- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Újabb államok perelik az Apple-t, mert sok pénzt szed ki a vevőkből
- Alternatív kriptopénzek, altcoinok bányászata
- SUSE Linux
- Windows 11
- Meggyőző arcjátékkal reagál a kínai humanoid robot
- Milyen routert?
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Max
-
IT café
Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)
Új hozzászólás Aktív témák
-
Hequila
őstag
válasz pkaresz #123298 üzenetére
Nálam is ugyan ez.
Net hol jó, hol nem (pocket loss, feltöltés megszűnik), hibát nem látnak.
Életemben nem szívtam ennyit internettel összesen, mint az utóbbi 1 hónapban a Vodafone-nal...''Nem kell hajó, nem kell repülőgép, | Van mit ennem, van hol aludnom még!'' Tankcsapda
-
pjen
félisten
Akkor a gyakorlat. Ha szerencséd van működni fog, ha nüncs szerencséd akkor is. Csak lesznek csatornák amik esetleg be sem jönnek, kockásodnak. A Tv néha kiírjak hogy nem tudott csatlakozni. Kihívod a szerelőt első dolga lesz kidobni a kábeledet és tesz egy "bikacsököt"..
-
_NCT
őstag
Sziasztok! Múlt héten péntek óta nincs internetszolgáltatásom, péntek este bejelentettem az esetet, majd biztos ami biztos, szombaton is hívtam őket, hogy valami nem kóser, nincs net. Na most az üf. azt mondta, távolról nem látja a modemet ezért ki kellene küldenie valakit helyszíni javításra. Mondom ok, hajrá. Ez volt szombaton, azóta semmi. A 72 óra az első bejelentéstől ketyeg ugye (ezt még az online felületen tettem)? Mert ha a szombatit nézem, akkor már az is megvan bőven. Gyakorlatilag 1 napig sem tudtam használni a szolgáltatást, csütörtökön telepítették, illetve egy korábbi internetszolgáltatót váltott le a Voda (bár ne tették volna). Mindenféle belső hibára hivatkoznak, hogy azért nem tud haladni az ügyem. Már a szerződéskötést sem volt egyszerű, ott is állítólag lefagyott a rendszerük és azért nem mentette el a szerződésem az üzletkötő. Ha nem telefonálok, akkor szerződésem sem lenne. Jelenleg azon agyalok, ha estig semmi reakció, írásos panaszt teszek náluk (bár sejtem annak is a kezelési módját).
Myvodafone alapján pedig se meglévő internetszolgáltatásom, sem készülékem nincs, a telepítés folyamatban.
[ Szerkesztve ]
-
_NCT
őstag
válasz kabelmania27 #123310 üzenetére
Igazából a modem kuka, nem lehet elérni a menedzsment felületét. Ma egészen pontosan 1x hívtak a vodafone-tól, de mivel megbeszélésen voltam, nem tudtam felvenni. Na ennek következtében nagyon gyorsan lezárták a jegyet, hogy ne kelljen kötbért fizetni. Persze én hívogassam őket időpontegyeztetés miatt…. Kicsit olyan érzésem van, hogy a felelősségáthárítás és a kiskapuk kijatszása gyorsan megy nekik, de a probléma megoldása kevésbé. Mert ha legalább 3x próbáltak volna hívni, de így aljasság. Gondolom bevett gyakorlat, hogy megcsörgetik az ügyfeleket, majd gyorsan zárják a jegyet ha rögtön elsőre nem kapod fel a telefont.
-
_NCT
őstag
válasz kabelmania27 #123313 üzenetére
Nem sajnos, a központból sem látják.
-
Slyer
senior tag
Sziasztok!
van egy TCL 58P635 TV-m Vodafone mediacarddal, és ABC sorrendben vannak listázva a csatornák, nem a megszokott módon. Van lehetőség átállítani a TV-n? Egyszerűen nem találom sehol…
-
_NCT
őstag
válasz kabelmania27 #123315 üzenetére
Az érdekesség, hogy azóta nem működik, mióta jeleztem, hogy bridge módban akarom használni. Jelenleg DHCP-n keresztül kap ip címet a rá csatlakoztatott eszköz, megkapja az átjáró, dns szerver, hálózati maszk etc. beállításokat. És ennyi. Szolgáltatás egyik ip cím alatt sem fut a /24 hálózatában, amivel management felületet lehetne elérni.Nincs ilyen feliratú csillapító rajta.
-
interstate76
addikt
Megint meccset néznék és megint nem megy a Vodafone TV (1-2 hete ugyanez történt). Sem telefonos applikációban, sem PC-s böngészőben. Ez csak nálam van, hogy letiltanak a meccsekről? Még a műsoraim menüpont sem működik, ill. semelyik csatorna élő adása nem indul el, egyik eszközömön sem. Tegnap még okés volt. Ritkán nézek Bajnokok Ligáját, de a Voda erről is le akar szoktatni!
téglalap, Amerika, hangszóró, hétfő... eladó HP mini PC, Ryzen 5-ös HP laptop, Nintendo Switch stílusú bt kontrollerek, Teclast P20HD tablet, továbbá PS4 játékok (Far Cry 4, Heavy Rain & Beyond Two Souls, Prey, The Evil Within 2)
-
pjen
félisten
válasz interstate76 #123318 üzenetére
Nálam megy.
-
kezo0
addikt
válasz kezo0 #123213 üzenetére
A helyzet azóta is változatlan. Egy szeptember 30-i rendszerhiba miatt automatikusan keletkezett, rám nézve hátrányos szerződésmódosításokat, amelyeket már másnap, okt. 1-jén megreklamáltam, és amit jegyzőkönyvben el is ismertek, azóta sem képesek kijavítani. A My Vodafone fiókomban továbbra is a téves, kedvezmény nélküli összegek jelennek meg a tv- és internet-előfizetésem árainál. Holnapután számlazárás, így jó eséllyel ezek a valótlan, a kialkudott árhoz képest kb. kétszeres összegek fognak a következő számlámon megjelenni nekem, hogy rohadjanak meg ezek a szerencsétlen, tehetetlen, hozzánemértő balf.ok.
Tegnap reggel telefonon próbáltam újra reklamálni, de persze csak annyit tudott mondani az ügyintéző, hogy 30 napjuk van az ügyintézésre, és még csak 10 nap telt el a reklamációm óta, „segíthet-e még valami másban?”. Anyádban segíthetsz, abban.
Ma este fél 8-kor értem a Westendben levő üzletbe (gondoltam, újra megpróbálom személyesen, elvileg 8-ig vannak nyitva), de már nem voltak hajlandók sorszámot adni, mivel állításuk szerint zárásig nem kerülnék sorra. Azt mondta a csaj, jöjjek vissza reggel, mire megkérdeztem tőle, hogy szerinte miért jöttem most, ha tudnék jönni reggel is… Még egyszer: rohadjanak meg.
És ez az egész úgy kezdődött, hogy én hülye, a saját akaratomból új, egy éves hűségszerződést kötöttem velük…Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…
-
interstate76
addikt
Köszi a választ, nálam sajnos továbbra sem jó, semmilyen eszközön. Holnap biztos menni fog, amikor épp nem néznék semmit...
Hála a Kodinak és a Rising Tides kiegészítőnek, nem maradok le a meccsről, de ez azért így elég bosszantó...
[ Szerkesztve ]
téglalap, Amerika, hangszóró, hétfő... eladó HP mini PC, Ryzen 5-ös HP laptop, Nintendo Switch stílusú bt kontrollerek, Teclast P20HD tablet, továbbá PS4 játékok (Far Cry 4, Heavy Rain & Beyond Two Souls, Prey, The Evil Within 2)
-
boskorelli
tag
Sziasztok.
Remélem tud valaki segíteni.
A problémám:
A fiammal szeretnénk játszani "multiban" (Fortnite) 2 pc-n, de random időközönként kifagy a játék, ( van hogy minden körben, van hogy 3-4 meccset is tudunk menni.) megáll a kép, én is és mindenki egyhelyben mozog majd kis idő múlva kidob az alábbi [hibaüzenettel] vagy "internet connection lost" hibaüzenettel. Sőt már az is elég ha az én játszom és a másik gépet bekapcsolja a fiam, abban a pillanatban nálam reszeltek is.... És fordítva is.
A hiba jelentkezik akkor is ha csak a gyerek játszik magában
A neten fellelhető összes játékkal kapcsolatos javítási módszert ( verify, plusz fájlok letöltése) megpróbáltam de semmi eredménye, újra telepítettem a játékot mind2 gépen, és semmi. Vettem egy routert (Asus AX 3000 v2) szintén semmi változás.Csodafone 1gigás netünk van, lakáson belül Cat6-os kábelekkel, a sávszélesség 800 és 1000Mb között van mindegy melyik tesztelős oldalon nézem. A jelszintek is megfelelőek [kép] .
A játékon belül alacsony pingünk van, majd egyszer csak a bejövő "adatforgalom" megszűnik. Kifelé úgy néz ki hogy kommunikál a gép de befelé nem kap "adatot", a háttérben egyéb letöltések és stb-k... nincsenek.
Ezek a problémák a UPC --> Csodafone modem csere után kb 1 -1,5 hónappal kezdtek jelentkezni.Esetleg még egy dolog, bár nem hiszem hogy sok köze lenne hozzá de VGA csere is volt az "új" VGA-m egy bányából jött. Bár ezt kétlem hogy köze lenne hozzá.
Mi lehet a hiba? A Fortnite-os csoportban már írtam ott tanácsolták, hogy jöjjek ide hátha.
Előre is köszönöm. És bocs ha Off.
A sikeres üzlet után illik értékelni!
-
kabelmania27
Topikgazda
válasz boskorelli #123323 üzenetére
Üdv!
Modem értékek rendben vannak. Modem és router áramtalanítás után nem javul a helyzet?
Arris modem router vagy modem üzemmódban van?[ Szerkesztve ]
-
NoOne1976
őstag
válasz kezo0 #123320 üzenetére
És a legszebb, hogy a jó eséllyel kiküldetésre kerülő számlában nem a kedvezményes összegek lesznek, ennek ellenére, ha nem fogod befizetni a számlát teljes összegben, majd szépen kötbéreznek, felszólítanak (pénzért), elveszik az epack kedvezményt, vagy li is kapcsolják a szolgáltatást.
-
Sanya
nagyúr
válasz boskorelli #123323 üzenetére
ugye nincs ipv6?
A bortól bolondokat gondol az ember, DE A PÁLINKÁTÓL MEG IS CSINÁLJA!!!
-
Toth_Jani
őstag
válasz NoOne1976 #123325 üzenetére
Hát igen 3 hónapja leállt 1 hétre a Vodafone, hogy összevonják a számlázást és az ügyintézést, hogy az Ügyfeleket még magasabb színvonalon tudják kiszolgálni.
Azóta sem sikerült az ügyfélkezelést, és a számlázást megoldani, még szerencse hogy azért a szolgáltatás úgy ahogy működik. -
boskorelli
tag
válasz kabelmania27 #123324 üzenetére
Szia.
Nagyon szépen köszönöm. Áramtalanítottam, újraindítottam és egyenlőre úgy néz ki hogy működik.
Mondjuk jellemző, hogy a létező legegyszerűbb és legkézenfekvőbb dologgal nem próbálkoztam.
A sikeres üzlet után illik értékelni!
-
pkaresz
senior tag
válasz boskorelli #123329 üzenetére
Legyen szerencséd! 😀
"Könnyebb valamit jól megcsinálni, mint megmagyarázni, miért lett rossz!"
-
nicu71
addikt
válasz boskorelli #123328 üzenetére
Húha,pedig micsoda köröket futottál ,beleizzadtam amíg olvastam És annyit tennék hozzá hogy ez az újraindítás dolog,ezt kb hetente javasolt.A Csodafone elnevezést pedig ezennel lopom .
"-Te jó ég,mindjárt 8 óra!!! - Amilyen éjszakám volt,még jó hogy nem 9 !?"
-
sniphoe
aktív tag
Compal CH7465VF kábelmodemet használok, a hátulján lévő 4 db RJ45-ös LAN csatlakozóján folyamatosan billeg a link (Link UP, DOWN, UP,...). Találkoztatok már ilyennel? (Másik eszközzel is is csinálja, nem a routerem a hibás.)
If everything seems under control, you're just not going fast enough.
-
kezo0
addikt
Frissültek a My Vodafone és a Vodafone TV appok, mind Androidon, mind iOS/iPadOS-en.
Én ugyan semmilyen változást nem tapasztalok, de szóljon, aki igen.
Az iPaden ugyanúgy fekvő helyzetben fut csak a Vodafone TV app, mint eddig: fekvő az EPG és fekvő a teljes képernyőn nézett tv-műsor is, pont úgy, mint eddig. Csak a kisméretű lebegő ablakot lehet nézni egy tetszőleges másik app felett, ha álló helyzetben van az iPad – de ez szintén így volt már eddig is.
A My Vodafone appban pedig szerintem eddig is meg lehetett nézni az otthoni szolgáltatásaimat.
Szóval a legutóbbi frissítések óta jó nagyot vajúdtak a hegyek…[ Szerkesztve ]
Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…
-
kezo0
addikt
válasz gduck #123336 üzenetére
Már az előző, 3 hónappal ezelőtti frissítésnél az volt a changelogban, hogy mostantól működik az app portrait módban is, de ez konkrétan nem volt igaz: nem működött. Szerintem joggal gondolhattam azt, hogy az „álló és fekvő üzemmód beállításához kötődő technikai javítás” pont azt jelenti, hogy végre lehet majd váltani e két mód között… És hát nem.
A stabilitással pedig az égvilágon semmilyen probléma nem volt eddig sem.vlevi: Gyanítom, hogy ez nem az app hibája. Valami más gond lehet ott.
Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…
-
-
tirszin
senior tag
Sziasztok, tegnap cseréték le a régi modemem egy CH7465VF-re.
A Voda oldalon található docu alapján van benne port forwarding,
de az enyémből hiányoznak ezek a menüpontok az advanced/biztonságnál.
Nem lehet ezt belevarázsolni? Szükségem lenne rá.Rendezvényfotózás, kerékpárversenyek: https://nutrixxion.hu/tirszinfoto Fb.: https://www.facebook.com/tirszin.foto
-
woodworm
veterán
válasz sniphoe #123341 üzenetére
De mit látsz, ami miatt szerinted billeg a kapcsolat?
Az ethernet portok ledjeinek a villogása a forgalmat jelzi, abból kapcsolatod minőségére nem lehet következtetni. Ehhez be kellene jelentkezni a modem felületére, az viszont nem fog menni működő kapcsolat nélkül.
Az előlapi ledek jelzik a modem állapotát. Ha azok villognak, akkor hívd az ügyfélszolgálatot és jelezd nekik a hibát.(#123342) tirszin
Hívd fel az ügyfélszolgálatot és kérd az ipv6 kikapcsolását.[ Szerkesztve ]
-
#82860288
törölt tag
8. kerben Stadionokhoz közel nincs net, központi hiba van.
-
miuifan
csendes tag
Sziasztok! Régi fostos adsl net,Zhone modem... többször gondol 1-et és elmegy,szerelő volt már kint többször,1-2 napig jó aztán megint elmegy. a Power led felváltva piros/zöld ez mit jelenthet? Internetnél se vilagit zölden. Kicsit unalmas már.Kabelek jók.
-
sniphoe
aktív tag
válasz woodworm #123343 üzenetére
Ezzel van tele a router log-ja:
kernel: mtk_esw: Link Status Changed - Port WAN Link Down
kernel: mtk_esw: Link Status Changed - Port WAN Link Up
kabelmania27:Nem tudok belejentkezni, mert hol van ethernet link, hol nincs.
Ennek az oka érdekelne, hogy okozhatja-e gyenge jel a koax-on vagy tönkrement a modem.If everything seems under control, you're just not going fast enough.
-
sniphoe
aktív tag
válasz Intruder2k5 #123348 üzenetére
Igen, nem a kábel okozza.
If everything seems under control, you're just not going fast enough.
Új hozzászólás Aktív témák
● Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni szigorúan TILOS!
● Olvasd el az összefoglalót!
● Jelszinteket ide írhatsz!
● Díjnet téma ITT!
● Szolgáltatók összehasonlítása ITT!
● Mobil szolgáltatások ITT!
- CTO ÚJ Bontatlan MacBook Pro 16 M3 Pro 12CPU/18GPU 18GB/1TB SSD Magyar billentyűzet Azonnal átvehető
- ÚJ BONTATLAN Apple Watch Series 8 S8 41-45mm Azonnal Átvehető DEÁK TÉRNÉL 1 Év Apple Garanciával.
- Új APPLE AIRPODS PRO 2 GEN USB-C bontatlan aktiválatlan 1 év garancia AZONNAL ÁTVEHETŐ Deák Térnél.
- BONTATLAN Új Iphone 15 és 15 Plus 128-512GB 1év APPLE garancia gyári független Deák AZONNAL Átvehető
- BONTATLAN Új Ipad 2022 10th Minden szín 1 év hivatalos Apple Garancia AZONNAL ÁTVEHETŐ DEÁK TÉRNÉL.