-
IT café
Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)
Új hozzászólás Aktív témák
-
szallasi007
őstag
Szia,
köszi most jön az a rész, eddig nem hittek nekem mert a modem ping értékei jók voltak. Mostanában (ezen a héten) kezdték el látni hogy tényleg eldobálja a csomagokat a történet azóta mintha változott volna a hozzáállásuk de azért kíváncsi leszek meddig húzódik a történet, lassan én is a feljelentésen gondolkozok hátha akkor elgondolkoznak, hogy ki kinek tesz szívességet
-
szelidorzo
aktív tag
válasz hesszan #8211 üzenetére
Szoktam savazni a szolgáltatókat (anno a fibernetet huhúú mennyit) de a panaszlevélre adott választ upc-online-tól kifejezetten jónak találtam. Az oktatóvideó rendezésére való felkérés pedig kiváló ötlet.
Ha nem is a panaszos rendezésében, de nem árt ha ilyen segíti az oktatást. Bár egy tanult is viselkedhet, khm "földműves" módon.kérdezni nem szégyen, nem tanulni inkább www.nokia6230.uw.hu
-
raulicio
senior tag
előfizettem upc mobilinternetre és látszólag csatlakozik is a hálózathoz, de egyetlen böngészővel sem tudok megnyitni egyetlen weblapot sem. A upc modemét használom, a upc programja hibátlanul feltelepítésre került. Kéken világít tehát csatlakoztatva van. a számítógép is azt írja, hogy Internet access". Sőt a upc programon belül is van adat mozgás, mégsem tudom használni.
Mi lehet a hiba?
-
kaszaf
aktív tag
válasz kabelmania27 #8235 üzenetére
Az erősítő feltekerését a központból is meg tudják csinálni vagy ki kell hívni őket? Volt gondom korábban a magas jelszinttel (volt 54.6 is), de egyik napról a másikra megjavult, úgy, hogy nem jelentettem be csak itt a fórumon érdeklődtem. Most 46-49 között van a négy csatorna.
[ Szerkesztve ]
-
kaszaf
aktív tag
válasz kabelmania27 #8257 üzenetére
Power Level: Signal to Noise Ratio:
Channel 1: 2.1 dBmV 39.7 dB
Channel 2: 3.2 dBmV 41.0 dB
Channel 3: 3.0 dBmV 40.8 dB
Channel 4: 3.0 dBmV 40.8 dB
Channel 5: 2.9 dBmV 41.1 dB
Channel 6: 3.0 dBmV 41.0 dB
Channel 7: 3.3 dBmV 41.4 dB
Channel 8: 3.2 dBmV 41.6 dBUpstream Channels
Power Level:
Channel 1: 46.2 dBmV
Channel 2: 49.0 dBmV
Channel 3: 49.0 dBmV
Channel 4: 49.0 dBmVPCT-1000-4W az osztó
-
raulicio
senior tag
válasz szelidorzo #8255 üzenetére
köszi. Közben az ügyfélszolgálat megoldotta. Nem volt rendesen aktiválva.
-
kaszaf
aktív tag
válasz kabelmania27 #8260 üzenetére
2 tv-van meg a modem, jelenleg egyik ág üres. Az egyik analóg tv a másik ci+ kártyás. A vétel hibátlan. Leggyengébb csatornán is 85 felett van a jelerősség és 100 a minőség. Ha elég egy 3as splittert akkor pontosan milyen típust válasszak?
-
karban.tarto
csendes tag
Tiszteletem. Én az agyon szidott szerelő lennék. Nem kívántam regisztrálni és hozzá szólni első olvasatkor de nem bírtam ki. Úgy vagyok Önökkel mint a vak a ráspollyal. Az a hozzá állas, hogy nem értek a fizikához mert nálunk a suliban az volt az ász akinek a papája fizetett egy libát a fizika tanárnak és inkább a moziba járt a suli helyett, ( ... írni olvas ni nem tudok, mert Én magyar nemes vagyok ... ) de most Én fizetek, ezért legyen úgy minden ahogy Én akarom punk-tum, nem fog használni. Üdv.
-
karban.tarto
csendes tag
válasz Intruder2k5 #8239 üzenetére
Mármint amit ők előírtak saját maguknak... NEM! A fizika írja elő
-
Intruder2k5
MODERÁTOR
válasz karban.tarto #8264 üzenetére
Nézd, lehet kifogásokat keresni, de akkor mondják azt, vagy Te mint szerelő írd le, hogy adott helyen nem lehet a szolgáltatást biztosítani! Ezt persze senki nem írja le, és a végén még az előfizető lesz a hibás, hogy reklamál, amiért nem megy normálisan a szolgáltatás? Tudod én fizetek, a UPC meg adjon ezért normális szolgáltatást, ha már vállalta! Nem érdekel a fizika, és semmi egyéb, amíg fizetek, és elveszik a pénzem a szolgáltatásért cserébe!
-
raulicio
senior tag
Valaki nem tudja, hogy a upc mobil internethez modemmel együtt adott sim kártyát miért nem ismeri fel sem a dual simes, sem pedig a szintén független motorola atrixom se?
Jó lenne valami megoldás! Ha esetleg a karban tartó kolléga valóban szerelő, akkor esetleg válaszolhatna is! A huawei modemmel már megy a net, de eddig egy telefonom sem ismerte fel a simkártyát
-
Willie
őstag
Sziasztok!
Két különböző helyen lévő routert szeretnék megcserélni: az egyik egy WL520GC, a másik pedig egy 1043ND Mindkét helyen UPC internet van, ugyanolyan Cisco EPC3212 modemmel. Azért szeretném megcserélni mert az egyik helyen 25 megabites net van, a másik helyen pedig 50 megabites, és a WL520GC kevés az 50 megabites nethez. A routereken a legfrissebb gyári firmware van.
Mindkettőt annak idején nagyon egyszerű volt beállítani, összekötöttem mindent helyesen, aztán a gyári CD-vel beállította magát, aztán már csak egy kicsit kellett finomhangolni a netes felületen keresztül.
Na de a probléma a következő:
Mindkét helyen ugyanazt a jelenséget tapasztalom. Összekötök mindent úgy ahogyan kell, aztán a modem folyamatosan újraindítja magát. Emiatt nem tudom telepíteni az új routert. Csak úgy enged fel a modem a hálózatra, hogyha a routert kivonom a hálózatból, és csak egy adott gép csatlakozik a modemre vagy azzal a routerrel enged fel, amit eddig is használtam az adott hálózaton.Mi a probléma szerintetek? Mit csináljak?
Előre is köszönöm a segítséget!
Üdv.
-
Topikgazda
-
Willie
őstag
válasz Gubek-Einste #8270 üzenetére
Köszi a választ! Ezt hogyan tudom megtenni?
-
Willie
őstag
válasz Gubek-Einste #8270 üzenetére
Úgy néz ki, hogy sikerült, köszi a segítséget!
-
Criton
veterán
Más is kapott frissítést a 3925re?
-
szallasi007
őstag
Érdeklődnék, hogy hol tudom felnyomni ezt a tisztelt bandát, több mint 1 hónapja minden 3ik csomagot eldobja ez a fos modem, HÁROM modemet cseréltek 1 hónap alatt, az utcából bejövő kábel rossz, a rettenet szakembereik megállapították (jelezném 5ből egynek jutott eszébe mindez....). Most hívtam őket nincs nyoma, hogy a bejövő vonal rossz!!!!!
Csóri ügyfélszolgálatossal nem fogok ordibálni, de hétvégén az ember mellett álltam és láttam hogy a maximum értek másfélszeres értékeket mutatott a kis gémboja. Erre az ügyfélszolgálatos közli, hogy ő nem lát ilyet a hétvégi bejegyzésnél csak.........
Tehát a tököm tele van, el kell utazzak kb 3 hétre, de jövőhét csütörtökön hazajövök, ha akkor sem jó akkor hová menjek/kihez forduljak?
ui.:miért nekem kell bizonygatnom hogy fos a netem???????????????????
-
Intruder2k5
MODERÁTOR
válasz szallasi007 #8275 üzenetére
NFH & NMHH
-
Pharaoh
aktív tag
Hi!
A Trio XL csomagot lehet mediacarddal kérni? Tudom hogy így elveszik a felvételi opció, ami benne van a csomagban, de a kártya fontosabb lenne nekem.
-
szallasi007
őstag
válasz Intruder2k5 #8276 üzenetére
köszi, nmhh-ba írtam is. az a legbosszantóbb hogy nekem vn mindig lelkiismeret furdalásom, mert csóri ügyfélszolgálatos nem tehet semmiről és rajtuk csattan minden. Velük megpróbálok mindig emberségesen beszélni, de azok a szerelőgyerekek akik eddig itt voltak kb magasról tesznek mindenre
[ Szerkesztve ]
-
karban.tarto
csendes tag
válasz Intruder2k5 #8265 üzenetére
Van szerződése a upc-val, olvassa el, mást is vállalt nem csak a fizetést.
-
Intruder2k5
MODERÁTOR
válasz szallasi007 #8278 üzenetére
Igen ismerős a helyzet, tavaly nálunk is volt elég sok probléma a településen, és soha egyik szerelő sem tett semmit, mind azzal ment el, hogy külső hálózati gond van, ami nem hozzá tartozik, így ezt bejelenti, és majd kijönnek akiknek ki kell jönni! Na úgy jöttek, hogy sehogy... Aztán megint bejelentettem, és megint bejelentettem, és megint bejelentettem, miután két hete nem volt net, tv, telefon, csak napi egy-két órát, azt is 25 részben! Nem volt gond, hogy rajtam kívül a fél település reklamált, az ügyfélszolgálat soha nem tudott arról, hogy bármi gond lenne felénk, így minden egyes bejelentésemre csak hozzám tudtak tecnikust küldeni, aki megint megállapította, hogy a hiba a külső hálózatban van, így ezt ő most bejelenti, és jönnek a külsősök! De persze most sem jöttek... Megint telefon, megint új hibajegy, és ez így ment amíg nem írtam egy szép levelet, amit feladtam ajánlottan UPC-nek, NMHH-nak, NFH-nak! Aztán kijöttek, megjavították a hibát, nekem adtak 1,5 havi számlakompenzációt! A szerelők nagyrészt alvállalkozók, lusták, csak papírozni akarnak, felvenni a pénzt a UPC-től, és dolgozni meg nem nagyon! Volt amelyik úgy jött ki, hogy ő tudja, hogy a hiba nem nálam van, hanem központi eredetű, így csak írjam alá a munkalapot, és ő már megy is! Mindezt a kapuban állva! Mondtam neki, hogy nem írom alá, mert nem javította meg, ennyi!
[ Szerkesztve ]
-
Intruder2k5
MODERÁTOR
válasz karban.tarto #8279 üzenetére
Van, és abban az áll, hogy a szolgáltató szolgáltat! Na ez az, ami időnként elmarad... Te meg ha valóban szerelő vagy, akkor inkább a hálózat javításán fáradozz, és ne itt jogászkodj, és próbáld nekem elmondani, hogy én mit vállaltam! Egyelőre még a UPC a szolgáltató, ők vannak az előfizetőért, ők élnek az előfizetők pénzéből, és nem fordítva! Itt nem olyan dolgokról van szó, hogy van félórás kimaradás, hanem, hogy hetekig nincs szolgáltatás! Na én ilyet nem vállaltam sehol!
[ Szerkesztve ]
-
karban.tarto
csendes tag
válasz Intruder2k5 #8281 üzenetére
Ezek szerint nem olvasta végig!
-
karban.tarto
csendes tag
válasz Intruder2k5 #8281 üzenetére
2013-06-17 23:20:38 Ekkor is?
-
Intruder2k5
MODERÁTOR
válasz karban.tarto #8282 üzenetére
Nem, de úgy tűnik jogosan reklamáltam, csak ahhoz, hogy emberszámba vegyen a nagy UPC, kellett az NMHH, és az NFH is! Utána mindjárt másképpen állnak az ügyhöz, segítőkészebbek, gyorsabbak, stb...
Nem, akkor volt szolgáltatás, én más időpontokról beszéltem! De úgy tűnik Ön meg a fórum szabályzatot nem olvasta el, ahol is az van, hogy 5 percen belül ne írj új hozzászólást, hanem szerkeszd a meglévőt, főleg ha két szavas hsz-ről van szó, és ugyanahhoz az emberhez szól! Ezen kívül úgy tudom én nem Önnel állok jogviszonyban, ergo nem tisztem Önnek semmit sem bizonygatnom! Ha gondom van, ezt majd jelzem a UPC-nek, ahogy azt eddig is megtettem! Ahogy önnek is a koax dugók szerelgetése a dolga, és nem az, hogy itt játssza a UPC ügyvédjét!
[ Szerkesztve ]
-
szallasi007
őstag
válasz karban.tarto #8279 üzenetére
mást is vállaltam??? mai napig nem kaptam meg a szerződést! hogy miért mert telefonon kötöttem. ott meg nehezen tudtam elolvasni. (ha lehetne ide akkora pontot raknék hogy megörülnél)
ja hogy emailben sem lehet egy szerződést elküldeni?
kérlek mivel nekem nincs meg a szerződés másold már be ide hogy mely pontja kötelez engem arra hogy a szolgáltatónak könyörögjek több mint egy hónapig hogy szakadozik az internetem?
illetve most én mit vállalok ami mentesíti a upc-t a szolgáltatás szakszerű nyújtása alól?
nekem nem az a bajom hogy lassú a netem, nekem az hogy itt ülök a gép előtt és olyan a netem mint az analóg időkben... hol van hol nincs. csókolom nem ez van a szerződésben leírva gondolom
5 övé vagyok upc előfizető soha a büdös életben nem volt gondom maximum egy napnál tovább minőségben és sebességben de ez már sok tényleg
Intruder2k5: nmhh email-t írt neked vagy csak hopp jöttek és szereltek a upc-s fiatalemberek? Ne idegesítsd magad túl ám
ui.: ahol dolgozom kiemelt upc ügyfélnek számít, érdekes 3 óránál többet az életbe nem volt rossz a net.... ki érti
ui2.: megyek aludni mára kiidegeskedtem magam
[ Szerkesztve ]
-
Intruder2k5
MODERÁTOR
válasz szallasi007 #8285 üzenetére
Levélben válaszoltak, de végül is addigra megoldódott a dolog, mert mondom, én egy levelet írtam három példányban, mindenkinek ajánlva postai úton adtam fel, és az alján ott volt, hogy kapják...
UPC Magyarország Kft.
1462 Budapest Pf.: 477.
Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság
1428 Budapest, Pf. 20.
Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság
1376 Budapest, Pf. 997.Gondolom erre, vagy csak spontán, de megcsinálták, így valójában nem volt szükség bevonni a hatóságot!
-
Puro
aktív tag
Előbb volt nálam egy kb 10 perces kimaradás. Egyszer csak elment a net, mondom újraindítom a modemet, DS US világított, az online pedig villogott egy darabig, amíg ki nem kapcsoltam megint. Modem azért igencsak meleg. Lehet ez tett be?
-
Topikgazda
Tegnap este amikor kikapcsoltam a gépet akkor meg is jött a 2013-as firmware, némi változást látok az admin felületen de semmi komolyat, te tudsz valami komolyabbról?
#8287 Puro Nálam is meleg, állítva van tartva.
Az adatok rendben vannak, nálam rosszabbak de stabil a net.Egy dolog állandó: a változás - Internet powered by Vodafone Internet 150 with CBN CH7465VF & Asus RT-AC65P
-
Criton
veterán
válasz Gubek-Einste #8288 üzenetére
Én is csak azért kérdeztem, mert több ismerősöm is mondta, hogy megkapta.
Én ma reggel néztem, és nálam még mindig a 2011-es van. Lehet ki valamint be kéne kapcsolnom a modemet?[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
-
kaszaf
aktív tag
válasz kabelmania27 #8262 üzenetére
Tegnap este néhány digitális csatorna 'gyenge a jel' üzenettel nézhetetlenül kockás volt, vagy teljesen el is tűnt.
Net ment rendesen.
