Új hozzászólás Aktív témák

  • e-newsee

    addikt

    válasz Barret001 #211014 üzenetére

    Azért vigyázni kell azzal is, mert ha túlzottan leegyszerűsíted a környezet grafikáját, akkor az általad látott egyszerűsített textúra nem biztos, hogy 100%-ban lefedi a hit boxot. Szikláknál tipikus, hogy azt hiszed, már el tudsz lőni fölötte, mert ott már ferde, csak hogy a valóságban a modell sarka még egy kicsit kilóg. Amit a WoT-ban érdemes lehúzni, azok a hülye effektek, mint a lánctalp, víz, fű, árnyékok, fények, meg ilyesmik. Amik nem tudják befolyásolni a játékmenetet. Ezeknek az eye-candy effekteknek amúgy is sokkal nagyobb a számításigénye, mint amennyi hasznot hoznak. A textúrákat, meg a növényzet kidolgozását amennyire csak lehet, magasan hagyom mindig.

    "Csak egy olyan töltött édesség van, ami megoldja az élet problémáit, és az az Oreo." /Sheldon Cooper/

Új hozzászólás Aktív témák