- Újabb államok perelik az Apple-t, mert sok pénzt szed ki a vevőkből
- Windows 11
- SUSE Linux
- Meggyőző arcjátékkal reagál a kínai humanoid robot
- Milyen routert?
- Alternatív kriptopénzek, altcoinok bányászata
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Max
- Béta iOS-t használók topikja
-
IT café
Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)
Új hozzászólás Aktív témák
-
aktív tag
Sziasztok!
A kétségbeesés küszöbén írnék ezzel a problémámmal. 1 hónapos poszt, de a probléma azóta is változatlanul fennáll. Jeleztem a UPC-nek a ping ugrálást és a csomagvesztést, kiküldtek egy technikust, aki a jelszinteket babrálta, ezekre az értékekre, ugyanis szerinte a korábbi értékek rosszak voltak. Ez nem hozott semmi változást (sem negatív, sem pozitív irányba).
Mivel maga a technikus is mondta, hogyha nem javulna meg, jelezzem megint, így ezt is tettem. Ma reggel kijött egy újabb szerelő, kicserélte a Connect Boxot, végignézte a kábelezést az egész lakásban, meghúzta a kábeleket (el volt lazulva az összes a lakásban) a modemnél és az elosztónál is. Az elosztónk nekünk így néz ki, az előző lakónak volt bekötve 2 TV és az internet, mi ebből már csak 1 TV-t használunk, így valamelyik outból kezdődő koax kábelnek "nincs" céleszköze. Ez nem tudom okozhat-e csomagvesztés és pingugrálást, feltételezem nem.
Sajnos a probléma továbbra is jelen van. A Connect Box pingelése a google.hu-ra 1130 ms-os maximum pinget produkál, 25-30 ms-os átlagokkal, a csomagvesztés pedig teljesen randomnak tűnik. Streamelésnél vagy játéknál sokkal jelentősebb ez a probléma, hisz nem másodpercenként 1 csomagról van szó, hanem sokkal többről Érdemes tovább húzni ezt a dolgot náluk, vagy törődjek bele, hogy nem lesz online játékra alkalmas internet a lakásban soha?
[ Szerkesztve ]
Üdv!
-
aktív tag
-
aktív tag
válasz v.attis #88900 üzenetére
Valóban, a sebességből megkapom mind a 300 Mbit-et amire előfizetünk. Egyedül a pinggel és a csomagvesztéssel van problémánk. A ma reggeli technikus mondta, hogy bejelenthetem megint, csak ő már nem fog tudni vele mit kezdeni ha kiküldik, ugyanis helyileg mindent ellenőrzött és minden okés.
Le váltanám én, ha lenne jobb Pár házszámmal arrébb van DIGI, dehát itt nincs.
[ Szerkesztve ]
Üdv!
-
aktív tag
-
aktív tag
válasz anglergab #89551 üzenetére
Persze, néztem, sőt ha elmegy a rendes net akkor gyorsan átdugom telefonról mobilnetre a gépet, és megpróbálom folytatni. Kb. egyenlő mértékű egy 4G mobilnettel (Telekom) a packet lossom mint a vezetékes Vodafone-os netével. Nyilván a ping az dupla annyi, de ezek a jellemzők szerintem mobilnetnél normálisak.
Teszteltem másnál Vodafoneal (illetve a legtöbb szintén játszó ismerősömnek az van), és néha vállalhatatlan a net minősége ezen a téren. Ping és csomagvesztési garancia persze nincs, a sávszélesség megvan, akkor a szolgáltatás hibátlan.
Üdv!
-
aktív tag
válasz anglergab #89557 üzenetére
Persze, kimutatják a speedtestek is (szelessav.net is, azt szokták itt hangsúlyozni, hogy fontos). Nem hinném, hogy szerver oldali az eset, ha igazából állandó jellegű a packet loss, de jelentősebb az esti órákban amikor feltételezem van terhelés. De tényleg mindegy, illetve a pingem is szeret ugrálni, amit a CB pingelése is simán kimutat ha éppen jelen van a gond (több ezer ms).
Üdv!
-
aktív tag
válasz 4Grider #89560 üzenetére
Rosszul fogalmaztam, ne haragudj A CB admin felületén belül van a pingelés/traceroute funkció, azt használva pingelve egy adott szervert (google.hu-val próbáltam legutóbb, de bármi lehet) a normális 20-as ping helyett néha bedobál egy-egy 1000-3000 ms pinget. Nem tudom, hogy a CB-vel lehet-e gond vagy valami más távoli dolog, a bekötéssel elvileg minden rendben van, eddig még a koax kábelek sem voltak meghúzva.
@anglergab: nem tudom, hogy valóban így van-e ez, de nálam mindig van. Nem mindig jelentős (esténként tud az lenni csak), de az, hogy kivétel nélkül mindig jelen van játékokban, sajnos súlyosítja a problémát, a ping spikeokról nem is beszélve. Mobilneten ping spike természetesen nincs, vezetékes neten ez a kettő együtt jelentkezik általában.
[ Szerkesztve ]
Üdv!
-
aktív tag
Igen-igen, a hármas osztó már meg lett szüntetve, de észlelhető változás sem pozitív, sem negatív irányba nem történt.
Illetve valóban, nem magyar szerverekről van szó, de egy egyszerű szelessav.net sebességmérés is 0.1%-2% között hozza a csomagvesztésemet. Én eddig abban a hitben éltem, hogy a mobilnetes packet loss az normális.
Ameddig írtam a hozzászólásom, én is csináltam egy pingelést (google.hu), íme:
Jó kis 2,5 másodperces válaszidő.
[ Szerkesztve ]
Üdv!
-
aktív tag
válasz anglergab #89567 üzenetére
Etherneten, nulla itthoni terhelés mellett pingeltem, éppen most kapcsoltam be a gépet. A koaxok biztosan jól csatlakoznak és meg vannak húzva.
ish4d0w: Igen, az új osztóval minden rendben van. Én sem gondolnám ezen a ponton, hogy a CB a hibás, de a koax és az osztó sem.
De akkor mi lehet a gond?
Üdv!
-
aktív tag
-
aktív tag
-
aktív tag
-
aktív tag
Sziasztok,
Sikerült a régebbi internetproblémákat megoldani, végre stabil az internet nálunk is. Nemrég lejárt a hűség, és 50 Ft többletért sikerült Vodafone Home 500 Premiumra upgradelni a csomagunkat. Ehhez már ki van írva a weboldalon, hogy igényeljünk Vodafone Mediaboxot, azt hittem, hogy a rendelés során ez opció is lesz, de nem így volt.
Utána megnéztem és ki van írva egy telefonszám, hogy ott igényeljünk. Érdemes igényelni, leváltva ezzel a Horizon Mediaboxot? Esetleg van havi díja a boxnak?
[ Szerkesztve ]
Üdv!
-
aktív tag
Az új Arris modemet csak 1000-es nettel adják? 500-as nettel nekem nincsen lehetőségem leváltani a CB-t?
Üdv!
-
aktív tag
-
aktív tag
-
aktív tag
-
aktív tag
-
aktív tag
Korábban kérdeztem, hogy a VTV fizetős-e, akkor én is úgy láttam, hogy nem illetve valaki megerősítette ezt. Most szerettem volna megrendelni, és 500 Ft/hó-ba lenne elvileg. Változott valami a hetekben vagy én lennék a hülye?
Szerk: elsődleges eszközről lenne szó, Horizon boxot cserélne.
[ Szerkesztve ]
Üdv!
-
aktív tag
válasz szabogabor10 #93972 üzenetére
Az árat felemelik, közben meg fokozatos downgrade funkciókban. Szép teljesítmény tőlük.
Üdv!
-
aktív tag
válasz vargalex #93984 üzenetére
Az én véleményem szerint ha kapsz egy terméket 500 Ft/hó áron, van az eszköz üzembehelyezéskor egy adott minőségű OTT szolgáltatás, majd a megszokott minőség egyik napról a másikra rosszabb lesz, akkor azt egy downgradenek élem meg. Hasonló problémás eset a Dolby volt, amit aztán levettek a weboldalról utólag.
A te példád esetében feltételezem egyértelművé volt téve, hogy a csatornák egy részét elveszik majd. Ezt nem nevezném downgradenek emiatt, hiszen ez egy elég nagy különbség.
Szerk: azért válaszoltam
[ Szerkesztve ]
Üdv!
-
aktív tag
-
aktív tag
válasz szabogabor10 #94046 üzenetére
Te lehet fizetnél többet, de egy átlagfelhasználó csak az árat nézi, aki csak közösségi oldalakra, hírekre használja az internetet + alkalmankénti YouTube esetleg.
Sőt, az itteni tagok akik a minőséget nézik, a többség szerintem fizetne valamivel többet érte. Én is, simán, bár én még mindig a megbízhatóságot hiányolom, a sebesség annyira nem érdekel. Ping, packet loss garanciát szeretnék
Üdv!
-
aktív tag
-
aktív tag
-
aktív tag
-
aktív tag
-
aktív tag
-
aktív tag
válasz kabelmania27 #95570 üzenetére
El van osztva. Régen egy hármas osztó volt egy használatlan kimenettel, mostmár kettes van: az egyik a Horizon boxba megy, a másik a CB-be.
De problémáim sincsenek mostmár (az 500-as sebesség nappal persze nincs meg, de azt már itt megtanultam, hogy senkinek sem), szimplán kíváncsi voltam.
Üdv!
-
aktív tag
válasz AsakuraDave #95574 üzenetére
Nem nagyon kell aggódnod, nálam mindig változó, kb. +- 0,1% mértékben. Bár az a normális, ha 0%, nem?
Üdv!
-
aktív tag
-
aktív tag
Büszkén jelentem, hogy nálam jelentősen* javult az esti sávszélesség az elmúlt 1 hétben.
Mostani mérések (500-as net):Speedtest.net: 19 ms - 356.29 Mbps - 22.79 Mbps
Szelessav.net: 12,6 ms - 297.22 Mbps - 22,81 Mbps*Eddig soha nem volt ennyi 22 órakor. Soha. Az eddigi 100-200 Mbps közti letöltéshez képest a stabil 300 Mbps jelentős javulás számomra
[ Szerkesztve ]
Üdv!
-
aktív tag
-
aktív tag
-
aktív tag
Az nem baj, ha a vodafone szervereknél packet loss van. Akkor van baj, ha az utolsó (google.com) hopnál van packet loss, neki pedig van.
CloakedWayne: PingPlotter-t én is alkalmaztam régen, technikusnak meg is mutattam a grafikont. Nem normális amit látsz, sőt, brutálisan rossz a neted minősége. Sajnos a technikus mondta, hogy ping és packet loss garancia nincs, de ő megtesz mindent de nem ígér semmit. Sosem lett igazán jó, nekem is problémás még, de jóval kevesebbszer van.
[ Szerkesztve ]
Üdv!
-
aktív tag
-
aktív tag
válasz ToniSlow #98262 üzenetére
Ha rámész a “Looking for Vodafone TV with our fibre broadband?” gombra, akkor láthatod, hogy a Vodafoneos ügyfeleknek ugyanúgy a WiFi nélkülit kínálják.
Te egy olyan Vodafone TV-t linkjét nézted, amit más szolgáltatókkal is lehet használni, nálunk viszont ilyen nincs, csak a saját hálózaton működő.
Üdv!
-
aktív tag
-
aktív tag
Mai nap kora reggeltől nem volt internetünk. 9-kor felhívtam a 1270-et, 15 perc után felvette egy jófej hibaelhárító, mondta hogy szerinte területi hiba, bejelentette javításra a hibát, kb. 3 órára rá működik minden. Szombat van, szóval azt hiszem most az egyszer kellemesen csalódtam a hibaelhárítás sebességén
[ Szerkesztve ]
Üdv!
-
aktív tag
-
aktív tag
-
aktív tag
-
aktív tag
-
aktív tag
-
aktív tag
-
aktív tag
válasz jonnyjoker01 #111645 üzenetére
Mikor nekem voltak ilyen problémáim, a kiszálló technikusnak mutattam meg a LoL által generált packet loss és ping spike statisztikákat, aztán VALORANT-ban real time is mutattam neki. (Nem is rejtette véka alá, hogy ugyan nem szokásos problémám van, de normálisan demonstrálni tudtam neki).
Valamiért a telefonközpontban nekem sem látták ezeket a problémákat, így könyörögni kellett, hogy küldjenek ki valakit. A technikus már látta a problémát, jelet erősített és meghúzta a koaxcsatlakozókat illetve egy elosztót kicserélt. Ezzel javult a gond, de nem oldódott meg. Közben meglepő módon kötbért is kaptam.
Pár hónappal rá egy rendszerkarbantartás után végleg eltűnt a gond, mostmár abszolút semmi panaszom nem lehet.
Üdv!
-
aktív tag
válasz Csabi1984 #111647 üzenetére
Ráadásul az a legjobb ezekben a csatornakiosztós táblázatokban, hogy nekem például miután megnyitom az oldalt, pár percig teljesen elérhetetlenné válik a vodafone.hu bármelyik aloldala. Timed out, stb. hibaüzeneteket dob ki.
Ugyanez ha telefonról, mobilnettel próbálkozom. Miután betölt az oldal, a csatornaképek fele már nem tölt be, egy refresh az oldalon pedig egyből hibát hoz. Nem is értem…
Üdv!
-
aktív tag
-
aktív tag
Sziasztok,
Próbáltam keresni de sajnos nem sikerült, pedig csak nem olyan ritka a kérdésem.
Azt szeretném tudni, hogy milyen módon kaphatok új IPv4 címet a Vodafonetól a legegyszerűbben? Kinyomtam éjszakára a modemet, reggel pedig be, és még így is ugyanazt az IP-t kapta vissza. Van erre valami módszer? Vagy ügyfélszolgálatot zaklassam?
Előre is köszi a segítséget!
[ Szerkesztve ]
Üdv!
-
aktív tag
Igen, valamit hallottam már, hogy a két mód esetén más lesz az IP. De, hogy nem lehet leváltani jóformán kérésre sem…
Az IP-m már nekem is ugyanaz minimum fél éve, lehet hogy egy éve is, de most nagyon kellene egy új cím, különben VPN-re kell hagyatkoznom hosszú időkre
Editre válasz: sajnos régi modemem nincsen.
[ Szerkesztve ]
Üdv!
Új hozzászólás Aktív témák
● Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni szigorúan TILOS!
● Olvasd el az összefoglalót!
● Jelszinteket ide írhatsz!
● Díjnet téma ITT!
● Szolgáltatók összehasonlítása ITT!
● Mobil szolgáltatások ITT!
- CTO ÚJ Bontatlan MacBook Pro 16 M3 Pro 12CPU/18GPU 18GB/1TB SSD Magyar billentyűzet Azonnal átvehető
- ÚJ BONTATLAN Apple Watch Series 8 S8 41-45mm Azonnal Átvehető DEÁK TÉRNÉL 1 Év Apple Garanciával.
- Új APPLE AIRPODS PRO 2 GEN USB-C bontatlan aktiválatlan 1 év garancia AZONNAL ÁTVEHETŐ Deák Térnél.
- BONTATLAN Új Iphone 15 és 15 Plus 128-512GB 1év APPLE garancia gyári független Deák AZONNAL Átvehető
- BONTATLAN Új Ipad 2022 10th Minden szín 1 év hivatalos Apple Garancia AZONNAL ÁTVEHETŐ DEÁK TÉRNÉL.