Ma délutánra ezek a csatornák "megjavultak", viszont volt azóta 4-5 modem leszakadás. A leszakadások úgy tűnik megszűntek, azóta ilyen a jelszint:Power Level: Signal to Noise Ratio:
Channel 1: 6.9 dBmV 39.4 dB
Channel 2: 7.4 dBmV 38.2 dB
Channel 3: 6.8 dBmV 37.6 dB
Channel 4: 6.0 dBmV 36.6 dB
Channel 5: 7.1 dBmV 39.0 dB
Channel 6: 7.4 dBmV 38.2 dB
Channel 7: 7.2 dBmV 39.4 dB
Channel 8: 6.9 dBmV 38.2 dBUpstream Channels
Power Level:
Channel 1: 44.3 dBmV
Channel 2: 43.7 dBmV
Channel 3: 43.7 dBmV
Channel 4: 41.0 dBmVIlyen volt korábban:
Power Level: Signal to Noise Ratio:
Channel 1: 2.1 dBmV 39.7 dB
Channel 2: 3.2 dBmV 41.0 dB
Channel 3: 3.0 dBmV 40.8 dB
Channel 4: 3.0 dBmV 40.8 dB
Channel 5: 2.9 dBmV 41.1 dB
Channel 6: 3.0 dBmV 41.0 dB
Channel 7: 3.3 dBmV 41.4 dB
Channel 8: 3.2 dBmV 41.6 dB
Upstream Channels
Power Level:
Channel 1: 46.2 dBmV
Channel 2: 49.0 dBmV
Channel 3: 49.0 dBmV
Channel 4: 49.0 dBmVLehetséges, hogy hozzányúltak valahol a rendszerhez? Upstream soha nem volt még ilyen alacsony.
[ Szerkesztve ]
-
szelidorzo
aktív tag
válasz szallasi007 #8275 üzenetére
Hello!
Ide UPCOnline <UPCOnline@upc.hu> írd meg a pontos történeted.
Az eddigiek alapján fognak telefonon keresni egyeztetni a hiba megoldása miatt. Hogy valamivel biztassalak is Meg is fogják oldani a problémát, és nem csak magyarázkodni fognak. onlányékkal igen jó a tapasztalatom.
kérdezni nem szégyen, nem tanulni inkább www.nokia6230.uw.hu
-
RockHaRD
addikt
Sziasztok. Ismerősömnek kéne segíteni internetet beállítani. Belkin routere van. Ha kihagyja a képből a routert, és a modemből egyből a gépbe dugja a kábelt, akkor van net mindenféle gond nélkül. Ha bedugja a routert, akkor viszont nem tudjuk, hogy milyen beállítást kell kiválasztani a WAN settingsnél. Jelszó, felhasználó neve nincs.
Tudtok esetleg segíteni? -
karban.tarto
csendes tag
válasz Intruder2k5 #8284 üzenetére
..." Van, és abban az áll, hogy a szolgáltató szolgáltat!" ... Több tucat oldalon keresztül csak ez áll? ----- Ezek szerint nem olvasta végig!
más:------- ........ "Te meg ha valóban szerelő vagy, akkor inkább a hálózat javításán fáradozz," ------ 2013-06-17 23:20:38 Ekkor is?
más:------- ........."Ezen kívül úgy tudom én nem Önnel állok jogviszonyban, ergo nem tisztem Önnek semmit sem bizonygatnom! Ha gondom van, ezt majd jelzem a UPC-nek, ahogy azt eddig is megtettem! Ahogy önnek is a koax dugók szerelgetése a dolga, és nem az, hogy itt játssza a UPC ügyvédjét!"----------- elevenbe találtam?
-
Intruder2k5
MODERÁTOR
válasz karban.tarto #8297 üzenetére
Nem talált sehova, csak nem tudom, hogy a szerződés mely pontja jogosítja fel a szolgáltatót, a két hétig nem szolgáltatásra!
-
karban.tarto
csendes tag
válasz szallasi007 #8285 üzenetére
Tiszteletem.
Letölthető upc.hu ÁSZF (Általános Szerződési Feltételek ) ez talán segít.
Új hozzászólás Aktív témák
● Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni szigorúan TILOS!
● Olvasd el az összefoglalót!
● Jelszinteket ide írhatsz!
● Díjnet téma ITT!
● Szolgáltatók összehasonlítása ITT!
● Mobil szolgáltatások ITT!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen