Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • atillaahun

    veterán

    válasz tlac #497 üzenetére

    Phone to phone-nál (más néven call back) a VOIP szolgáltatód felhív téged GSM vonalon, ha felvetted akkor pedig az elsőre tárcsázott számot hívja neked, és ha felveszik összekapcsol. Megbízható jó minőségű módszer viszont duplán, tehát 2 irányba kell fizetned a percdíjat. Egyszer a mobilpercdíjat, mert téged hívtak, másrészről pedig annak a percdíját ahova telefonálsz (mindkettő voip percdíjjal értendő). Illetve az ilyen típusú hívásokért mindenhol felszámolnak kapcsolási díjat is.

    A Local Access Number nagyon hasonló, szintén GSM vonalat használ, ott előhívószámként a tárcsázott szám elé beírod a VOIP szolgáltatód számát/kódját, és az így történő hívásért egyszer a GSM szolgáltatód felé fizetsz vezetékes percdíjat, majd pedig a VOIP szolgáltató tárcsázza neked a számot, amiért nekik fizetsz olyan percdíjat, ahova telefonálsz. Ez utóbbinak ugye akkor van értelme, ha valaki baromi olcsón tud vezetékest hívni, mert akkor szinte egyszeri VOIP percdíjért kap szintén megbízható jó minőséget. Csak hát a magyar mobilszolgáltatók csomagjait végignézve nem nagyon vannak olyan csomagok, ahol különösebben megérné vezetékest hívni.

    [ Szerkesztve ]

  • sumsang

    aktív tag

    válasz tlac #497 üzenetére

    A kettő között az a különbség, hogy
    az első esetben (phone to phone) esetén a szolgáltató rendszer szoftveréről kezdeményezed a hívó és a hívott fél hívását. Tehát a melletted lévő (vezetékes/mobil tel. számod , majd a hívandó fél számát írod be. Először nálad csörög ki, majd a hívott félnél csörög.
    A másik esetben viszont van két lehetőség.
    1. a szolgáltató szoftverén hívod meg a hívott felet, A hivást mikrofon/fülhallgató (head-set) bonyolítod,
    2. analóg telefon adapter ( ATA) közveítésével a saját vezetékes telefonodról lehet a hívást kezdeményezi. Ebben az esetben nem kell, hogy bekapcsolva legyen a PC/laptop-od.

Új hozzászólás Aktív témák