- Alternatív kriptopénzek, altcoinok bányászata
- Újabb államok perelik az Apple-t, mert sok pénzt szed ki a vevőkből
- Windows 11
- SUSE Linux
- Meggyőző arcjátékkal reagál a kínai humanoid robot
- Milyen routert?
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Max
- Béta iOS-t használók topikja
-
IT café
Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)
Új hozzászólás Aktív témák
-
Kleinti
újonc
Sziasztok.
Érdeklődnék, hogy van köztünk a topicban olyan aki valójában hibaelhárító technikus a UPC-nél (Ericsson vagy vállalkozónál) ?
Köszönöm a választ.Üdv T.
-
Kleinti
újonc
válasz 4Grider #75116 üzenetére
Köszönöm a választ, sejtettem.
Igazából én csak kíváncsiságból kérdeztem, mert több efitől hallottam már, hogy ő ezt meg azt olvasta a fórumon, ezért gondoltam felnézek erre a híres fórumra és visszaolvasva pár oldalt, gondoltam rákérdezek.
Az, hogy egy efi "hülye" az relatív, én hibajavító technikusként dolgozom és nagyon szívesen segítek olyas valakinek, aki ön hibáján kívűl és szolgáltatói korlátok miatt vagy esetleg nem megfelelő hozzáértéssel rendelkező vállalkozó kolléga miatt nem tudja rendesen használni a szolgáltatást.
Szerintem aki ide beír az már legalább elérte azt a szintet, hogy a problémát megpróbálja megoldani, nem mindent öldbe tett kézzel vár, főleg ha a hibát maga az efi okozza. -
Kleinti
újonc
válasz Alommano #76002 üzenetére
Szia.
Te valami vállalkozónál lehetsz vagy a cégnél de nagyon kezdő technikus, mert különben nem beszélnél össze ennyi hülyeséget.
Elöszőr is arra jó ez a fórum, hogy technikusként csendben megbújsz a háttérben és tájékozódsz a hibákról trendekről. De semmi esetre sem kezded el kiteregetni a szennyest, hogy milyen hibák vannak cégen belül, főleg ha ericsson-os vagy mert akkor még egy titoktartási- és etikai szerződést is aláírtál...
Jó dolog ha probálsz segíteni, de hidd el ennek itt semmi értelme, főleg azokból kiindulva amit írtál.
A hibaelhárítást hagyd meg a terülten, ott tudsz érvényesülni, itt csak sötétben tapogatozhatsz.
Én is írkálhatnék itt mindennap mert nehéz sokszor megállni, de aki normális hibaelhárítást akar az úgy is addig fogja zargatni a upc-t amíg normális technikus megy ki. Mert ha visszaolvasol az elhárítatlan hibákra való panasz nagy része vagy technikusi hiba a nem megfelelő hibajavítás miatt vagy alap hálózati probléma ami nem lett lekezelve rendesen, akár a technikus akár az adminok irányából, így azóta is fenn áll felderítetlenül.
Fogadd meg azt a jó tanácsot, hogy hagyod ezt.[ Szerkesztve ]
-
Kleinti
újonc
Szia.
Nem tudom milyen területen laksz.
CB beépített diagja az 'unknown' nevű eszköz miatt dobja ki az első képen tapasztalt hibát.
Az 'unknown' általában a kaon box szokott lenni, ha össze van kötve a modemmel, így a boxra is ki szokta dobni a hibát. (ha boxon belül médiabox infonál megnézed akkor láthatod a NAT-olt B osztályú IP-t, ezek közül valamit: [link])Álommano bekérte tőled a CB alját, belsős emberként megtudjuk nézni távolról a modemet (MAC vagy ügyfélszám alapján) itt mi látunk mindent IS a modemről, csatornánként látunk minden hibát, jelszintet, hiba arányt, plusz még a hisztorikus méréseket is letudjuk kérni.
Amit itt ti küldözgettek egymásnak az még semmit nem jelent.Nálad a hibajavítás részemről úgy nézne ki, hogy ki megy a technikus lekéri a modem adatait a mi rendszerünkben, ha ott minden rendben és a hiba fenn áll TESZT laptoppal is, akkor felcsatlakozik a müszerével modemként (ha szerencséje van akkor egy DSAM-6300 van nála), mér egy DOCSIS mérést ahol megtudja nézni a szinteken kivül a hiba arányt, átvitelt, csomagvesztést, pingelni is tud. Ha a műszer szerint minden rendben akkor a CB-t lecseréli utána teszt, ha megjavult akkor ok, ha nem akkor továbbitja a megfelelő csoportnak, hogy nézzenek rá a területen a CB-kre. Ha a műszeres mérésre sem jó (koaxos területen bejövő kábelen mérve, optikánál micronode-on mérve) akkor leadja a megfelelő TMK-s csoportnak (optika/new built), hogy szintezzék be a területet. Mivel én mind a két csoportba tartozom ezért beszélhetnék még arról is, hogy ez, hogy néz ki, de nem tudom milyen tertületen laksz így nem fogom minden irányból megközeliteni a dolgot.
Ha előfizető lennék és olyan technikus jönne ki hozzám aki nem tud a helyzettel mit kezdeni (sajnos van ilyen sok) akkor a helyedben beszélnék a szomszédokkal, átbattyognék egy laptoppal, mérnék és ha csinálja a fesztivált velük is bejelentetném.
Persze mindez amit leírtam csak abban az esetben járható ha több eszközzel tesztelted, mértél és természetesen kábelen.
Üdv.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
● Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni szigorúan TILOS!
● Olvasd el az összefoglalót!
● Jelszinteket ide írhatsz!
● Díjnet téma ITT!
● Szolgáltatók összehasonlítása ITT!
● Mobil szolgáltatások ITT!
- Politika
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Google Pixel topik
- 3D nyomtatás
- Vicces képek
- BestBuy topik
- Mesterportrékkal érkezett a Honor 200 Pro
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- További aktív témák...
- CTO ÚJ Bontatlan MacBook Pro 16 M3 Pro 12CPU/18GPU 18GB/1TB SSD Magyar billentyűzet Azonnal átvehető
- ÚJ BONTATLAN Apple Watch Series 8 S8 41-45mm Azonnal Átvehető DEÁK TÉRNÉL 1 Év Apple Garanciával.
- Új APPLE AIRPODS PRO 2 GEN USB-C bontatlan aktiválatlan 1 év garancia AZONNAL ÁTVEHETŐ Deák Térnél.
- BONTATLAN Új Iphone 15 és 15 Plus 128-512GB 1év APPLE garancia gyári független Deák AZONNAL Átvehető
- BONTATLAN Új Ipad 2022 10th Minden szín 1 év hivatalos Apple Garancia AZONNAL ÁTVEHETŐ DEÁK TÉRNÉL.