-
IT café
Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)
Új hozzászólás Aktív témák
-
NoOne1976
őstag
Ez a számlázás egyre érdekesebb. Ahogy nézem, én már 15-én megkaptam az smst a kóddal. Akkor ezek szerint egy hét különbség is van a számlák kiállításában? Ezt nem gondoltam volna.
-
ztsoft
őstag
de most nézem hogy ezek a karikák már a reklámokra is átgyűrűztek, durva...
Sőt, előtte még be is mondják, TV, Rádió.
#116900 Mike
Én is így látom, 2004 óta voltam a Vodafone ügyfele (előfizetéses, majd kártyás), semmilyen problémám nem volt velük, de mióta felvásárolták a UPC-t, azóta a mobilos ügyintézés is katasztrófa lett.
Jó dolog fontosnak lenni, de fontosabb, hogy jók legyünk.
-
nanorambo
őstag
A 14. Kerületben mar egy órája teljesen kifeküdt a vezetekes net. Downdetector alapján központi hiba lesz, mert sok a beérkező hibajelentés.
Jó így homeofficeozni -
SzGee
aktív tag
válasz nanorambo #116907 üzenetére
nálunk XVII. ker idén már 3 teljes napos leállás volt, amikor se tv se net nem volt, router csak villogott de nem tudott kapcsolódni
pedig ilyekor szerintem csak egy eszközt kellene újraindítani, bár nem értek hozzá
ma már ne számíts rá, hogy megcsináljákIf you leave me, can I come, too?
-
cof
veterán
válasz LouiS22 #116911 üzenetére
A francért kell este 22 óra után már karikázgatni. Egy időben láttam, hogy a 16-os karika is csak pár percig volt adásban amikor az RTL-en ment valami külföldi sorozat, most nem tudom hogy van, régen néztem már RTL-en sorozatot mert nincs már ami érdekelne. Szerencsére sok csatornán nincs ilyen bugyuta karikázósdi ami nem magyar fennhatóság alá esik.
Eladó cuccok: https://bit.ly/cofcuccok
-
Atomantiii
őstag
válasz gduck #116891 üzenetére
De csak akkor tudsz felvenni másik csatornáról is, ha nincs hozzárandelve a kártya a modulhoz, mert egyébként csak egy csatornát fog nyitni egyszerre. (nekem nincs itt előfizetésem, de ismerősnek Vodafone kábele van nagra kódolással (emlékeim szerint, de mindjárt megkérdezem) és csak egy csatornát tud nézni VU+-on hivatalosan). Nem hivatalosan tud többet is, de ebbe nem mennék itt bele.
[ Szerkesztve ]
-
LouiS22
veterán
Jó, hát nem én írom a törvényt, ne engem szapulj Most is úgy van a szabályozás, hogy adott idősávban végig kint kell lennie, egyébként pedig csak a breakek után pár percig.
Egyébként pedig azért is kell jelölni, mert 22 óra után is adható 12-es, de 16-os besorolású tartalom is, nem kizárólag 18.
[ Szerkesztve ]
Mielőtt kérdezel, nézd meg az 1. számú hozzászólást, vagy használd a keresőt, azért van!
-
cocka
veterán
válasz Atomantiii #116914 üzenetére
Nem hivatalosan tud többet is, de ebbe nem mennék itt bele.
Akkor csak annyit írj meg légy szíves, hogy sok mókolással jár ez vagy egyszerű, mint a kis egyszeregy?
-
cof
veterán
válasz LouiS22 #116915 üzenetére
Egyébként pedig azért is kell jelölni, mert 22 óra után is adható 12-es, de 16-os besorolású tartalom is, nem kizárólag 18.
Csak értelmetlen. Ha 22 óra után mehet 18-as akkor felesleges a 12-es cécó. De biztos tetszik azoknak, hogy 0-24 nézegethetik akik megalkották ezt a szabályt.
[ Szerkesztve ]
Eladó cuccok: https://bit.ly/cofcuccok
-
kezo0
addikt
válasz gduck #116903 üzenetére
OK, akkor itt válaszolok neked a pü.-ben küldöttekre is.
Nekem mindebből az jön le, hogy senki sem tud biztosat, ill. csak az a biztos, hogy az x db tuner csak akkor alkalmas egyszerre x db csatorna rögzítésére, ha azok kódolatlanok. De azt továbbra sem tudja senki sem megerősíteni, hogy egy Vodafone-os mediacarddal lehetséges egyszerre több csatornát kikódolni egy idegen boxban. Tartok tőle, hogy ez azért van, mert nem lehetséges.
A két tuneres tévémben is, amelynek 2 db kártyafogadó slotja van, mindkettőbe be kell dugni egy-egy mediacardot, hogy lehetséges legyen egy kódolt csatornát rögzíteni, miközben egy másik kódoltat nézek, vagy egyidejűleg két kódoltat rögzíteni.Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…
-
gduck
addikt
válasz kezo0 #116919 üzenetére
Mindenki mást ír (ha megnézted a másik fórumot), éppen ezért jó ez a fórum is, mert legalább megosztjuk egymással az infókat. Reméljük Atomantiii is tud új infóval szolgálni!
-
DooDoo21
csendes tag
Sziasztok!
Lehet másnak is van/volt hasonló problémája, kicsit sok lenne visszaolvasni, de reménykedem, hogy lesz valakinek vmi ötlete. Most már több mint egy hónapja nap közben nagyon sokszor használhatatlan az internet, ami elég problémás azt nézve, hogy a párommal mindketten itthonról dolgozunk, és sokat vagyunk hívásban (főleg a párom, aki online ad órákat). Naponta nagyon sokszor lesz packet-loss-os a kapcsolat, az alábbi ping-plotter képen jól látni, hogy mi a helyzet sokszor:
Legalsó a modem pingelés eredménye, látszik, hogy a modem felé is megnő a latency amikor az internet felé nagy a packet loss. Ebből valami olyasmire következtethetnénk, hogy a modem hang-el be valamitől, viszont már 4-szer volt kint Vodafone technikus (az utolsó ma, a modem újreindításkor), és 2x cseréltek modem-et, így valszeg azzal nincs probléma.
Általában amikor bejelentem a hibát a telefonos ügyfélszolgálaton, akkor be sem tudnak lépni a modembe távolról, vagy csak nagyon lassan érik el ők is.
A lakásban már cserélték a coax elosztót ami a beltéri egységhez viszi még a kábelt, máshová nem megy coax, és ki is lett iktatva minden más elosztó és leágazás.
A mai technikus annyit csinált (ma már nm cseréltek modemet), hogy kinn a lépcsőházban átdugta a hozzánk jövő kábelt egy másik portba. Jelszintet nézett, azzal szerinte nincs gond.
Modem újraindítás után amúgy kb 1 óráig jó szokott lenni a kapcsolat, de aztán lassan egyre rosszabb.Alább a jelszintek a modemből, akkor amikor épp rossz a net:
A lakásban amúgy az alábbi módon van kialakítva a hálózat:
A fenti kiosztással több mint 3 évig semmi probléma nem volt.Most már úgy tesztelem a kapcsolatot, hogy a modembe semmi kábel nem megy, ki van iktatva a switch és a powerline, hogy ne tudják azt mondani, hogy azok kavarnak be vmit a kábelen. Így most minden eszköz wifin csatlakozik, az alábbi módon:
Bármi ötletért, segítségért nagyon hálás lennék.
Köszönöm!
-
kabelmania27
Topikgazda
válasz DooDoo21 #116921 üzenetére
Üdv!
Meg kellene nézni az upstream értékeket.
Vezetékes utp kábeles kapcsolattal kellene megnézni, hogy úgy milyen a netkapcsolat, a vezeték nélküli átvitelt a szolgáltatók nem garantálják. Amennyiben a modem oldalán nincs modem üzemmód ügyfélszolgálattal kapcsoltasd ki az ipv6-ot. Nézd meg milyen osztóval van elosztva a koax és van-e bekötve Fam/Attenuator feliratú csillapító bekötve.[ Szerkesztve ]
-
DooDoo21
csendes tag
válasz kabelmania27 #116922 üzenetére
Köszi a választ, ma egy laptopot rádugtam a modemre közvetlenül, azon is megy a pingplotter, ugyanaz a helyzet:
A bejöveteli elosztó ki van kötve:
Az egyetlen elosztó pedig ez most:
Modem módot be lehet állítani, ezen még gondolkoztam, de egy teszt kedvéért nem biztos, hogy vennék egy plusz routert, de lehet meglépem mégis. IPv4 mód van kérve amúgy.
-
kabelmania27
Topikgazda
válasz DooDoo21 #116923 üzenetére
Köszi az infókat, osztó és a modemértékek rendben vannak.
Technikus azért kötötte ki a négyes osztót mert az üres kimenet problémát okozhat.
Modem üzemmódban 192.168.100.1 címen éred el a modemet, előfordul, hogy úgy stabilabb a modem.
Modem áramtalanítás után sem javul a helyzet?[ Szerkesztve ]
-
DooDoo21
csendes tag
válasz kabelmania27 #116924 üzenetére
Modem módot holnap megpróbálom, kíváncsi vagyok változik-e valami.
Modem újraindítás után általában kb 1 órán át szokott sokkal jobb lenni, aztán kezd egyre jobban elromlani. -
DooDoo21
csendes tag
válasz kabelmania27 #116926 üzenetére
Már felvetettem én is pár hete a társasház facebook csoportjában, és jópáran jelezték, hogy náluk is szokott igen rossz lenni a net, de túl sok részletet nem tudok. Közben a 3. hibabejelentésnél a Vodafone-os ügyintéző elindított egy projektet a társasházi eszközök fejlesztésére, de ki tudja mikor lesz ebből akármi is.
Mindenesetre ma megint beírtam a csoportba, hogy akinél lassú a net, az jelentse le, felgyorsítva a folyamatot (ügyintéző tanácsára). Meglátjuk mi lesz, köszi addig is! -
Topikgazda
Ma jött HBO Go -> HBO Max váltásról e-mail:
Ezúton tájékoztatunk, hogy a számodra is elérhető HBO GO szolgáltatást 2022. március 8-án az HBO Max váltja fel. Az alábbiakban pár hasznos információt szeretnénk megosztani veled a változással kapcsolatban.
Mi az HBO Max?
Az HBO Max, a WarnerMedia prémium streamingszolgáltatása 2022. március 8-án érkezik meg Magyarországra, és leváltja az eddig létező HBO GO-t. Az HBO Max népszerű márkák, köztük a Warner Bros., az HBO, a DC, a Cartoon Network és a Max Originals minőségi szórakoztató tartalmainak egész univerzumát kínálja majd.
Hogyan érhetem majd el az HBO Max-ot Vodafone-osként?
Vodafone előfizetőként aktív HBO Pak, HBO MaxPak vagy HBO GO szolgáltatással számodra is automatikusan elérhetővé válik az HBO Max szolgáltatás. Amennyiben az indulás napján aktív HBO GO fiókkal rendelkezel, akkor a korábban is használt e-mail címeddel és jelszavaddal be tudsz lépni az HBO Max szolgáltatásba.
Amennyiben jogosult vagy az HBO GO szolgáltatásra, de még nem regisztráltál, ezt a korábban, e-mailben kapott egyedi regisztrációs kódoddal 2022. március 8. előtt kell megtenned, hogy az indulás napján te is automatikusan hozzáférj az HBO Max szolgáltatáshoz. A kuponoddal kapcsolatos kérdésekben kollegáink szívesen tájékoztatnak a belföldről díjmentesen hívható 1270-es számon.
Amennyiben korábban e-mail cím nélkül, csak felhasználónévvel és jelszóval regisztráltál, vagy időközben megváltozott az e-mail címed, kollegáink szívesen tájékoztatnak a belépéssel kapcsolatban a belföldről díjmentesen hívható 1270-es számon.
Mi lesz a meglévő HBO GO fiókommal? Le kell majd töltenem az HBO Max alkalmazást is?
Az HBO GO közvetlenül az HBO Max indulásának napján már nem lesz elérhető. Az HBO GO alkalmazásba történő belépéskor egy üzenet emlékeztet az HBO Max indulására, melyet akár az ott elérhető linkről is le tudsz tölteni. Az új alkalmazást szükséges minden olyan eszközre letölteni, melyen korábban az HBO GO-t használtad. Amennyiben az HBO GO-t a webalkalmazásban használtad, a változást követően az oldal átirányít majd az új HBO Max Web alkalmazásra.
Mi történik az HBO GO-s beállításaimmal, lejátszási előzményeimmel?
Az HBO Max alkalmazásba csak a felhasználói fiókodhoz tartozó e-mail cím és jelszó kerül átvezetésre, a lejátszási előzmények, meglévő HBO GO eszközök és egyéb beállítások nem kerülnek át.
Milyen eszközökön lesz elérhető az HBO Max?
Az HBO Max eszközök és platformok széles skáláján lesz elérhető, többek között okostévéken (bizonyos Samsung, LG és Android TV™ platformon), streamingeszközökön (Apple TV 4K és Google Chromecast™), játékkonzolokon (PlayStation®5, PlayStation®4, Xbox One és Xbox Series X|S), mobiltelefonokon és táblagépeken (iPhone, iPad, iPod Touch és Android™), valamint online az HBO Max weboldalán.
A változás érinti majd az HBO tévécsatornákat is?
Azon ügyfeleink, akik HBO Pak vagy HBO Max Pak csomagjuk részeként érik el az HBO GO-t, a csomagjukban foglalt HBO csatornák változatlan módon továbbra is elérhetőek maradnak.
Egy dolog állandó: a változás - Internet powered by Vodafone Internet 150 with CBN CH7465VF & Asus RT-AC65P
-
balage06
tag
Ez furcsa, februárban a Voda valamiért három nappal eltolta a számlázási ciklust és azt az extra három napot is kiszámlázták külön periódusként. Ezt vajon miért? (Lassan évtizedek óta élő előfizetésről van szó, a jelenlegi hűségidő is nyár óta ketyeg, ezért meglepett.)
-
blakey
titán
válasz balage06 #116929 üzenetére
Ennyivel eltolódik a számlázási dátum, ezt most lépték meg. Mivel előfizetésről van szó, ezért ugye mindig az "következő napot" fizeted, előzőleg kifizetted a következő hónapot, most az eltolt napokat és a következő hónapot fizeted ki, utána már rendes havi számla fog érkezni, de már az új időszakkal.
*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
gduck
addikt
válasz kezo0 #116919 üzenetére
Na legutolsó infók amik befolytak. Ha a kártya CI+ modulhoz van párosítva, akkor nem működik a több csatis felvétel. Ha modul nélkül lenne csak a kártya és a kártyolvasóba menne, akkor működne.
Tehát Vodafone hálózaton nem, DIGI hálózaton fog működni a több csatornás felvétel egy időben.
[ Szerkesztve ]
-
őstag
válasz DooDoo21 #116927 üzenetére
Akkor nálatok is az lesz ami a mi házunkban volt... Rengeteg technikus jött ki és mért rá, modemet is cseréltek és ugyanez a ping-es hiba volt. Időközben kiderült, hogy egyik szomszédom is hasonló cipőben jár, aztán rákérdezve a házban kb mindenki tapasztalta, csak úgy voltak vele, hogy nem zavaró mindig és a voda - upc fúzióra fogták, hogy lehet átállás miatt van ez. Végén már vehemensebb telefonbeszélgetések árán valahogy sikerült elérnem, hogy saját technikusok jöjjenek a helyszínre, ami meg is történt és rámértek az erősítőre ami a pincében volt (kiderült a szomszéd ház is ide volt bekötve, ott nem volt erősítő), aztán csak csodálkoztak, hogy fossa össze magát folyamatosan, ezért kicserélték. Sajnos másnap is jelentkezett a hiba, ezért aznap azonnal visszajöttek a srácok és kiderült, hogy az erősítő tápegysége a ludas. Azt kicserélték és azóta gyakorlatilag patika a szolgáltatás. Be is dobok két fotót szemléltetve a modem és a router uptimeokat.
Na az Arris valamiért újraindult Feb. 2-án, ezért 21 nap csak az uptime, gondolom jöhetett valami frissítés, vagy 90 naponta újraindul magától, mert ha visszaszámolok, akkor pont a 90 napon indult újra. Az egész dologban annyi volt a jó, hogy kötbérezés gyanánt kaptam kb 30.000 Ft. jóváírást.
[ Szerkesztve ]
"The quieter you become, the more you are able to hear..." ― Ram Dass
-
cocka
veterán
válasz gduck #116931 üzenetére
Ha a kártya CI+ modulhoz van párosítva, akkor nem működik a több csatis felvétel.
Ha együtt adják, akkor hogy létezhetne olyan helyzet, hogy nincs a modul meg a kártya egymáshoz párosítva? Fogom magam és bármilyen random UPC-s vagy vodás smartkártyát berakok a modulomba? Átmegyek a vodás haveromhoz és elkérem az ő kártyáját is, hátha műxik az én modulomban is?
Ha modul nélkül lenne csak a kártya és a kártyolvasóba menne, akkor működne.
Miért a simán (UPC-s) boxba helyezhető nagrás smartkártya ugyanolyan, mint a modulba helyezhető?
És olyan third party box mikor létezett, ami egy szál nagrás smartkártyát képes volt olvasni a dekódoláshoz? Állítólag a nagyja az ilyen boxoknak csak Conax olvasót tartalmaz.
DIGI hálózaton fog működni a több csatornás felvétel egy időben.
De ez itt egyrészt off, másrészt ők eddig se korlátoztak senkit semmiben.
Köszönjük a választ.
-
gduck
addikt
válasz cocka #116935 üzenetére
Kicsit kötekedőnek érzem a hozzászólásod
"Ha a kártya CI+ modulhoz van párosítva"
Így jobban teszik?
"Ha EGY kártya CI+ modulhoz van párosítva""A többi részre meg: állítólag a CI+ modul SZOFTVERE korlátozza a multi felvételt! Nem én mondtam, nekem nincs vele tapasztalaton
Viszont az én boxomra is azt mondták, hogy nem megy benne a UPC CI+ kártya, mégis sikerült megoldani... Szóval azért kísérletezgetnék én ezzel ha lenne rá lehetőségem
[ Szerkesztve ]
-
ztsoft
őstag
válasz gduck #116936 üzenetére
Viszont az én boxomra is azt mondták, hogy nem megy benne a UPC CI+ kártya, mégis sikerült megoldani.
Ahogy nekem is azt mondták az Amiko HD8260+-ra, azon is működött. Kizárólag az első azonosításnál, párosításnál volt gondom, de az ügyfélszolgálatos hölgy (azóta sem fogtam még ki olyan kedves, segítőkész embert a telefonvonal másik végén, ráadásul, tudta is, hogy mit csinál) segítségével sikerült megoldani.
Jó dolog fontosnak lenni, de fontosabb, hogy jók legyünk.
-
Melorin
addikt
Nálatok minden rendben az otthoni internettel?
00:40 óta valami nem stimmel. Nagyon sok oldal nem jön be, mint pl. Facebook, Twitch, Github, nCore, és ami a legfontosabb, a cég VPN címe, így nem tudok HO-ból dolgozni
Bezzeg a Prohardver, Youtube, Gmail, Köpönyeg bejön.[ Szerkesztve ]
-
SzGee
aktív tag
-
LouiS22
veterán
válasz SzGee #116941 üzenetére
Az előfizetés nevében is benne van, hogy ELŐRE fizeted a következő hónapot. Számlázási ciklus módosult, a múlt hónapban már kifizetted az ehavit (a régi ciklus szerint), értelemszerűen ki kell fizetned azt az x nap módosítást is valahogy. A következő számlád pedig az új ciklus szerint fog jönni. Összességében egy forinttal nem rövidítettek meg.
[ Szerkesztve ]
Mielőtt kérdezel, nézd meg az 1. számú hozzászólást, vagy használd a keresőt, azért van!
-
Melorin
addikt
válasz Melorin #116940 üzenetére
Valaki?
szerk.: Az előbb végre sikerült felhívni a Vodát és azt mondják központi hiba van, dolgoznak a megoldásán. Ehhez képest fura, hogy 6 óta senki nem panaszkodik rajtam kívül erre.
Az is érdekes, hogy a telefonom is vodás, azon vígan mennek ezek az oldalak mobilneten, csak a vezetéken nem.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
● Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni szigorúan TILOS!
● Olvasd el az összefoglalót!
● Jelszinteket ide írhatsz!
● Díjnet téma ITT!
● Szolgáltatók összehasonlítása ITT!
● Mobil szolgáltatások ITT!
- 4GB DDR3 PC3 PC3L 1600MHz 1333MHz RAM memória LAPTOP -ba eladó
- Dell Optiplex 7070 SFF: Az igazi kis erőgép: i7 8700, 32GB RAM, 512GB SSD, 2xDP+HDMI+USB-C, Win11Pro
- Dell Optiplex 7070 SFF:A tökéletes irodai/otthoni PC:i5 8500,16GB RAM,256GB SSD,2xDP+HDMI+USB-C,Win
- Kellemes árú vezetékes gamer egerek
- CLEVO P775DM3-G gaming laptop
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs