három érdekesség:1. Anyukámnak három tévés eszköze van: 2 db mediacard + 1 db Cisco HD DVR box. Ezek mind maradnak, tehát fel sem vetődött a box cseréje! Még én kérdeztem rá, hogy nem akarják-e lecserélni, mondván, „sokaktól hallottam, hogy márciustól ez a box nem lesz használható”, mire azt a határozott választ kaptam, hogy ha majd cserélni kell valamiért a boxot, azt jelezni fogják. Tehát újfent megerősítést nyert, hogy ha valakinek egy üzletkötő azzal a szöveggel akarja elsózni az új VTV boxot, hogy a jelenlegi Cisco HD DVR box nemsokára nem fog működni, az hazugság, ne higgyétek el.
2. Még be sem fejeztük a beszélgetést a hölggyel, már el is küldte az email-címemre az anyukám megújított hűségidejéhez tartozó dokumentumokat. Két pdf érkezett, Egyedi előfizetői szerződés és Szerződés lényeges elemei címmel. Az első egy 12 oldalas, a másik egy 2 oldalas dokumentum, de fura módon egyikben sem szerepelnek sem az előfizető neve és adatai, sem a konkrétan előfizetett szolgáltatások megnevezése (vagyis hogy jelen esetben melyik net-, tévé- és vezetékestelefon-csomagról van szó), sem a konkrétan fizetendő ár(ak)! Mindkét dokumentum csak hosszú, részletes, általános szövegeket tartalmaz.
Kérdés: normális ez így?3. A fent említett, hosszabbik dokumentumból idemásolok egy szövegrészt, mivel ez időről időre felmerül itt kérdésként. Mivel ez a szöveg szerepel a mai nappal datált előfizetői szerződésben, ezért hát úgy tűnik, továbbra is érvényben van ez a szabály – ami persze nem jelenti azt, hogy biztosan élnek is vele. De azért érdekes, hogy a mai, Netflixes és Zoomos időkben is változatlanul hagyták ezt a korlátot...
„6.3.1 Extrém használat
A Szolgáltató Internet szolgáltatása osztott erőforrásokra épül. Ezeknek az erőforrásoknak a túlzott (indokolatlan mértékű) igénybevétele vagy ezekkel való visszaélés egyéni Előfizető és üzleti Előfizető részéről is, minden más felhasználó számára negatív hatást válthat ki. A hálózati erőforrásokkal való visszaélések leronthatják a hálózat teljesítményét.
A fentiek figyelembevételével a Szolgáltató túlzott mértékű használatnak tekinti azt az esetet, amikor az egyéni, illetve üzleti Előfizető adatforgalma egymást követő három hónap átlagában a 300 Gigabyte forgalmi mennyiséget meghaladja (extrém használat).
Amennyiben az egyéni, illetve üzleti Előfizető az extrém használatnak minősülő adatmennyiség 80%-át eléri, a Szolgáltató erről értesíti az egyéni, illetve üzleti Előfizetőt, a jogkövetkezményekre történő figyelmeztetéssel, és egyúttal felhívja a szerződésszegő magatartástól való tartózkodásra.
Ha az egyéni, illetve üzleti Előfizető forgalma meghaladja az extrém használatnak minősülő átvitt adatmennyiséget, akkor a Szolgáltató az egyéni, illetve üzleti Előfizető szolgáltatásnak sebességét jogosult korlátozni. Amennyiben az egyéni, illetve üzleti Előfizető a szerződésszegést a Szolgáltató jogkövetkezményekre történő felhívása esetén sem szünteti meg, azaz adatforgalma az értesítést követő hónapban ismételten meghaladja a 300 Gigabyte adatmennyiséget, a Szolgáltató a szerződést az ÁSZF 12.3.3 pontjában foglalt rendelkezéseinek megfelelően felmondhatja.
A Szolgáltatás korlátozása a jelen pont alkalmazása szempontjából az egyéni, illetve üzleti Előfizető által igénybe vett Internet-hozzáférési csomaghoz rendelt adatátviteli sebesség maximum 90%-os lassítását, azaz a rendelkezésre álló sávszélesség csökkentését jelenti. Ez az alacsonyabb sebesség továbbra is – időbeli korlát nélkül – lehetővé teszi az egyéni, illetve üzleti Előfizető számára, hogy a Szolgáltatást teljes értékűen használhassa. A Szolgáltató a Szolgáltatás korlátozásának idejére kizárólag a nyújtott Szolgáltatással arányos díjat számít fel.”Mondtam, hogy hosszú lesz, de talán többeknek hasznos.
És ugye a 2. pont végén kérdeztem is egyet.Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…
-
cocka
veterán
válasz kezo0 #103292 üzenetére
De mi a francnak vállalsz ugyanannyiért hűséget? Maximum jóval kevesebbért vállalnék és a jóvalba minimum 1000 Ft mínusz tartozik. Teljesen felesleges. Lejárt hűségű szerződések díja max. évente egyszer emelkedhet. Nekünk eddig 281 Ft-tal emelkedett, de idejét se tudom már mikor járt le.
-
kezo0
addikt
válasz cocka #103293 üzenetére
Mert úgysem akarunk váltani, és már nem igazán van miből faragni. Így legalább nem emelkedik azzal a kevéssel sem egy évig. De nem hiszem, hogy magyarázkodnom kéne, pláne nem egy ilyen hangnemben feltett kérdés után. Komolyan, mi van az emberekkel? Nem lehet normálisan kérdezni? És miért kell a másikat tök hülyének gondolni, csak azért, mert Te máshogy gondolkodsz? Figyelj, gratulálok, hogy Te nem kötsz hűséget, ha nem tudsz minden évben újabb és újabb ezer forintokat lefaragni a díjból, hogy aztán a végén még ők fizessenek neked a hűségedért! Nagyon ügyes vagy.
Én viszont nem így gondolkodom – de mi a francért zavar ez téged ennyire? (hogy a te stílusodban válaszoljak)Volt egy kérdésem, inkább arra várnék választ, a többit pedig azért írtam le, hogy információval szolgáljak másoknak olyan kérdésekben, amelyek itt rendszeresen felmerülnek.
Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…
-
DeFranco
nagyúr
válasz kezo0 #103292 üzenetére
a napokban kötöttem szerződést, nekem sem küldték ki azt a "Szolgáltatásra vonatkozó tájékoztató adatlap"-ot amit az egyedi előfizetői szerződést mint annak elválaszthatatlan (kunc) részeként említ és tartalmazza a konkrét (előfizető, előfizetett szolgáltatás, díj, stb.) infókat.
kétszer hívtam őket emiatt, egyszer azt mondták az később "szokott" jönni, másodszor azt, hogy bocsánat, lemaradt, küldik pár napon (?) belül, végül utólag megérkezett ahogy bekapcsolták a szolgáltatást (3 napra rá a megrendeléstől)
azt nem tudom, hogy automatikusan érkezett volna-e, vagy érdemes volt szólni, szerintem nem jó gyakorlat hogy nem küldik ki, mert ez így szerintem szabálytalan* de tény, hogy nekem is hiányzott és utólag jött meg.
*azért tartom szabálytalannak, mert a szerződés létrejötte a szolgáltatás bekapcsolásának / igénybevételének időpontja, amiről elvileg a bekapcsolás előtt előzetesen kiküldik a vonatkozó dokumentumokat, amit te áttekinthetsz és elenőrizhetsz még a szerződés létrejötte (bekapcsolás) előtt. ebben az esetben viszont pont a dokumentum lényeges elemei nem állnak a rendelkezésedre, úgy hogy az ő bevallásuk szerint is hiányzik, és úgy, hogy az "Egyedi előfizetői szerződés" explicit elválaszthatatlan részként hivatkozik rá, miközben masszívan elválik tőle.
nyilván ez nem a világ vége, de valóban hiányzik a fenti dokumentum nálad, valószínűleg utólag kapod meg, ha úgy érzed, kérd az ügyfélszolgálaton hátha hamarabb megkapod.
-
kezo0
addikt
válasz DeFranco #103295 üzenetére
Egyetértek, szerintem sem oké, hogy csak az általános rendelkezéseket küldik ki, a konkrétan rád vonatkozó paramétereket meg nem. És mikor van „a szolgáltatás bekapcsolásának időpontja”, ha egy már évek óta változatlanul nyújtott szolgáltatás meghosszabbításáról van szó, ismét csak változatlan feltételekkel? Értsd: nincs mit bekapcsolni, mert már minden „be van kapcsolva”.
Azért majd felhívom őket, ha pár napon belül nem küldik a hiányzó adatlapot is, mert a saját hűségem is lejár március elején, és azzal is kéne valamit kezdeni. (Amikor ők hívtak, drágábban akarták nekem ugyanazt eladni, ráadásul a jó kis Cisco boxaimat is cserélni akarták, szóval arra duplán is nemet mondtam. Talán ha én kezdeményezem a hívást, jobban jövök ki belőle...)Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…
-
Samott
addikt
Sziasztok, digis/telekomos korzetben mennyi a legalacsonyabb ara a TV Premium csomagnak? Ilyen lemondanam de felajanlos konstrukcioban. Nekunk meg Gold HD vagy milyen csomagunk van, de az uj csatik ebbe mar nem kerulnek be... ha jo aron megy meg lehet hogy megtartjuk ezt is.
Discovery+ kapcsan van mar valami hir? Elvileg erkezik, arat / idopontot tudunk mar? Koszi!
(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.
-
-
Samott
addikt
Felreertesz, a korzetben van mindharom szolgaltato, es alapvetoen digi csomagunk van. De a kabeltevet megtartottuk a UPC-tol is. Szoval van egy Gold HD csomagunk is, ezt cserelnem Premiumra es ha egy mod van ra faragnek az arbol is.
(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.
Új hozzászólás Aktív témák
● Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni szigorúan TILOS!
● Olvasd el az összefoglalót!
● Jelszinteket ide írhatsz!
● Díjnet téma ITT!
● Szolgáltatók összehasonlítása ITT!
● Mobil szolgáltatások ITT!
- Elektromos cigaretta 🔞
- Elektromos autók - motorok
- Prohardver app (nem hivatalos)
- Luck Dragon: MárkaLánc
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Autóápolás, karbantartás, fényezés
- Battlefield 2042
- HTPC (házimozi PC) topik
- Hogy is néznek ki a gépeink?
- Milyen okostelefont vegyek?
- További aktív témák...
- CTO ÚJ Bontatlan MacBook Pro 16 M3 Pro 12CPU/18GPU 18GB/1TB SSD Magyar billentyűzet Azonnal átvehető
- ÚJ BONTATLAN Apple Watch Series 8 S8 41-45mm Azonnal Átvehető DEÁK TÉRNÉL 1 Év Apple Garanciával.
- Új APPLE AIRPODS PRO 2 GEN USB-C bontatlan aktiválatlan 1 év garancia AZONNAL ÁTVEHETŐ Deák Térnél.
- BONTATLAN Új Iphone 15 és 15 Plus 128-512GB 1év APPLE garancia gyári független Deák AZONNAL Átvehető
- BONTATLAN Új Ipad 2022 10th Minden szín 1 év hivatalos Apple Garancia AZONNAL ÁTVEHETŐ DEÁK TÉRNÉL.