Új hozzászólás Aktív témák
-
Paxker315
addikt
-
Paxker315
addikt
Oooo, csak naiv idealista vagyok. Feltetelezem, hogy ha felhivjuk a figyelmet a lassabb tempó elonyeire (kisebb karosanyag kibocsátás, kisebb zajterhelés, megsporolt üzemanyag és költség, kevesebb baleset és potenciálisan elvesztett életév) akkor mindenki idővel elfogadja, hogy nem ördögtől való a szigorúbb korlátozás.
De ilyen naiv vagyok, illetve szakmai ártalom, de a társadalom és jövő generacioinak eletkorulmenyei, emberi életek nagyobb tényezők számomra, mint az hogy mennyi naftapénzt sporolok. Ezért is örülnék ha kicsit. Lassitanank . Szeretném, na
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
Paxker315
addikt
"hangosak az autók. De ez az autópályán kit zavar? A 300 méterre lévő őzet? Téged a kocsiban nem fog."
Óh, hát mondjuk 1.5 éve exkluzíve füldugóval vezetek, és így sem vagyok maradéktalanul elégedett. Jó dolog a hiperszenzorosság, csak épp' nem merem zajvédelem nélkül elhagyni a lakást, és a városi sétákat (megyeszékhely) is védetten szoktam tenni. Nem véletlen gondolom vezetéstechnikai biztonsági faktornak az akusztikus üvegezést-oldalablakokat.
De a nagy felniket sem értem feltétlenül, mert: kisebb felni& ballonosabb gumi --> nagyobb kényelem, takarékosság, kisebb zajterhelés (érdemes séta közben hallgatni az elhaladó autókat, ha van olyan hely, ahol nem annyira sűrű a forgalom. ég-föld a különbség 16 és 19 közt.)
Ja, jól néz ki a malomkerék. De azzal azért tisztában vagyok, hogy ezt NEM fogjuk megoldani a közeljövőben (forgalomcsökkentés, járművek számának csökkentése, előírások alaktényezőre és homlokfelületre, kisebb felnik és kevesebb teljes energiafelhasználás, energiahatékonyság növelése (erre pont jók az eletro és hibridek). Csak álmodozni lehet, nem? NB: a "theory of mind" doménen borzalmas alacsony percentilben helyezkedek el (ASD). Így számomra kicsit science-fiction kategória már a tudat is, hogy nem feltétlen mindenki ilyen közlekedést szeretne. Vagyis hiába tudom, hogy mit generál a gondolkodásmódom, de "nem értem"
[ Szerkesztve ]
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
Paxker315
addikt
Óh én ki szoktam kapcsolni a médiát-zenét, mert. Zajterhelés az is. A szélzaj és gördülési zaj sajnos eletro-autóban is van, az én autózási szokásaimhoz meg eleve nem való EV (csak ritkán használom, de akkor 200-600 km-es utakra, 90%-ban autópályán). Városban nem szeretek autókázni.
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
Paxker315
addikt
-
Paxker315
addikt
amúgy még szívfájdalom, a nagyon is értelmes "városi kisegyterű" kategória elgáncsolása (Lancia Musa, Opel Meriva, Nissan Note pl...). Pedig ha "muszáj", ovijáratnak& commuternek azok értelmes választások voltak (~szub4méter hossz, magasabb építés, jó pakolhatóság, praktikum). De sajnos a piacnak követnie kell a nyájat. The customer is always right
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
Új hozzászólás Aktív témák
- MINI ITX GAMING/STREAMING PC RYZEN 5 7600X RTX 3080TI 32GB RAM MESHLICIOUS
- GAMER PC i5 6600K 16GB DDR4 SSD+HDD GIGABYTE 1070 8GB GDDR5 256BIT WINDFORCE
- Apple watch series 5 40mm gps + cellular rose gold I Ingyenes Foxpost csomagküldés!
- ESR Rebound 360 Magnetic Keyboard Case (ENG) - iPad Pro / Air
- Új Gamer PC i5 12400F/13400F/24Gb DDR5/RX 6600 vagy RX 6600 XT 8Gb/500Gb M2 SSD/700W 2-3 Év gari
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen