-
IT café
Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)
Új hozzászólás Aktív témák
-
Vesa
veterán
Lejár a netes előfizetésem és nem igazán vagyok képben, hogy mit kéne csinálni. Felhívtak már többször ilyen ügynökök vagy kik, akik rám akartak sózni egy újabb 1 éves szerződést, "csak neked, csak most akcióban", ami persze marha nagy kamu volt, mivel pontosan azt az árat ajánlotta ki, ami a weben van, tehát semmi akciós nincs benne. Ráadásul, most a honlap szerint a 240-es netet új előfizetőknek jóval olcsóbban adják, ami persze megint kiveri a biztosítékot nálam, mivel 10éve vagyok már itt, cserébe drágább ajánlatot kapok, mint egy új előfizető.
Na mindegy, a kérdés az, hogy érdemes-e szarakodni az üzletkötőkkel egy jobb ajánlatért, vagy egyszerűen kössek szerződést más családtag nevére aztán kész? (Szívem szerint elhúznék innen emiatt a hozzáállás miatt, de sajnos nincs más értelmes szolgáltató egyelőre, bár tervben van a Digi, de még nem ért ide sajnos.)
A tudomány a valóság költészete!
-
Topikgazda
-
juhatti
csendes tag
Sziasztok! Tegnap problémám volt a névfeloldással egy alkalmazásban, gondoltam majd jól megadom a 8.8.8.8 párost a DNS szervereknél, a művelet közben megfagyott a webes felület, ezért újraindítottam a modemet, de azóta nem sikerül elindulnia. Próbálkoztam a reset gombbal, de semmi hatása, ugyanúgy újraindul az a doboz. Power led villog, majd égve marad, utána az Online led, majd követi a power led melletti kettő, és akkor mind felvillan és kezdődik elölről az egész. Este ráhagytam, de azóta ebben az állapotban van. Nem érem el a webes felületet sem, mert nem építi fel a hálózatot. Ubee típusú a modem. Van ötletetek? Köszi.
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
-
Beniii06
őstag
válasz Gubek-Einste #66856 üzenetére
Akkor is új ügyfélnek számít valaki, ha X megveszi Y-től a lakást, de még jelenleg Y albérlőjének a nevén előfizetés van, aki 2 hónapon belül meg fogja szüntetni azt és X csak 1 év múlva köt UPC előfizetést?
Így igénybe lehet majd venni a Mix3-Mix4 csomagokat, ha most a weboldal írja ugyanarra a címre?Igen tudom erre is igaz az adásvételi rész,csak meg akarok győződni egy konkrét helyzetről, illetve én arra lennék kíváncsi mennyi idő elteltével számít új előfizetőnek valaki az előző előfizetés megszüntétése után? Akár ugyanaz a személy/másik esetében.
"Got any other secret weapons?"
-
Lazarski
kezdő
válasz Beniii06 #66857 üzenetére
Elég értelmetlennek tűnik a kérdésed. Ha vettél egy lakást akkor téged az mióta érint/érdekel, hogy Y előfizető albérlőjének a nevén milyen előfizetés van? A tied az ingatlan, így onnantól, hogy a tulajdonodba került ott már nem lehet szolgáltatni másnak a Te hozzájárulásod nélkül. Az ASZF-ben le van írva, hogy mennyi idő múlva lehet ugyanazon személyt új előfizetőnek tekinteni, de ez 1 év szokott lenni tudomásom szerint.
-
Beniii06
őstag
-
Topikgazda
-
sacaboy
tag
válasz Gubek-Einste #66860 üzenetére
Én is 90 napról tudok ilyen esetben.
Toshiba Satellite L850-1H4 - Apple iPhone 11 - Apple iPad AIR 3
-
Mr. Teddy
őstag
Sziasztok!
Beköttettem egy upc netet a 7. kerületben. Minden frankón működik teljesen jó. TV-mre kötnék egy mindigtv-t, de gondoltam megpróbálnám előtte a UPC kábelét, elképzelhető, hogy a bejövő koax-on az alap csatornák (m1, m4, stb) kódolatlanok? -
Topikgazda
-
Toth_Jani
őstag
válasz Gubek-Einste #66865 üzenetére
Nálunk a hálózatot átvette a UPC, a szerelő arra sem jött rá hogy hol megy a kábel, az elosztóban meg olyan káosz van hogy hozzá sem mert nyúlni.
-
Lazarski
kezdő
Olvasd el összefoglalót!
"ED3 eszköz esetén lefelé irányban/Downstream Channels szekcióban -6 és 12dBmV között megfelelő. Az SNR/Jel-zaj viszony minél magasabb annál jobb, 30-32dB felett már rendben van."
Legtöbb embernél általában pozitív érték szokott lenni letöltés irányban csatornáknál (nálad sok helyen ennél kevesebb van) és 15 aktív csatinak kéne lenni CB esetén.[ Szerkesztve ]
-
Ghostman78
senior tag
RTL Klub / RTL Klub HD másnál is szokott szaggatni ?
Nálam 2 hete csinálja, többi adó hibátlan.
Connect box és Horizon eszközök vannak.Connect box hálózati teszt ezt dobta :
"Hiba tapasztalható az otthoni hálózatban / Vezetékes kapcsolatok ellenőrzése"
Netem 500at kitol, telefon ok.
[ Szerkesztve ]
-
erahurka
félisten
-
Watercolour
aktív tag
válasz erahurka #66873 üzenetére
Nekem egy hasonló hullámzó jelerősség miatt történő véletlenszerű packetloss hullámok szépítették a napjaim 3 hónapon át. Eleget panaszkodtam, rámenős voltam, átnéztem az ÁSZF-et és a vonatkozó törvényeket, nem hagytam magam hülyének nézni, és a vége ötvenpárezer forint kötbér lett, szívhezszóló bocsánatkérő levél és megjavított hálózat.
Tessék a sarkunkra állni.
-
karancs221
csendes tag
Sziasztok!
Az a problémám áll fent hogy néha játék közben laggolok(a ping játékban nem ugrik fel csak pingtesten vagy más egyéb programoknál(pingplotter))
Már írtam facebookon is és hibabejelntést is tettem ez ügyben hogy laggolok. Azt kaptam válaszul hogy nem találnak semmi problémát a kapcsolat között. (Kérdem én akkor miért laggolok és miért mutat 200-300-as pinget néha?)
A probléma nem mindig fordul elő de 1 percben legalább 2x laggolok 1 pillanatra
A bátyám még régebben felhívta a UPC-t és a háttérosztályhoz kapcsolták ahol látták a problémát(Megint felmerül bennem a kérdés akkor miért mondják az ügyfélszolgálatosok hogy nem találnak semmilyen problémát?)
Képet csatolok a pingtestről és pingplotterről:
pingtest oldala:
pingplotter:Van erre bármiféle megoldás?
És elfelejtettem: Az error száma pingplotterbe mit takar?
A packet loss is a localhoston van a legtöbb :/[ Szerkesztve ]
-
ArthurShelby
addikt
válasz karancs221 #66875 üzenetére
Olvasd el az összefoglalót, nézd meg a modem értékeket a 192.168.100.1-en (vagy tedd be ide, és mi megnézzük neked)
A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat
-
karancs221
csendes tag
válasz ArthurShelby #66876 üzenetére
-
ArthurShelby
addikt
válasz karancs221 #66877 üzenetére
A modem értékek jók (feltöltési 50dBmV alatt van, a letöltési 32dB felett). A naplót majd megnézi valaki okosabb is.
Az a sejtésem, hogy valahol zajbetörés, kábelhiba (kontakt hiba) lehet, ami csak néha random jelentkezik.A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat
-
karancs221
csendes tag
válasz ArthurShelby #66878 üzenetére
Mikor beköttettük a UPC-t nyáron akkor sokszor voltak kint mert nem találtuk az elosztót vagy kilazult az oszlopon a csatlakozó.
Ezek a problémák mind orvosolva lettek.
Mikor beköttettük a UPC-t akkor ilyen laggok nem álltak fent, UPC-nek már küldtem olyat is ahol 2000-es pinget mértem
A UPC-vel ezt a beszélgetést körülbelül fél éve folytatom de nem jutunk semmire mert a háttérosztály lát valamit de az ügyfélszolgálatosok nem :/
Amik cserélve lettek a házban és kint: elosztók,csatlakozók.
A házba bejön a kábel -3,5-ösön pedig van a Modem pár hónapja megtaláltam a problémát hogy ami másik falból jön kábel az meg volt törve mert annyit mozgattuk, és akkor megszakadt vagyis nem az okozta a laggot. Ami most közvetlenül jön be kábel ott van az elosztó és közvetlenül ott a modem is.[ Szerkesztve ]
-
karancs221
csendes tag
válasz ArthurShelby #66878 üzenetére
És elfelejtettem leírni hogy nemtudod hogy a pingplotternél az a packet loss és az errorok száma rossz vagy egyáltalán mit takar?
-
adika4444
addikt
válasz Ghostman78 #66872 üzenetére
A vezetékes hálózati hibát akkor szereti kiírni, ha 100 Mbps-sel kapcsolódó eszköz lóg rajta kábelen.
Az akadó TV-hez kétlem hogy köze lenne, mert LAN-on csak a netet kapja a Horizon a CB-től.üdv, adika4444
-
Beniii06
őstag
válasz karancs221 #66875 üzenetére
Szerintem neked a belső hálózatoddal van probléma, vagyis a hiba a géped és a router(CB ) között van és a packet loss okozza.
A) Nem írtad, hogy min mérsz, tehát ha wifin mérsz, próbáld meg kábellel is. Mindig kábelen kell mérni, mert a wifi kiszámíthatatlan és csinálhat olyan problémát, ami neked is van.
B) Ha kábeles mérés esetén is jelentkezik a probléma:
1. Mérj mási kábellel(LAN)
2. PC esetén cserélj hálózati kártyát, laptop esetén mérj másik számítógéppel/ usb-lan kártyával szintén kábelen.
3. Ha van a CB után kötve saját router cseréld ki másikra próbaképp, ha nincs akkor köss utánna egyet és tedd modem módba a CB-t, így is mérj egyet.
4. Ha így sem jó akkor cseréltesd ki valami módon a ConnectBoxot.(#66860) Gubek-Einste, (#66861) sacaboy Sokalltam is az 1 évet, igazából nem lenne probléma az sem, de a 90 nap még jobb, köszönöm az infót!
"Got any other secret weapons?"
-
Lazarski
kezdő
válasz Beniii06 #66882 üzenetére
Ez a jelenség nem feltétlen LAN kábel hiba. Nekem is csinál ilyet, pedig tökéletesen van bekötve, kábelteszterrel is néztem, stb. Talán épp Pingplotternél olvastam, hogy az interval-t ilyenkor érdemesebb magasabb értékre venni (1s-nál alacsonyabbat bizonyos routerek nem szeretnek) és megszűnik a jelenség, de inkább kösd a gépet UTP-vel direktbe a CB-re ha már CB-t tesztelsz (wifi-t ilyenkor valóban el kéne felejteni, ahogy te is mondtad). Egyébként nagyon sok a Post RS error, T3 időtúllépés a modem értékeknél, szóval biztos az is gondot okoz még mindig.
[ Szerkesztve ]
-
sharp4
őstag
Sziasztok!
AZ utóbbi napok nagyon belassult az internetem Wifi-n keresztül az adott szolgáltatónál. Természetesen több dologgla is próbálkoztam. Router újra indítás, a hálózat újboli beállítása, csatorna váltása. Ezek után sem megfelelő. Mit tudok még csinálni mielőtt felhívom őket és elküldöm a tisztelt szolgáltatót melegebb éghajlatra? Másnál is van hasonló probléma?
Magyarország legnagyobb Xiaomi közössége:https://www.facebook.com/groups/622368221279940/?ref=share Apple Iphone 13 Pro & Ipad Air 5
-
kabelmania27
Topikgazda
válasz karancs221 #66877 üzenetére
Ha nem használjátok a wi-freet akkor my upc oldalon vagy 1221-en érdemes kikapcsoltatni.
Nézd meg milyen osztóval van elosztva a koax kábel és van-e bekötve Fam/Attenuator feliratú csillapító.
Olvasd el ezt a cikket, meg kellene nézni modem üzemmódban javul-e a helyzet.[ Szerkesztve ]
-
popely16
tag
Sziasztok,
Van esetleg a UPC-nél újra 2 tuneres media box??
Olyan boxom van ami nem HD képes de 2 tuneres. Nem szeretném le cserélni az 1 tuneres horizonra...Köszi
-
kabelmania27
Topikgazda
válasz sharp4 #66884 üzenetére
Üdv!
Milyen tipusú modem van nálad?
Wifit nem garantálják a szolgáltatók, összefoglalóban linkelt programmal keress szabad csatornát.
Ha a beállítások között van energiatakarékos wmm akkor azt kapcsold ki.
Azt tudod csinálni, hogy 5ghz-es eszközt használsz vagy telefon/tableten kívül mindent vezetékesen használsz vagy használsz saját routert.
Ha a beállítások között van energiatakarékos wmm akkor azt kapcsold ki.
Amennyiben nem használod a közösségi wi-freet akkor my upc oldalon vagy 1221-en kikapcsolod.
Vezetékesen nincs probléma? -
robotnyk
tag
Üdv!
Technicolor modemem van, és pár napja észrevettem, hogy az upstream led random elkezd villogni. Normál esetben folyamatosan szokott világítani. Nem vettem észre a napi használatban, hogy valami gond lenne.
Kell foglalkoznom vele? Pár napja újraindítottam, akkor egy ideig nem villogott, de tartósan nem változott a helyzet.
-
erahurka
félisten
Olvasgattam a topikot mostanában, és felmerült egy kérdés: felfelé irányuló oldalon mindenképp 15 csatornának kell lennie? Nálam csak 8 van
-
kabelmania27
Topikgazda
válasz robotnyk #66889 üzenetére
Üdv!
Rendben vannak a feltöltési értékek, nézd meg a letöltési értékeket is.
erahurka: Vannak területek ahol kevesebb mint 15 letöltési csatorna van, általában nagyvárosi és környékbeli településeken van 15ds freki.
Connect Box és Hitron modem esetén lehet látni 15letöltési csatornát, és öt/hat feltöltési csatornát, TC, Ubee, Cisco 3208 3212 és 3925 esetén csak nyolc letöltési és max négy feltöltési van mert ezek a tipusok egyszerre ennyit tudnak kezelni. Milyen modem van nálad?[ Módosította: Intruder2k5 ]
-
robotnyk
tag
válasz kabelmania27 #66891 üzenetére
a letöltés ilyen
-
kabelmania27
Topikgazda
-
szabonagyur
félisten
Van akinek működik a lakcím ellenőrző? Megadom a címet ahova rendelni akarom erre az irányítószámot még el is fogadja, de tovább nem megy.
Eladó: DUPLO 10978 120 db-s bontatlan
-
kali
legenda
válasz szabonagyur #66895 üzenetére
Nálam nem/sem működik megfelelően.
-
Topikgazda
válasz szabonagyur #66895 üzenetére
Nálam sem.
Egy dolog állandó: a változás - Internet powered by Vodafone Internet 150 with CBN CH7465VF & Asus RT-AC65P
-
robotnyk
tag
válasz kabelmania27 #66894 üzenetére
a szobámban ilyen elosztó van [link]
egy van a padláson is, de ott sincs semmi különleges. a padlási elosztóról az egyik szál jön ide, a másikon csak az analóg kábel tv megy. erről az egyik a net, a másik a digitális kábel
-
HellGreg
őstag
Pénteken bekötötték a UPC netet és tv-t. A net 500mbit. Egyelőre hatalmas csalódás. Elsősorban a válaszidő, ami 200-300 ms között mozog. Az online játékok mint WoT használhatatlanok. A Telekomnál ugyanez 30-40 ms volt. A sávszélességnek kb 10-20%-át hozza. Lehet ezen segíteni? mint kiderült, nem is optikai.
Holnap visszamondom és akkor inkább fizetek többet a Telekomért, az legalább megy.
Új hozzászólás Aktív témák
● Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni szigorúan TILOS!
● Olvasd el az összefoglalót!
● Jelszinteket ide írhatsz!
● Díjnet téma ITT!
● Szolgáltatók összehasonlítása ITT!
● Mobil szolgáltatások ITT!
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Hálózati / IP kamera
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Steam, GOG, Epic Store, Humble Store, Xbox PC Game Pass, Origin Access, uPlay+, Apple Arcade felhasználók barátságos izgulós topikja
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Szinte csak formaság: bemutatkozott a Pixel 6 és Pixel 6 Pro
- Diablo IV
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Mozilla Thunderbird
- További aktív témák...
- Dell Latitude 7390 Laptop , i7 8650U , 16GB DDR4 , 256GB SSD
- Eladnám vagy elcserélném
- Lenovo Thinkcentre M910S SFF, I5-6500 CPU, W10 PRO Licensz, Számla, Garancia
- Lenovo Thinkcentre M920S SFF, I5-8500 CPU, W10/11 PRO Licensz, Számla, Garancia
- HP Pavilion 27-ca2006nb - ÚJ - 27" All-IN-ONE PC - i5-13400T, 16GB, 1TB SSD, QHD 2k, 350nit
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen