- ASUS routerek
- Facebook és Messenger
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Mozilla Thunderbird
- Ubiquiti hálózati eszközök
- Kriptovaluták és az adózás
- Vizsgálják a Waymo robotautók váratlan viselkedését
- Milyen program, ami...?
- Xiaomi AX3600 WiFi 6 AIoT Router
- Windows 10
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Lalikiraly: MSI Cyborg 15 - Tényleg Kiborg.
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- antikomcsi: Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
-
IT café
Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)
Új hozzászólás Aktív témák
-
club1
veterán
válasz WonderCSabo #9 üzenetére
Pl. azért jó, mert van vagy 10 UPC-s topic, de mindegyik speciális (vagy net, vagy ilyen-olyan tv, vagy telefon, stb.). Ideje volt már egy általános UPC topic-ot is nyitni, már csak azért is, mert most rengeteg új felhasználó kerül(t) át a Fibernettől a UPC-hez, és a migrációval kapcsolatban elég sok (nem szolgáltatás specifikus) kérdés merül fel.
[ Szerkesztve ]
-
club1
veterán
válasz WonderCSabo #11 üzenetére
Mondjuk ahogy a T-Home esetében is lehetett egy általános topic-ot csinálni, a UPC esetében is időszerű volt már. És Upc on-line kollégától sem várhatjuk el, hogy az összes UPC-s topic-ot folyamatosan figyelemmel kísérje...
[ Szerkesztve ]
-
club1
veterán
"Kedvezményes online ajánlatunk 2011. március 1-jétől visszavonásig, az online felületen történő megrendelés esetén, új egyéni előfizetők, vagy meglévő upc internet szolgáltatás csomagjukon magasabb szolgáltatási csomagra módosító előfizetők részére érvényes, a UPC azon hálózattal kiépített területein, ahol kiegészítő beruházás nélkül elérhető a szolgáltatás."
Ebből az következik, hogy internet start-ról FP 15-re meglévő előfizető is módosíthat online megrendeléssel egy hűségvállalással 3200 Ft-ért. Arra ügyelj, hogy ha kábeltv csomagod is van, és csak a netet módosítod, onnantól kezdve a kábeltv csomag listaárassá változik, hiába írsz alá egy év hűséget a netre (azaz a kábeltv-t is célszerű ebben az esetben felfelé módosítani, főleg ha olcsóbb a nagyobb csomag, a kisebb csomag listaáránál).
-
club1
veterán
Arra ügyelj, amit már korábban is megírtam, miszerint ha több szolgáltatásod van, de csak egyet váltasz felfelé, a többi szolgáltatásod onnantól kezdve listaáras lesz. Az én esetemben pl. így drágábbra jön ki egy 500-assal a két szolgáltatás (tv+internet) együtt havonta, ha csak az egyik szolgáltatásomat váltom felfelé, mintha mind a kettőt.
-
club1
veterán
Online a megrendelést összeállítod. A végén a személyes adataidat és a kért szolgáltatások váltására az időablakot megadod, és elküldöd. Emailben a megrendelést visszaigazolják. 3 munkanapon belül (de leginkább napon belül) felhívnak a UPC-től időpont egyeztetés végett ha teljesíthető a megrendelésed. Ha a rendeléseddel gond van, akkor is hívnak.
-
club1
veterán
válasz 123exszakasz #65 üzenetére
Csak upc hálózatból elérhető.
Holnap csak bedugod az új modemet és működni fog. Alapból nem kell jelszó, csak akkor, ha másik géppel már használva volt a modemed. -
club1
veterán
válasz szelidorzo #85 üzenetére
De nem is adják meg rá az online kedvezményt, azaz ha valakinek most csomagban van a tv-net, és csak a netet módosítja felfelé, nem fog kedvezményes díjat kapni (hanem a listaárat) a megmaradt tv csomagra. Példával illusztrálva: FP 15 és kábeltv start kb. 6400 Ft most a Fibertől átvéve. Ha a kábeltv-t felfelé (mondjuk bronze-ra) váltod online, akkor a FP 15 4750 Ft, a bronze csomag pedig 2200 Ft, azaz összesen 6950 Ft lesz. Ha pedig a netet is váltod FP30-ra, akkor 6400 Ft lesz az összes havidíjad. Azaz ebben az esetben bő 500 Ft-al olcsóbban jössz ki, mintha csak az egyiket váltod felfelé. Összefoglalva, a kábeltv szolgáltatásod tényleg nem fog megváltozni, de nem is lesz olcsóbb, sőt legtöbbször drágább lesz, mintha felfelé váltanál (a Fiber-UPC akciós árkülönbségek miatt).
[ Szerkesztve ]
-
-
club1
veterán
válasz Dictator^ #131 üzenetére
Az volt a gond, hogy nem volt a fórumon általános UPC topic (mondjuk a T-Home mintájára). A rengeteg átvett Fibernetes ügyfélben pedig a migrációval is kapcsolatosan rengeteg általános kérdés merül fel. A Fibernetes topicból pedig már ki lettünk utálva, miután UPC-sek lettünk.
-
club1
veterán
válasz Dictator^ #134 üzenetére
A Fibernet Zrt. tulajdonosa egészen tavaly év végéig egy befektetési társaság volt. Miután a Fibernet nem tudta a befektetők elvárásait teljesíteni, eladták az egész Fibernetet az Invitelnek. Az Invitel pedig - kivédendő, hogy a GVH ne vétózza meg az ügyletet - eladta azokat a Fibernet területeket a UPC-nek, ahol az Invitel volt a telefonszolgáltató, plusz még néhány olyan területet (pl. a Fibernet volt budapesti kerületeit), amivel az Invitel majdnem nullszaldósra kihozta magát a boltból. A GVH aztán az egész ügyletet idén február végén hagyta jóvá. A UPC e hónap elején kezdte meg a volt Fibernetesek migrálását a saját hálózatába.
[ Szerkesztve ]
-
club1
veterán
válasz akkerfeld #184 üzenetére
Nem válthatsz.
1., Mert csomagra is igaz, hogy csak felfelé válthatsz. FP 30 -> FP 15 lefelé váltásnak minősül.
2., Ha pedig volt TV csomagod is a Sprint mellett, akkor meg azért nem válthatsz, mert csak egy alapszolgáltatásról választhatsz csomagot (ha nem volt TV-d, akkor persze még válthatnál).[ Szerkesztve ]
-
club1
veterán
Ma délelőtt kellett volna a UPC-nek a kábelnetemet 15-ről 30-ra átállítani, meg a TV-m csomagját eggyel fentebb tenni. Eddig se kép, se hang (merthogy a telefonos ügyfélszolgálat átmenetileg csak hosszabb várakozással érhető el, ha tehetem, hívjam őket vissza később). Tiszta deja vu érzésem van így a Fibernet után...
-
club1
veterán
Ez a cég érdekes. Ma szolgáltatásbővítésem volt. De csak a számlán lett nagyobb a díjcsomagom, sem központilag az internetet, sem kint az utcán a kábeltv-t nem lőtték át. Így mától többet fizetek a semmiért. Ennek a hulladék cégnek az ügyfélszolgálata egész nap csak akkor elérhető, ha új szolgáltatást akarok megrendelni. Ha a megrendelt szolgáltatásom bekapcsolása után érdeklődöm, a kedves ügyfélszolgálatos rákapcsol egy olyan mellékre, ahol garantáltan lemerült a cordless telefonom. Gratulálok!
[ Szerkesztve ]
-
club1
veterán
Gyanúm, hogy nem vagy egyedül a problémával, mert a hibabejelentéshez dedikált munkatársaikhoz alig lehet fél óra alatt eljutni a 1221-en. (Tegnap nekem egy óra alatt sem sikerült.) Bezzeg ha az új megrendelés menüt választod, garantáltan beszélhetsz velük egy percen belül...
-
club1
veterán
válasz szelidorzo #253 üzenetére
A kötbérre vonatkozó igényét a hibabejelentést követő 72 óra után jelezheti (amennyiben annyi idő alatt nem tudják kijavítani az internet-elérését).
-
club1
veterán
Ez a 29 plusz csatorna (analóg tv esetében) szerintem megéri azt a plusz 2 e Ft-ot. Igaz ebből vagy 10 (számomra) szemét csatorna. A minősége is kielégítő (pedig a lakásban 5 felé osztjuk).
Ja és amíg 15 Mbps-os csomagban voltam, talán egyszer mértem 15 alatt (talán 12 Mbps-ot).[ Szerkesztve ]
-
club1
veterán
válasz werszomjas #332 üzenetére
"Az akcióban nem vehetnek részt azon előfizetők, akiknek fennálló díjtartozásuk van, vagy az akcióban érintett szolgáltatásuk/kiegészítő szolgáltatásuk 2011. február 1. után szűnt meg, és azt a megszűnttel azonos szolgáltatási címre kérik, vagy korábbi előfizetővel egy háztartásban élő hozzátartozóként igénylik."
Jellemzően az akció kiírásakor határozzák meg ezt a dátumot. Ált. 3-4 hónap szokott lenni, míg új előfizetőnek számítasz.
Mivel a problémád összetett (amivel nem váltasz felfelé, illetve amivel lefelé váltasz, az listaáras lesz, az online kedvezményt pedig csak felfelé váltásra+online fizetésre kapod meg), jobb lenne ha bemennél egy személyes ÜFSZ-ra, ott a megszüntetés lehetőségét felvetve, biztosan tudnak egy jobb megoldást ajánlani...
-
club1
veterán
Nekem meg online rendeléssel bő egy hét volt mire végrehajtották, és ráadásul egy nappal korábbtól számlázták, mint ahogy ténylegesen a sávszélemelést végrehajtották (a végrehajtáskor a router WAN kapcsolata egy-két percre megszakad, plusz a csodás guard szolgáltatásuk aktiválásáról is ekkor küldik automatikusan az emailt).
-
club1
veterán
válasz Bagira01 #347 üzenetére
Nem vagy egyedül ezzel. Nekem múlt hét csütörtökön váltottak nagyobb kábeltv-re, de csak a számlán sikerült nekik, a szűrőhöz már nem jutott el ember. Amikor ezt bejelentettem, akkor közölték, hogy 72 órájuk van a hibát kijavítani, majd 80 óra körül (következő hét hétfőn) tényleg jöttek is kicserélni a szűrőt. A netet is csak papíron kapcsolták aznap nagyobbra, véletlenül csak a következő nap hajnali egykor sikerült bekapcsolni a nagyobb sávszélt.
-
club1
veterán
Én kugliban ezt találtam:
http://www.smallnetbuilder.com/lanwan/router-charts/view -
club1
veterán
Alapvetően igazad van, de az a baj, hogy a szolgáltatónak is. Neked az utolsó két méterben van igazad, a szolgáltatónak meg néhány kilométerben... Ha jól emlékszem a GVH vizsgálatot indított pont ez ügyben a Fibernet ellen, a Fibernet esetében azonban egyetlen digitális csomagjukhoz sem adtak hdmi-s boxot. Természetesen ennek tudatában fogok én is digitális csomagot rendelni a cégtől...
-
club1
veterán
válasz tijstijs #422 üzenetére
Persze akartam írni, hogy a hivatalos kommunikáció más lesz ezzel kapcsolatban, mert ugye egy szolgáltató nem különböztetheti meg hátrányosan azokat az ügyfeleket, akik ugyanazért a szolgáltatásért kevesebbet, akciós-eseti szolgáltatásért pedig esetleg semmit sem fizetnek.
-
Új hozzászólás Aktív témák
● Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni szigorúan TILOS!
● Olvasd el az összefoglalót!
● Jelszinteket ide írhatsz!
● Díjnet téma ITT!
● Szolgáltatók összehasonlítása ITT!
● Mobil szolgáltatások ITT!
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Kerékpárosok, bringások ide!
- SONY LCD és LED TV-k
- Magisk
- CASIO órák kedvelők topicja!
- PlayStation 5
- Formula-1
- ASUS routerek
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Garancia kérdés, fogyasztóvédelem
- További aktív témák...
- T Phone Pro 5G 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- CAT B30, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- BESZÁMÍTÁS! HP Elitedesk 800 G3 SFF asztali számítógép - i7 7700 16GB RAM 500GB SSD Intel HD Graphic
- BESZÁMÍTÁS! Optiplex 7080 Micro asztali számítógép - i5 10500T 16GB RAM 256GB SSD 630 IGP Win 11
- BESZÁMÍTÁS! SAMSUNG Odyssey G7 C32G75T monitor garanciával hibátlan működéssel
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs