- ASUS routerek
- Nem szavazza meg Musk 56 milliárd dolláros csomagját a norvég állami vagyonalap
- A call centerekbe viszi az AI-t a Microsoft
- VMware
- Videó stream letöltése
- Aliexpress tapasztalatok
- Tarr Kft. kábeltv, internet, telefon
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Facebook és Messenger
- DIGI internet
-
IT café
Mielőtt kérdezel:
1. Olvasd el ezt az összefoglalót!
2. Vedd figyelembe, hogy a fülhallgató higiéniai termék (így nem küldhető vissza webshop vásárlás esetén sem! - akadnak kivételek), így nehéz javaslatokat adni, mert nem rendelkezünk annyi releváns tapasztalattal!
3. Rengeteg a szubjektív dolog, például: egyéni a hallás, egyéni a fül kialakítása, egyéniek az igények stb.
4. Találd ki, hogy milyen kialakításút szeretnél!
5. Határozd meg, hogy milyen célra kell! (Sport, hívás, zene stb., ezekben érdemes prioritást állítani)
6. Fontos szempont, hogy milyen eszközzel fogod használni! (pl iPhone nem támogat LDAC-ot)
7. Mennyit szánnál rá?
8. Olvass tesztoldalakat, nézz teszt videókat, próbáld szűkíteni konkrét típusokra!
9. Érdemes prioritást állítani a különböző extra funkciók terén is, pl Multipoint, ANC, akku kapacitás, hangkarakter stb (ez nagyban összefügghet, hogy milyen célra használod (6. pont)).
Új hozzászólás Aktív témák
-
Janaboy
veterán
-
Janaboy
veterán
válasz -NoVa- #14100 üzenetére
Jajj pont én!? De nekem olyan bot hallásom van
És még mindig nem tudom hova tenni ezt a fura térhangzást.
Úgy látszik nekem jobban tetszik amire Adamsky írta hogy a fejemben szól mint amikor körülöttem
Tegnap amúgy hallgattam sokat, nagyon szépen szól, kényelmes.
De rájöttem hogy szeretem a Sennheiser hangját is.
Valószínűleg a populárisabb zenék amiket hallgatok ott nem biztos hogy annyira kijön az IEM előnye.
Bár nem tudom pl Enya hova sorolandó
De amúgy nem is vészes a kábel, legalábbis itthon, de azért tényleg nagy előny a teljes tws szabadság.[ Szerkesztve ]
Janaboy
-
-NoVa-
addikt
válasz Janaboy #14102 üzenetére
:)
Irigykedek ám, olcsón letudnám az egész hifitémát, nem bohóckodva elektrosztatikus fülesekkel.
Azért összegezve a konkrét füles egy 2x7 driveres Mangird Tea. XM5 árban van, vagy csak kicsit felette, és nagyjából ez az a szint, ahol a jó térérzet megjelenik az in-ear cuccoknál. Kikerül a fejből a zene, nem a 2 fül között áll össze a hang, hanem egy fokkal hangfalszerűbben, testen kívülről is megszólaló hangokkal.
Persze ez is csak egy lépcső, még nem hozza az sokszorosába kerülő IEM-ek holografikus valóságérzetét, de arra kiváló, hogy megmutassa, mit jelent az, amikor szűkös térre fanyalgok egy TWS-nél. A forrás ugyanúgy LDAC BT.
-
stellaz
addikt
Samsung Buds2 garanciális (nem) javítás:
Ma elmentem érte a Samsung hivatalos szervizbe, ott visszaadja a fazon, a jegyzőkönyvben az van, hogy a karbantartás és takarítás hiánya miatt rossz, ezért erre nincs garancia. Megnézem, szabad szemmel teljesen tiszta, leszedtem a harangot, alatta is teljesen tiszta. Ablak felé fordítom, úgy is szinte teljesen tiszta, a rács egy kis részén, a rácsok lyukaiban van némi kosz, amit nem tudom mivel lehetne kiszedni, szabad szemmel nem is nagyon lehet látni. Telefonnal befotózva és kinagyítva lehet látni, hogy van ott egyáltalán valami. Ez a durva halkulást és a recsegést egészen biztosan nem okozhatta.
Úgyhogy ott helyben tettem rá egy teljesen új harangot és vissza is adtam. Mondtam, hogy ki sem próbálom, mert akkor ugye egyből ugrana is a garancia. Mármint az ő álláspontjuk szerint. Fasza kis szolgáltatás. -
stellaz
addikt
válasz Janaboy #14105 üzenetére
Kénytelen volt, mert elég kínos volt, amikor megkérdeztem a fickót, hogy szerinte ez koszos-e? Beleírattam a jegyzőkönyvbe is, hogy vatta új, originál csomagolású harangot tettem rá az orra előtt. Mindezt az után, hogy egy nő úgy mondta nekem a telefonba, hogy előtte van a füles és undorító az egész és jó lenne ha takarítanám a fülemet. Ez is milyen már?
Azt tudni kell, hogy minden egyes használat után sebbenzinnel takarítottam le, amikor halkulni kezdett, akkor pedig kifejezetten alaposan kipucoltam. Csak azért nem áztattam ki a harangot benzinben, mert szemre teljesen tisztának tűnt.Ezek után semmilyen Samsungot nem veszek, pár hónap alatt kettő ment tönkre, de már a garancia alól is ki akarnak bújni. Pedig a hivatalos boltban vettem, de úgy látszik ez se sokat számít.
-
-
-NoVa-
addikt
válasz -Maci- #14110 üzenetére
Nem a gyártó, hanem a képviselet hibája. Ilyenkor meg lehet kerülni a képviseletet, írni a központnak a sztoriról, aztán azok majd lecseszik a helyi erőt, ha szaporodnak a panaszok.
Minőségben eddig is kettős az élményem. Az S21 teszi a dolgát még, ahogy az S7 és S9 is a gyerekeknél, de... Az S21 sim foglalata megdöglött, kontakthibás vadonatúj simmel is. Erre mondjuk pár perc alatt megoldás volt az esimre váltás.
Vízálló, volt már tó fenekén is a lányomnak köszönhetően, de mostanra kissé kételkedek a vízállóságában, mert a hátlap ragasztója részben megszünt ragadni. Nem az az örök élet, mint a régebbiek.Az meg, hogy a beázott kapcsolójú Watch 4 javítására rákérdeztem, arra közölték, hogy az nem garanciás javítás, mert a vízállóság rating a vásárlás pillanatáig él, ha kibontottad, onnantól degradálódik.
Na itt érzem magam felelősnek, hogy nem borítottam fel az infópultot egy ilyen után, hanem megjavítottam magam az órát. Amíg az ilyen supportot gyújtogatás nélkül lenyeljük, addig házmesterekből és kormányból sem kapunk jobbat.
-
Janaboy
veterán
válasz -NoVa- #14112 üzenetére
Az meg, hogy a beázott kapcsolójú Watch 4 javítására rákérdeztem, arra közölték, hogy az nem garanciás javítás, mert a vízállóság rating a vásárlás pillanatáig él, ha kibontottad, onnantól degradálódik.
LOOOOL
Nekem is van vitám Z Flip 4 kapcsán, de amíg nem zárult le addig nem írom le a részleteket
[ Szerkesztve ]
Janaboy
-
stellaz
addikt
válasz -NoVa- #14112 üzenetére
Mondjuk azért az kemény.
Én pólusnál lévő aquában majdnem verekedtem hasonló miatt Aznap, de konkrétan 2 órával azelőtt vett elektromos roller kormány rózsája be volt szakítva, lötyögött az egész. Erre azt mondták, hogy nem előttük nyitottam ki, meg hasonló bullshit szarságokat, pedig nem is a pénz kellett volna, csak egy másik cucc. Ott eléggé elragadtak az indulatok, de végül vissza adták a pénzt, bár még kellett pár kört futni.
Haverom meg leadott javításra valami profi hangtechikai cuccot, aminek valami apr, nem létfontosságú funkciója nem ment. Bevizsgálták, mondtak neki egy olyan árat, ami gazdasági totálkár volt, de közben el is szarták neki teljesen, amit otthon realizált, miután hazavitte. Felhívta őket és mondta, hogy legalább az eredi állapotot legyenek kedvesek helyre állítani, de csak a teljes javítás árán akarták. Erre közölte a fazonnal, hogy most bemegy és kurvára megveri.
Pár perc múlva visszahívták, hogy megjavítják neki és amikor érte megy, akkor legyen nagyon kedves a kollégával, mert ő nem tehet semmirőlCsak szomorú, hogy ilyeneket kell csinálni, hogy valamennyire érvényesítsd a jogos igényeidet.
-
-NoVa-
addikt
-
TomPack
őstag
válasz stellaz #14114 üzenetére
Az ilyenek miatt egyre jobban értékelem az Alza azonnali cseregaranciáját.
Van amikor ingyen is kilehet fogni az adott termék mellé, de általában +10% a felára.
Szó nélkül, és kérdés nélkül azonnal cserélik egy bontatlan vatta újra ha bármi gond lenne vele.
Egyszer már élnem kellett a lehetőséggel. -
Lajmund
senior tag
Samsung 3 honap után küldte az ajándék szíjat az orámhoz rengeteg telefonálás és email után amikor már fogyasztóvédelemmel fenyegettem őket. Végig tereltek hogy majd na most na majd nem soká 3 honapig ez ment...Szánalmas kategória amit művelnek. Már volt hogy úgy hívtam fel őket hogy szeretném a napi terelő mesét. Számomra felfoghatatlan hogy egy ilyen jó cuccokat gyártó cég így áll ehez. Valószínűleg a következő váltáskor más márka telefonja és oráját fogom venni hiába jók a termékeik.
Pc power: i5, 32g ram, Asus tuf rtx 3080/ Monitor: lg 65" c2/ Samsung Z fold 5 / galaxy watch classic 6 47mm/ Adam audio 8"/ Fyne audio F3 12"/smsl do 100/ seeaudio bravery/ fio lc bt2/
-
net91
senior tag
Napi hírek hallgatásához az Alzán vettem egy JLAB Go Air pop true wireless fülhallgatót.
A fülhallgató csatlakozik az eszközökhöz, de nincs hang. Egy alkalommal tudtam hangot kicsikarni belőle, de akkor is csak a bal oldali szólt, az is halkan. Most egyik sem. (A töltés fullon van)
Én csinálok valamit rosszul, vagy ez egy sz*r fülhallgató? Telefonon és tv-én párosítottam.Az ember feláldozza az egészségét, hogy pénzt keressen. Aztán feláldozza a pénzét, hogy visszaszerezze az egészségét. És mivel olyan izgatott a jövőjével kapcsolatban, hogy elfelejti élvezni a jelent; az eredmény az, hogy nem él sem a jelenben, sem a jövőben; úgy él, mintha soha nem halna meg, és a
-
<Adamsky>
nagyúr
A leírásban (utolsó oldal, lap alja) van egy "kézi visszaállítás" lehetőség. Ha az sem segít akkor jó eséllyel kifogtál egy hibás példányt.
Egyébként mikor csatlakozik mondjuk a telefonodhoz, akkor tudsz hangerőt állítani? Az értem, hogy nem hallasz semmi, de számot kellene, hogy tudj léptetni, a zenét megállítani, elindítani, vagy épp hangerőt állítani (ilyenkor a telefonon meg kellene, hogy jelenjen a hangerőállító csúszka). -
net91
senior tag
válasz <Adamsky> #14122 üzenetére
Az ember feláldozza az egészségét, hogy pénzt keressen. Aztán feláldozza a pénzét, hogy visszaszerezze az egészségét. És mivel olyan izgatott a jövőjével kapcsolatban, hogy elfelejti élvezni a jelent; az eredmény az, hogy nem él sem a jelenben, sem a jövőben; úgy él, mintha soha nem halna meg, és a
-
norbertinjou
csendes tag
Sziasztok !
Segítsèget szeretnèk kèrni tőletek.
Otthoni mozizáshoz szeretnèk egy vezetèk nèlküli fejhallgatót.
Van egy Steelseries artic nova 7p-m ,nagyon meg vagyok elègedve vele.
Eddig hibátlanul működött mindennel, de vettem egy új tv-t Lg G3 ès sehogy nem tudom őket összepárosítani a tv nem látja . Az előző tv- vel működött .
Rengeteg videót megnèztem youtube-on , de elèg règi fejhallgatókat ajánlanak ès már vagy nem lehet kapni ès elavultnak számítanak (számomra) vagy külföldről kène beszerezni amit a garancia miatt nem erőltetnèk.
Tudnátok ajánlani nekem valamit amit itthon beszerezhetek ? Fimnèzèsre , tv-re . Netflix .stb.
Ár . 100-150 körül valami minőségibb darabot szeretnèk
Ha lètezik ilyen ,hogy dolby atmos-t tudná az szuper lenne vagy valami tèrhangzás .
Teljes mèrtèkben mozizáshoz kellene.
Láttam valamelyik videóban ajánlották a Sony wh -1000 mx4-et ,de nem tudom ,hogy ez megfelelő lenne-e nekem erre a cèlra .
Segítsetek lègyszi . Teljesen elvesztem az információkbanKöszi
-
sensejke
aktív tag
Sziasztok!
Olvasgatom itt a topicot és sokszor láttam a Anker Soundcore Liberty 4 NC TWS-t mint jó vétel. Tényleg ennyire jó?
Hasonló árkategóriában (~30k) keresek fülest főként d&b, dubstephez.
ID: sensejkehun / steam: http://steamcommunity.com/id/Eeeyore
-
sensejke
aktív tag
válasz norbertinjou #14125 üzenetére
Fülhallgató topic nem fejhallgató.
ID: sensejkehun / steam: http://steamcommunity.com/id/Eeeyore
-
Introdoktus
junior tag
Sziasztok!
7 éves kislánynak keresek karácsonyra egy Galaxy A14 mellé TWS fülest. Agybadugós verziót szeretne. Árban 25-30.000 Forint körül gondolkodom.
Van esetleg ajánlott vagy best buy ebben a kategóriában?
-
Atomizer
tag
válasz stellaz #14114 üzenetére
Aqua-nál én is szívtam. Egy SSD-t vettem, ami lassabb volt, mint egy pendrive. Visszavittem másnap, hogy ennek így nem sok értelme van, az ott levő két eladó megnézte helyben, tényleg lassú. Azt mondják kell 14 nap amíg átfut és visszautalják az árát. Aztán jön egy e-mail, hogy ugyan visszavették, de 100%-os az amortizáció mértéke, mert többet használtam, mint kellett volna. Másnap. Egy SSD, amiben nincs mozgó alkatrész. Sok e-mail és panasztétel után nagy kegyesen visszautalták. Óvatosan az aqua-val. Érdemes a google értékeléseiket elolvasni, tele van 14 napos elállás megtagadása panaszokkal.
-
stellaz
addikt
válasz Janaboy #14131 üzenetére
3 napos elállás nem is.De 3 napos azonnali csere vagy visszafizetési garancia igen. Teljesen logikus is, mert ez ugye hibás szerződéses teljesítés, te jóért fizettél, de ő gyári hibasat adott.
"Mi a három munkanapos cseregarancia?
A jogszabályok előírják azt is, ha a megvásárolt termékről lényegében azonnal kiderül, hogy hibás, akkor a három munkanapos cseregarancia szerint a kereskedő 3 munkanapon belül köteles azt kicserélni, vagyis nem hivatkozhat például aránytalan többletköltségre vagy más okokra. Fontos, hogy ez a szabály csak a hibás termékekre vonatkozik, ha a termék rendeltetésszerűen működik, akkor a kereskedő erre nem köteles." -
Dzsuri89
őstag
Jelenleg egy Sennheiser Momentum True Wireless 3 fülest használok a legnagyobb megelégedéssel, imádom a hangzását, elektronikus zenék közül a Hardstyle műfaj, amit fogyasztok vele 95%-ban. Van közületek olyan, akinek az előbbi típussal van összehasonlítási alapja egy Technics EAH-AZ80E fülessel?
-
VásRló
tag
Tudtok olyan neckband-es(amit nem hagyok el és lépek rá, mint a linkbuds-ra:p) fülhallgatót, aminek JÓ a mikrofonja, és normálisan értenek a telefonban?
[ Szerkesztve ]
-
bwoay
nagyúr
válasz stellaz #14135 üzenetére
annyit kérdeztem, hogy honnan származik az idézet - azzal segítettél volna, ha elárulod.
ugyanis a 3 nap nem a cserére, hanem a termék hibájának észlelésére vonatkozó határidő. Tehát ha egy újonnan vásárolt termék esetében 3 (munka)napon belül működésbeli hibát tapasztalunk (ÉS a hiba a rendeltetésszerű használatot akadályozza), akkor a kereskedő nem ajánlhat fel garanciális javítást, hanem köteles a terméket kicserélni. A cserének azonban nem kell megtörténnie 3 napon belül - amennyiben azonnali, készletről történő cserére nincs lehetőség, úgy a javításoknál érvényes 15 napos határidő lép érvénybe - bár erről csak annyit mond a rendelet, hogy "törekedni" kell rá.
Mindezzel együtt az Aqua nyilván mindkettőtök esetében szabálysértést követett el. Sosem fogom megérteni, hogy ekkora cégeknél mi célt szolgál az ilyen pitiáner hozzáállás. Kétlem, hogy ebből származik a bevétel érdemi része. Ha pedig igen, akkor a hitelrontás sokkal nagyobb károkat okoz hosszú távon.
[ don't... don't believe... don't believe the hype ]
-
stellaz
addikt
Ugyanezt írtam elsőre is.
Rákeresve egy fogyasztói oldalról idéztem, nem volt kedvem jogszabályt turni.
Azt is írtam, hogy van egy bírósági állásfoglalás is a jogszabállyal kapcsolatban, ami egyértelműsíti, hogy a kereskedőnek csak utólag van lehetősége vitatni a dolgot.[ Szerkesztve ]
-
bwoay
nagyúr
válasz stellaz #14139 üzenetére
valamiért széles körben elterjedt ez a "3 napon belül kötelesek cserélni" tévhit. illetve olyan nagyon nem csodálom, ha konkrétan ilyesmivel foglalkozó oldalak is ennyire félreértelmezik a 3 munkanapot, ami egész másra vonatkozik.
[ don't... don't believe... don't believe the hype ]
-
Face8814
őstag
Sziasztok,
Páromnak szeretnék ajándékba venni egy in-ear pálcikás kialakítású tws fülhallgatót 50eFt-ig.
Főként elektronikus zene hallgatásra használná munkába járás közben.
Iphonenal használná és kizárólag ez a kiállítás jöhet szóba.
Mit tudnátok ajánlani?
KöszönömAz ilyen minőségek, mint "2415680p", azt jelentik, hogy előtted, a szemed láttára real-time leforgatják az összes jelenetet? by Ifju
-
bwoay
nagyúr
válasz stellaz #14142 üzenetére
az idézetben. mindvégig arról beszéltem, hogy pontatlanul fogalmaz, és valótlanságot állít - ebben a sorrendben.
"ha a megvásárolt termékről lényegében azonnal kiderül, hogy hibás, akkor a három munkanapos cseregarancia szerint a kereskedő 3 munkanapon belül köteles azt kicserélni, vagyis nem hivatkozhat például aránytalan többletköltségre vagy más okokra."
ez egy katyvasz.
nem "lényegében azonnal", hanem konkrétan 3 munkanapon belül. Ez pedig lehet akár 5+ naptári nap is, ami minden, csak nem azonnal. Tehát megveszed pénteken, kedden elromlik (vagy rájössz, hogy eleve rossz volt, tökmindegy), akkor még benne vagy a határidőben - a kereskedő nem ajánlhat fel garanciális javítást, hanem cserélnie kell. Mérlegelés, bevizsgálás nélkül.(tudom, hogy te tudod, az idézetben elhangzottakat helyesbítem)a csere pedig vagy azonnali, vagy ha erre nincs lehetőség, akkor törekedni kell arra, hogy 15 napnál többet ne vegyen igénybe. de nincs ilyen, hogy 3 napon belül ki kell cserélni. ezt meg azért fontos tisztázni, mert elállásra sincs lehetőség arra hivatkozva, hogy a csere nem történt meg 3 napon belül.
[ don't... don't believe... don't believe the hype ]
-
tomp
félisten
Nincs szerencsém az Edifier fülesekkel...
A NeoBuds Pro 2 is rakoncátlankodik...
A jobb oldali tegnap egy nagyot pattant. Azóta bekapcsolás után kb 10mp-ig rendesen szól utána pattan és a balansz elmegy balra. A magas hang kb megszűnik. De ha hagyom tovább üzemelni akkor nagyon lassan visszajön a hangja. Ha mozgatom a fülemben úgy, hogy nyomás alakuljon ki a füles belső részében akkor a mozgatás alatt rendesen szól.
Szerintetek mi lehet ezzel is?
Alzás vétel amúgy. 2év garival. -
stellaz
addikt
3 napon belül pénzt is vissza kérhetsz, ha hibás a cucc. Magyarán megveszed,. kiderül hibás, egyből visszaviszed (3 nap), vagy azonnali cserét kérsz vagy a pénzt vissza. A kereskedő még nem vitathatja a.dolgot, maximum csak utólag.
Logikus is, eleve rosszat adtak el.[ Szerkesztve ]
-
-
-
tomp
félisten
Frissen bekapcsolva az első magas éles hang megszólaltatásakor száll el...
A hangerő mindegy neki.
Úgy is hallani ha eleve úgy indítom el a zenét, hogy nincs fülemben.Mozgatást úgy értem, hogy a füles belső részére levegőnyomást fejtek ki.
[ Szerkesztve ]
-
bwoay
nagyúr
válasz stellaz #14145 üzenetére
nem. mármint nyilván kérheted a vételár visszafizetését, és lehet, hogy vissza is kapod, de fontos tudni, hogy törvény erre a kereskedőt nem kötelezi ilyen esetben. ha hibásat adtak, vagy 3 munkanapon belül meghibásodott, akkor kötelezően cserét ír elő a kormányrendelet, elállásra nem jogosítja fel a fogyasztót. Erre utóbbi csak akkor válik jogosulttá, ha a kereskedő egyáltalán nem tudja/akarja kicserélni a hibás terméket.
[ don't... don't believe... don't believe the hype ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen