- Milyen routert?
- Max
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Csinált valamit a Nokia: megváltoznak a telefonhívások
- Az AI miatt vehetnek sokan új iPhone-t
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Opera böngésző
- Musk betiltja az iPhone-okat a Teslánál és az X-nél, ha ezt meglépi az Apple
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Microsoft Excel topic
-
IT café
Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)
Új hozzászólás Aktív témák
-
cocka
veterán
válasz zzola #131024 üzenetére
1. Ja, hogy ez nem panasziroda ugye? És szerinted ez így rendben van? Ennyire csak a lóvé számít? Ha minden kifogástalanul működne, a panaszkodók száma is jelentősen csökkenne. Miért, a telefonos ügyfélszolgálaton dolgozó munkatársak mennyire vannak képben a technikai problémák megoldásával kapcsolatban? Bírom amikor a vodafon szerveroldali problémái miatt szerelő megy az előfizetőhöz, mert egyszerűbb mindenre ráfogni, hogy user error, mint érdemben foglalkozni a problémával. Erre szokták mondani: Oldják meg! Ne a usert cseszegessék mindenféle, többnyire eredménytelen hülyeséggel.
2. nagyon hiányos a technikai alapképzettségük
És mit értünk technikai alapképzettség alatt? Ha probléma, hogy az ügyfelek "ostobák", akkor ugye minden üzletben van legalább egy vagy több brosúra, amiből még egy egysejtű amőba is megérti, hogy mi a HDMI és a SCART?
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
● Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni szigorúan TILOS!
● Olvasd el az összefoglalót!
● Jelszinteket ide írhatsz!
● Díjnet téma ITT!
● Szolgáltatók összehasonlítása ITT!
● Mobil szolgáltatások ITT!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen