Új hozzászólás Aktív témák

  • RG4L

    őstag

    válasz Francia91 #6010 üzenetére

    Az N1K elvileg alulteljesít most. Én szeretem repülni, mert jó gép, de ennél jobban kéne lennie. UFO volt, túlnerfelték, legalábbis ezt hallottam. A Ki-84-esektől jobban kell félni. Egyébként az N1K teljesítményéről csak annyit, hogy 4000 méter felett elveszti a teljesítményét, és jó ha 5 fokban képes normális sebességgel emelkedni. Régebben ezt tapasztaltam, most egy fokkal jobb volt az utóbbi időben, talán picit titokban javítottak rajta, de mindenképpen jobb érzés volt. Illetve pl. ha felemelkedsz 6000 méterre, teszem azt mész 250-el (IAS), kitolod a gépet vízszíntesbe, és szinte egyáltalán nem akar elkezdeni gyorsulni. :U

    A Ta-152-ről meg csak annyit, hogy nagyon helyes, hogy kiszedi a bombázókat. Saipan eventen N1K-val is sikerült felrobbantanom pár B-24-est.

    (#6010) Francia91: a Bearcattel le kéne nyomnod elvileg simán a német gépeket. Gyors és jól forduló gépről van szó, szerintem talán csak a Spit Mk 22/24 és a Ki-84 tartja vele teljesítményben a lépést, Tempest Mk II és La 9-ről nem tudok sajnos még nyilatkozni, mert nincsenek meg. Persze itt is kérdés, hogy mennyire van fejlesztve a géped.

    War Thunder: Gelesztaa

Új hozzászólás Aktív témák