-
IT café
Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)
Új hozzászólás Aktív témák
-
erahurka
félisten
válasz kabelmania27 #68449 üzenetére
Nagyon gáz a lenti tévé már most is. Az is javulna a két osztós megoldással?
-
erahurka
félisten
válasz kabelmania27 #68454 üzenetére
Hát már most nagyon rossz lent.
Nem vágom amúgy régen nem volt ennyire fostalicska a szolgáltatás itt, bár ugye lent SD tévé volt és annak elég a gyengébb jelszint is.
-
Bagira01
veterán
válasz Lazarski #68407 üzenetére
Pedig sztem a cb-al van baj. Ciscoval semmi bajom nem volt, akár router után neteztem vele akár direktbe. Most meg direktbe rádugva van hálózat nincs net, csak gép bekapcs után 10 perccel vagy még úgy se, router után sehogyse, sebesség meg néha botrányos. 120-as net stabilabb volt mint ez
Hirdetéseim: http://goo.gl/TfNH1d
-
donmackó
őstag
Érdeklődnék hogy miért van, hogy a my upc-ben a 3 szolgáltatásnál 3 különböző időpont van a szerződés lejáratára? Egyszerre lett kötve az összes, csomagban. Így elég nehéz kimatekolni hogy mikor jár le az előfizu. A tv május 21., a telefon május 30., a net szeptember 30.-án jár le ez lehetséges?
Release the cable hounds!
-
erahurka
félisten
válasz Intruder2k5 #68442 üzenetére
Egyedül itt a Kábel tv bronznál látok olyat hogy "akár három tévékészüléken egyszerre" de ezzel nem tudom mennyire lehet verni az asztalt. Nem is ez a csomag van megrendelve.
ÁSZF-ben semmi sincs készülékek számáról.
-
Zitronensaft
aktív tag
válasz kenyocsaba23 #68448 üzenetére
Kaptál egy régebbi szoftveres boxot egy új távirányítóval. Gondolom olyasmi távirányítót adtak mellé ami úgy néz ki mint a upc többi boxának távirányítója. Ha nem akarsz szerelőt hívni,töltsd le a Sure remote programot valamilyen infrás androidos eszközre.Abban van upc box távirányító is. Ha a nyelvválasztásra tudsz ok-t nyomni,elvileg utána szoftfrissítéssel kezd a box. Azután pedig már viszi a hozzá adott táv.
-
Teaway
veterán
válasz kenyocsaba23 #68448 üzenetére
„a mediabox bedobja a nyelvválasztó képet, de mozogni nem lehet a menüben”
A boxon lévő gombokkal sem lehet?
Nincs itthon csokid??
-
Watercolour
aktív tag
Ha már a postom ilyen villámsebességgel törlésre került, kíváncsi lennék arra, hogy a sok félrevezető információ törlődik-e a topicból a témában.
-
Intruder2k5
MODERÁTOR
válasz Watercolour #68464 üzenetére
Nem fog törlődni, ugyanis azok nem sértik az oldal alapelveit. Ha és amennyiben mások minősítése nélkül írtad volna meg a saját posztodat, úgy még az is itt lenne.
-
Watercolour
aktív tag
A néhány érdeklődő (például itt és itt), valamint a tengernyi helytelen, de annál hangosabb mélyentiszteltfórumtárs álláspontjára (például itt, itt, itt, itt, itt, itt, itt, itt és itt) a következőt szeretném közölni:
Még a tavaly őszi Eht. módosítás előtti időből származó, 2 éves határozott idejű szerződéssel rendelkezem 3 szolgáltatásra.
Besétáltam egy ügyfélszolgálatra, és a márciusi számlán szereplő, Fox műsorcsatorna megszüntetésére vonatkozó tájékoztatás alapján az Eht. 132. § (2c) bekezdésére hivatkozva felmondtam a televízió szolgáltatásom, jogkövetkezmények (tehát kötbérfizetés) nélkül. Az ügyintéző kis türelmet kért, hátravonult, majd pár perc várakozás után visszatért, és mosolyogva tájékoztatott, hogy természetesen semmi akadálya. Papírmunkát elintéztük és készen is vagyunk.
A másik két szolgáltatás ára természetesen nem változik, hiszen a három szolgáltatást három különböző határozott idejű szerződés tartalmazza, és azok a szerződések nem változtak.Tanulság: nézz utána és értelmezd helyesen a saját jogaidat és a téged védő törvényeket ahelyett, hogy az interneten hinnél ismeretlenek megkérdőjelezhető információinak.
(#68465) Intruder2k5
Semmi sértő nem volt benne, ami esetleg kissé szurkálódós volt, az (mint ahogy leírtam) nem volt alaptalan, de legyen.
Egyébként jól értem, hogy fals információk terjesztése nem ütközik alapelvekbe még akkor sem, ha ezzel a félretájékoztatással sérülnek a fogyasztók jogai?[ Szerkesztve ]
-
Intruder2k5
MODERÁTOR
válasz Watercolour #68466 üzenetére
Amit a fórumtársak leírtak, az csupán a véleményük, a saját álláspontjuk volt a témáról, magánemberként. Az, hogy erre most sikerült rácáfolnod, azt gondolom előfizetőként mindenkinek jó hír, még nekik is. A fórum erről szól, vannak kérdések, amiket mások próbálnak a legjobb tudásuk szerint megválaszolni, ám ebbe időnként tévedések is becsúszhatnak. Ez a fórum sem a szolgáltatóknak, sem a fogyasztóvédőknek nem a hivatalos felülete, itt magánemberek beszélgetnek, és próbálnak segíteni egymásnak, ennek megfelelően az itt olvasottakat tudni kell helyükön kezelni is.
-
erahurka
félisten
Másnál is házerősítő kellene 4 végpontra? Nem tudom elhinni hogy ennyi legyen a maximális jelerősség. Mivel lehetne ösztönözni őket?
-
erahurka
félisten
válasz kabelmania27 #68469 üzenetére
Na végre csak kibökték Facebookon:
"Kedves Erik!
Nem szükséges mindenkinek házerősítő. A szolgáltatásunkat úgy tudjuk biztosítani, ha maximum 3 mediabox és egy internet modem van az előfizetéshez. Ennyit vállalunk. Ennél több végpontot csak a fentebb írt erősítővel tudjuk teljesíteni.
Köszönettel, UPC Online csapat"Mehet az epic asztalverés és fenyegetőzés!
[ Szerkesztve ]
-
pjen
félisten
válasz kabelmania27 #68469 üzenetére
Igy van,ezért is nem adnak több boxot,pedig nálam olyan jel van,hogy a hajszárítót is ráköthetném.
-
4Grider
nagyúr
válasz erahurka #68470 üzenetére
Hivatkozhatsz a mindenkori ÁSZF-re is, persze csak akkor ha már kétszer fizeted a tv előfizetési díjat. Az ÁSZF ugyanis már jó ideje tartalmazza az alábbi mondatot:
Az Előfizető egy Előfizetői Hozzáférési Ponthoz csatlakoztatva 3 db Végberendezésig egy havi díjat, illetve ennél több Végberendezés esetén 2 készülékenként plusz egy -egy havi előfizetési díjat fizet. -
ispááán
csendes tag
Mit lehet tenni ha a koax jó eséllyel kontaktos, mozgatásra kockásodik a kép, a szerelő ki lett hívva net-tv-tel hibára, kicserélte a szűrőt, a kábelt a falhoz masszírozta és ennyi. Működik, de ha a szép becsapja az ajtót, megreccen a csudabox, majd 15-20 mp múlva újra van adás ?
A lépcsőházi csatlakozótól kb. 20-30 méter megszakításmentes kábel előszobán, speizon, szekrény mögött vezetve. Elhiszem hogy nem akar vele szpni, nekem sincs kedvem elhúzni a szekrénysort, de ... ez így nem hiszem hogy rendben van.
-
ispááán
csendes tag
válasz kabelmania27 #68474 üzenetére
Osztó : ESI-02N 2 way splitter
A modem előtt van egy 3 db -es Attenuator berakva.
-
kabelmania27
Topikgazda
válasz ispááán #68475 üzenetére
Okés, köszi az infót, osztó jófajta.
Meg kellene nézni a modem értékeket, 192.168.100.1 címen.
Ha az új modem van nálad akkor haladó beállítások, hálózat állapota, letöltés és feltöltés fülek.
Más tipus esetén összefoglalóban le van írva a belépés.[ Szerkesztve ]
-
ispááán
csendes tag
válasz kabelmania27 #68476 üzenetére
-
blakey
titán
*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
ispááán
csendes tag
válasz kabelmania27 #68480 üzenetére
Az addig ok, de ha megmozdul a kábel, szétesik minden.
-
ispááán
csendes tag
válasz kabelmania27 #68483 üzenetére
Bejövőn semmilyen felirat nincs, sima fehér kábel (~25m)
a TV -re leágaztatotton (~3m): Euronet ZRT RG6 Trihield
a modem felé menőn (~6-7m): UPC commscope 2010.[ Szerkesztve ]
-
ArthurShelby
addikt
válasz blakey #68481 üzenetére
Mondjuk a upc-nek 48milla aprópénz. 480M már valami lenne.
Kedvenc részem:
" a UPC a hozzá forduló előfizetőket, őket szándékosan félretájékoztatva"Egyébként ilyenkor mire bazíroznak? Hogy elsikálódik, és nem derül ki, hogy hazudtak? Valószínűleg igen, hiszen gondolom ez az esetek többségében így van.
"a UPC a sikertelen hívások miatti előfizetői panaszokat nem tekintette hibabejelentéseknek"
Gyakorlatilag 22ezer embernél nem volt tökéletes a telefon.
Mentségükre legyen mondva (és az aprópénzt megindokolva) nem haltak bele az előfizetők ebbe a problémába.
A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat
-
ztsoft
őstag
válasz blakey #68481 üzenetére
Még egy ok, hogy miért nem leszek soha UPC mobil előfizető. A vezetékest meg csak arra használom, hogy hiba bejelentést tegyek.
Azért komoly, hogy miket meg nem engednek maguknak. Ha tartozik egy cég, akkor nem az előfizetőket kell megszívatni (semmi közük hozzá), hanem jogi úton rendezni a céggel. Ezek után várhatjuk, hogy mi lesz legközelebb blokkolva. Szánalmas!
Jó dolog fontosnak lenni, de fontosabb, hogy jók legyünk.
-
Intruder2k5
MODERÁTOR
válasz ArthurShelby #68485 üzenetére
Gondolom még az elmaradt kötbért is meg kell nekik fizetni az előfizetők részére, ami még azért hozzáadódik ehhez, bár a nagyságát illetően nem bocsátkoznék találgatásokba.
-
kali
legenda
válasz Intruder2k5 #68467 üzenetére
Még csak az sem biztos, illetve nem bizonyított egy ilyen eset alapján, hogy bárki is tévedett, akiket most ilyennek vagy olyannak beállítani próbál, mert mi van akkor, ha a szolgáltató egyszerűen csak nem akart foglalkozni azzal, hogy arra a két pontra hivatkozzon, amivel háríthatná a dolgot, hanem az ügyfél számára kedvező irányban tért el és döntött, még ha tehetett volna másként is?
Ettől még valóban jó persze, ha így vagy úgy, de megoldható volt a dolog.
Kíváncsiságból kérek majd a jövő héten hivatalos állásfoglalást meghatározott esetre vonatkozóan, mert továbbra is tartom, amit korábban írtam, cáfoljanak meg a megfelelő szinten, azt elfogadom.[ Szerkesztve ]
-
Intruder2k5
MODERÁTOR
Nem tudom, de azt én is nehezen tudom elképzelni, hogy egy egyébként érvényes határozott idejű - vagyis hűség - szerződéssel kötelezett ügyfelet csak úgy elengednének, ha egyébként meg is tarthatnák. Már csak azért se, mert gondolom ahogy egy-egy új szerződés után jutalékot is kapnak az ügyintézők, úgy egy megtartható ügyfél elengedése miatt bizonyára kérdőre is vonják őket.
Mivel engem mostanában nem érint, így bevallom nem is igen nézegettem a vonatkozó szabályozást, engem egy dolog érdekelt, a fórum alapelvek betartása.
[ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
válasz Intruder2k5 #68489 üzenetére
Lehet, hogy túl sok most a panasz a UPC-re (egy része garantáltan jogos), kivizsgálások vannak folyamatban, meg is bírságolták őket több ügy kapcsán és most nem akarnak ilyenekkel külön foglalkozni.
Egem sem érint amúgy, tavaly júliusban lejárt hűség, max felmondani fogom, ha még egyszer emelnek néhány százast, mert néhány havonta meglépik (a hűség lejártától, 9 hónap alatt bő 2000 Ft plusz), az elmúlt hónapban is megtették és most érték el az ingerküszöböt, a következőnél én lépek, de tőlük.
Mondjuk így sem drága, inkább csal elvi kérdés, hogy annyiért már másik két szolgáltató listaáron (amit nem emelgetnek) ad többet.[ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
válasz Toth_Jani #68492 üzenetére
Probléma máshol is van, kivétel nélkül minden szolgáltatónál, mert egyik sem tökéletes, legalábbis nem mindenhol.
Minden mérvadó szolgáltatónál voltunk már évekig előfizetők, UPC-nél is már korábban is 5 évig, velük is van máshol is tapasztalat - összességében pozitív, ahogy a többinél is -, amikor ide költöztünk, akkor még néhány hónapos hűséggel vettük át a szolgáltatást, azóta válthattunk volna, mert van másik három nagy - a bejárati ajtótól szó szerint karnyújtásnyira -, abból kettő jobb ár-érték arányú, de mivel a szolgáltatások minőségével elégedettek vagyunk, hűség nélkül használtuk tovább.
Újabb hűséget semmi esetre sem írunk alá - más szolgáltatónál is csak hűség nélkül jöhet szóba -, de a következő emelésig marad így, utána meg döntés, hogy melyikhez át. -
Watercolour
aktív tag
"illetve nem bizonyított egy ilyen eset alapján, hogy bárki is tévedett"
"akiket most ilyennek vagy olyannak beállítani próbál"
Nyugodtan írhatsz nekem is ahelyett, hogy harmadik személyben beszélsz rólam a topicban. Nem próbáltam senkit semmilyennek beállítani, szimplán rákerestem a hozzászólásaimra a témában, és összegyűjtöttem, hogy azok közül, amelyekre válaszoltam, mely postok képviseltek az enyémmel szembenálló álláspontot, és most, hogy kézzel fogható bizonyítéka van annak, hogy a már akkor sem túl erős ellenoldali érvelés hibásnak bizonyult, megosztottam történetem, hogy más is tanulhasson belőle."ha a szolgáltató egyszerűen csak nem akart foglalkozni azzal, hogy arra a két pontra hivatkozzon, amivel háríthatná a dolgot"
A saját tapasztalatom az, hogy a UPC minden apró lehetőséget megragad arra, hogy hátrányt okozzon az előfizetőnek. (Néha még nem is létező lehetőséget, lásd a "külső hálózati hiba" esete, amely esetén szerintük nincs 72 órás hibajavítási kötelezettségük, holott ilyenről sehol sincsen szó.)
Elég nehezen képzelem el, hogy bármikor is "csak úgy jófejek"."Kíváncsiságból kérek majd a jövő héten hivatalos állásfoglalást"
Pár hónappal ezelőtt már kértem. Négy ügyintézővel kellett beszélnem, egymáshoz kapcsolgattak, nem tudtak mondani semmit vagy teljesen hülyeséget beszéltek, mire egy visszahívás alkalmával eljutottunk a konklúzióhoz: ilyen esetben a kábeltévé külön felmondható.Másrészt kértem állásfoglalást ugyanebben az esetben a Gazdasági Versenyügyi Tanácsadó Irodától, válaszukat itt megosztom. (Személyes adatokat és a válaszoló ügyvéd nevét - engedély hiányában - nem osztom meg publikusan.)
Álláspontjuk szintén egybevág az eddigiekkel:
"Mindezek alapján egyet kell értenünk tehát az ügyfélszolgálat tájékoztatásával, amelynek alapján a fogyasztót megilleti a törvényben meghatározott és a határozott idejű szerződésekre vonatkozó felmondási jog.""meg is bírságolták őket több ügy kapcsán és most nem akarnak ilyenekkel külön foglalkozni"
A szolgáltató nem egy gondolkodó entitás. Szinte kizárt dolognak tartom, hogy az én ügyintézőm (és feltételezhetően a közvetlen felettese, akivel egyeztetett, mikor elvonult pár percre) figyelembe vette volna azt, hogy megbírságolták a szolgáltatót, és ezért kvázi "van nagyobb problémánk is" elvet követve engedtek volna nekem. A legvalószínűbb az, hogy szimplán helyes volt a jogértelmezésem, és ehhez joga van az előfizetőnek. -
4Grider
nagyúr
válasz erahurka #68477 üzenetére
Az Előfizető egy Előfizetői Hozzáférési Ponthoz csatlakoztatva 3 db Végberendezésig egy havi díjat, illetve ennél több Végberendezés esetén 2 készülékenként plusz egy -egy havi előfizetési díjat fizet.
A fentiekből következően a 4. végberendezés az 3-nál több, tehát plusz egy havi előfizetési díjjal jár. Ha ezt fizeted, akkor reklamálhatsz.
-
Intruder2k5
MODERÁTOR
válasz 4Grider #68495 üzenetére
Szerintem itt valami nem kerek, ugyanis a UPC - mint általában a többi szolgáltató is - minden további nélkül kiad 3db box-ot, akár internet előfizetés mellé is, egy havidíj ellenében. Nem kerestem utána, de nem lehet, hogy ez csak a TV szolgáltatás ÁSZF-ből van idézve, így csak a TV-s végpontokra vonatkozik?
-
vlevi
nagyúr
válasz Intruder2k5 #68496 üzenetére
Igen. Az internetet nem lehet ebben a formában 3db végberendezésként felfogni, mert, ha van otthon gép, telefon, tablet, akkor az rögtön lehet akár 7-8-10 "végberendezés" is, wifin.
Én egyedül túllépném ezt a 3db-ot, mert megy a TV, ámítógépen írom ezt a postot, miközben a UPC telefon is rajta lóg a hálózaton, és persze a mobilom, tabletem is be van kapcsolva. Ez már így 5db lenne, természetesen vicc kategória, ha ezt akarnák korlátozi 3-ra. És ebben benne sincs a család többi tagja. -
4Grider
nagyúr
válasz Intruder2k5 #68496 üzenetére
3 db box az nálam 3 db TV-s végpont. Itt a negyedikről van szó.
Közben látom, hogy volt egy hozzászólás (#68441) ahol 3 tv végpontról volt szó. Ha ennyi, akkor joggal reklamálhat, a FB-os UPC alkalmazott is gyakorlatilag ezt írta neki vissza.
Szóval 3 tv végpont esetén igenis reklamálhat, 4 esetén pedig csak akkor, ha van rá újabb előfizetése.
[ Szerkesztve ]
-
Intruder2k5
MODERÁTOR
válasz 4Grider #68498 üzenetére
A UPC szerint ha "maximum 3 mediabox és egy internet modem van az előfizetéshez", akkor elegendőnek kell lennie a jelnek. erahurka hozzászólásából én úgy értem, hogy nála pont ennyi van.
szerk.:
Látom közben szerkesztettél, szóval igen, én is úgy értelmeztem, hogy legfeljebb 3 TV + 1 HGW, vagyis összesen 4 végpontig garantálják az elégséges jelet.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
● Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni szigorúan TILOS!
● Olvasd el az összefoglalót!
● Jelszinteket ide írhatsz!
● Díjnet téma ITT!
● Szolgáltatók összehasonlítása ITT!
● Mobil szolgáltatások ITT!
- TicWatch Pro 2020 okosóra
- Eladó Palit RTX 4070 Dual 12GB GDDR6X videokártya
- Fujitsu Lifebook E546 , 14" Kijelző, I3-6100U, 8GB DDR4, 128GB SSD, WIN 10, Számla, garancia
- Fujitsu Lifebook E544 , 14" Kijelző, I7-4712QM, 16GB DDR3, 128GB SSD, WIN 10, Számla, garancia
- Dell Latitude E6430, 14" HD+ Kijelző, I7-3720QM, 8GB DDR3, 320GB HDD, Nvidia 1GB, WIN 10, Számla,
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen