Új hozzászólás Aktív témák
-
mrszitya
senior tag
Beküldheted nekik, a support oldalról. Nekem is volt egy malware.gen-em, én biztos voltam benne, hogy nem vírusos, jelentettem. Azóta le is vették róla már a rontást, meglehetősen gyorsan reagálva.
(Az egy sima rar => exe volt, benne egy batch scripttel, csak kézi elemzésnél ugrott rá). -
micafighter
nagyúr
válasz micafighter #699 üzenetére
Az elözö üzenetet neked cimeztem egyébként Gazsi00, csak a tyan által írtakra válaszoltam. A rendszer visszaállítási pontot mindenképp csináld meg.
[ Szerkesztve ]
-
-
micafighter
nagyúr
válasz rayoliviero #705 üzenetére
Legelőször honnan telepítetted és hogyan?
http://www.winpatrol.com/wpsetup.exe rakd fel ezt (direkt link), és majd az automatikusan induló dolgokrol dobj egy screenshotot.
-
rayoliviero
veterán
válasz micafighter #706 üzenetére
Itt csak egy Webrootos dolog indul, maga a program.
Legelőször így tettem fel: http://www.webroot.com/customerSupport/broncosTrial.php
Így nem volt aktiválva, igényeltem kódot, amit bemásoltam.
De a laptopomra úgy tettem fel, hogy megigényeltem a kódot és e-mailben küldtek egy linket, ahol letölthetem a programot. És a laptopnál is ugyanúgy feldobja az abalakot.
Amúgy ez az oldal jön be, ha ráklikkelek az ablakra: https://community.webroot.com/
És utána hiába kilkkelek oda, hogy join the conversation, akkor is feldobja megint következő indításkor.
De ezt az egészet tegnap este kezdte el csinálni magátó, addig nem dobta fel.
[ Szerkesztve ]
-
sz.j
nagyúr
válasz micafighter #704 üzenetére
Természetesen legális progi, lehet, hogy furcsa, de én csak olyanokat használok ....
Műanyag, alumínium és motoros redőnyök, valamint szúnyoghálók készítése, szerelése. www.szaboredony.hu
-
micafighter
nagyúr
válasz rayoliviero #707 üzenetére
Ez így jó, nem itt lesz a gond. A Scheduled Tasks és a Services fült is le kéne fotózni, lehet ott lesz valami.
(#708) sz.j: teljesen előítélet nélkül írtam, mivel nem ismerlek, de ez is egy hibalehetőség, amit ki kell zárni. Viszont akkor nagy valoszinüséggel FP.
[ Szerkesztve ]
-
rayoliviero
veterán
válasz micafighter #709 üzenetére
[ Szerkesztve ]
-
micafighter
nagyúr
válasz rayoliviero #710 üzenetére
Ebből se látjuk sajnos mi a gond. Akkor az maradt, hogy írjunk a supportnak. Tudsz a Webroot telepítő által felajánlott valamelyik nyelven? (támogatás / support is azokon a nyelveken van)
[ Szerkesztve ]
-
rayoliviero
veterán
válasz micafighter #711 üzenetére
Hát nem ma csináltam angolból a nyelvvizsgát. Hagyom akkor szerintem így és mindig bezárom az ablakot, nem tudok mit csinálni.
-
micafighter
nagyúr
válasz rayoliviero #712 üzenetére
Nem kell Webrootnál beletörődni Nagyon jó supportjuk van, ha bármi gond van, segítenek. Megpróbálsz írni nekik angolul? Adok linket. Vagy ha gondolod írok én nekik.
-
rayoliviero
veterán
válasz micafighter #713 üzenetére
Megpróbálok, megérteni megértik majd, ha nem is lesz helyes teljesen. Screenshotot is küldök nekik.
Amúgy ugyanazzal a kóddal felnyomtam a laptopomra és az asztali gépemre is. Nem tudom, hogy így használhatom-e mindkettőn,de működik amúgy a 180 nap mindkettőnél egy kóddal is.
-
mrszitya
senior tag
válasz rayoliviero #714 üzenetére
Egy eszközös ez a (broncos) promó licenc, de azt szaki26a fórumtársunk tudja talán megmondani, mennyire nézik, ha egy ip alól több gépen is megy. Nem biztos hogy tiltanak vele, de így már "szürkül a dolog". Amúgy másik emaillel igényelhetsz a többi gépre is külön kódot.
Azt hiszem, a FB-os 180-as licenc három gépes volt amúgy.
[ Szerkesztve ]
-
micafighter
nagyúr
válasz rayoliviero #714 üzenetére
Rendben, itt a link : http://www.webroot.com/us/en/ (direktbe akartam linkelni a support oldalt, de gondoltam hasznosabb, ha azt írom le, hogy kell elnavigálni oda)
Tehát: Főoldalon: "For Home" azon belül pedig "Support". Az új oldalon a középső négyzet: "Troubleshoot or ask a Question" , Contanct support, és itt a középső oszlopból valamelyik "Submit a ticket". Ott megadsz egy emailcímet, és feljön egy új oldal, ott tudsz nekik írni. Ezt az oldalt érdemes könyvjelzőzni, ott fogod tudni velük tartani a kapcsolatot. A megadott email címre mindig kapsz majd emailt, hogy jött üzeneted, és ott lesz egy link a kapcsolattartó oldalra, onnan is el tudod érni, ha nem könyvjelzőznéd.
[ Szerkesztve ]
-
masholnap
senior tag
NA!
most is volt olyan, hogy valami marhaságot letöltöttem a nagy kattintgatás közben, aztán gondoltam, törlöm, de a Webroot már karanténolta, ellenben nem dobott fel ablakot erről. Ez így normális? -
rayoliviero
veterán
válasz micafighter #716 üzenetére
Csatolni fájlt sajnos nem lehet.
Írtam nekik amúgy, így is meg fogják érteni.
Akkor a laptopomra igényleg egy másik e-mail címmel, nehogy belekössenek, hogy egy kódot két gépen használok.
szerk: Már mindegy, mert elküldtem.
[ Szerkesztve ]
-
micafighter
nagyúr
válasz rayoliviero #719 üzenetére
Azt nem, de linket tudsz bele tenni a screenshotról.
-
micafighter
nagyúr
válasz rayoliviero #719 üzenetére
Tudsz még írni nyugodtan, nyisd meg azt az oldalt ahol írtál nekik, és írj egy új üzenetet, hogy itt vannak screenshotok arról amiről beszélek. Olyan az, mint ha egy chat beszélgetésbe lennétek, csak nem azonnal jönnek a válaszok persze. Vagy inkább olyan, mint itt a PM. Tehát az a lényeg, hogy az egy összefüggő beszélgetés
[ Szerkesztve ]
-
rayoliviero
veterán
válasz micafighter #721 üzenetére
Így is meg fogják érten, mert beírtam a szöveget az balakból, tudják majd miről beszélek. De ha nem értenék, akkor úgyis írok nekik megint.
Kösz a segítséget.Szerk: Ok, írok.
[ Szerkesztve ]
-
micafighter
nagyúr
válasz rayoliviero #722 üzenetére
Nagyon szivesen Majd írj ide, hogy mi a helyzet, mit mondtak, sikerült-e megoldani
-
VANESSZA1
őstag
Várható a Webroot-ból valamikor magyar nyelvű?
Precision M7710_&_Precision M7740- CPU: 9980HK, RAM: 32GB/3200MHz, GPU: RTX5000, IGZO 4K-UHD, SSD: 2TB Force MP510, 2TB ADATA XPG SX8200 PRO, 1TB SK HYNIX Class 50 SSD
-
VANESSZA1
őstag
válasz micafighter #726 üzenetére
A magyarításra gondolsz?
Precision M7710_&_Precision M7740- CPU: 9980HK, RAM: 32GB/3200MHz, GPU: RTX5000, IGZO 4K-UHD, SSD: 2TB Force MP510, 2TB ADATA XPG SX8200 PRO, 1TB SK HYNIX Class 50 SSD
-
micafighter
nagyúr
,, Ha van egy fals pozitív, akkor azt a fájlt hogyan tudom beküldeni a webroothoz? A support felületen feltöltési lehetőséget nem találok. "
Webroot program, Utilites melletti fogaskerék, Reports, Submit a File.
Böngészőben fog feljönni egy oldal, ahol fel lehet tölteni a fájlt. Lehet neki kategóriát választani, van olyan is, hogy False Positive.
-
tyan
senior tag
válasz micafighter #729 üzenetére
Istenem, hogy én mekkora izé vagyok, hogy erre nem gondoltam... Köcce.
-
Gyick
őstag
válasz rayoliviero #686 üzenetére
Ezt nekem is kiirja,de nem foglalkozom vele bezárom azt kész...
-
kisbarack
aktív tag
UP hogy vissza találjak!
Defy/+, Lg F6, Xiaomi Redmi 3 pro, Huawei P 10, P30, P40 Pro
-
addikt
válasz rayoliviero #733 üzenetére
Nekem meg szintén nem írja ki, érdekes ez.
Ryzen 7 5700G, 32 GB, RX6600XT, Windows 11
-
rayoliviero
veterán
válasz micafighter #735 üzenetére
Most nem írja ki laptopomon és az asztali gépemen sem, úgy tűnik, hogy megjavult. Lehet kapott valami javítást? E-mailre amúgy nem válaszoltak még.
-
micafighter
nagyúr
válasz rayoliviero #737 üzenetére
Lehet csak egy adott ideig mutatta. Majd ha válaszoltak az üzenetedre, akkor biztosat tudunk.
-
rayoliviero
veterán
válasz micafighter #738 üzenetére
Ezt írták (de azóta sincs vele probléma, mióta tegnap megjavult magától):
Hello,
In order to better understand what is occurring, we would like to gather more information with our specialized log gathering utility, wsalogs, which will greatly expedite the diagnosis and repair of the problem. Once you have completed the following instructions, please let us know that the logs are available to review.
Below are the steps to gather this data:
1. Download Webroot's log-gathering utility from the following link:
http://download.webroot.com/wsalogs.exe
2. Save the file to your Desktop (or the preferred Download folder of your web browser).
3. Once it has finished downloading, double-click the wsalogs.exe file on your Desktop to run it.
4. In the box labeled "Email:", enter the same email address you used for this support site.
5. Click the "Go!" button to begin the log gathering process.
Expect the utility to take between 1 to 10 minutes to gather the necessary information. The run time depends on various factors on your computer, including the size of the Webroot software logs and the compression speed of the computer. This utility is designed to gather extended logs from the Webroot software and basic system information.
Your privacy is very important to us. All information gathered is in accordance with Webroot's Privacy Policy and will only be used to expedite the identification and resolution of the issue reported. You can view our Privacy Policy here: www.webroot.com/privacy.
The utility will gather the necessary information and will attempt to return it automatically via a secure dropbox connection (please allow PSCP.exe through your firewall, if asked). A copy of the logs will also be present on your Desktop, named in the following fashion "wsalogs_email@you.set_date-time.7z". The utility will then attempt to return you to this web page; please leave a message letting us know you have sent the requested logs.
Thank you,
Webroot Technical Support
-
szaki26a
aktív tag
válasz rayoliviero #739 üzenetére
Ez a szabványos válaszuk, ha gond van mindig ezt a wsalog.exe-t kérik futtatni, az összeszed nekik minden szükséges adatot a javításhoz.
-
micafighter
nagyúr
válasz rayoliviero #739 üzenetére
Ha most nincs gond, akkor szerintem ne törődj most ezzel.
Írd meg nekik, hogy köszönöd a segítséget de úgy néz ki, most megjavult magától.
Ha megint gond lesz, akkor meg írsz nekik, hogy mi a gond, lefuttatod a wsalog.exe-t , (ott azt az email címet kell megadni amit a kapcsolattartáshoz is megadtál) és írsz nekik, hogy csináltál egy logot a wsalog.exe vel.
-
rayoliviero
veterán
válasz micafighter #741 üzenetére
Ok.
-
motacilo
aktív tag
Úristen! Fogy az időm: már csak 717 nap van hátra a WSA lejáratáig!
-
szaki26a
aktív tag
Ugy nez ki behal a topik, mert senkinek nincsen gondja? Kovetkezo verziokban exploitshield kompatibilitast igernek javitani. Mar csak par verzio es a nagyobb hibak ki lesznek javitva.
-
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs