- Milyen routert?
- Perelnek a vallásos kripto-piramisjáték miatt
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- ASUS routerek
- Windows 10
- Mozilla Firefox
- Microsoft Outlook topic
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Középpontba kerültek a hibrid autók, alig fogyaszt a BYD újdonsága
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
Új hozzászólás Aktív témák
-
maximilian4
addikt
Mivel mostmár megvan tankoknál a t54 1951 is, így elkezdtem újból repülni.
Nagyon régen játszottam, rb-t meg még soha sem (repülésnél).
Tudnátok adni néhány tanácsot realistic battle-höz, mire érdemes nagyon odafigyelni.
Először is hogy tudom elkerülni, hogy ne szakadjon le a szárnyam?
Gondolom a nagy erőhatás miatt szakad le. Itt nagyon nem is lehet függőlegesen zuhanni (jelenleg yak 3)?
Valahol meg lehet nézni mi a legnagyobb sebesség amit kibír a szárny? Illetve ha nagyon gyorsan megyek akkor figyeljek arra, hogy ne tegyek hirtelen mozdulatokat? Sajnos amennyire a tankokhoz értek, annyire nem értek a repülőkhöz.Maxi
-
Francia91
veterán
válasz maximilian4 #10404 üzenetére
Igazából kockázat nélkül tesztrepülésben tudod tesztelni, Reaistic beállítással, hogy hol törik a szárny...
A Yak-3 viszonylag jól bírja, olyan 10-11 G körül szakad a szárnya. Picit nehéz ezt leírni, mert nem mindegy, hogy mekkora sebességnél és milyen irányú erőhatás éri.... Nagyjából azt tudom mondani, hogy 600-650 km/h feletti fordulóknál kezd a szárnyszakadás veszélye fenyegetni, 700 felett pedig már biztosan hímestojásként kell velük bánni. De ez megint olyan dolog, hogy gépe válogatja. A Spitfire gépek pl nagyon érzékenyek ezekre, a Griffon előtti Spitfire gépeknél pl már 550 feletti tempónál óvatosabban kell fordulni, mert könnyen elhagyja a szárnyát, tehát ne ránts rajta nagyokat 550-600 km/h feletti tempóknál
Zuhanási sebesség.... Megint gép válogatja. A Yak-3-as emlékeim szerint olyan 740-760 km/h-ig bírja szétesés nélkül, az Fw 190 D9 meg 1050 km/h-nál esik szétTanácsok:
- Tanulj meg takarékoskodni a lőszerrel, és ha lehetséges, a szárnyakra célozni, azt viszi a legkevesebb találat
- A motort ne pörgesd feleslegesen WEP-pel (már amelyik gépen van, a Yakokon pl nincs), mert hamar melegszenek. akkor használd a WEP-et, amikor tényleg szükség van rá
- Érdemes szinte minden géppel legalább 300-as tempót (de inkább 350 km/h) tartani emelkedés közben, hogy ha szükséges, legyen energiád manőverekre. A Fókáknak ideálisabb a 350-400 km/h sebesség emekedés közben
- A pilóta Vitality-jét és G erő tűrőképességét érdemes kimaxolni, mert erős fordulóknál el fogod veszteni az irányítást pár másodpercre (beájul a pilóta). Ezt érdemes úgy csinálni, hogy 1 slotot választasz ki, és abban használsz minden gépet, így csak ara a slotra gyűlik a felhasználható legénységfejlesztési pont
- Nem Arcade, itt nem kell, és nem is szabad kapkodni. Kicsi taktika, és gépismeret szükséges, itt ugyanis már kihasználhatóak a gépek közti különbségek
- Lőszerválasztás eléggé mérvadó. Érdemes olyat választani, amit viszonylag jól látsz, és jól is sebez. A két legfontosabb az AP és az I (gyújtó)
12,7 mm M2 Browning - Ground Targets és Universal
12,7 mm Berezin MG -- Universal és Ground Targets
20 mm SHVAK cannon - Ground Targets, Universal és Tracers
20 mm MG151/20 cannon - Air Targets
20 mm Hispano -- Ground Targets és Tracers (itt jó az Air Targets is, de abból kevest látsz)
20 mm Type99 cannon (japán) - Tracers --> ez full HEF, tehát gyújtó
7,7 mm japán géppuska - Universal
Ezek azok a befűzések a leggyakoribb fegyverekhez, amiket én használok, és szerintem jók is. Tehát látod, és jól is sebeznekHirtelen ennyi jutott eszembe. Ha kérdésed van, itt válaszolunk
Esetleg ha érdekel, itt van néhány RealisticGameplayem[ Szerkesztve ]
"Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." /Ayrton Senna/
-
maximilian4
addikt
válasz Francia91 #10405 üzenetére
Köszi. Nagyon sokat segítettél már ezzel is.
Esetleg milyen módok vannak fékezésre? Ugye itt még légfék nincsen. Esetleg játszak a flaps-szel? Annak a váltogatásának repülés közben lehet valami hátulütője, sérülhet a gép ha rosszkor váltok? (Mondjuk azt sem tudom mikor célszerű ) De azt megtapasztaltam, hogy egyes flaps állásokban alul- felül szitnyílik egy lemez és valamivel lassabb lesz a gép. Csak gondolom a manőverekre is hatása van és lehet a terhelést is máshogy bírja a szárny. nem tudom..csak a józan paraszti esszemnél fogva gondolom, de lehet tévedek.Maxi
-
csongi
veterán
Tegnap javult a ping . Sajnos az fps be esik siman 20 ala.
Nem neztem meg, de ha valaki tudja mennyi ramot eszik a jatek az elirhatna.
Most rafejlesztek.
Vga r280x cpu fx 6100 es 8 diga ram. A jatek ssd- rol fut.
Plusz ujra telepitem a rendszert, egy 8.1 rol updatolt 10 nem az igazi. -
Francia91
veterán
válasz maximilian4 #10406 üzenetére
Pff, megint gépe válogatja...
BearCatnél és Fókáknál pl 600-ig simán nyithatod a szárnyakat, míg Spitfire gépeknél csak Landing Flaps állás van, ezt 300 alatt nyithatod, különben leszakad. Én szoktam olyat csinálni, hogy 1-2 másodpercre kinyitom 3-400 közötti tempónál, segítve a fordulást, vagy lassítást, de Spitfire gépnél 400 felett pl azonnal szakad a szárny, ha nyitod. A szárnyakat én inkább a manőverekhez szoktam használni, de a sebességre figyelni kell, különben elhagyod őket.Fékezni általában leszálláskor szoktam, ha olyan sebességgel megyek, ahol még veszélyes szárnyat nyitni az adott géppel, akkor motort nullára veszem, és elkezdem a gépte jobbra-balra húzogatni, szinte minden gépet az oldalirányú mozgás lassít a legjobban. Futóművet és szárnyat 250 km/h alatt biztos nyitni az összes gépnél, a vadászokkal általában olyan 210-230 km/h-val szoktam földet érni
"Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." /Ayrton Senna/
-
PAtr0n
addikt
válasz maximilian4 #10406 üzenetére
Nemrég pont erről írtam: [link]
Egyes gépeknél ki is volt írva a pilótának egy kis táblán (a hülyébbek kedvéért), hogy odafigyejjé:
"Ne sikeres ember próbálj lenni, hanem értékes"
-
m3tr0
senior tag
Két hét szünet után tegnap este megpróbáltam RB-t, és lőttem két killt, két földi egységet...majd amikor a harmadikra rárepültem nem húztam fel időben...
Továbbá sikerült leráznom olyan ellenfelet aki mögém repült és rám lőtt, de nem tudott úgy emelkedni és gyorsulni ahogy én,így leráztam majd egy forduló után lelőttem.
Bár veszítettünk itt ki is léptem, a csúcson kell abba hagyni.
[ Szerkesztve ]
-
csongi
veterán
Én meg azon a pontotn tartok, ahol mindegy mennyit lövök az ellenbe, nem talál. Belém elegendő egy rövid sorozat, és már zuhanok is. Be esik az fps 15 alá 85 ről. Most elment a kedvem. Minél fejlettebb gépem van minél erősebb a pilóta annál könnyebben lőttek le. A rissz rossz kis permetezőgépekkel volt sikerélmény, most egyenlő a nullával
-
SSJPeter
őstag
válasz csongi #10412 üzenetére
Még az is lehet, hogy találsz csak a kis kaliber miatt esetleg nem hatékony a találat. Sok függ attól, hogy milyen kaliberrel és milyen lőszertípussal találsz el valakit. Én pl. 2 db. 20mm-es + 2 db. 13mm-es - vagy ezzel egyenértékű - fegyverzet alatt nem repülök már géppel, mert kb. fölösleges. Legalábbis nekem.
Használj nyomkövető lövedéket, az is sokat segít. Na meg mivel én sem vagyok egy mesterlövész, szeretek olyan géppel repülni amin van bőven lőszer, hogy lehessen szórni, hadd lássam hova lövök...Az meg, hogy minél jobb géppel megy valaki, annál könnyebben leszedik, az tényleg így van, mivel a pro játékosok is Tier 3 vagy a fölött szeretnek játszani általában. Nem is Bi-Plane-ekkel...tehát alacsony szinten több a kezdő játékos. Nem vagyok pro, de Tier 3 alatt már pl. én sem játszok.
Na meg nem véletlenül kapja meg egy gép a Tier 3 vagy Tier 4 rangot, azokkal a gépekkel már eleve jobban lehet aprítani, pilótától függetlenül. Komolyabb a fegyverzetük.Próbáljon meg valaki 2db. 7.7mm-es ágyúval szarrá lőni valakit, hát elég sokáig tart.
De még 2db. 13mm-essel sem az igazi.Továbbra is mindenkinek ajánlom a japán A7M-et, aki RB-zni akar, szerintem még mindig ez a legjobb "all around" gép, még úgy is, hogy felvitték a BR-jét 4.0-ra. Gyakorlatilag bármilyen stílusban lehet vele játszani.
[ Szerkesztve ]
Let’s go Brandon!
-
Tomdriver
őstag
Sziasztok, nagyon kezdő vagyok repülős játékok terén, de jó pár hónappal ezelőtt ki akartam próbálni és találtam ezt, megtetszett.
De már rég játszottam vele és akkor is 1-2 órát és árkádban, de nem voltam képes rájönni, hogy a szerveren amit kiosztott a game, ott most single vagy már multiplayer módban vagyok?
Olvasgatom most is a topikot oda vissza, de nem futottam bele olyan hsz-be ami választ adna.
Igazából először csak single player módban gyakorolnék, csak nem tudom van e ilyen?A másik hogy MS XBox 360 kontrollerem van, az ugye elegendő itt a megfelelő irányításhoz vagy kell esetleg valami repülős játékokhoz kifejlesztett speckós gamepad?
[ Szerkesztve ]
-
donmackó
őstag
válasz Tomdriver #10415 üzenetére
Gyakorláshoz ott vannak a single és dynamic champaign, vagy a custom battle. Custom battle annyiban jobb hogy nem botok ellen harcolsz, hanem valós játékosok ellen, de pénzt nem kapsz illetve neked sem kerül javítási költségbe. Ráadásul ha úgy van beállítva akkor korlátlan újraéledés van. Ha a nagy piros BATTLE gombra nyomsz, az élesben megy, ott mindent számol.
Release the cable hounds!
-
Francia91
veterán
válasz anytime #10420 üzenetére
Muszáj
A klánban én vagyok a Realistic repülősök vezetője
A PBJ meg a második kedvenc gépem letf az A-20G után. Az ellenségtől egy player, akit az A4-es Fókájával lőttem ki, értetlenkedett chaten, hogy hogyan szedtem ki a lövésszel 1 km távolságból
Írtam neki, hogy "Gyakorlás, gyakorlás és gyakorlás...""Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." /Ayrton Senna/
-
PAtr0n
addikt
válasz fi:zi'k #10427 üzenetére
Háttazé, egy profi botos SB-ben röhögve körberepül, és olyan manővereket csinál, amit te egérrel sose fogsz.
A baj az egeres irányítással SB-ben, hogy nem tudod a ruddert és elevatort függetlenül használni aileron-októl. Tehát egyszerre mozog az összes, bármit is csinálsz. Valamikor előny, de az éles szitukban a profi ezeket teljesen máshogy használja mint ahogy neked az egérmozgás alapból.
Amúgy rád írtam múltkor, hogy megyünk é egyet, de pofátlanul kiléptél
donmaci:
Bocsi, múltkor nem győztelek kivárni, így nyugovóra tértem hamar. Aztán a második esetnél meg má te nem voltál fent.Francia:
A jó öreg PBJ. RB-ben messziről kerülöm őket a mai napig. Automatán is lekapnak a lövészek, de minimum kigyújtanak.[ Szerkesztve ]
"Ne sikeres ember próbálj lenni, hanem értékes"
-
-
Francia91
veterán
-
Shing
őstag
Jöttem kicsit ríni.
A bombázás még mindig szörnyű a játékban. Ha rögtön a célra megyek, nincs idő elég magasra menni és leszed egy vadászgép. Ha tutira megyek és teszek egy kis kitérőt hogy elérjek egy kellő magasságot, akkor nem marad időm bombázni. Épp most ment le egy kör úgy, hogy mire leért az első bombám a többiek már megsemmisítették az összeset. De egyébként az ellenség is, még a repterünket is megsemmisítette. Vagy ez most vmi bug volt, hogy 1 bomba kinyírt mindent? Kb. 5p alatt lement a kör, 0 ponttal zártam. Szvsz túl gyorsak a körök a bombázáshoz. Jó-jó, menjek rögtön a célra, de akkor meg minden 2. alkalommal zuhanással zárul a történet. Na ezt ki kellett adnom magamból, ty. -
olahmate1991
tag
Sziasztok! Úgy gondolom ti sokkal jobban otthon vagytok a játékban, mint én. Így hát egy kis segítséget, tippeket szeretnék kérni tőletek! Jelenleg a német tankjaimat fejlesztem, tier III-ban vagyok jelenleg a Tigris H1/Panther D/ Panzer IV/ -es gépekkel játszom! És valami nagyon, de nagyon lassan haladok a fejlesztéssel, játékonként kb átlagosan véve 1500 fejlesztési pontot kapok. Ezt valahogy nem lehetne feljebb tornászni, általában az első ötben benne vagyok! 150ezer meccs kb egy tank
*** Sikeres üzlet esetén kérlek értékelj! ***
-
Francia91
veterán
válasz olahmate1991 #10443 üzenetére
Reálban jobban hozza az RP-t,, ha AB-zel, akkor érdemes áttérned
2-3 killért kapok 2-3k RP-t RB-ben"Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." /Ayrton Senna/
-
fi:zi'k
nagyúr
válasz olahmate1991 #10443 üzenetére
Prém tank és/vagy idő, az felhozza. De 1500-2000 pont tök átlagos tank RB/SB esetén. Ezzel is arra sarkalnának, hogy fizessél minél hamarabb és minél többet.
(#10444) Francia91
De te repülsz inkább, az meg jobban hoz a konyhára.96.5% MORE WUB-WUB ◄◄|►► Hirdetéseim: https://goo.gl/khUC1Y ◄◄
-
Francia91
veterán
válasz fi:zi'k #10445 üzenetére
Háát mostanság már tankozok is, németeknél Tigris H1-esnél vagyok, oroszoknál most fejlesztem az IS-2-est... Mostanság inkább Reál tankozgatok, a sok repülős hülyesége a Gaijinnak sokszor kiidegel... Olyankor átmegyek pár napra tankozgatni, aztán megint vissza repülni
"Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." /Ayrton Senna/
-
olahmate1991
tag
válasz fi:zi'k #10445 üzenetére
Szinte gondoltam, hogy arra megy ki az egész, hogy fizess elő! Amúgy szerintem messze a legjobb játék lenne a kategóriájában, sőt a multis játékok között is! De abban biztos vagyok, hogy régebben sokkal jobban jött a fejlesztési pont és még a lion is Fizessen az ember, ha haladni akar...
*** Sikeres üzlet esetén kérlek értékelj! ***
Új hozzászólás Aktív témák
- APPLE Mac Studio M1 Max 10C CPU, 24C GPU, 32G RAM, 512GB SSD
- Kingston A400 960GB (SA400S37/960G)
- Ohh! HP EliteBook 840 G6 Fémházas Laptop 14" -70% i5-8365U 4Mag 16GB 512GB SSD FHD IPS + Táska!
- Szép! HP EliteBook 840 G6 Fémházas Laptop 14" -70% i5-8365U 4Mag 8GB 512GB SSD FHD IPS + Táska!
- Arctic Cooling Liquid Freezer II 280
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen